- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
A montat cineva asa ceva?
Eu am achizitionat anul trecut un set pentru 2 scaune sezut+spatar cu comutatoare, mentionez ca au termostat care lucreaza in plaja 30-37grdC. Nu sunt eu omul care sa tot puna pe masina tot felul de cucurele si sa muncesti la ele dar la 150lei parca merita. Am avut huse cu incalzire, in 3 luni erau gata asta este cu china...
Montarea nu e mare filozofie desi nu am facut-o asteptind temperaturi mai de 'lucru'. Marea mea dilema este unde sa pun butoanele alea ca sa nu arate ca nuca-n perete sau ca la cocalari.
Eu am achizitionat anul trecut un set pentru 2 scaune sezut+spatar cu comutatoare, mentionez ca au termostat care lucreaza in plaja 30-37grdC. Nu sunt eu omul care sa tot puna pe masina tot felul de cucurele si sa muncesti la ele dar la 150lei parca merita. Am avut huse cu incalzire, in 3 luni erau gata asta este cu china...
Montarea nu e mare filozofie desi nu am facut-o asteptind temperaturi mai de 'lucru'. Marea mea dilema este unde sa pun butoanele alea ca sa nu arate ca nuca-n perete sau ca la cocalari.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
Nu prea imi dau seama din foto cam cum arata butoanele, dar verifica daca merg incastrate
in plasticul de la baza scaunului, (cel dinspre exterior) sau prinse cu o piesa gen bratara sau
colier de bara-maner de sub scaun, (cea cu care se gliseaza scaunul ).
De asemenea ar mai merge incastrate undeva prin consola de la frana de mana, daca butoanele sunt
urate sau ,,slabute" merg inlocuite cu altele corespunzatoare.
in plasticul de la baza scaunului, (cel dinspre exterior) sau prinse cu o piesa gen bratara sau
colier de bara-maner de sub scaun, (cea cu care se gliseaza scaunul ).
De asemenea ar mai merge incastrate undeva prin consola de la frana de mana, daca butoanele sunt
urate sau ,,slabute" merg inlocuite cu altele corespunzatoare.
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Exclus coliere si tiganeli ieftine de cocalari.ro.
Asa arata butoanele, negre cu textura asemanatoare cu ce mai este pe Agila:
Clipsurile de fixare sunt adinci tare, cam 19mm ca asa este carenajul (carter) scaun la Logan. Ma gindeam la montare in plasticaraia de la schimbator-frina, ceva de genul:
Sa vad acum de carenajele alea, macar intra fest intrerupatorul, tai si le pun pe spate prin sudura sau lipire trainica.
Asa arata butoanele, negre cu textura asemanatoare cu ce mai este pe Agila:
Clipsurile de fixare sunt adinci tare, cam 19mm ca asa este carenajul (carter) scaun la Logan. Ma gindeam la montare in plasticaraia de la schimbator-frina, ceva de genul:
Sa vad acum de carenajele alea, macar intra fest intrerupatorul, tai si le pun pe spate prin sudura sau lipire trainica.
- PL500
- ****
- 1,151 mesaje
- din 19 Mai 2006
- Agila 2001 z12xe 1.2i
- CURTEA DE ARGES
PL500
- Mesaje scrise: 1,151
- Locatie: CURTEA DE ARGES
- Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2006
- Mesaj Privat
- dancuciureanu
- OP
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Asa cum la Opel nu mai exista masca/rama buton nici astea nu au.
Setul de Logan rezistente+intrerupatoare+2 pini ca sa aprinzi led-ul a ajuns 150lei cu transport inclus. Am prins unul (expulzat instant pe motiv de concurenta pe topicul altuia) care vroia 100lei+transport si carenaje(cartere) 50lei, vad ca nu raspunde la mess. Eu vroiam de fapt mai mult carenajele sa tai bucata in care intra intrerupatorul. Am primit pm de la unul care vroia 100lei+trensport pe doua carene, enorm pentru doua bucati de plastic. Am sa confectionez eu suport si gata.
Setul de Logan rezistente+intrerupatoare+2 pini ca sa aprinzi led-ul a ajuns 150lei cu transport inclus. Am prins unul (expulzat instant pe motiv de concurenta pe topicul altuia) care vroia 100lei+transport si carenaje(cartere) 50lei, vad ca nu raspunde la mess. Eu vroiam de fapt mai mult carenajele sa tai bucata in care intra intrerupatorul. Am primit pm de la unul care vroia 100lei+trensport pe doua carene, enorm pentru doua bucati de plastic. Am sa confectionez eu suport si gata.
- DB77AAA
- *******
- 6,682 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,682
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
csongi
- Mesaje scrise: 67
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
Montat incalzire scaune Renault in Agila.
Setul achizitionat de pe net, exact ca cele din pozele lui dancuciureanu.
Montajul rezistentelor in scaune: sunt doua paturi, cea lunga pentru sezut, cea scurta pentru spatar, cele doua se conecteaza printr-o mufa.
Precizez ca eu nu am airbag in scaune, deci demontarea-montarea in acest caz este mai simpla.
Montaju rezistentelor in scaune:
- se demonteaza consola din plastic dintre scaune (aveti tutorial cu poze la topicul despre timonerie)
- se demonteaza capacele de plastic care mascheaza suruburile scaunelor (doua in spate, una inspre usa in fata) - sunt prine cu niste clipsuri de plastic, deci grija sa nu se rupa.
- se desurubeaza cele patru suruburi care fixeaza scaunul - tubulara de 11 - si se scoate scaunul, amandoua ies simplu.
- carenajul din plastic al scaunelor se demonteaza usor pe partea interioara, insa cele exterioare erau lipite intr-un punct si nu voiam sa le rup - desi era mai usor de desfacut husa.
- se scoate husa. Husa sezutului este prinsa cu niste sine de plastic, destul de usor de desfacut.
- atentie, in buretii sezutului sunt montate cate trei sarme: doua in lungime si una in latime si de care sunt prinse husele cu niste sigurante, ei astea au fost relativ nasoale de scos si pus la loc.
- se lipeste partea de sezut al paturii cu rezistente pe burete - are doua dungi adezive pe marginei. nu se intinde la maxim, pentru ca te mai pui ocazional si cu genunchiul pe scaun. Capatul cu rezistenta al paturii in mod evident vine sub spatar. Atentie, din cauza sarmei din spate trebuie gaurita patura - cu grija, sa nu se rupa rezistenta cusuta pe ea - pentru ca husa sa poate fi prinsa la loc.
- husa de pe spatar nu trebuie scoasa de tot, doar trasa in sus ca sa incape partea de spatar a rezistentei. Grija sa nu se desfaca cusaturile husei in partile laterale la intindere.
- se remonteaza husele si se trage cablajul rezistentelor sub scaun, se conecteaza cele doua parti ale paturii cu rezistente.
- se remonteaz scaunele.
Partea electrica:
In teorie este simplu. In practica, daca nu sunteti siguri de ceea ce faceti, mai bine sa apelati la un meserias decat sa va treziti cu masina in flacari.
Sunt doua metode de conectare: unii monteaza cate un releu (deprotectie far de la dacia berlina) inainte de intrerupator. Eu am preferet varianta simpla (fara relee) - pe care o puteti vedea si pe tutorialelogan.ro, pt ca oricum nu-mi plac intrerupatoarele de logan. De mentionat ca deocamdata functioneaza fara cusur.
- este nevoie de cate trei fire pentru conectare: un plus pentru alimentare releu, o masa si un fir de plus pentru iluminat buton.
- este destul de naspa sa tragi un fir de plus de la cutia de sigurante din habitaclu: accesul este greoi, si desi sunt locuri libere in tablou, niciunul nu este prevazut cu pini. Asa ca eu am tras plusul de la tabloul din compartimentul motor, acolo am avut un loc liber prevazut si cu pin. Neajunsul este ca astfel rezistentele sunt alimentate permanent, nu numai la contact. Este nevoie de o siguranta de 20A.
- cu firul de plus am intrat langa manunchiul principal de cabluri care intra sub bord. La scaune se ajunge sub masca de plastic de langa praguri unde sunt trase si alte fire. Se lasa cablajul un pic mai lung, ca sa nu se desfaca cand scaunul este impins in spate. Cablajul se poate fixa pe scaun cu soricei - luati in calcul ca mai aveti si sertarul acolo.
- masa am luat-o de la un surub de fixare a scaunului.
- firul de plus am tras-o de la bricheta, ca era f. simplu, adevarat, ca astfel butoanele sunt luminate la contact, dar nu au un consum care sa conteze.
Conectarea se face in felul urmator: se taie mufa de alimentare cu care este prevazuta rezistenta din fabrica - oricum nu este de niciun folos - firul de alimentare se conecteaza la firul negru-galben si firul de masa la firul negru. La intrerupator firul de iluminat se conecteaza la pinul A1 (numerotarea este lizibila pe partea de interior al intrerupatorului). Butonul are o lumina portocalie, mi nu prea imi place, dar deocamdata asta e.
Referitor la amplasarea butoanelor: eu le am montate pe o consola de plafon provenita dintr-un Chrysler Voyager '95, dar asta este o chestie de gust. Am vazut parca la Calibra niste butoane de incalzire scaune asemanatoare cu cele ale proiectoarelor, mi-ar placea mai mult decat astea de dacie, dar costa cam multisor.
Ca fapt divers:
- rezistentele sunt prevazute cu termostat pentru a evita supraincalzirea.
- la temperatura aerului de 10 grade ii ia cam 1-2 min. sa se incalzeasca.
- se spune ca pentru barbati nu este tocmai sanatos sã-ºi încãlzeascã genitaliiile, deci recomandabil se folosesc cu retinere, însã nevestele/prietenele vor aprecia negreºit acest upgrade.
Poze nu pot sa incarc, pt. ca am aparatul in service : (, insa gasiti tutoriale cu poze sau filmulete pe tutorialelogan.ro, sau reno.ro etc.
Baftã la montat.
Setul achizitionat de pe net, exact ca cele din pozele lui dancuciureanu.
Montajul rezistentelor in scaune: sunt doua paturi, cea lunga pentru sezut, cea scurta pentru spatar, cele doua se conecteaza printr-o mufa.
Precizez ca eu nu am airbag in scaune, deci demontarea-montarea in acest caz este mai simpla.
Montaju rezistentelor in scaune:
- se demonteaza consola din plastic dintre scaune (aveti tutorial cu poze la topicul despre timonerie)
- se demonteaza capacele de plastic care mascheaza suruburile scaunelor (doua in spate, una inspre usa in fata) - sunt prine cu niste clipsuri de plastic, deci grija sa nu se rupa.
- se desurubeaza cele patru suruburi care fixeaza scaunul - tubulara de 11 - si se scoate scaunul, amandoua ies simplu.
- carenajul din plastic al scaunelor se demonteaza usor pe partea interioara, insa cele exterioare erau lipite intr-un punct si nu voiam sa le rup - desi era mai usor de desfacut husa.
- se scoate husa. Husa sezutului este prinsa cu niste sine de plastic, destul de usor de desfacut.
- atentie, in buretii sezutului sunt montate cate trei sarme: doua in lungime si una in latime si de care sunt prinse husele cu niste sigurante, ei astea au fost relativ nasoale de scos si pus la loc.
- se lipeste partea de sezut al paturii cu rezistente pe burete - are doua dungi adezive pe marginei. nu se intinde la maxim, pentru ca te mai pui ocazional si cu genunchiul pe scaun. Capatul cu rezistenta al paturii in mod evident vine sub spatar. Atentie, din cauza sarmei din spate trebuie gaurita patura - cu grija, sa nu se rupa rezistenta cusuta pe ea - pentru ca husa sa poate fi prinsa la loc.
- husa de pe spatar nu trebuie scoasa de tot, doar trasa in sus ca sa incape partea de spatar a rezistentei. Grija sa nu se desfaca cusaturile husei in partile laterale la intindere.
- se remonteaza husele si se trage cablajul rezistentelor sub scaun, se conecteaza cele doua parti ale paturii cu rezistente.
- se remonteaz scaunele.
Partea electrica:
In teorie este simplu. In practica, daca nu sunteti siguri de ceea ce faceti, mai bine sa apelati la un meserias decat sa va treziti cu masina in flacari.
Sunt doua metode de conectare: unii monteaza cate un releu (deprotectie far de la dacia berlina) inainte de intrerupator. Eu am preferet varianta simpla (fara relee) - pe care o puteti vedea si pe tutorialelogan.ro, pt ca oricum nu-mi plac intrerupatoarele de logan. De mentionat ca deocamdata functioneaza fara cusur.
- este nevoie de cate trei fire pentru conectare: un plus pentru alimentare releu, o masa si un fir de plus pentru iluminat buton.
- este destul de naspa sa tragi un fir de plus de la cutia de sigurante din habitaclu: accesul este greoi, si desi sunt locuri libere in tablou, niciunul nu este prevazut cu pini. Asa ca eu am tras plusul de la tabloul din compartimentul motor, acolo am avut un loc liber prevazut si cu pin. Neajunsul este ca astfel rezistentele sunt alimentate permanent, nu numai la contact. Este nevoie de o siguranta de 20A.
- cu firul de plus am intrat langa manunchiul principal de cabluri care intra sub bord. La scaune se ajunge sub masca de plastic de langa praguri unde sunt trase si alte fire. Se lasa cablajul un pic mai lung, ca sa nu se desfaca cand scaunul este impins in spate. Cablajul se poate fixa pe scaun cu soricei - luati in calcul ca mai aveti si sertarul acolo.
- masa am luat-o de la un surub de fixare a scaunului.
- firul de plus am tras-o de la bricheta, ca era f. simplu, adevarat, ca astfel butoanele sunt luminate la contact, dar nu au un consum care sa conteze.
Conectarea se face in felul urmator: se taie mufa de alimentare cu care este prevazuta rezistenta din fabrica - oricum nu este de niciun folos - firul de alimentare se conecteaza la firul negru-galben si firul de masa la firul negru. La intrerupator firul de iluminat se conecteaza la pinul A1 (numerotarea este lizibila pe partea de interior al intrerupatorului). Butonul are o lumina portocalie, mi nu prea imi place, dar deocamdata asta e.
Referitor la amplasarea butoanelor: eu le am montate pe o consola de plafon provenita dintr-un Chrysler Voyager '95, dar asta este o chestie de gust. Am vazut parca la Calibra niste butoane de incalzire scaune asemanatoare cu cele ale proiectoarelor, mi-ar placea mai mult decat astea de dacie, dar costa cam multisor.
Ca fapt divers:
- rezistentele sunt prevazute cu termostat pentru a evita supraincalzirea.
- la temperatura aerului de 10 grade ii ia cam 1-2 min. sa se incalzeasca.
- se spune ca pentru barbati nu este tocmai sanatos sã-ºi încãlzeascã genitaliiile, deci recomandabil se folosesc cu retinere, însã nevestele/prietenele vor aprecia negreºit acest upgrade.
Poze nu pot sa incarc, pt. ca am aparatul in service : (, insa gasiti tutoriale cu poze sau filmulete pe tutorialelogan.ro, sau reno.ro etc.
Baftã la montat.
BClaudiu
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Mures
- Masina: Agila 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2009
- Mesaj Privat
Salut, mi-am pus si eu niste pernitze cu incalzire ce au aparut prin supermarketuri, ....si daca tot vine iarna sunt bine venite si sunt multumit de ele ca se incalzesc destul de repede (aprox 3 min). mi le-am montat sub husele de scaune asa ca nu se vad. Pretul lor este de aproximativ 50 de lei bucata. eu zic ca merita din plin investitia. Eu cum merg la lucru de diminetza (5:30) imi sunt foarte utile si pana ajung la lucru deabia ca se incalzeste motorul ca sa pot da drumu la incalzire ....asa ca cu pernitele astea m-am scos.