- toma_marius
- ***
- 838 mesaje
- din 03 Apr 2006
- Astra 2003 y17dt isuzu
- Constanta
toma_marius
- Mesaje scrise: 838
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2006
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,364 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,364
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- Daniel
- ****
- 2,848 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,848
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,364 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,364
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,364 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,364
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
chiciuc a scris:daca e vorba de P0704 - Clutch Switch Input Circuit Malfunction
atunci cel mai probabil
Circuit interruption between:
K114 Main Relay
Socket Terminal 8
&
S45 Switch - Clutch, Cruise Control
Wiring harness connector (wiring harness side) wiring colour RD
restul ar indica ECU defect.
atunci cel mai probabil
Circuit interruption between:
K114 Main Relay
Socket Terminal 8
&
S45 Switch - Clutch, Cruise Control
Wiring harness connector (wiring harness side) wiring colour RD
restul ar indica ECU defect.
codul este 90569685 - switch clutch engine control unit shi costa 30 ron
daca se rezolva ar fi super
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
aveti aici http://autos.groups.yahoo.c...bOpel/files/Docs/
- cum se face verificarea y20dth_p0704.pdf
- inlocuirea vectra b (y20dth) Clutch Pedal, Remove and Install (probabil nr 3 - clutch control switch)
- cum se face verificarea y20dth_p0704.pdf
- inlocuirea vectra b (y20dth) Clutch Pedal, Remove and Install (probabil nr 3 - clutch control switch)
- 34KLA
- ******
- 4,364 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,364
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- danutzutm
- **
- 134 mesaje
- din 11 Dec 2005
- Vectra 2001 Y20DTH
- Timisoara
danutzutm
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2005
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,364 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,364
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
chiciuc a scris:daca e vorba de P0704 - Clutch Switch Input Circuit Malfunction
atunci cel mai probabil
Circuit interruption between:
K114 Main Relay
Socket Terminal 8
&
S45 Switch - Clutch, Cruise Control
Wiring harness connector (wiring harness side) wiring colour RD
restul ar indica ECU defect.
atunci cel mai probabil
Circuit interruption between:
K114 Main Relay
Socket Terminal 8
&
S45 Switch - Clutch, Cruise Control
Wiring harness connector (wiring harness side) wiring colour RD
restul ar indica ECU defect.
nu am pilot automat ..
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- 34KLA
- ******
- 4,364 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,364
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
salutare tuturor!
azi am patit o intamplare neplacuta: eram la o intersectie, la punctul mort, si cand sa bag in viteza I, motorul a ramas turat la 1500rpm, indiferent de pedala. mentionez ca s-a aprins martorul check engine. am oprit motorul, l-am repornit, si acelasi lucru. dupa inca 5 minute l-am repornit, martorul s-a stins si am reusit sa ajung acasa in regim normal de mers. din ce am citit pe rezultatele search, suspectez debitmetrul. aveti vreo alta parere?
azi am patit o intamplare neplacuta: eram la o intersectie, la punctul mort, si cand sa bag in viteza I, motorul a ramas turat la 1500rpm, indiferent de pedala. mentionez ca s-a aprins martorul check engine. am oprit motorul, l-am repornit, si acelasi lucru. dupa inca 5 minute l-am repornit, martorul s-a stins si am reusit sa ajung acasa in regim normal de mers. din ce am citit pe rezultatele search, suspectez debitmetrul. aveti vreo alta parere?
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
as vrea sa pun masina pe tester, insa problema e ca martorul check engine se aprinde la contact, se stinge dupa 5 secunde, apoi se aprinde iar 1 minut, dupa care se stinge. masina merge OK deocamdata, dar se apropie concediul si an in plan vreo 5-6000 km.
testerul poate detecta eroarea daca martorul e stins? n-as vrea sa raman cu masina cine stie pe unde...
testerul poate detecta eroarea daca martorul e stins? n-as vrea sa raman cu masina cine stie pe unde...
- livcro
- ******
- 4,564 mesaje
- din 22 Jul 2005
- Grandland X 2018 D20DT
- SIBIU-RM. VALCEA
livcro
- Mesaje scrise: 4,564
- Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
- Masina: Grandland X 2018 D20DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jul 2005
- Mesaj Privat
- ktapet
- **
- 485 mesaje
- din 13 Mai 2005
- Zafira 2007 Z19DT
- Ilfov
ktapet
- Mesaje scrise: 485
- Locatie: Ilfov
- Masina: Zafira 2007 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2005
- Mesaj Privat
check engine este ala galben cu motorasul? daca da, doamne fereste sa nu fie ca la mine: pompa de injectie.
a mea, cand am avut probleme cu pompa de injectie, facea aprox. la fel: cand se aprindea beculetul cu motorasul, nu vroia sub nicio forma sa se tureze mai mult 1800 ture, daca o opream si o lasam 5 min. mergea normal. a mea mai scotea si mult fum alb.
a mea, cand am avut probleme cu pompa de injectie, facea aprox. la fel: cand se aprindea beculetul cu motorasul, nu vroia sub nicio forma sa se tureze mai mult 1800 ture, daca o opream si o lasam 5 min. mergea normal. a mea mai scotea si mult fum alb.
- Corsafuhrer
- ***
- 869 mesaje
- din 26 Mai 2006
- Corsa 2003 Y17DT
- Bucuresti
Corsafuhrer
- Mesaje scrise: 869
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Mai 2006
- Mesaj Privat
Eu zic ca merita incercat un reset de ECM (scoasa borna - a bateriei 10 minute) si dupa un Idle Learn Procedure: lasat motorul sa ajunga la temp. de regim, pornit AC 10 sec, oprit pt inca 10 sec. si iar pornit pt 10 sec. Nu ai nimic de pierdut (decat setarile orei si datei), mai ales daca stii codul de la casetofon.
- 34KLA
- ******
- 4,364 mesaje
- din 08 Sep 2004
- Corsa 2008 Z13DTJ
- Dolj
34KLA
- Mesaje scrise: 4,364
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2004
- Mesaj Privat
- arson
- **
- 162 mesaje
- din 27 Aug 2005
- Astra 2001 Y 2.0 DTH
arson
- Mesaje scrise: 162
- Locatie:
- Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Aug 2005
- Mesaj Privat
am pus masina pe tester si surpriza: au detectat o eroare datorata senzorului de temperatura uleiului din baie. era intr-adevar rupt si l-am inlocuit. 150 RON constatarea+piesa+manopera. nea ionel de la tester a dat o explicatie de genul:"cand senzoru asta detecteaza valori eronate, le transmite calulatorului, care ia masuri... ". ce legatura avea cu aprinderea martorului la 160 Km/h sau cu plafonarea motorului, nu prea imi dau seama. o sa ies vineri spre pitesti si o sa o duc iar la 160, sa vedem, iar se aprinde??
eu cred ca eroarea nu a ramas stocata in calculator.
eu cred ca eroarea nu a ramas stocata in calculator.
- MadCow
- **
- 286 mesaje
- din 29 Mai 2004
- Astra 2006 Z20LEH
- Iasi
MadCow
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2006 Z20LEH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mai 2004
- Mesaj Privat