Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 290
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Vorbeam de benzinare - nu aveam treaba cu dieselul - si incercam sa spun printre altele ca
1. niciodata dar absolut niciodata cu contactul pus injectia nu se intrerupe(vorbesc de un ciclu motor) de aici rezulta ca niciodata consumul NU va fi 0 decat in momentul cand ai oprit motorul.
2. 90% din afirmatiile colegilor de mai sus sunt logice si de bun simt cu mici greseli pe care le facem toti ptr ca nu suntem chiar INGINERI proiectanti - si aia mai gresesc.
3. Aici ma repet si spun (PETRECILA are dreptate dar nu am vrut sa-i dau dreptate de la inceput pentru ca s-a bosumflat cam repede si ne priveaza de raspunsurile lui pertinente) - cand s-a proiectat acesta masina s-au avut in vedere o sumedenie de factori, fenomene, variabile ,forte sau cum sa le mai zic - de aceea se spune ca proiectarea unui autoturism nu poate dura mai putin de 3 ani - deci eu cred ca au proiectat-o sa atinga temperatura de regim in timp util si in conditii de ger
4. Ca si concluzie din nou repet - ori ceasurile lucreaza pe o plaja foarte larga acolo in jurul 80-90grdc(in comparatie chiar si cu Astra) si se vede orice variatie a temperaturii lichidului de racire(variatie pe care corect a explicat-o PL500) ori sistemul de racire al acestui autoturism este proiectat mai prost decat al altora
Skip ads

  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
In frina de motor timpul de injectie este ZERO, abia cind turatia motorului se apropie de cea ralanti ECU reporneste injectia si atunci simti cum motorul trepideaza de cere ori scos din viteza ori treapta inferioara. Verificati asta cu op-com, opelscanner sau yacc. In plus se poate vedea si pe sonda lambda1 cum tensiunea pe ea pica spre zero, adica amestec sarac.
Proba pe loc (scoasa din viteza evident): se tureaza motorul la 3-6,000 si se ia piciorul de pe acceleratie, timpul de injectie pica si abia dupa ce ajunge pe la 1500 incep injectoarele sa lucreze.
  • PL500

  • Mesaje scrise: 1,151
  • Locatie: CURTEA DE ARGES
  • Masina: Agila 2001 z12xe 1.2i
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Ca proiectantul sa contrabalanseze efectul racirii pronuntate prin calorifer (schimbatorul de caldura) ar fi trebuit sa
prevada o valva care sa controleze in mod automat debitul de lichid pe incalzire habitaclu in functie de
temperatura lichidului, adica ... inca un termostat.
Noi putem modula acest debit insa manual, adica din butonul ce actioneaza robinetul caloriferului.
  • emilul

  • Mesaje scrise: 81
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Agila 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2007

  • Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Termostatul este la fel pentru Agila A si Corsa C cu motoarele Z10XE, Z10XEP, Z12XE, Z12XEP si este cu carcasa. Preturile sunt intre 65 si 110lei. Asteapta citeva zile si iti spun mai multe, posibil sa se poata scoate din carcasa de aluminiu, rabdare putin.



Dane poti te rog sa imi dai un cod pt termostatul de Corsa care merge la Agila? Z12XE? ca daca e pana in 50 de lei as lua unu in ideea ca tot nu sunt convis ca nu e defect al meu
multam fain
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Behr 1.419.92 sau 1.419.92.356
Vernet 6951.92
Facet 7.8458
Gates TH35292G1
  • cocosai

  • Mesaje scrise: 290
  • Locatie: Alba
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Feb 2008

  • Mesaj Privat
,,si abia dupa ce ajunge pe la 1500 incep injectoarele sa lucreze,,

Daca consideri ca intr-o panta vi de la a 4-a la a 3-a apoi de la 3-a la a 2-a dar nu o lasi sa coboare la 1500 si consideri ca ai facut 2 frane de motor (4-3, 3-2) atunci e ok ai perfecta dreptate. Eu discutam de un proces de franare care incepe in varful pantei.
  • tefy2007

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2008

  • Mesaj Privat
buna.am o agila 1,2 2001 si am vrut sa schimb lichidul de racire si cu aceasta ocazie sa si spal instalatia,dar am invartit de busonul de jos radiator si nu a curs lichid.mentionez k robinetul respectiv face doar o jumate de cursa,asa trebuie? la radiator nu am buson deasupra
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Se roteste cam o tura pina iese afara putin si incepe sa curga antigel.
  • tefy2007

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Agila 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Apr 2008

  • Mesaj Privat
merge doar jumate, e din plastic daca fortez raman cu el in mana
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Aproape de jumatate are un 'hop', stai linistit ca am deschis destule.
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
domnu Dan am observat si la mine ca se incalzeste cam greu motorul...
zilele astea au fost cam -6 -9 grade dimineata, am lasat pana scade turatia, am plecat la serviciu (Racovita>palat>Spiridon), drum de 10-15min max, acul nici nu s-a miscat...
o fi termostatul dus? daca merg mai mult se ridica, cam dupa 20-30 min. si sta la 80...
ma gandesc ca si de aici se justifica un pic crescut consumul...
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cam miroase a termostat dupa cum spui tu, pune mina pe furtunul de sus de la radiator si daca este cald atunci e sigura treaba. Normal ca de aici ai si consum mai mare.
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
aha...am sa verific...
daca e sa-l schimb, gasesc la Auto Blue mai ieftin?
si daca se schimba doar miezul (termostatul), la cat ajunge?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Autoblue, USPA, Triorom si compara pret. Miez cam greu de gasit, cumpara si tu ceva mai de firma Behr...
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Daca mergi in aglomeratie si tii ventilatia pornita fara recirculare, creste foarte greu temperatura apei sau chiar scade la semafor. Asta, cand e ger.
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Azi am verificat...am plecat de la serviciu, am lasat inainte sa scada turatia, abia dupa 15-20 min de mers prin oras s-a ridicat un pic, sub 80, cu ventilatia data la 1, temp ext. -5 grade...cand am ajuns acasa era intr-adevar cald furtunul acela de langa radiator...deci e posibil sa fie termostatul...
Oricum am dat comanda de termostat Vernet...90ron de la TrioRom, mai era Facet la 75, dar am zis sa iau ceva mai bun...sa vad maine ce va iesi...
  • lucian corsa

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
La mine tot asa se incalzeste dupa 15 min si sta acul acolo la liniuta sub 80. Saptamana trecuta am schimbat popa radiatorul si garnitura la tremostat, iam explicat mecanicului ca sta acul pana la 80 si a zis cai normal la frig sa stea asa. dupa operatiune am ponito inauntru in servis si se ridica acul normal,si la 92de gr porneste ventilatorul eii afara tot asa sta sub liniuta aia de 80.Pana la urma este normal sa stea asa?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,464
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Gabi asteptam impresii dupa inlocuire.

Lucian vezi ca la tine ceva pute, ventilatorul trebuie sa porneasca dupa 95grdC si in mers chiar cu ventilatia extern pozitia I acul trebuie sa stea bat la 88-90. Eu am schimbat un termostat degeaba, acul nu indica bine deci fa o diagnoza sa vezi ce temperatura spune ECU.
  • lucian corsa

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Corsa 2002 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Domnu dan pe cutia teermostatului cand il cumperi scrie (deschidere 92) .mie de cand am masina de aproape 2 ani asa porneste ventilatorul 92.
in cazul asta sal schimb?
  • gaby_isro

  • Mesaje scrise: 427
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Corsa 2000 X10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Am primit azi termostatul, e Wahler (made in Germany) pana la urma, intelesesem gresit ...e bun? 90ron...
L-am montat, dar n-am apucat s-o fugaresc un pic sa vad daca s-a schimbat ceva
am tinut motorul un pic la ralanti (cam 5 min), dupa ce a stat cam 25-30 min (venisem de la serv) si deja ajunsese un pic sub 80 de grade...
Pana la urma cred ca mergea si cel vechi putin curatat, avea depuneri de la instalatie, dar in fine...sper sa fie bun asta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Agila
  3. Agila A

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR