angelorus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
Exista vreun mecanic care poate sa-mi explice de ce se aprinde becul la ulei(la relanti) dupa ce temperatura apei ajunge la 90 de grade?
In timpul deplasarilor la o viteza constanta de 90 km/h se aude un huruit de la motor ,daca accelerez sau iau piciorul de pe acceleratie nu se mai aude.
Frontera sport din '96
2.0 i
Am schimbat uleiul in urma cu 1500 km.
Liqui&Moly 15w40
In timpul deplasarilor la o viteza constanta de 90 km/h se aude un huruit de la motor ,daca accelerez sau iau piciorul de pe acceleratie nu se mai aude.
Frontera sport din '96
2.0 i
Am schimbat uleiul in urma cu 1500 km.
Liqui&Moly 15w40
- stoicaaurelian
- **
- 152 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Timis
stoicaaurelian
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
angelorus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
stoicaaurelian a scris:destul de simpla intrebarea si grava,masori cu un ceas mecanic presiunea la service,daca e buna inseamna ca sonda ta de presiune e caput,e putin probabil,dupa asta iti ramane sorbul de ulei infundat sau supapa de la pompa de ulei defecta,putin probabil,linia motorului dusa ,destul de probabil
Mda ,de ce ma temeam s-a intamplat .
Multumesc de raspuns.
Care ar fi rezolvarea?
- stoicaaurelian
- **
- 152 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Timis
stoicaaurelian
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
angelorus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
kriu a scris:salut! am patit-o si eu, dupa putina forja
am schimbat motorul! unul S.H. cu tot cu montat a costat 1500 lei!
la r.a.r. mai costa max 200 lei sa al treaca in carte!
merge de calibra, vectra, cu conditia sa schimbi cateva elemente de pe al tau pe celalalt...
am schimbat motorul! unul S.H. cu tot cu montat a costat 1500 lei!
la r.a.r. mai costa max 200 lei sa al treaca in carte!
merge de calibra, vectra, cu conditia sa schimbi cateva elemente de pe al tau pe celalalt...
Multumesc de pont dar care sunt elementele care trebuie inlocuite,si ce vrea sa fie un S.H.?
Este nevoie de acte pt. motor?
- kriu
- ***
- 537 mesaje
- din 19 Oct 2007
- Omega 2003 y22dth
- Dolj
kriu
- Mesaje scrise: 537
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 2003 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2007
- Mesaj Privat
angelorus
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jul 2009
- Mesaj Privat
- stoicaaurelian
- **
- 152 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Timis
stoicaaurelian
- Mesaje scrise: 152
- Locatie: Timis
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat