Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • toma_marius

  • Mesaje scrise: 838
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2003 y17dt isuzu
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salut! si eu am aceeasi problema doar ca am motor y17dt si exact la fel e
Skip ads

  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,364
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
toma_marius a scris:Salut! si eu am aceeasi problema doar ca am motor y17dt si exact la fel e

pai shi ce facem????? Embarassed
  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,848
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
mergeti regulamentar:)
acuma serios: mergeti si faceti un test de motor la cineva care stie si ce-i cu erorile citite.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,364
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
Daniel a scris:mergeti regulamentar:)
acuma serios: mergeti si faceti un test de motor la cineva care stie si ce-i cu erorile citite.


la cati meseriashi am intalnit .. Wink
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,364
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:daca e vorba de P0704 - Clutch Switch Input Circuit Malfunction
atunci cel mai probabil
Circuit interruption between:
K114 Main Relay
Socket Terminal 8
&
S45 Switch - Clutch, Cruise Control
Wiring harness connector (wiring harness side) wiring colour RD


restul ar indica ECU defect.


codul este 90569685 - switch clutch engine control unit shi costa 30 ron

daca se rezolva ar fi super Wink
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
aveti aici http://autos.groups.yahoo.c...bOpel/files/Docs/
- cum se face verificarea y20dth_p0704.pdf
- inlocuirea vectra b (y20dth) Clutch Pedal, Remove and Install (probabil nr 3 - clutch control switch)
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,364
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
nu reusesc sa intru pe respectivul link
  • danutzutm

  • Mesaje scrise: 134
  • Locatie: Timisoara
  • Masina: Vectra 2001 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2005

  • Mesaj Privat
Si eu am aceeasi problema la Vectra mea. Am schimbat si eu bujiile si tot apare asa cand si cand..dar nu neaparat la viteza mare..cateodata apare si asa cand merg prin oras..incerc sa-l ignor pe cat posibil deoarece masina merge bine si asta este Razz
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,364
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
chiciuc a scris:daca e vorba de P0704 - Clutch Switch Input Circuit Malfunction
atunci cel mai probabil
Circuit interruption between:
K114 Main Relay
Socket Terminal 8
&
S45 Switch - Clutch, Cruise Control
Wiring harness connector (wiring harness side) wiring colour RD


restul ar indica ECU defect.


nu am pilot automat .. Embarassed
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
nu ai maneta de pilot automat....
cauta pe pedala de ambreiaj si s-ar putea sa-l ai...
daca imi dai codul erorii atunci e altceva, pana una alta pe baza descrierii tale asta am gasit. Poate mi-a scapat ceva...
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,364
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
senzor exista Smile am listat shi pdf . merci mult Wink
marti ajunge piesa shi o sa il inlocuiesc
  • chiciuc

  • Mesaje scrise: 1,372
  • Locatie: Craiova
  • Masina: Vectra 1997 X20DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2004

  • Mesaj Privat
vezi ca pana la senzor mai sunt fire, etc. Trebuie verificate si alea.
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
salutare tuturor!
azi am patit o intamplare neplacuta: eram la o intersectie, la punctul mort, si cand sa bag in viteza I, motorul a ramas turat la 1500rpm, indiferent de pedala. mentionez ca s-a aprins martorul check engine. am oprit motorul, l-am repornit, si acelasi lucru. dupa inca 5 minute l-am repornit, martorul s-a stins si am reusit sa ajung acasa in regim normal de mers. din ce am citit pe rezultatele search, suspectez debitmetrul. aveti vreo alta parere?
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
as vrea sa pun masina pe tester, insa problema e ca martorul check engine se aprinde la contact, se stinge dupa 5 secunde, apoi se aprinde iar 1 minut, dupa care se stinge. masina merge OK deocamdata, dar se apropie concediul si an in plan vreo 5-6000 km.
testerul poate detecta eroarea daca martorul e stins? n-as vrea sa raman cu masina cine stie pe unde...
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,564
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
Eroarea ramane memorata in computer...o sa ti-o gaseasca cu testerul. Ai putea sa iei in calcul si motorasul de relanti ca fiind defect.
  • ktapet

  • Mesaje scrise: 485
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Zafira 2007 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mai 2005

  • Mesaj Privat
check engine este ala galben cu motorasul? daca da, doamne fereste sa nu fie ca la mine: pompa de injectie.
a mea, cand am avut probleme cu pompa de injectie, facea aprox. la fel: cand se aprindea beculetul cu motorasul, nu vroia sub nicio forma sa se tureze mai mult 1800 ture, daca o opream si o lasam 5 min. mergea normal. a mea mai scotea si mult fum alb.
  • Corsafuhrer

  • Mesaje scrise: 869
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2003 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Eu zic ca merita incercat un reset de ECM (scoasa borna - a bateriei 10 minute) si dupa un Idle Learn Procedure: lasat motorul sa ajunga la temp. de regim, pornit AC 10 sec, oprit pt inca 10 sec. si iar pornit pt 10 sec. Nu ai nimic de pierdut (decat setarile orei si datei), mai ales daca stii codul de la casetofon.
  • 34KLA

  • Mesaje scrise: 4,364
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2008 Z13DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2004

  • Mesaj Privat
skimbat inka neprobat la viteze mari Smile
  • arson

  • Mesaje scrise: 162
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2001 Y 2.0 DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Aug 2005

  • Mesaj Privat
am pus masina pe tester si surpriza: au detectat o eroare datorata senzorului de temperatura uleiului din baie. era intr-adevar rupt si l-am inlocuit. 150 RON constatarea+piesa+manopera. nea ionel de la tester a dat o explicatie de genul:"cand senzoru asta detecteaza valori eronate, le transmite calulatorului, care ia masuri... ". ce legatura avea cu aprinderea martorului la 160 Km/h sau cu plafonarea motorului, nu prea imi dau seama. o sa ies vineri spre pitesti si o sa o duc iar la 160, sa vedem, iar se aprinde??
eu cred ca eroarea nu a ramas stocata in calculator.
  • MadCow

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z20LEH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mai 2004

  • Mesaj Privat
cand pun AC-ul la cateva secunde dupa mi se aprinde un bec pe bord care e ca un fel de canistra cu o steluta in ea. stie cineva ce inseamna si care ar fi remediul?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR