surachi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
pojar
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 20dtl 16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jun 2006
- Mesaj Privat
surachi
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2005 17
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Feb 2010
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Acelasi topic de mai multe ori:
https://www.clubopel.com/viewtop...41035&start=0
...
Slash: depinde cat ai mers. Si al meu consuma vreo 10-11 pana pe la 70 de grade motor, apoi consuma 7-8. Daca merg doar 4km, nici nu apuca sa suie la 70grade. Daca merg 10, deja se schimba balanta.
https://www.clubopel.com/viewtop...41035&start=0
...
Slash: depinde cat ai mers. Si al meu consuma vreo 10-11 pana pe la 70 de grade motor, apoi consuma 7-8. Daca merg doar 4km, nici nu apuca sa suie la 70grade. Daca merg 10, deja se schimba balanta.
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
corect.
eu merg pana la serviciu 3 km dus si 3 km intors.
clar nu se incalzeste, nici nu apuc sa schimb a III
7,5 % a fost media maxima aratata de BC pe frigurile alea.( hai sa zic ca poate era un 8, sa luam o marja )
Daca mergeam mai mult si se incalzea, scadea pe la 7.3-7.2
Mie mi se pare mult 10 % in oras chiar si iarna ptr motorul asta
9-10% aveam iarna la G 2.0 DTI
eu merg pana la serviciu 3 km dus si 3 km intors.
clar nu se incalzeste, nici nu apuc sa schimb a III
7,5 % a fost media maxima aratata de BC pe frigurile alea.( hai sa zic ca poate era un 8, sa luam o marja )
Daca mergeam mai mult si se incalzea, scadea pe la 7.3-7.2
Mie mi se pare mult 10 % in oras chiar si iarna ptr motorul asta
9-10% aveam iarna la G 2.0 DTI
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
salut
am si eu un consum ''mama - mama'' : aprox 16% urban (Craiova)
masina : opel astra f hatchback 5 usi 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz din '94
am fost si la tester : - sonda lambda buna ( valorile oscileaza in parametrii normali )
- senzor MAP bun ( ---------------//--------------------)
- valva EGR functioneaza
- motorasul de relanti functioneaza - culiseaza cand pun contactul
- furtunele de vacuum nu sunt rupte
- Erori nu imi da (agrafa)
in schimb pe tester mi-a dat : '' amestec bogat'' ( benz multa , aer putin )
ce as suspecta eu :
1.IAC-ul (motorasul de relanti) culiseaza foaaarte greu daca incerc sa imping cu mana acel cui , aproape ca nu pot deloc .
Relantiul mie unu mi se pare cam mare : cca 980rpm ( pe tester oscila intre 975-980 rpm)
dar am vazut in manualul ei ca e o valoare normala pt motorul asta
2. Injectorul - dar pulverizeaza uniform , fara picaturi .
insa am citit pe aici pe undeva pe forum ca , chiar daca pulverizeaza uniform tot este posibil sa fie stricat , dand o cantitate mai mare de benzina .
este adevarat acest lucru ?
mentionez ca nu cons ulei deloc ( poate 100 ml intre schimburi )
astept pareri , sfaturi , orice este binevenit caci ma seaca de bani la propriu
am si eu un consum ''mama - mama'' : aprox 16% urban (Craiova)
masina : opel astra f hatchback 5 usi 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz din '94
am fost si la tester : - sonda lambda buna ( valorile oscileaza in parametrii normali )
- senzor MAP bun ( ---------------//--------------------)
- valva EGR functioneaza
- motorasul de relanti functioneaza - culiseaza cand pun contactul
- furtunele de vacuum nu sunt rupte
- Erori nu imi da (agrafa)
in schimb pe tester mi-a dat : '' amestec bogat'' ( benz multa , aer putin )
ce as suspecta eu :
1.IAC-ul (motorasul de relanti) culiseaza foaaarte greu daca incerc sa imping cu mana acel cui , aproape ca nu pot deloc .
Relantiul mie unu mi se pare cam mare : cca 980rpm ( pe tester oscila intre 975-980 rpm)
dar am vazut in manualul ei ca e o valoare normala pt motorul asta
2. Injectorul - dar pulverizeaza uniform , fara picaturi .
insa am citit pe aici pe undeva pe forum ca , chiar daca pulverizeaza uniform tot este posibil sa fie stricat , dand o cantitate mai mare de benzina .
este adevarat acest lucru ?
mentionez ca nu cons ulei deloc ( poate 100 ml intre schimburi )
astept pareri , sfaturi , orice este binevenit caci ma seaca de bani la propriu
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
adi_pva
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2009
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
myhai
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Feb 2010
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
- marius_f
- ***
- 540 mesaje
- din 05 Jun 2008
- Astra 1994 c18nz
- Dolj
marius_f
- Mesaje scrise: 540
- Locatie: Dolj
- Masina: Astra 1994 c18nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2008
- Mesaj Privat
marius_f a scris:salut
am si eu un consum ''mama - mama'' : aprox 16% urban (Craiova)
masina : opel astra f hatchback 5 usi 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz din '94
am fost si la tester : - sonda lambda buna ( valorile oscileaza in parametrii normali )
- senzor MAP bun ( ---------------//--------------------)
- valva EGR functioneaza
- motorasul de relanti functioneaza - culiseaza cand pun contactul
- furtunele de vacuum nu sunt rupte
- Erori nu imi da (agrafa)
in schimb pe tester mi-a dat : '' amestec bogat'' ( benz multa , aer putin )
ce as suspecta eu :
1.IAC-ul (motorasul de relanti) culiseaza foaaarte greu daca incerc sa imping cu mana acel cui , aproape ca nu pot deloc .
Relantiul mie unu mi se pare cam mare : cca 980rpm ( pe tester oscila intre 975-980 rpm)
dar am vazut in manualul ei ca e o valoare normala pt motorul asta
2. Injectorul - dar pulverizeaza uniform , fara picaturi .
insa am citit pe aici pe undeva pe forum ca , chiar daca pulverizeaza uniform tot este posibil sa fie stricat , dand o cantitate mai mare de benzina .
este adevarat acest lucru ?
mentionez ca nu cons ulei deloc ( poate 100 ml intre schimburi )
astept pareri , sfaturi , orice este binevenit caci ma seaca de bani la propriu
am si eu un consum ''mama - mama'' : aprox 16% urban (Craiova)
masina : opel astra f hatchback 5 usi 1,8i monopunct 66kw 90cp c18nz din '94
am fost si la tester : - sonda lambda buna ( valorile oscileaza in parametrii normali )
- senzor MAP bun ( ---------------//--------------------)
- valva EGR functioneaza
- motorasul de relanti functioneaza - culiseaza cand pun contactul
- furtunele de vacuum nu sunt rupte
- Erori nu imi da (agrafa)
in schimb pe tester mi-a dat : '' amestec bogat'' ( benz multa , aer putin )
ce as suspecta eu :
1.IAC-ul (motorasul de relanti) culiseaza foaaarte greu daca incerc sa imping cu mana acel cui , aproape ca nu pot deloc .
Relantiul mie unu mi se pare cam mare : cca 980rpm ( pe tester oscila intre 975-980 rpm)
dar am vazut in manualul ei ca e o valoare normala pt motorul asta
2. Injectorul - dar pulverizeaza uniform , fara picaturi .
insa am citit pe aici pe undeva pe forum ca , chiar daca pulverizeaza uniform tot este posibil sa fie stricat , dand o cantitate mai mare de benzina .
este adevarat acest lucru ?
mentionez ca nu cons ulei deloc ( poate 100 ml intre schimburi )
astept pareri , sfaturi , orice este binevenit caci ma seaca de bani la propriu
nu mai are nimeni nici o idee ?