- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
am filtru de polen nou, clapeta de recirculare a aerului merge dupa ce am reparat-o aici https://www.clubopel.com/vie...8&highlight=.
ieri, ploua, eram 2 persoane in masina, iesisem de la antrenament si eram incalzite, bineinteles, s-au aburit geamurile.
masina era in stationare, pt ca mai discutam. dupa ce s-au aburit destul de tare, am dat pe ventilator la nivelul 4, aerul era setat sa-l ia de afara (butonul de recirculare nu era apasat) si toata treaba redirectionata spre geam. f greu a inceput sa dezabureasca. ma asteptam sa fie mai vioaie treaba.
voi cum procedati? se dezabureste mai repede in mers? se dezabureste mai repede daca las stergatoarele sa mearga, sa nu fie apa pe parbriz?
stiu ca daca dau pe aer conditionat dezabureste instant. eu insa vroiam sa dezabureasca fara AC pornit. sa ma bucur ca mi-am reparat clapeta aia.
ieri, ploua, eram 2 persoane in masina, iesisem de la antrenament si eram incalzite, bineinteles, s-au aburit geamurile.
masina era in stationare, pt ca mai discutam. dupa ce s-au aburit destul de tare, am dat pe ventilator la nivelul 4, aerul era setat sa-l ia de afara (butonul de recirculare nu era apasat) si toata treaba redirectionata spre geam. f greu a inceput sa dezabureasca. ma asteptam sa fie mai vioaie treaba.
voi cum procedati? se dezabureste mai repede in mers? se dezabureste mai repede daca las stergatoarele sa mearga, sa nu fie apa pe parbriz?
stiu ca daca dau pe aer conditionat dezabureste instant. eu insa vroiam sa dezabureasca fara AC pornit. sa ma bucur ca mi-am reparat clapeta aia.
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
stasi a scris:....
aerul era setat sa-l ia de afara (butonul de recirculare nu era apasat)....
aerul era setat sa-l ia de afara (butonul de recirculare nu era apasat)....
man eu cred ca pana la urma ai lipit firele tot pe dos. La mine trage aer de afara cand butonul _NU_ este apasat.
Cel mai bun / rapid mod de dezaburire ramane AC: AC pornit, aer dat pe cald si CEL MAI IMPORTANT aerul il trage din masina!
- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
nu e pe dos. ca daca e aprins becul, se abureste rau. am facut proba, crezand si eu acelasi lucru. de fapt vroiam sa scriu ca becul nu e aprins.
nu zic ca nu se dezabureste, dar parca se intampla mult prea greu. speram la ceva mai rapid. de aceea intreb, poate sunt niste trick-uri. poate se dezabureste mai iute in mers sau in alte combinatii.
nu zic ca nu se dezabureste, dar parca se intampla mult prea greu. speram la ceva mai rapid. de aceea intreb, poate sunt niste trick-uri. poate se dezabureste mai iute in mers sau in alte combinatii.
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
Singurul trick, pe carte il stiu eu da' am vazut ca toti fac asa, e ala cu AC-ul.
Acum hai sa ne lamurim cu butonul de recirculare.
1. cand butonul _NU_ e apasat => becul este stins => aerul este tras din exteriorul masinii.
2. cand butonul ESTE apasat => becul este aprins => aerul este tras din masina.
Asa e la mine si mi se pare un pic logic, becul este aprins cand functia cu pricina (recirculare in cazul nostru) este activa, adica cand aerul este tras din masina. .... asa zic eu ca e logic...
Acum hai sa ne lamurim cu butonul de recirculare.
1. cand butonul _NU_ e apasat => becul este stins => aerul este tras din exteriorul masinii.
2. cand butonul ESTE apasat => becul este aprins => aerul este tras din masina.
Asa e la mine si mi se pare un pic logic, becul este aprins cand functia cu pricina (recirculare in cazul nostru) este activa, adica cand aerul este tras din masina. .... asa zic eu ca e logic...
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
love4cars a scris:
faci tu ce faci azi si ma faci sa te citez
....
faci tu ce faci azi si ma faci sa te citez
....
o sa devin un clasic in viata
love4cars a scris:
Cand dai pe dezaburire parbriz, functia de recirculare aer habitaclu se anuleaza.
Cand dai pe dezaburire parbriz, functia de recirculare aer habitaclu se anuleaza.
Stai ca nu m-am prins ... eu nu am nici un buton care sa activeze o astfel de functie (dezaburire parbriz)... am doar pt luneta si aia e altceva.
Jmecheria cu AC-ul se bazeaza pe dezumificarea aerului, daca l-ar trage tot de afara.... cred ca ar avea ceva mai mult de munca
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
Este logic ce spui tu insa se pare ca la F permite chestia asta. La G si in general la masinile mai noi, nu permite. Acum naiba stie de unde ia aerul la G cand dai pe dezaburire, cert e ca iti anuleaza recircularea.
edit: pai vezi domnule!? introduci erori in sistem! deci nu ai aer si n-ai recirculare. corect?
Ultima modificare făcută de love4cars la Mie 21 Jun, 2006 1:20 pm
edit: pai vezi domnule!? introduci erori in sistem! deci nu ai aer si n-ai recirculare. corect?
Ultima modificare făcută de love4cars la Mie 21 Jun, 2006 1:20 pm
- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
.
si eu ce zic?
noroc ca butonul ala are bec, ca altfel n-as sti cand e apasat si cand nu. e prea silentios. deci cand e aprins ia aer dinauntru.
cu ac-ul, da, vechi trick. dar la mine nu stiu cat o sa mai tina freonul. prima data cand am pus m-a tinut 2 zile si nu mai aveam. acum mi-a pus de aprox 2 sapt si merge ok. nu-mi dau seama de ce. inca mai astept sa iasa si sa ma duc sa se uite la substanta fluorescenta pe care au pus-o a doua oara.
de aceea as vrea metoda dezaburirii fara ac. ca azi il am, maine nu e sper sa nu cobesc. ca mi-e bine asa
cand butonul ESTE apasat => becul este aprins => aerul este tras din masina.
si eu ce zic?
noroc ca butonul ala are bec, ca altfel n-as sti cand e apasat si cand nu. e prea silentios. deci cand e aprins ia aer dinauntru.
cu ac-ul, da, vechi trick. dar la mine nu stiu cat o sa mai tina freonul. prima data cand am pus m-a tinut 2 zile si nu mai aveam. acum mi-a pus de aprox 2 sapt si merge ok. nu-mi dau seama de ce. inca mai astept sa iasa si sa ma duc sa se uite la substanta fluorescenta pe care au pus-o a doua oara.
de aceea as vrea metoda dezaburirii fara ac. ca azi il am, maine nu e sper sa nu cobesc. ca mi-e bine asa
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
da, si de-aia zic.. azi il am, maine nu e. si vreau sa fiu pregatit pt cand nu va mai fi, saracul.
ca o paranteza, oare de ce prima data a disparut in 2 zile si acum, dupa 2 sapt, functioneaza normal? cand mi-a facut diagnoza sapt trecuta mi-a si zis ca e presiune mai mult decat ok in instalatie. parea ca nu se schimbase nimic.
ca o paranteza, oare de ce prima data a disparut in 2 zile si acum, dupa 2 sapt, functioneaza normal? cand mi-a facut diagnoza sapt trecuta mi-a si zis ca e presiune mai mult decat ok in instalatie. parea ca nu se schimbase nimic.
- botosu
- ****
- 1,287 mesaje
- din 17 Mai 2006
- Astra z14xep
- Bucuresti
botosu
- Mesaje scrise: 1,287
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Mai 2006
- Mesaj Privat
- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
RAN
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Alta tara
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jun 2006
- Mesaj Privat
- stasi
- OP
- 134 mesaje
- din 18 Mai 2006
- Astra 2002 Y17DT
- IASI
stasi
- Mesaje scrise: 134
- Locatie: IASI
- Masina: Astra 2002 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Mai 2006
- Mesaj Privat
- bogdanene
- ***
- 695 mesaje
- din 11 Nov 2005
- Astra 2001 Y 20 DTH
- Buzau
bogdanene
- Mesaje scrise: 695
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 Y 20 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Nov 2005
- Mesaj Privat
[quote="love4cars"]............ La G si in general la masinile mai noi, nu permite. Acum naiba stie de unde ia aerul la G cand dai pe dezaburire, cert e ca iti anuleaza recircularea.
ia aerul de afara ... altfel te-ai aburi de tot. exact cum ai spus ca e la mai toate masinile de generatie mai noua, cand dai pe dezaburire, indiferent daca inainte era dat pe recirculare sau nu, se anuleaza recircularea ... si mi se pare normal sa fie asa
ia aerul de afara ... altfel te-ai aburi de tot. exact cum ai spus ca e la mai toate masinile de generatie mai noua, cand dai pe dezaburire, indiferent daca inainte era dat pe recirculare sau nu, se anuleaza recircularea ... si mi se pare normal sa fie asa
- andrei006
- ***
- 897 mesaje
- din 16 Mar 2006
- Astra 2010
- Bucuresti
andrei006
- Mesaje scrise: 897
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2006
- Mesaj Privat
- bogdanbratescu
- **
- 410 mesaje
- din 23 Aug 2005
- Bucuresti
bogdanbratescu
- Mesaje scrise: 410
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Aug 2005
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- foca montana
- ***
- 854 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2005 Z19DTH
- Bucuresti
foca montana
- Mesaje scrise: 854
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
asta imi place mie la voi... discutiile
deci, daca geamul se abureste ca nebunu cand ia aer de afara inseamna ca ramane pe undeva apa. solutie verifica toate furtunele sau canalele de scurgere a apei de sub parbriz in zona ventilatorului. de la praf, frunze si alte chestii astea se mai infunda si apa nu se scurge respectiv iti abureste parbrizul.
Peace
deci, daca geamul se abureste ca nebunu cand ia aer de afara inseamna ca ramane pe undeva apa. solutie verifica toate furtunele sau canalele de scurgere a apei de sub parbriz in zona ventilatorului. de la praf, frunze si alte chestii astea se mai infunda si apa nu se scurge respectiv iti abureste parbrizul.
Peace