- johnybe2003
- OP
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Vectra 2001
- Bucuresti
johnybe2003
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
Salut, am cautat pe-aici da' nu am gasit ceva asemanator cu problema mea.
Masina: Opel kadett gsi 2.0 8v c20ne
Problema1: la relanti oscileaza turatia motorului +/- 100 rpm
Incercarea de rezolvare si aici incepe bataia de cap...
s-au schimbat asa:
Senzorul de turatie (poate trebuia poate nu)
Bujiile au fost schimbate.
Toate cele 5 fise au fost inlocuite.
Filtru de aer nou.
Filtru benzina nou.
Senzorul de la clapeta de acceleratie.
Problema nu a fost rezolvata.
Trebuie sa mentionez ca face asa numai dupa ce se incalzeste...banuiesc ca inainte este de la socul automat si o tine mai turata.
Problema 2: Daca icnerc sa plec mai brusc...fara scartait, doar sa apas brusc pe acceleratie se pune in nas. Daca plec cu ea turata si dau pe urma drumu la ambreiaj merge perfect, se accelereaza perfect.
Daca incerc sa accelerez treptat trepideaza masina pana la 3500 rpm si pe urma pleaca deodata ca si cum ar fi supraalimentat .
Ce-ar trebui sa mai verific ?
Masina: Opel kadett gsi 2.0 8v c20ne
Problema1: la relanti oscileaza turatia motorului +/- 100 rpm
Incercarea de rezolvare si aici incepe bataia de cap...
s-au schimbat asa:
Senzorul de turatie (poate trebuia poate nu)
Bujiile au fost schimbate.
Toate cele 5 fise au fost inlocuite.
Filtru de aer nou.
Filtru benzina nou.
Senzorul de la clapeta de acceleratie.
Problema nu a fost rezolvata.
Trebuie sa mentionez ca face asa numai dupa ce se incalzeste...banuiesc ca inainte este de la socul automat si o tine mai turata.
Problema 2: Daca icnerc sa plec mai brusc...fara scartait, doar sa apas brusc pe acceleratie se pune in nas. Daca plec cu ea turata si dau pe urma drumu la ambreiaj merge perfect, se accelereaza perfect.
Daca incerc sa accelerez treptat trepideaza masina pana la 3500 rpm si pe urma pleaca deodata ca si cum ar fi supraalimentat .
Ce-ar trebui sa mai verific ?
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
crapu22
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Craiova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
- johnybe2003
- OP
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Vectra 2001
- Bucuresti
johnybe2003
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
arson a scris:verifica daca sunt fisuri la furtunul de vacuum.
este bun furtunul nu are nici o fisura :/
crapu22 a scris:Sonda lambda dak are, poate cauza problema.
am si a fost inlocuita cu una universala (asa mi s-a spus la magazinul de unde am cumparat-o ...cam 1,4 mil lei)
Contactele electrice au fost si ele curatate...aceeasi problema
inca ceva care mi se mai intampla....daca plec cu ea un pic turata inainte sa dau drumu la ambreiaj merge perfect...
Va multumesc pentru raspunsuri
gogabii
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2005
- Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema cu turatia aleatoare, desi am schimbat o gramada de chestii:
- filtru benzina
- bujii
- cabluri bujii
- sonda lambda
acum au depistat ca ceva pompa de vacuum e defecta si intradevar asa este, am facut comanda de vreo luna dar inca n-am primit-o nici acum. La a mea costa vreo 800k.
M-am gandit sa bag niste solutie de curatat injectoare.
- filtru benzina
- bujii
- cabluri bujii
- sonda lambda
acum au depistat ca ceva pompa de vacuum e defecta si intradevar asa este, am facut comanda de vreo luna dar inca n-am primit-o nici acum. La a mea costa vreo 800k.
M-am gandit sa bag niste solutie de curatat injectoare.
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
nu stiu ce se intampla..dupa cum se vede nu "prea" mai am talon de ceva vreme asa ca vectra mea sta pe banca de rezerve..inainte nu avea nici pe dracu..intre timp i-am schimbat un cap de bara..adica nu are legatura cu problema care a aparut...saptamana asta m-am apucat sa o duc la RAR pt recuperarea talonului (ITP)...am bagat benzina de la petrom, top 99&shit mai mult de 1/3 din rezervor...patesc ca voi...daca ii dau blana...ezita si merge fragmentat primele zeci de metri (parca se ineaca sau "sughita") dupa aia, cand creste turatia, adica peste minim 2500rpm incepe sa traga normal.
Inainte sa stea pe tusa timp de 3 luni nu avea nici pe dracu, se infigea inca de la +1500rpm si mergea fluent.
acum zici ca are 40cp. culmea e ca nu merge in 3 cilindri, fisele sunt bune, uleiul e nou , filtrele sunt noi. bateria incarcata full.
efectiv nu inteleg cum inainte sa hiberneze mergea brici (singura problema era capul de bara).
Inainte sa stea pe tusa timp de 3 luni nu avea nici pe dracu, se infigea inca de la +1500rpm si mergea fluent.
acum zici ca are 40cp. culmea e ca nu merge in 3 cilindri, fisele sunt bune, uleiul e nou , filtrele sunt noi. bateria incarcata full.
efectiv nu inteleg cum inainte sa hiberneze mergea brici (singura problema era capul de bara).
- florin_bv
- **
- 155 mesaje
- din 05 Jun 2006
- Vectra 1997 x17dt
- brasov
florin_bv
- Mesaje scrise: 155
- Locatie: brasov
- Masina: Vectra 1997 x17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2006
- Mesaj Privat
- johnybe2003
- OP
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Vectra 2001
- Bucuresti
johnybe2003
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
b28cxh a scris:nu stiu ce se intampla..dupa cum se vede nu "prea" mai am talon de ceva vreme asa ca vectra mea sta pe banca de rezerve..inainte nu avea nici pe dracu..intre timp i-am schimbat un cap de bara..adica nu are legatura cu problema care a aparut...saptamana asta m-am apucat sa o duc la RAR pt recuperarea talonului (ITP)...am bagat benzina de la petrom, top 99&shit mai mult de 1/3 din rezervor...patesc ca voi...daca ii dau blana...ezita si merge fragmentat primele zeci de metri (parca se ineaca sau "sughita") dupa aia, cand creste turatia, adica peste minim 2500rpm incepe sa traga normal.
Inainte sa stea pe tusa timp de 3 luni nu avea nici pe dracu, se infigea inca de la +1500rpm si mergea fluent.
acum zici ca are 40cp. culmea e ca nu merge in 3 cilindri, fisele sunt bune, uleiul e nou , filtrele sunt noi. bateria incarcata full.
efectiv nu inteleg cum inainte sa hiberneze mergea brici (singura problema era capul de bara).
Inainte sa stea pe tusa timp de 3 luni nu avea nici pe dracu, se infigea inca de la +1500rpm si mergea fluent.
acum zici ca are 40cp. culmea e ca nu merge in 3 cilindri, fisele sunt bune, uleiul e nou , filtrele sunt noi. bateria incarcata full.
efectiv nu inteleg cum inainte sa hiberneze mergea brici (singura problema era capul de bara).
Tie iti da vre-un cod de eroare ? adik ai check engine aprins ? ...k eu il aveam am verificat si am codul 65 aprins la c20ne....zice k e voltaj scazut...am inteles de la un baiat de aici de pe forum ca trebuie reglat debimetrul acum astept sa ajung acasa sa verific daca se poate regla de unde samd mi-a mai dat o speranta
- alex_z0ne
- **
- 190 mesaje
- din 29 Jan 2006
- Corsa 2007 z13dth
- Galati
alex_z0ne
- Mesaje scrise: 190
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2006
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
- styx
- **
- 276 mesaje
- din 09 Sep 2005
- Vectra 1994 C20NE
styx
- Mesaje scrise: 276
- Locatie:
- Masina: Vectra 1994 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Sep 2005
- Mesaj Privat
- octav_bz
- ****
- 1,047 mesaje
- din 17 Jun 2005
- Astra 2009 A17DTR
- Buzau
octav_bz
- Mesaje scrise: 1,047
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2009 A17DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2005
- Mesaj Privat
gogabii
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2005
- Mesaj Privat
swiss
- Mesaje scrise: 65
- Locatie:
- Masina: Astra 2006 1,7cdti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Feb 2006
- Mesaj Privat
eu daca as avea astfel de probleme inainte de a schimba ceva i-as baga un aditiv de curatat injectoare si as face o cursa pana la pitesti si inapoi tinuta cat de cat turat, daca e benzinara cred pe la 4000. asta desfunda injectoarele, curata esapamentul catalizatorul si sonda lambda. tinuta 5-10 minute turat, nu are nici un efect. daca dupa o asemenea cursa nu isi revine complet e clar ca e ceva de inlocuit. eu duminica am facut o asemenea cursa cu o solenza diesel si rezultate sunt excelente. merge perfect nu mai are absolut nimic. cred ca avea ceva pe la un injector ca dadea in nas cand plecam de pe loc, apoi in mers nu parea sa mai aiba vreo problema.
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
swiss a scris:eu daca as avea astfel de probleme inainte de a schimba ceva i-as baga un aditiv de curatat injectoare si as face o cursa pana la pitesti si inapoi tinuta cat de cat turat, daca e benzinara cred pe la 4000. asta desfunda injectoarele, curata esapamentul catalizatorul si sonda lambda. tinuta 5-10 minute turat, nu are nici un efect. daca dupa o asemenea cursa nu isi revine complet e clar ca e ceva de inlocuit. eu duminica am facut o asemenea cursa cu o solenza diesel si rezultate sunt excelente. merge perfect nu mai are absolut nimic. cred ca avea ceva pe la un injector ca dadea in nas cand plecam de pe loc, apoi in mers nu parea sa mai aiba vreo problema.
ca precizare, pt inceput...nu mai am kat de cand a fost adusa in tara ca s-a dus naibii si fostul proprietar l-a dat jos prin 2001...sper sa nu fie debitmetrul ca ma rupe la bani (mai ales ca nu subscriu la faza cu debitmetru 2nd hand...chiar nu stiu cum risca unii ..e mai ieftin dar de une am garantia ca e ok si ca nu moare si ala dupa 1000km?..mai ales la cate tepe sunt pe la dezmembratii astia ).
o sa incerc solutia ta....voi cumpara un aditiv bun pt curatare injectoare dar o sa caut sa iau de la liqui moly ca sunt taticii aditivilor...macar sunt nemti si au 1001 de dracii...ca ce gasesti pe la benzinarii sunt numai abureli..firme fantoma...companiile lui peste..., 2+2 =4 berekebile , si alte de genul asta care asta, la ce "super corporatii" sunt, nu au nici macar un site decent, zici ca l-au facut in Ms Word cu saveAs Html
gogabii
- Mesaje scrise: 25
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Dec 2005
- Mesaj Privat
am incercat si eu nu demult cu aditivul de curatat injectoare, chiar marca mentionata de tine, n-am vrut sa iau de ala ieftin asa a costat 23RON parca. Ceea ce am observat , parca consumul a scazut cu ff. putin , dar tot asa da in nas la treptele inferioare 1,2,3.
Dar tu poti sa incerci si poate ne spui ce constati.
Dar tu poti sa incerci si poate ne spui ce constati.
- johnybe2003
- OP
- 29 mesaje
- din 17 Apr 2006
- Vectra 2001
- Bucuresti
johnybe2003
- Mesaje scrise: 29
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2006
- Mesaj Privat
Am incercat si cu un aditiv...poate a fost de proasta calitate( cumparat din cora 14 lei) sau poate amestecul (30 l benzina am pus ~60-70 % din bidonas ) am mers pe o distanta de 20 km de la iesirea din buc pana pe la km 27 cu 160 km/h min...am mai urcat si la 170,180 da' f putin si treaba e k la intoarcere am mers cam cu 140, la intrare in buc parca tindeam sa cred k nu o sa-mi mai faca probleme...am oprit masina...a 2-a zi iar :/ ....am reusit sa-mi citesc codurile de la calculator si am codul 65 ...am primit sugestii pe forumul asta sa reglez debimetrul...da' habar n-am cum se face asta sau de unde...:/ daca stie cineva as fi recunoscator
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat