ady_ckj
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2004
- Mesaj Privat
Azi era sa o incurc!!!! Bucuresti , trafic infernal, eram cu aerul conditionat la viteza a doua. Faza este ca am inceput sa ii dau si ceva jar pe langa ca mergeam doar cu a I-a si a-II-a. La un moment dat incepe sa imi miroase a cauciuc ars si imi vine fum prin aerisire. Nu kredeam ca e de la mine la inceput , apoi vad fum alb si pe la capota, ma uit la apa era k, opresc , ma dau jos fulger , deschid capota, eram speriat ca nu aveam stingator si ma gandeam ca am pus-o. Fumul iesea de la cureaua electromotorului. Am suflat la greu pe acolo pana s-a potolit fumul!! Am mai stat un pic , am dat o cheie si a pornit. Am decuplat aerul conditionat si am plecat usor la drum.Am incercat sa deschid aerul dar nu mai mergea , baga doar aer cald. Din ce mi-au spus unii care s-au uitat la masina s-ar fi ars nu siu ce fulie de la compresorul de aer sau asa ceva si ai a bloca cureaua care sa incins asa scotand fum!!! Oare asta sa fie defectiune. Nu s-a aprins nimic in bord , apa era la temperatura normala si masina functioneaza normal doar ca nu mai baga aer conditionat!!!!
- Kappy
- **
- 328 mesaje
- din 23 Feb 2005
- Vectra 1993 C20NE
- Bucuresti
Kappy
- Mesaje scrise: 328
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2005
- Mesaj Privat
ady_ckj
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2004
- Mesaj Privat
- edy2172
- **
- 283 mesaje
- din 15 Aug 2004
- Astra 2002 1,7dti
- cugir-alba
edy2172
- Mesaje scrise: 283
- Locatie: cugir-alba
- Masina: Astra 2002 1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2004
- Mesaj Privat
compresorul de AC are un cuplaj electromagnetic in care se afla o bobina si din ce spui tu cred ca s-a ars bobina aceea si cam costa destul de mult
dar mai zicea cineva tot aici pe forum ca la orice atelier de bobinaj ti-o poate face ...principalul e ca sarma din care face bobina sa aibe aceeasi sectiune cu cea originala si sa fie dublu izolata cu lac .....citeste aici ca s-a mai discutat cum se da jos fulia fara sa demontezi compresorul de ac.....asta ar fii o cheltuiala in plus .....verificare si umplere cu freon.....ca sa fii tu impacat ca nu ai pierdut freonul ....scoate firele ce alimenteaza compresorul din mufa lui si cupleaza butonul ac , apoi cu un aparat de masura (voltmetru) fa masuratori pe acele fire(in mufa) si ar trebui sa ai tensiune de circa 12-14,4 volti.....daca nu ai s-ar putea sa fi pierdut si freonul ...atunci iti recomand un service....mai da-ne de stire ca ai mai facut .....spor la munca...
dar mai zicea cineva tot aici pe forum ca la orice atelier de bobinaj ti-o poate face ...principalul e ca sarma din care face bobina sa aibe aceeasi sectiune cu cea originala si sa fie dublu izolata cu lac .....citeste aici ca s-a mai discutat cum se da jos fulia fara sa demontezi compresorul de ac.....asta ar fii o cheltuiala in plus .....verificare si umplere cu freon.....ca sa fii tu impacat ca nu ai pierdut freonul ....scoate firele ce alimenteaza compresorul din mufa lui si cupleaza butonul ac , apoi cu un aparat de masura (voltmetru) fa masuratori pe acele fire(in mufa) si ar trebui sa ai tensiune de circa 12-14,4 volti.....daca nu ai s-ar putea sa fi pierdut si freonul ...atunci iti recomand un service....mai da-ne de stire ca ai mai facut .....spor la munca...
ady_ckj
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 z20let
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2004
- Mesaj Privat
Multumesc mult pt sfaturi!!! faza e ca imi vine sa ma dau cu capul de pereti!!! am strans bani pentru o finala sport remus si un blow off valve iar acu tre bag banii in trompeta aia de bobina!!! stau sa ma gandesc daca nu mai bine merg cu geamurile deschise si cu viteza decat sa renunt la toba si mai ales la BOV!!