Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
As dori sa aflu parerea voastra in legatura cu ce e mai bine sa iau probabil pentru iarna viitoare, tinand cont ca bateria la corsa c se da destul de greu jos si dupa ce o pun pe masina trebuie sa o las vreo 30 minute ca sa invete parametri. Nu am garaj sau curte ca sa pot incarca bateria pe masina.

Am vazut in magazine robot pornire pe la vreo 100ron. Este bun de ceva? Ce model ar trebui sa iau?
Skip ads

  • elegance

  • Mesaje scrise: 3,083
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2000 Y 17 DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Nu iti lua petarde de alea de roboti ca nu furnizeaza curent suficient nici cat sa iti aprinzi tigara de la bricheta masinii. Smile De ce nu cumperi o baterie noua?
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Inca merge cu bateria asta, dar nu stiu sigur cat o sa mai duca. Daca cumpar baterie noua si o tin in casa fara sa o pun pe masina nu se descarca si ea?
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
De ce sa o cumperi acum si nu la toamna? Smile
  • dan12hd

  • Mesaje scrise: 22
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE155
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Mai 2009

  • Mesaj Privat
Eu unul am posibilitatea sa incarc bateria pe masina (evit sa o dau jos din cauza grilei de la stergatoare care mi-e frica sa nu se crape la ger).Ar fi bine sa ai si niste cabluri dar sa fi atent la ce cumperi ,chinezismele au mult plastic si 3-4 lite pe post de cabluri! Pentru ca trebuie un tert pentru a capata curent cred ca incarcarea periodica a bateriei daca este slabita este o varianta mai buna.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Cat de gros trebuie sa fie cablul? Nu mai bine merg la magazin de electrice si cumpar cablu simplu?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Cablurile e bine sa le ai in masina cind ai suspiciuni cu bateria, te uiti la minerul clestelui si vezi cite 'lite' are cablul, cauta sa aiba macar 5mm diametru la manunchi, alea mai rigide tradeaza de obicei un conductor gros.
De baterie nu scapi oricum ar fi, una buna te tine lejer 4 ani. Eu am un Bosch Sylver de 44A de 4 ierni din care doua cu temperaturi sub -20, nu am probleme si pornire la 'sfert'.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dar nu mai bine imi confectionez eu cablurile? La magazine am vazut, insa erau prea subtiri si mult plastic.
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Si clesti de unde cumperi ?
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Nu se gasesc de cumparat separat? Nici in piata?
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Nu am vazut clesti decit pentru aparate sudura si sunt scumpi. Eu am de vreo 10 ani niste cabluri pe care le tin doar in caz de ceva prin masina, e drept ca m-au ajutat sau ajutat pe altii. Vezi https://www.clubopel.com/vie...highlight=cabluri
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 482
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Poti sa cumperi doar clestii separat ori cu cablul pe ei din bazar , ar fi cam la acelasi pret.Schimbi cablul de la ei cu unul mai gros si gata.Eu asa am facut.Cu cablul lor poti doar sa-i pui un bec,ptr. ca la pornire nu te ajuta(este mult prea subtire)
  • dancuciureanu

  • Mesaje scrise: 16,465
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Jun 2006

  • Mesaj Privat
PALLL din ce stiu eu ei nu au un bazar 'bazat' ca la noi sau Suceava unde gasesti aproape orice.
  • PALLL

  • Mesaje scrise: 482
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Atunci sa ia din magazin.Oricum trebuie sa schimbe cablurile daca vrea sa le foloseasca ptr.pornire.
  • szilid

  • Mesaje scrise: 479
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2002 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jun 2006

  • Mesaj Privat
BuBuFAM - mergi frumos la piata si eu zic ca daca te pui un pic sa cauti gasesti sigur cablu ok! Eu acolo am cumparat acuma cativa ani si este ok (nu mai tin minte cat am dat pentru el dar era ieftin!)
Si eu tin in masina cablul, la mine deja are bateria 5 ani si sunt sigur ca este ultima iarna in care este pe masina Wink Inca nu ma lasat niciunde dar vad ca deja nu este cum a fost, asta este vine timpul schimbatului.
  • departe

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Redresor home made! incarcare lenta max 14 V....tin bateria 4 ore..si nu am treaba..mi-a mers mereu..precizez ca e veche de cand e masina..baterie Opel GM originala 55 A Very Happy..mi-a cedat acum 3 zile cand au fost -22 grade..dar si-a revenit si isi face treaba Very Happy
  • daedalus

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
la motorul tau de 1 litru il pornesti si cu 2 lite iti garantez. Eu am diesel si dupa ce am dat vreo 2 milioane pe niste cabluri gata facute si am avut surpriza sa nu duca suficent curent am mers la magazinul de electrice dupa alta solutie. Am cumparat 4 metri de cablu de 2,5mm cu 3 fire. Deci in total 7,5mm. Am taiat cablul in 2 bucati egale de cate 2 m. Am cumparat de la magazinele de electronice 2 clesti sanatosi si mi-am confectionat singur cablul. Cost total al taraseniei cu tot cu motorina pana la magazin 50 lei. E bine sa ai asa ceva in masina. In orice caz daca bateria da semne de oboseala schimb-o ca pe urma te lasa cand ti-e lumea mai draga.
  • departe

  • Mesaje scrise: 786
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2007

  • Mesaj Privat
al meu .e 1.2 Razz si am incercat cu cabluri..cand mi-a murit..dar nu avea nici un efect...cablurile erau bune...posibil ca trebuia sa le las mai mult..si in plus..cine te-a obligat sa iti cumperi frate diesel?Smile) mie nu imi plac motoarele diesel..din nici un punct de vedere . Baterie o sa o schimb ..dar prin vara..chiar nu am 4 mil ptr ce as vrea eu .gen VARTA sau BOSCH
  • daedalus

  • Mesaje scrise: 261
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 y17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2007

  • Mesaj Privat
am pornit citroen 3c cu motor de 1l cu acumulator de ups de 7ah. A pornit ca si cum avea baterie de 100 de amperi.
off topic:Motivele pt care mi-am luat diesel sunt pur personale si tin de preferinta fiecaruia.Da as aminti vreo 2: consum extraurban de 3,5 l/100km si urban de 5l/100km. Alt motiv ar fi intretinerea fffff ieftina.
Am avut pe vito(TOT DIESEL) varta de 77 de amperi fabricata in 2001 si am schimbat-o in toamna asta(500 lei) Varta merita. nu te inhama la bosch(la fiecare 6 luni trebuie sa platesti cate 60 de lei ca sa iti verifice incarcarea daca vrei sa iti pastrezi garantia) sau rombat(la -10 grade nu mai pleca). In fond pana la urma alegi ce doresti, insa dai un ban si nu te mai doare capul 8-9 ani.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
daedalus a scris: Am cumparat 4 metri de cablu de 2,5mm cu 3 fire. Deci in total 7,5mm. Am taiat cablul in 2 bucati egale de cate 2 m. Am cumparat de la magazinele de electronice 2 clesti sanatosi si mi-am confectionat singur cablul. Cost total al taraseniei cu tot cu motorina pana la magazin 50 lei.


Asta este o solutie foarte buna si comoda, solutie pe care am aplicat-o si eu in oarecare masura. Dupa arderea unor cabluri cumparate de la magazinul de piese auto, am pastrat clestii si am pus ceva conductor litat cu diametrul de 1,5 cm adus de un mecanic de la CFR si care este folosit la instalatia de caldura a vagoanelor. Acele cabluri au ramas la vechea masina pe care o foloseste tata.
Acum vreau sa imi fac alt set si am vorbit cu cineva de la o firma de telefonie care foloseste tot cabluri asemanatoare. Ar mai fi si varianta cablurilor de la aparatele de sudura. Sunt la fel ca bornele masinii asa ca vor asigura suficient curent pentru pornire.
Skip ads

  1. Home
  2. Îngrijire și întreținere

Chestionar

Robot pornire vs. Redresor vs. Cabluri curent
Robot pornire 20%
Redresor 23%
Cabluri curent 33%
Toate 3%
Nici unul 10%
Nu stiu/Nu raspund 8%
59 voturi

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR