Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Salutare. Ma gandesc sa imi schimb Opelul Astra G si sa achizitionez un Opel Astra Bertone cam peste cateva luni. Asadar ca tot omul, am intrat pe mobile.de care vad ca este deja si in limba romana si am holbat ochii pe acolo...Am cautat pentru Romania si am gasit si preturi de 4800-5300 euro. Cam cat de reale sunt aceste preturi? Unele masini chiar arata foarte bine.
Ce sfaturi imi dati? Ce sa am in vedere? La ce sa fiu atent?
Care sunt problemele cele mai des intalnite?

Va multumesc anticipat!
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Te uiti sa nu aiba parti revopsite/chituite. Si vezi la airbag-uri sa fie toate la locul lor. Ai astra g deci stii cat trebuie sa fie uzura la butoanele de pe claxon. Laughing Apoi ai grija mare la motor, cine si-a luat bertone nu a mers cu el la piata si inapoi, iti recomand z18xe, daca gasesti unul in mintile lui te-ai scos. Embarassed
Spor la cumparaturi si sa te vedem la intalniri cu bertone. Wink
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Ms bre elgance de rapsuns. Am fost o data dar apoi chiar nu am timp si nici nu prea ajung la intalniri...din pacate.
Nu doream neaparat bertone dar cand am aruncat un ochi peste preturi si am vazut ca in jur de 5500 gasesti am zis de ce nu? Sunt extrem de multumit de G-ul meu su altceva nu imi trebuie, dar faptul ca bertone arata cum arata si este tot opel, deci am o idee cu ce se mananca, atunci e ok.
Peste vreo 4-5 luni oare ajung preturile la 5000 inmatriculate si care sa merite banii? Ca deh, multe au fost "forjate" sau considerate masini super-sport de catre majoritatea proprietarilor.
  • sfi16v

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Vectra 1990 c20xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Apr 2005

  • Mesaj Privat
cred ca mai indicat e motorul 2,2 benzina pe bertone.....ca sa se si simta un pic sport, nu doar sa arate. consumul e mai mare cu 1-1,5 litri ca la 1,8 dar se simte si diferenta de putere. plus ca are distributia pe lant, si teoretic e mai rezistent.
ai grija in primul rand sa aiba toate airbagurile la locul lor, sa nu fi fost accidentata grav,sa mearga aerul conditionat, si da o tura in forta cu ea, sa vezi daca sare vreun piston si daca trage cum trebuie.....cu ocazia asta vezi si daca merge cu fumul taras dupa ea ( pe mine astea ma intereseaza cand cumpar masina)
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Da da, faza cu fumul este obligatorie sa vad cum face. Problema este ca as vrea un 2.2 dar merg 95% numai in oras, deci parca acea putere nu se justifica pentru mine cel putin. Pana si cei 101 cai de la G-ul meu imi sunt suficienti, cei 125 de la bertone vor fi mai mult decat suficienti. Mi-ar place si mie sa zboare cand o calc dar nu indeajuns incat sa ma faca sa o cumpar.
Cat despre preturi, ce ziceti, merita atentie preturile de 5000-5500 de pe la noi? Sau sunt aproape moarte acele masini?
  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Am crezut ca pretul e pt. masina in germania. Nu mi-as lua niciodata un bertone din romania.
Asigurarea la 2.2 e dubla fata de 1.8 si diferenta aia de putere nu e asa mare cum pare (am testat la intalniri 1.8 vs 2.2) Ce ii interesant e ca 2.2 astea consuma mai putin decat 1.4 (cel putin asa sustin proprietarii pe forum) Laughing
Roaga un moderator sa iti mute topicul, aici nu prea intra lumea.
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Tot asta am vazut si eu cu asigurarea la 2.2...si desi sunt 25 de cai diferenta nu e chiar asa de la cer la pamant. pai unde sa rog ca nu prea stiu Smile
  • games_bond

  • Mesaje scrise: 105
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Aug 2008

  • Mesaj Privat
Poti sa iei 2.0 turbo, are aceeasi asigurare ca 1.8 si ai 70 CP in plus.
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
elegance a scris:Am crezut ca pretul e pt. masina in germania. Nu mi-as lua niciodata un bertone din romania.
Asigurarea la 2.2 e dubla fata de 1.8 si diferenta aia de putere nu e asa mare cum pare (am testat la intalniri 1.8 vs 2.2) Ce ii interesant e ca 2.2 astea consuma mai putin decat 1.4 (cel putin asa sustin proprietarii pe forum) Laughing
Roaga un moderator sa iti mute topicul, aici nu prea intra lumea.


in carte 2.2 consuma mai mult si decat z20let , insa practic ar merge cu 1,5l in plus fata de z18xe
diferenta de putere este prea mica si se simte la viteze mari , avand in vedere ca ambele sunt aspirate ...neimpresionat
  • starter666

  • Mesaje scrise: 334
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 Z20LEx
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jun 2006

  • Mesaj Privat
@underline .. eu sunt destul de reticent cand vad preturi dastea 4000 - 5000E .. chiar imi par suspecte .. chilipiruri cam rar pe praful asta!

1.8 eu zic ca ar fi destul de puturos .. acum daca tu zici ca iti ajung si 100cp .. 125 s-ar putea sa iti fie indeajuns .. desi sincer mai bine ai mai mult decat iti trebuie decat fix sau mai putin ..
daca iei 1.8 ai mare grija sa fie Z18XE si nu X18XE .. asta din urma nu este euro4 si te frigi la inmatriculare

2.2 platesti mai mult la impozit .. asigurare .. si totusi nu e ceva spectaculos ca putere .. consuma destul de mult .. cunosc multi care au acest motor pe bertone .. in majoritatea cazurilor consumul este mai mare decat la varianta turbo ..

2.0 turbo .. ai putere sa iti ajunga .. asigurarea nu este excesiva ca pret .. impozitul este decent .. consumul nu este foarte mare daca nu o ai piciorul greu prin oras .. cert este ca ai satisfactii destul de mari cand rulezi in afara orasului .. iti ridica zambetul pe buze garantat cand te dai un pic la ea .. (motorul asta iese la RAR intotdeauna euro 4)

ce sa urmaresti la masinile astea?
1. uitete la imbinarile aripi, usi, capote, plafon .. urme de sudura care nu arata ca cea din fabrica
2. uitate la urme de gazare al chederelor, plasticelor sau alte componente care sunt in apropierea pieselor vopsite dar nu au treaba cu vopseaua (contraaripi etc)
3. lasa masina la relanti cateva minute ( 2 – 3 minute) cand e rece (obligatoriu sa fie motorul rece) .. apoi pe loc dai 3 – 4 pedale pana in 5000 – 6000 rpm, se va da singura de gol daca are probleme la motor, da un smoc de fum in caz ca nu este in regula (cauzele fumului pot fi multe .. segmentare, simeringuri supape, etc)
4. mare atentie la alinierea capotei cu aripile, portbagajul .. vezi ca la usi este posibil sa nu fie lovita si totusi alinierea cu restul masinii sa nu fie perfecta .. sunt usile grele si in timp se mai lasa ... oricum acest detaliu nu inseamna ca nu trebuie sa te uiti atent daca observi asa ceva ..
5. chitul pe piese nu intotdeauna se vede .. uneori e revopsita chiar bine .. foloseste un magnet slab magnetizat si verifica daca sunt straturi de chit mai gros pe masina .. e simplu .. pui magnetul si in unele locuri poate sa prinda mai cu forta .. in alte locuri mai slab .. in cazul asta tre sa iti pui semne de intrebare ..
6. ai grija la bertone care au faruri normale de astra g (alea albe integral, stopuri normale, grile capota astra g normal) .. bertonele a avut in general stopuri cu tenta usoara de fumuriu, nu s-au pus grile de astra g pe bertone niciodata ..
7. uitete la suruburile de la aripi, capota .. dupa semne ca au fost desfacute si remontate ..
8. semne de uzura interioara probabil ca la opel deja iti sunt familiarizate .. desi uneori samsarii mai mascheaza asta, cumpara airbag volan, schimba cauciucul de pe pedale, schimba mansoanele la schimbator, frana de mana .. dau scaunele cu crema de pantofi in zonele in care e roasa pielea (asta in caz in care are piele masina) pt. a masca uzura in anumite locuri ..
9. iei masina la test drive .. cauti un loc mai ferit unde sa nu incurci traficul .. incerci stanga dreapta brusc la viteze relativ mici .. 30 . 40 . 50km/h .. vezi daca are probleme la articulatie .. daca auzi caraieli din fata in momentul virarilor, daca se produc lovituri etc .. probabil ca si cu asta esti familiarizat ..
10. pune masina pe rampa .. verifica urme de scurgeri de ulei, burdufe crapate, rupte si cursa vaselina din ele ..
11. convingel pe propietar sa te lase sa dai anumite parti ale chederelor la o parte .. ca sa poti vedea urme de imbinari, vopsit pana la linia chederelor etc.
12. verifica diferente la chedere .. unele par mai vechi .. unele sunt mai noi etc .. (asta nu obligatoriu inseamna lovituri .. dar totusi e bine de verificat)
13. se mai pot verifica si geamurile daca au acelasi an de fabricatie cu masina (uneori mai tradeaza si astea masina)

cred ca ar mai fi multe de verificat .. acum unele chestii oricum se vad la fata locului .. pot fi multe cazuri de probleme .. sper ca principalul l-am enumerat mai sus .. cine mai are completari il rog sa ajute Smile

Eu unul ti-as recomanda turbo .. era o vorba .. pe care am adaptat-o la necesitatea curenta (multi stiu la ce ma refer) .. once you go turbo .. you never go back .. Smile

Multi o sa zica ca un aspirat este mai ieftin ca intretinere in timp .. parerea mea e ca daca ai grija de masina de la inceput poti sa ai uimirea sa fie mai fiabil turbo, plus ca daca iei un aspirat nu sunt aceleasi satisfactii ca pe turbo ..

Hai ca deja am aberat prea mult .. bafta la gasirea masinii dorite!
  • y8y8ss

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
super sfaturi , app am eu bertone 1.8 125cai mi se pare destul pt buc avand in vedere traficul e adevarat am condus un 2.0 turbo al unui prieten si e diferenta de putere in rest imi place mai mult a mea + ca e de vzv (1.8 bertone cabrio full jante 17 ,xenon fabriq, plus set iarna jante si gume.(pachet 6600) km 90 000 o767.753.135
  • y8y8ss

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p?p=683329#683329
  • bertone

  • Mesaje scrise: 2,294
  • Locatie: buzau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
starter666 a scris:@underline .. eu sunt destul de reticent cand vad preturi dastea 4000 - 5000E .. chiar imi par suspecte .. chilipiruri cam rar pe praful asta!

1.8 eu zic ca ar fi destul de puturos .. acum daca tu zici ca iti ajung si 100cp .. 125 s-ar putea sa iti fie indeajuns .. desi sincer mai bine ai mai mult decat iti trebuie decat fix sau mai putin ..
daca iei 1.8 ai mare grija sa fie Z18XE si nu X18XE .. asta din urma nu este euro4 si te frigi la inmatriculare

2.2 platesti mai mult la impozit .. asigurare .. si totusi nu e ceva spectaculos ca putere .. consuma destul de mult .. cunosc multi care au acest motor pe bertone .. in majoritatea cazurilor consumul este mai mare decat la varianta turbo ..

2.0 turbo .. ai putere sa iti ajunga .. asigurarea nu este excesiva ca pret .. impozitul este decent .. consumul nu este foarte mare daca nu o ai piciorul greu prin oras .. cert este ca ai satisfactii destul de mari cand rulezi in afara orasului .. iti ridica zambetul pe buze garantat cand te dai un pic la ea .. (motorul asta iese la RAR intotdeauna euro 4)

ce sa urmaresti la masinile astea?
1. uitete la imbinarile aripi, usi, capote, plafon .. urme de sudura care nu arata ca cea din fabrica
2. uitate la urme de gazare al chederelor, plasticelor sau alte componente care sunt in apropierea pieselor vopsite dar nu au treaba cu vopseaua (contraaripi etc)
3. lasa masina la relanti cateva minute ( 2 – 3 minute) cand e rece (obligatoriu sa fie motorul rece) .. apoi pe loc dai 3 – 4 pedale pana in 5000 – 6000 rpm, se va da singura de gol daca are probleme la motor, da un smoc de fum in caz ca nu este in regula (cauzele fumului pot fi multe .. segmentare, simeringuri supape, etc)
4. mare atentie la alinierea capotei cu aripile, portbagajul .. vezi ca la usi este posibil sa nu fie lovita si totusi alinierea cu restul masinii sa nu fie perfecta .. sunt usile grele si in timp se mai lasa ... oricum acest detaliu nu inseamna ca nu trebuie sa te uiti atent daca observi asa ceva ..
5. chitul pe piese nu intotdeauna se vede .. uneori e revopsita chiar bine .. foloseste un magnet slab magnetizat si verifica daca sunt straturi de chit mai gros pe masina .. e simplu .. pui magnetul si in unele locuri poate sa prinda mai cu forta .. in alte locuri mai slab .. in cazul asta tre sa iti pui semne de intrebare ..
6. ai grija la bertone care au faruri normale de astra g (alea albe integral, stopuri normale, grile capota astra g normal) .. bertonele a avut in general stopuri cu tenta usoara de fumuriu, nu s-au pus grile de astra g pe bertone niciodata ..
7. uitete la suruburile de la aripi, capota .. dupa semne ca au fost desfacute si remontate ..
8. semne de uzura interioara probabil ca la opel deja iti sunt familiarizate .. desi uneori samsarii mai mascheaza asta, cumpara airbag volan, schimba cauciucul de pe pedale, schimba mansoanele la schimbator, frana de mana .. dau scaunele cu crema de pantofi in zonele in care e roasa pielea (asta in caz in care are piele masina) pt. a masca uzura in anumite locuri ..
9. iei masina la test drive .. cauti un loc mai ferit unde sa nu incurci traficul .. incerci stanga dreapta brusc la viteze relativ mici .. 30 . 40 . 50km/h .. vezi daca are probleme la articulatie .. daca auzi caraieli din fata in momentul virarilor, daca se produc lovituri etc .. probabil ca si cu asta esti familiarizat ..
10. pune masina pe rampa .. verifica urme de scurgeri de ulei, burdufe crapate, rupte si cursa vaselina din ele ..
11. convingel pe propietar sa te lase sa dai anumite parti ale chederelor la o parte .. ca sa poti vedea urme de imbinari, vopsit pana la linia chederelor etc.
12. verifica diferente la chedere .. unele par mai vechi .. unele sunt mai noi etc .. (asta nu obligatoriu inseamna lovituri .. dar totusi e bine de verificat)
13. se mai pot verifica si geamurile daca au acelasi an de fabricatie cu masina (uneori mai tradeaza si astea masina)

cred ca ar mai fi multe de verificat .. acum unele chestii oricum se vad la fata locului .. pot fi multe cazuri de probleme .. sper ca principalul l-am enumerat mai sus .. cine mai are completari il rog sa ajute Smile

Eu unul ti-as recomanda turbo .. era o vorba .. pe care am adaptat-o la necesitatea curenta (multi stiu la ce ma refer) .. once you go turbo .. you never go back .. Smile

Multi o sa zica ca un aspirat este mai ieftin ca intretinere in timp .. parerea mea e ca daca ai grija de masina de la inceput poti sa ai uimirea sa fie mai fiabil turbo, plus ca daca iei un aspirat nu sunt aceleasi satisfactii ca pe turbo ..

Hai ca deja am aberat prea mult .. bafta la gasirea masinii dorite!


As veni cu o completare :
14. Uita-te la faruri cu capota ridicata . Daca masina a fost avariata fata si s+a rupt o urechiusa la vreun far , trebuie sa cumperi farul cu totul ca sa nu se vada . O urechiusa lipsa sau o urechiusa lipita indica clar o avarie pe fata (nu mai yic ca acel far nu se va mai regla coresp)

15. Uita-te la ornamentele masinii : siglele B de pe aripi . Daca a fost lovita multi nu le mai nimeresc si le pun mai sus sau mai jos(unii nu le mai pun deloc) . Bara spate trebuie sa aiba un ornament negru , autocolant , in partea de jos . Acel ornament nu se poate cumpara singur , nu vine decat cu bara . Daca a fost lovita in spate si reparata , fara schimbare bara ( e f.scumpa ) atunci nu va avea acel ornament (delatfel peste 70% din ce e de vanzare la noi nu-l are )

16. Uita-te in programul de decodare VIN-uri , poti cere aici VIN-ul masinii si iti apar toate optiunile masinii cand a fost cumparata . Iti dau un exemplu , eu pe masina mea nu am inscriptionata motorizarea . In program apare acest lucru , cum ca a fost cumparata fara inscriptionare . In cazul in care nu a fost achizitionata asa , e o chestie suspecta ( lovita de ex. )

17. Insista sa o vezi nepornita si lasata in parcare cu o seara inainte . Majoritatea vanzatorilor , cand te duci sa le vezi utilajul in parcare , daca ridici capota si pui mana pe motor vei vedea ca este putin cald . O pornesc pt ca la rece , in primele secunde , bat toate bubele in ea Laughing .Ca sunt tacheti hidraulici , ca e vreun segment , cert este ca la un motor rece , la prima pornire , problemele tehnice vor deveni evidente . Daca motorul e cald , uleiul s-a ridicat , bla bla bla , normal ca motorul va toarce

18. O chestie valabila pt Astra G in general : becul motor sau un alt bec care ar indica o problema , se anuleaza . Vezi sa se aprinda tot ce indica in carte , cand pui contactul ! Si sa se stinga bineanteles ...

Later edit :
Acelasi sfat ti l-as da si eu , app de motorizare . Diferenta evidenta intre 2.2 si 1.8 o reprezinta consumul de benzina mai mare la 2.2 . Asa ca daca esti mai calm si vrei sa te dai cu Passat tdi (toate rosii - violet de 130 cp) ia-ti 1.8 ( are cutie sport si face fata cu brio ) . Daca vrei sa te arunci la alta categorie ia-ti turbo
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
wow cate postari Smile eu acuma ma duc la examen, am intrat doar sa vad daca a raspuns cineva asa ca nu pot citi atent ce ati scris. dar cand ma intorc citesc si spun ce inteleg de acolo. va multumesc mult pentru raspunsuri Smile
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
& multumesc y8y8ss pentru oferta dar caut simpla nu cabrio Smile
  • underline

  • Mesaje scrise: 79
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2002 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jul 2009

  • Mesaj Privat
eh hai ca pot sa plec si peste 5 minute..am citit tot ce ati scris. sfaturile sunt multe, iar la unele nici nu ma gandeam macar. intr-adevar, din ce am vazut eu, cele mai multe bertone au fost cumparate cu chip de masina super-sport. nu o cumpar sa ma intrec, deoarece nu prea imi place. motorul mai puternic l-as utiliza doar la drum in afara orasului unde sa nu am emotii in depasire. m-ar tenta un 2.0 T, dar inca sunt in cumpana. cat despre preturile pe care le-am vazut la unele Bertone, sunt unele suspect de ieftine, iar criza asta nu cred ca le-a ieftinit din ianuarie anul trecut pana acum de la 7 mii si ceva pana la 5500...sau..? e bine ca nu imi iau acum, ci cam peste 2-3 luni dar am zis sa intreb acum din timp tot tot Smile bani nu as da 7000 pe una, ci imi vang G-ul, pun diferenta pana la 6000 maxim sa zicem si gata treaba. banuiesc ca o sa mai scada oarecum preturile pana atunci.
  • pika1460

  • Mesaje scrise: 700
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Jan 2008

  • Mesaj Privat
ei bine? ti-ai luat sau nu? in aceeasi cumpana sunt si eu intre un 2.2 full (in adevaratul sens al cuvantului) si un 1.8 cabrio.
  • gizmo

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Cluj
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Oct 2007

  • Mesaj Privat
Am vazut in Cluj la piata acu 2 saptamani trei bertone, doua coupe si un cabrio, preturi foarte bune, sub 5000 euro, din 2001.
  • SkiLLah

  • Mesaje scrise: 77
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Apr 2010

  • Mesaj Privat
Vreau si eu sa achizitionez un bertone ...nu cunosc prea multe despre ele ( despre masini in general ... ) , insa pot spune ca a fost "dragoste la prima vedere" in cazul acestei masini . Azi mi-am facut contul si am citit tot acest topic ...foarte interesante sfaturi , le-am copiat si le-am printat ! Laughing sa le am cu mine la momentul potrivit . Acuma ... bugetul meu este de apx 3500- 4000 E , problema e ca din ce am citit eu pe aici si din ce mi-au spus anumite persoane , la pretul asta s-ar putea sa gasesc "cazaturi" . Am vazut destul de multe care s-ar putea incadra in bugetul meu , pe autovit , insa ...m-a cuprins o oarecare teama cand am citit si postarile voastre . Ce parere aveti ? .... need help Smile)

Nu am experienta , am 18 ani si carnet de putin timp , deci ...sunt un caz mai dificil:D dar vad ca aici nu e lumea cu nasu' pe sus , si asta e bine !
  • cosmiuc

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 z20let
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Nu pot sa cred ce citesc aici, dupa sfaturile unora nu ar trebui sa cumpri nici o masina la mana a doua deoarece nici una nu ar indeplini cerintele lor.
Ce este de urmarit nu este ca sa rupt urechea unui far sau a fost revopsita se poate revopsi si daca a zgariato cineva cu o cheie sau preferarati sa o cumparati zgariata?....ce este important sa nu fie stambe lonjeroanele, liniile masinii sa se potriveasca, km sa fie reali se poate verifica uzura discurilor de frana si volanul daca este ros si cel mai important functionarea motorului.
Eu am un 2.0 t si nu l-as shimba cu nimik si am avut si 1.8 dar la turbo blow-off + evacuare sport si nu mai ai nevoie de casetofon.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR