killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
am o mica problemuta, am schimbat zilele trecute fisele crezand ca de la asta nu fuge masina f bine, azi am fost cu ea in service si mi-a facut un test mic la care reiese ca pompa mea de benzina ar trebuie sa scoata 1l la 30sec la relanti , pompa mea a scos 500ml, iar presiunea este buna
si asta nu inteleg eu, daca debitu e mic nu ar trebui sa fie si presiunea scazuta?
astept niste sfaturi:) masina e o vectra din 95 v6
si asta nu inteleg eu, daca debitu e mic nu ar trebui sa fie si presiunea scazuta?
astept niste sfaturi:) masina e o vectra din 95 v6
torx
- Mesaje scrise: 10
- Locatie:
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Apr 2006
- Mesaj Privat
In primul rand testul de debit a fost facut inainte de rampa de injectoare sau pe retur? Cand ai schimbat ultima data filtrul de benzina? Incearca sa faci testul de debit inaintea filtrului (la cupla care intra in filtru) si vezi daca obtii un rezultat diferit. Daca da, atunci sigur filtrul trebuie schimat.
Tine-ne la curent.
Tine-ne la curent.
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
Eu stiam ca pompa de benzina (si la motorina e la fel) functioneaza din momentul punerii contactului si pana la pornirea motorului (pentru amorsare), dupa care este oprita, alimentarea pompei de injectie facandu-sa prin suctiune (vacumare, aspiratie). In acest caz ce s-a masurat la relanti nu este debitul pompei ci debitul de aspiratie al pompei de injectie. Sper ca nu gresesc.
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
- LDivora
- *****
- 3,097 mesaje
- din 30 Mai 2005
- Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Bucuresti
LDivora
- Mesaje scrise: 3,097
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2003 Y20DTH/PSG16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2005
- Mesaj Privat
killer666
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2004
- Mesaj Privat
- dgxshpe
- ***
- 657 mesaje
- din 03 Sep 2005
- Corsa Z13DTJ
- Bucuresti
dgxshpe
- Mesaje scrise: 657
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa Z13DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2005
- Mesaj Privat
vladro
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2006
- Mesaj Privat
- ToX
- ****
- 1,291 mesaje
- din 17 Mai 2004
- Astra OPC 2013 A20NFT
- Bucuresti
ToX
- Mesaje scrise: 1,291
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra OPC 2013 A20NFT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2004
- Mesaj Privat
evacuarea rapida se face si ea cu un CAP, daca pui teava cap coada sa fii sigur ca n-o sa mai fuga ca inainte, dar va scoate un zgomot demn de WRC.... evacuarea trebuie sa aibe un backpressure (i.e, presiune inversa) a gazelor ca motorul sa mearga cum trebuie. la motoarele turbo acest back pressure e si mai important. Schimba pompa de benzina, ca in timp o sa iti faca mari probleme. Din cauza unui filtru aproape infundat, e posibil sa strici pompa, din acest motiv e recomandat ca filtrul de benzina sa fie schimbat la 5000 km nici mai mult nici mai putin (mai ales cu benzina care o avem)