Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • papyllon

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
cum spunem si in subtitlu:
1. este posibil sa "fure" curent ECU la acest tip de motor, ca am fost ieri la un electrician care mi-a masurat totul pe acolo si nu a gsit de unde fura curent si a zis ca numai ecu poate sa fie
2. se potriveste orce ecu de motor c 16 nz?
Skip ads

  • cuby

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
ECU nu fura curent.
Daca au acelasi cod, se potrivesc.
  • Astra X16XEL

  • Mesaje scrise: 536
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2009

  • Mesaj Privat
Cum adica sa fure curent? Ai ramas cu bateria descarcata sau ce? Daca da atunci probabil e de la frig.
C16nz nu are contact electronic cu imobilizator?
  • cuby

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
In '89 nu puneau immo.
  • papyllon

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
Astra X16XEL a scris:Cum adica sa fure curent? Ai ramas cu bateria descarcata sau ce? Daca da atunci probabil e de la frig.
C16nz nu are contact electronic cu imobilizator?


de la frig nu cred ca e noua bateria dar electricianul a eliminat toate posbilitatiile de pierdere de curent si nu a mai ramas decat ECU
asa ca ........este posibil sa decarce bateria de seara pana dimineata?
  • cuby

  • Mesaje scrise: 286
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Vectra 1992 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca scoti mufa la ECU nu-ti mai goleste bateria? Eu nu prea cred. Ori bateria proasta, ori ramane un bec aprins, ori casetofon, ori alternator.
  • rave

  • Mesaje scrise: 503
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1992 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Masoara cu un multimetru ce consumatori ai cu masina in starea in care o lasi in parcare. Ar trebui sa ai in jur de 30-50mA in mod normal, cu instalatia electrica originala, fara amplificatoare, alarme etc.(eu am ~30mA in mod normal; alarma in stare armata consuma ~5mA iar statia de la subwoofer, in standby, vreo 40-50mA) . La valoarea asta nu ai probleme cu descarcarea excesiva a bateriei, nici pe timp geros cum e acum.
Daca ai consumatori, sa zicem, de peste 80-100mA si nu stii de unde vin, scoate pe rand sigurantele pana o gasesti pe cea care face diferenta.
  • papyllon

  • Mesaje scrise: 64
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 1989 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Dec 2007

  • Mesaj Privat
ravenation


a facut electricianul tot ce ai zis tu si nu a gasit defect nimic Sad
de aceea am intrebat daca se poate sa fure curent ECU

bateria este noua si incarcata,daca iau borna jos nu sunt probleme!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR