Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • ydagam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut,

Toata stima si respectul pentru toti cei care fac lucrurile sa fie posibile atunci cand cineva ajunge in pragul disperarii.Unul dintre cei ajunsi acolo sunt si eu.Am un astra g caravan motor y20dth anul 2000.
A trecut ceva vreme de cand m-am inregistrat pe acest forum, dar niciodata nu am reusit sa-mi impartasesc problema si sa cer ajutorul.
"Problema mea " pe scurt incepe in 2008 noiembrie cand la 1luna si jumatate de la achizitionarea masinii a cazut pompa de injectie(tester reprezentanta opel braila).Am cautat pe net o pompa sh( pentru ca cei de la opel vroiau cam 8600 ron,suma care m-a facut sa inghet pe loc)si am gasit 500 euro cu pompa mea la schimb.Am dus masina in service autorizat schimbat pompa+furtune retur+rola intinzatoare rola ghidaj curea.Cand am plecat cu masina din service, la nici 1km pac check engine.Nu am bagat treaba in seama prea mult(mare greseala Sad ).In timp masina pierduse din putere,adica 115km/h murea ,nu vroia mai mult si basta.In noiembrie 2009a veni a 2-a nenorocire.Ma sui in masina sa plec aksa de la servici,pornesc motorul si incep sa accelerez treptat pana la 4200 in ideea de ase curata(mare greseala).Ajuns la 4200 masina a inceput sa trepideze,m-am schimbat la fata am luat piciorul de pe acceleratie.La relanti la fel.Am luat contactul imediat si dupa vreo 5sec. am pornit motorul iar.A pornit frumos rotund numai ca dupa vreo 200m poc, a murit.Trasa inapoi la servici schimbat filtru motorina,verificat la ochi furtune retur,motorina in rezervor1|3.Am chemat un mecanic care a incercat sa o aeriseasca pe la injectoare dar doar 2 facute(motorina dadea).Pana la urma am pornit-o cu spray si am ajuns pana la jumatatea drumului si iar figuri cu opritul motorului(luat contact si pornit din nou din mers)Am ajuns aksa tractat am cumparat interfata op com facut test:
cod p0110(INTAKE AIR TEMPERATURE)
COD P0400(EXHAUST GAS RECIRCULATION)
cod p0725(ENGINE RPM INPUT)
COD P1630(fuel quantity adjuster)
codp1660 ceva cu shut-off solenoid.Cred ca v-am plictisit deja ,dar cred ca e mai bine sa dau toate informatiile
Ce anume trebuie sa fac?
va multumesc
Skip ads

  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
1. Nu o mai porni cu spay.
2. Dupa ce ti s-a oprit mai avei motorina in filtru?
3. Senzorul de turatie(crankshaft) face probleme din astea,nu mai porneste,se opreste,ralanti alandala. (p0725).
4.P0400 este EGR-ul dar asta nu are treaba cu pornirea deficitara sau cu oprirea in mers.De la EGR ti se aprinde masinuta in bord si nu mai trage cum trebuie.
5. P0110 senzorul de temperatura aer.
Parerea mea,verfica pompa sau calculatorul pompei.Am vazut un caz in care ii dadea eroare pe senzorul de turatie,egr si inca ceva problema era ca toate erau bune,calculatorul de pe pompa nu era.
  • ydagam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
Multumesc astrah ca ai avut timp sa te uiti peste "romanul" meu.
Sa raspung la primul punct .nici eu nu mai vreau sa o pornesc cu spray pentru ca am avut senzatia ca-mi sar pistoanele prin capota.
2.motorina mai aveam dar nu-mi pot da seama daca era suficienta,oricum am completat cand am schimbat filtrul.
3.senzorul am reusit sa-l dau jos cu ceva probleme si acum l-am masurat si are 880-890 ohm,dar nu am incercat varianta cu apa fiarta cine stie.
4egr desfacut si curatat,era curat ce sa zic insa nu am putut da capacul jos sa pot verifica membrana.Ba mai mult am reusit sa crap si un pic din el in 2 locuri.
5.IAT am inteles ca este in int MAF.Acolo am probleme cu un surub care are dintii rosi(probabil a fost fortat)
Am ajuns si la partea care ma sperie cel mai mult.POMPA,nu stiu ce sa masor sau sa verific.Stiu ca are 6 suruburi in partea de suscare trebuie desfacute,bineinteles cu "priza"scoasa.Dar ce sa masor ce sa-i fac,daca stiti voi va rog indrumati-ma si pe mine.trebuie sa mentionez ca in acest moment am senzorul ckp si valva 5 demontate pentru verificari.Valva am senzatia ca nu mai tine vacuumul.VA MULTUMESC SI MULTA BAFTA
  • ydagam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut,
uitasem sa mentionez ca pe furtunasul care pleaca din pompa de vid catre valva egr am suflat o groaza de ulei.Ce sa mai era plin.Oare sa fie siasta o cauza?faptul ca circuitul vacuumatic a fost obturat si nu mai deschidea circuitul.Ma refer la traseul catre acelthrotle body care deschid clapetele din galerie.Sper sa nu gresesc in privinta denumirilor sau a exprimarilor.Au vreo treaba cu pornirea?VA MULTUMESC
  • dorin-b

  • Mesaje scrise: 1,820
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2000 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Sep 2007

  • Mesaj Privat
S-ar putea sa fie sparta membrana de la EGR.
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Salut,din pacate problema ta este tot din pompa,mai exact erorile p1630 si 1660 sunt date de calculatorul pompei.
  • ydagam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut,

intr-un topic pe care l-am citit dancuciureanu spunea ca eroarea la calculatorul pompei poate fi si din cauza senzorului arbore cotit(CKP) care nu da valorile exacte iar ECUnu poate calcula debitul de injectie,motiv pentru care calc.pompei da eroare P1630 (fuel quantity adjuster circuit malfunction).Astazi voi incerca sa masor CKP in apa calda sa vad valorile rezultate.Iar treaba cu EGR-ul este posibil sa fie si ea plauzibila pentru ca nu am reusit sa desfac capacul.VA MULTUMEC si va mai tin la curent.
  • astrah

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jan 2010

  • Mesaj Privat
EGR-ul nu cauzeaza oprirea motorului sau pornirea grea sau deloc.
Posibil sa fie si senzorul de turatie dar slabe sanse chiar daca da eroare pe el.
Calculatorul pompei poate sa te induca in eroare cand este stricat in sensul ca ECU da erori pe piese bune cazul tau crankshaft sau camshaft.
y20dth este cunoscut pentru probleme cu pompa in sensul ca la cam 150 000 -200 000 KM e cam gata.
Daca alegi sa cumperi o pompa Second Hand si nu-ti da garantie ai 2 solutii:
-stai cu frica ca poate pica si asta peste 1000 de km.
-o vinzi si scapi.
Clapetele de pe admisie sunt utilizate decat la pornirea motorului(se deschid) si la oprirea motorului (se inchid).
Nu o mai porni cu spray!
Daca vrei sa pornesti un diesel care de exemplu a ramas fara motorina pui de 3 ori contactul ,dupa dai de 2 ori la automat si daca nu porneste o tragi sau impingi si o pornesti in treapta a 2 a sau a 3a si o ia sigur(daca nu sunt alte probleme) si nici nu pateste nimic motorul.
Daca pompa ta nu este psg16(cu 2 mufe) se repara relativ ieftin.
Vezi aici.
http://www.ecu.ro/produse/e...-VP44___1-1-6.htm
  • ydagam

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 y2.0dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Va salut dupa mult timp
Domnilor dupa multe incercari si probleme fara rezolvare senzori schimbati(senzor ckp),masina nu a vrut sa porneasca nici in ruptul "motorului".Astazi am avut parte de ajutorul unui prieten si al nasului meu.INCREDIBIL eroare p1630 rezolvata cu ciocanul.La ora la care scriu ma gandesc inca cum a fost posibil.Intradevar a trebuit sa folosesc inca o data sprayul pentru pornit dar a meritat.totul dupa cum urmeaza:
-pus baterie pe masina
-scos furtun de retur si tras cu gura(aer grup si nu va mai spun cata gelatina scarboasa de la aditivi am putut sa vad)
-desfacut piulite olandeze de la injectoare.Aici pe primul dadea normal pe al doi-lea foarte putin,al trei-lea deloc,al patru-lea normal.
In cele din urma am reusit sa o pornesc cu ajutorul spray-ului dar marge in doua pistoane si trepida ca naiba.Am lasat motorul sa mearga asa cca.15min.timp in care apasam pedala de acceleratie si nimic,dar acest prieten al meu a avut o idee geniala si a inceput sa ciocaneasca modulul pompei de injectie(lovituri usoare pe toata suprafata pompei) si dintr-o data lumina si stupoare motorul meu a inceput sa toarca frumos de tot.Mare uimire INCREDIBIL dupa 4 luni de chin si stres masina mea avea nevoie de ciocane in pompa de injectie.Desigur ceva sa deblocat am capatat curaj m-am suit in masina si am facut o tura in cartier si totul perfect,dar p0400 mai persista si voi rezolva si problema asta,voi curata si rezervorul,admisia si sper ca totul sa fie bine.Sunt bucuros si atat.Multa bafta si motor cu viata lunga la toti.Sper sa fie de folos si experenta mea caci nebanuite mai sunt caile Domnului.P1630 Fuel quantity adjuster rezolvat cu ciocanul
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR