Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Tutoriale
  3. Mic dicționar explicativ
  • sorin68_ro

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!
Am fost de-mi puse unu testerul pe masina si-mi zise ca i-a dat o eroare. se duce de citeste eroarea(codul ala de eroare ce-i dete lui) in calculator si-mi zice ca nu-mi merge abs-ul din cauza valvei solenoid. ce mai e si valva asta si ce face de nu merge abs sau chiar are vreo legatura cu abs? am inceput sa inebunesc deja de cum isi dau cu parerea acesti "mecanici" Evil or Very Mad
Skip ads

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Vezi aici: http://autorepair.about.com...o/a/aa052001a.htm
Intr-adevar se refera la ABS.


Ultima modificare făcută de LDivora la Joi 01 Jun, 2006 7:36 pm
  • love4cars

  • Mesaje scrise: 1,440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2005

  • Mesaj Privat
ai cutie automata!?
s-ar putea sa fie de la aia.
  • sorin68_ro

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Nuuuuuuuuuuu!!!!
Am cutie manuala! darar dr...i in ele de masini !!!!!!!!
  • dinca_marian

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
imi dau si eu cu parerea daca mi se permite
cautand valva egr pt masina mea am observat ca se folosea termenul asta solenoid si in cazul meu deci ma gandesc ca se refera la forma sau modul in care actioneaza deci ma gandesc ca solenoid o fi ceva care obtureaza sau deschide o gaura si este aplicabila pe ceva .... poate am aberat dar oricum solenoid se foloseste nu numai la chestia aia de abs
  • Sezran

  • Mesaje scrise: 1,183
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2004

  • Mesaj Privat
este o valva actionata electric, prin intermediul unei bobine (bobina=solenoid). i se mai spune electrovalva prin service-uri. e folosita in multe dispozitive pentru a controla fluxul gazelor sau fluidelor. eu cica as avea una din asta la pompa de injectie.

cititi mai mult aici: http://en.wikipedia.org/wiki/Solenoid


edit: "fraier". gazele si lichidele sint fluide. mai sus am vrut sa spun gaze si lichide (adica fluide).


Ultima modificare făcută de Sezran la Joi 29 Jun, 2006 11:09 am
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,577
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
posibil sa fie vb de valva egr...la astra dupa '94 sunt actionate electric...cre ca de o bobina electromagnetica=solenoid
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat

Valva Solenoid - imagine preluata din TIS
  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Off topic: Din imagine s-ar putea deduce ca sunt doua? Daca poti sa spui si unde se duc cele 3 capilare esti tare (eventual vad la tine daca ne nimerim o data la o intalnire), eu am unul care este lasat liber pe radiator si nu cred ca e o simpla priza de aer pentru presiunea atmosferica.
  • sorin68_ro

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salutare!
Da, sunt doua electrovalve, furtunasul comun este cel care "alimenteaza'' cele doua electrovalve cu vacum , iar celelalte doua furtunase comanda fiecare alt ''dispozitiv" separat , in functie de comenzile pe care le primesc.
Ptr. ca astazi a incepu ploaia si nu am mai avut timp sa vad ce comanda fiecare in parte, maine voi studia problema si va voi comunica''cu ce se ocupa'' fiecare electrovalva.(numai sa stiu denumirea respectivelor dispovitive)
  • dinca_marian

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
una egr, una turbina si una nu stiu exact
  • maiandrei

  • Mesaje scrise: 4,710
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2018 B20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu, cea de turbina e in partea dreapta:


Intregul circuit vacuumatic din compartimentul motor:

  • LDivora

  • Mesaje scrise: 3,097
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Merci maiandrei, prompt ca intotdeauna. Asa este, cea pentru turbina e in dreapta, in spatele furtunului cu debitmetrul de aer. Maine o iau la verificat.
  • sorin68_ro

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: ploiesti
  • Masina: Vectra 1998 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Da la cea de la turbina am probleme; pe intrare am vacum suficient iar la iesire abia se simte.
Se poate repara aceasta electrovalva?
  • rapiduletul

  • Mesaje scrise: 141
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Vectra 2000
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am probleme cu cea de la turbina....se poate curata...a facut-o cineva ? Ca noua am inteles ca e 8 milioane !!!
  • gigi123456

  • Mesaje scrise: 37
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2010

  • Mesaj Privat
Cred ca am aceeasi problema dupa ca am fost la un service mi-a iesi pe computer ceva ce l-a indrumat pe mecanic sa imi zica ca turbina merge in parametrii ok dar nus ce presiune (mi-a aratat o teava din dreptul turbinei care cica se infunde de la mers subturat si sulful din motorina ) ce poate fi
asta ?
Multumesc Anticipat!
  • C.Razvan

  • Mesaje scrise: 129
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor....imi poate spune careva ce inseamna Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve?Mi-am pus ieri masina pe tester,si la relantiv motorul incalzit valoarea acesteea era 0!E logic?astept raspuns.......multumesc
  • vraja nelu

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Vectra 2000 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2009

  • Mesaj Privat
am si eu o intrebare in legatura cu electrovalva. ce se poate intampla daca electrovalva de la turbo a fost anulata, adica furtunasul ce vine de la pompa vacuum s-a introdus direct la pistonasul ce actioneaza tija de la turbo?
  • misaastraG

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
C.Razvan a scris:Salutare tuturor....imi poate spune careva ce inseamna Pulse Ratio Boost Pressure Solenoid Valve?Mi-am pus ieri masina pe tester,si la relantiv motorul incalzit valoarea acesteea era 0!E logic?astept raspuns.......multumesc


Am intrebat si eu si inca n-am primit raspuns....
La mine arata 0% cu motorul oprit (contactul pus, evident) si in rest, indiferent de turatie arata 5,1%.
Precizez ca am o Astra G 2001, 17 Dti.
  • misaastraG

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Suceava
  • Masina: Astra 2001 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2013

  • Mesaj Privat
Nimeni... nici o idee ?
Skip ads

  1. Home
  2. Tutoriale
  3. Mic dicționar explicativ

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR