Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  3. Mic dicționar explicativ
  • maddox_ul

  • Mesaje scrise: 51
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Aug 2009

  • Mesaj Privat
dany_dany a scris:sau exprima-te corect ca se intelege ca ceilalti sunt prosti si u faci pe desteptul

nu-i vina mea ca nu reusesti tu sa intelegi mesajul meu.altii inaintea ta si-au dat seama ce am vrut eu sa spun (@babuliu) Esti OFF TOPIC
si las-o mai moale cu jignirile
Skip ads

  • yta83

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Tigra 1995 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Salutare am facut testul agrafa si mia dat cod eroare 61(fuel tank vent valve low voltage) si cod 34(manifold absolute presure senzor low voltage) masina e tigra 16 din 95 si paraie ca o mitraliera nu are putere deloc si miroase in masina a benzina.are consumabilele schimbate (ulei,filtre,antigel,curatat clapeta si valva egr).va rog un raspuns si poate si o rezolvare ce ar trebui sa verific sau sa-i schimb.Multam fain.
  • laur702

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Omega 1996 y25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Jun 2009

  • Mesaj Privat
o intrebare pentru cunoscatori , detin un omega-b 2.5tds motor de bmw fabricata in 95 , intre care pini trebuie sa pun agrafa la modelul meu , si inca ceva este posibil sa stric ceva sa ard ceva pe undeva? si erorile prezente nu se sterg la testul cu agrafa duar se vad ? am inteles bine?
  • mihai_pm

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
salutare tuturor
am facut si eu un test si am mai postat erorile mele, iar acum revin cu cateva precizari si o intrebare:
codurile mele sunt 44, 32 si 13 iar din cate am citit 44 si 13 sunt datorate sondei lambda
am deconectat lambda si am facut cativa km cu ea deconectata si nu s-a imbunatatit nimik, codurile ramanand aceleasi si cu ea deconectata
intrebarea este: e dusa lambda sau din contra? e normal sa apara erorile daca am deconectat lambda?
ms mult
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
salutare. vreau sa fac sieu testul la o vectra c z16xe. am citit mai multe explicatii despre coduri si alte alea, insa nu m-am lamurit intre ce pini trebuie conectata acea sarma.

pls, help

ps. testul cu agrafa doar arata, nu sterga codurile de eroare.
  • sinndy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
andrey_f_c a scris:La Vectra A, se face contact intre pinii A si B

Unde este aceasta mufa de diagnosticare si care sunt pinii aceia A si B?
Ce agrafa trebe sa conectez! Intreb ca un naiv... cumva una obisnuita de prin parul? Question Sad
Aceeasi problema o am si eu numai ca dupa ce se aprinde acel beck se aprinde si becul de la ungere (cel cu lampa de ulei) si becul de la baterie! Cea mai mare problema este ca dupa aceea nu mai porneste nici trasa de alta masina!
Am incercat sa scot pe mufe de la senzori si sa le bag inapoi (bineinteles cu cheiea scoasa ca sa nu ard ceva... ) si tot nimic!
Am dus masina la un electrician si mi-a spus ca atuncicand imi mai face aceasta problema, sa scot mufa de la senzorul de la delcou si sa o bag la loc. Dupa ce am luat masina de la el am mers 100 Km si mi-a facut aceeasi problema! Am scos mufa de la senzorul de la delcou si am bagat-o la loc. A pornit din prima fara probleme! Saptamana asta am patit din nou dupa 1000 Km dar de data asta nu mai vrea sa porneasca!
Stie cineva sa imi spuna care este problema? Nu de alta dar prefer sa imi cunosc masina decat sa ma fraiereasca tot felul de mecanici si electricieni auto!
Masina este Opel Astra Caravan din 1993, benzina, injectie, C14NZ!

Am masina de vreo 3 luni si inca nu o cunosc mai deloc! Asa ca va rog sa nu face-ti prea mult haz daca intreb mai taraneste! Multumesc!



Sinndy :

Vezi ca astazi am avut si eu aceeasi problema ca si a ta,umbla pe la pompa de benzina si vezi daca da benzina cu furtunul scos de la blocul injector.Iti spun asta deoarece am intrebattttt incolo si incoace pe la toti.Iti dau un sfat ,vezi ca in partea dreapta a portbagajului este o mufa cu 2 fire rosu albastru{+} si maro{-},scoate mufa si masoara cu un aparat de masura cand dai la automat,trebuie sa ai 12V pe pompa de benzina.
  • sinndy

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Dec 2009

  • Mesaj Privat
sinndy a scris:
andrey_f_c a scris:La Vectra A, se face contact intre pinii A si B

Unde este aceasta mufa de diagnosticare si care sunt pinii aceia A si B?
Ce agrafa trebe sa conectez! Intreb ca un naiv... cumva una obisnuita de prin parul? Question Sad
Aceeasi problema o am si eu numai ca dupa ce se aprinde acel beck se aprinde si becul de la ungere (cel cu lampa de ulei) si becul de la baterie! Cea mai mare problema este ca dupa aceea nu mai porneste nici trasa de alta masina!
Am incercat sa scot pe mufe de la senzori si sa le bag inapoi (bineinteles cu cheiea scoasa ca sa nu ard ceva... ) si tot nimic!
Am dus masina la un electrician si mi-a spus ca atuncicand imi mai face aceasta problema, sa scot mufa de la senzorul de la delcou si sa o bag la loc. Dupa ce am luat masina de la el am mers 100 Km si mi-a facut aceeasi problema! Am scos mufa de la senzorul de la delcou si am bagat-o la loc. A pornit din prima fara probleme! Saptamana asta am patit din nou dupa 1000 Km dar de data asta nu mai vrea sa porneasca!
Stie cineva sa imi spuna care este problema? Nu de alta dar prefer sa imi cunosc masina decat sa ma fraiereasca tot felul de mecanici si electricieni auto!
Masina este Opel Astra Caravan din 1993, benzina, injectie, C14NZ!

Am masina de vreo 3 luni si inca nu o cunosc mai deloc! Asa ca va rog sa nu face-ti prea mult haz daca intreb mai taraneste! Multumesc!



Sinndy :

Vezi ca astazi am avut si eu aceeasi problema ca si a ta,umbla pe la pompa de benzina si vezi daca da benzina cu furtunul scos de la blocul injector.Iti spun asta deoarece am intrebattttt incolo si incoace pe la toti.Iti dau un sfat ,vezi ca in partea dreapta a portbagajului este o mufa cu 2 fire rosu albastru{+} si maro{-},scoate mufa si masoara cu un aparat de masura cand dai la automat,trebuie sa ai 12V pe pompa de benzina.
Question 0745763548
  • omega95x20se

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega 1995 x20se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Buna...scuze de post,dar am nevoie de ajutor: Am un omega B din '95 motor X20SE si vreau sa ii fac acest "test agrafa" dar nu stiu daca se poate,si daca da in care pin se introduce "agrafa"?

Mersi mult
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Amplifier control signal, cylinders 1 and 4 (Direct Ignition System (DIS)) cod 42 c16nz motor. a dat asta dupa ce nu a vrut sa mai porneasca din cauza frigului si a bateriei . am incarcat bateria a pornit mai greu era cam innecata scotea fum dar si-a revenit si a ramas check engine aprins cu aceasta eroare. am oprit motorul am pornit iar si a luat-o imediat si nu sa mai aprins check. sa fi fost ca era cam innecata?
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
aia e eroare de aprindere.daca porneste e bine.deobicei cand da eroare aia nu mai porneste deloc.
  • ExpressVectra

  • Mesaje scrise: 594
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jun 2009

  • Mesaj Privat
momentan porneste la sfert si nu mai da eroare 42 in schimb a revenit cod 13 oxygen sensor open circuit
  • mihai_pm

  • Mesaje scrise: 58
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 1994 c18nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jul 2009

  • Mesaj Privat
ExpressVectra a scris:momentan porneste la sfert si nu mai da eroare 42 in schimb a revenit cod 13 oxygen sensor open circuit

e dusa sonda lambda
si eu am avut eroarea asta, am schimbat lambda si s-a rezolvat...
bafta
  • Ctl.madeinheaven

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Constanta
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am facut testul cu agrafa cu motorul oprit nu-mi da nici o eroarre.
imi da 12 incontinuu .am incercat si cu motorul pornit nici o erroare clipeste permanent.
intrebare : e posibil sa aiba defectiuni(cele pe care le poate cititi ecu) si sa nu mi le arate la testul cu agrafa ?
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Erorile de la testu' cu agrafa, sunt de fapt erorile stocate in ECU... 12 continuu, inseamna ca e ok !

ai probleme cu masina? simptome?
  • raduemy

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
salut! am si eu o mica problema si poate gasesc un raspuns aici : am vrut sa fac si eu testul "agrafa"...m-am documentat cum se face,dar cand sa pun in practica am realizat ca la mufa de sub volan...unde ar trebuii sa bagi agrafa nu exista fire. mai exact sunt gaurile dar nu e nici o clema metalica acolo. Stie cineva care ar putea sa fie cauza si daca se poate face testul altfel?(astra 1.6 16v, motor c16xel)
Multumesc!
  • bibitzu

  • Mesaje scrise: 32
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salutari la vectra b x16xel se poate face testul cu agrafa daca se poate o poza va rog mult multumesc
  • h0rm0n

  • Mesaje scrise: 3,973
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Y26SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2007

  • Mesaj Privat
gasesti detalii despre "testu' cu agrafa" in link-urile de mai jos:

https://www.clubopel.com/vie...r=asc&start=0
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=20
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=40
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=60
https://www.clubopel.com/vie...=asc&start=80
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=100
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=120
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=140
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=160
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=180
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=200
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=220
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=240
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=260
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=280
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=300
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=320
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=340
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=360
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=380
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=400

....INCLUSIV
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=420

....Bafta !
  • staticxxx

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
pentru Tigra A, unde este mufa si intre ce pini trebuie sa fac legatura?

Cum se interpreteaza rezultatele?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Ai totul mura-n gura in paginile topicului... e chiar asa de greu sa citesti?
  • staticxxx

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Tigra 1998 X14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jan 2009

  • Mesaj Privat
am citit de doua ori...pentru Tigra nu este...
nu gasesc unde anume este mufa, nu stiu sa interpretez erorile..
arata-mi tu unde este si iti dau o bere.
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale
  3. Mic dicționar explicativ

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR