coldream- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
ionutzmi- Suspendat
- 469 mesaje
- din 23 Sep 2008
- Omega 1998 x20dth
- Giurgiu
ionutzmi- Mesaje scrise: 469
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Omega 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2008
- Mesaj Privat
coldream- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
- sandu_18smd
- **
- 175 mesaje
- din 02 Jun 2009
- Zafira 2006 Z19DT
- Constanta
sandu_18smd
- Mesaje scrise: 175
- Locatie: Constanta
- Masina: Zafira 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Jun 2009
- Mesaj Privat
Eko2001ro
- Mesaje scrise: 85
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1997 x16szr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Feb 2008
- Mesaj Privat
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
coldream- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
Hmm ... foarte interesant ...
Intai multumesc pentru raspunsuri.
Apoi, sa va spun de ce v-am intrebat. Am fost la garantie pentru o mica problema (mentionez ca service-ul este in alta locatie pentru a nu face nici un fel de reclama -). Ridicata pe elevator, la o verificare de rutina mi s-a spus ca singura problema este aceasta piesa care produce niste zgomote si vibratii si ca trebuie schimbat. Mie mi s-a parut ca este foarte ok mai ales ca nu am decat putin peste 21000 km, dar cine sunt eu sa pun la indoiala experienta persoanei care se ocupa de garantii sau a mecanicului care parca uitase limba romana (dar asta e alt subiect). Inainte de asta, aceeasi persoana (sa o numim tot "persoana care se ocupa de garantii") mi-a spus fara sa intreb ca are o AstraH cu acelasi motor. Acum in mintea mea paranoica apare urmatoarea intrebare: care este scopul real al schimbarii acestei piese?
Stiu ca nu are importanta scopul daca tot primesc o piesa noua, dar experienta cu alta masina imi spune ca nu toate piese din garantie sunt originale si a caror "viata" este evident mai scurta.
Sfaturi?
Multumesc
gabonne cum imi dau seama ca este ars?
Intai multumesc pentru raspunsuri.
Apoi, sa va spun de ce v-am intrebat. Am fost la garantie pentru o mica problema (mentionez ca service-ul este in alta locatie pentru a nu face nici un fel de reclama -). Ridicata pe elevator, la o verificare de rutina mi s-a spus ca singura problema este aceasta piesa care produce niste zgomote si vibratii si ca trebuie schimbat. Mie mi s-a parut ca este foarte ok mai ales ca nu am decat putin peste 21000 km, dar cine sunt eu sa pun la indoiala experienta persoanei care se ocupa de garantii sau a mecanicului care parca uitase limba romana (dar asta e alt subiect). Inainte de asta, aceeasi persoana (sa o numim tot "persoana care se ocupa de garantii") mi-a spus fara sa intreb ca are o AstraH cu acelasi motor. Acum in mintea mea paranoica apare urmatoarea intrebare: care este scopul real al schimbarii acestei piese?
Stiu ca nu are importanta scopul daca tot primesc o piesa noua, dar experienta cu alta masina imi spune ca nu toate piese din garantie sunt originale si a caror "viata" este evident mai scurta.
Sfaturi?
Multumesc
gabonne cum imi dau seama ca este ars?
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- sandu_race
- **
- 459 mesaje
- din 02 Mar 2008
- Vectra 1996 x16xel
- Alta tara
sandu_race
- Mesaje scrise: 459
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Mar 2008
- Mesaj Privat
Racordul flexibil este defapt un arc cu spirele apropiate , peste acel arc este matisarea aia de otel pe care o vedem noi ca o plasa asa , arcul ala are rolul de a reduce din vibratiile date de motor dar de la caldura excesiva se cam decaleste si astfel ajunge ca restul traseului de evacuare sa stea numai in matisarea de otel de pe exterior , de aici si ruperea acestuia mai ales daca lipseste vreun tampon . Se gasesc de cumparat universale dar nu recomand , arcul e fier mort si in scurt timp apare aceeasi problema , incearca la dezmembrari o masina relativ tinerica , ai sanse sa te tina mai mult ca unul nou turcesc .Cu respect !
- gcom61
- ***
- 936 mesaje
- din 25 Mai 2008
- Meriva 2005 z14xep
- Giurgiu
gcom61
- Mesaje scrise: 936
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Meriva 2005 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2008
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca intervin;piesa este alcatuita pe interior dintr-un tub metalic gofrat(de obicei inox)iar la exterior acea plasa vizibila in unul sau mai multe straturi.Tubul gofrat din interior asigura etanseitate100% insa se poate lungi.Plasa din exterior limiteaza aceasta [lungire]tinand tot ansamblul la dimensiuni practic constante,dar care permit torsionarea fara rupere a tevii de esapament.De obicei ,dupa ce se procura piesa cu pricina se taie piesa veche si se sudeaza cea noua.