rucu a scris:Salut! Avand in vedere ca s-a inmultit numarul posesorilor de astra h, propun topicul acesta.
Eu am un H de 14200 km acum, 1.6 benzina, elegance, esp, xenon, bc, mp3 player samd. din apr. 2005
Avand in vedere titlul topicului vom lasa deoparte lucrurile bune legate de mashinoiul asta minunat si le vom discuta pe cele mai putin bune, si anume problemele, fie ele si mici:
Asadar:
- nu-mi place ca nu sunt suficiente spatii de depozitare. Alfel stau lucrurile la Zafira (din pacate nu sunt adeptul genului).
nu e mercedes e opel deci e bine sa fie asa... ce e mult nu e bun .
- mici probleme cu receptia radio, in sensul ca de multe ori se aude prost radioul ca si cum s-ar pierde semnanulul. am inteles ca exista un update pe care il voi cere la revizie
da intr-adevar cand iesi din localitate in alta exemplu cum ma duc eu targoviste bucuresti iese din unda dai un serch si e gata. e normal sa fie asa parcurgi ceva km. update nu exista decat la firmware si sa poti schimba ecranul cu inca 1 meniu.
- bugul cu alimentarea sub 4-5l. Cu benzina pe terminate (range 30km sa zicem), pun doar 4-5l de benzina. BC-ul nu actualizeaza range-ul si acesta merge de unde era pana la 0, desi benzina mai e. Bugul se manifesta cand si cand. N-am depistat regula.
Consider si stiu ca este o precautie foarte buna deoarece asa a fost facuta prin constructie ca sa nu ramai fara combustibil in mijocul drumui asa mi se intampla si mie este ceva normal nu afecteaza cu absolut nimic consumul si performantele masini este doar o chestie de prevenire.Daca tot vrei sa mergi cu putini litri in oras alimenteaZa cat sa faci 100 km in oras cat stii tu ca consuma si las-o in parcare se va nivela din nou cantitatea de combustibil este normal sa nu detecteze 4-5 litri este foarte putin.
- odata am pornit motorul si ecranul bc-ului nu s-a aprins. Am repornit si a functionat fara probleme mai departe. am inteles ca ar fi un update si pt bc.
Nu este o erroare de la computer-ul de bord. si mie mi se intampla uneori + ca am schimbat bateria de la cheie si o mai ia razna nu mai citeste uneori mai ales daca o las in contact incepe sa licare cheita cu masina in bord. Nu ai de ce sa te ingrijorezi .
- un greier in volan, cand virez; se zice ca ar fi iarasi ceva common, si anume "inelul airbag" (ce naiba o mai fi si asta)
inseamna ca ai airbag care il poti dezactiva pentru scaunul de nou nascut . Cat despre volan nu am intampinat probleme decat cu claxonul functiona cand vroia el am rezolvat-o si pe asta.
- 3 ciobituri de 1x1 mm in parbrise din cauza macadamului de pe autostrazile noastre. Probabil se va rezolva cu casco
.Depinde de casco si cat platesti la casco. In general se rezolva.
- timoneria usor imprecisa, cu motorul rece. A 1-a agata. Oare timoneria la 1.6 e pe cablu sau cu tije? Tot la CV trecem si chestia cu marche-arierre-ul: Daca procedez ca in manual, si astept 3 s de la apsarea pedalei de ambreiaj, intra f. usor. Daca ma grabesc, caraie putin.
- uneori la pedala de ambreiaj se simte pe cursa de release un usor clanc. Nu se aude nimic, dar il simt in picior. E ceva legat de boltzul pedalei de ambreiaj. Probabil gresaj si se rezolva.
Nu partea cu ambreajul este din cauza covoraselor si partea cu intrarea vitezei mai ales cand este rece o lasi intai sa se stinga toate cele din bord o pornesti si innumeri 5 secunde dupa pornire abia dupa ce s-a stins indicatorul de ulei poti apasa ambreiajul atfel v-ei strica cutia de viteze.
- consumul! Am media pe acesti 14200 km 7.5 l/100km N-ar putea sa mearga cu apa? (Ignorati punctul asta, e pus ca sa va inveseleasca) 😂
totul depinde cum o conduci sfatul meu este ca in extra urban sa schimbi peste 3000 turatii viteza la inceput probabil iti va scoate fum negru dar asta din cauza ca ai schimbat la turatii mici vitezele!
Lista e destul de scurta, problemele sunt mici, dar sunt. Ca orice roman, sunt perfectionist si ma astept sa fie totul perfect cel putin 1-2 ani de zile.
Asteptam si restul posesorilor de H !
SUCcES!