- cont-sters-1898
- OP
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
- love4cars
- ****
- 1,440 mesaje
- din 24 Sep 2005
- Astra Z14XEP
- Bucuresti
love4cars
- Mesaje scrise: 1,440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Sep 2005
- Mesaj Privat
- Marius T.
- ***
- 616 mesaje
- din 28 Dec 2005
- Vectra 2001 Z 16 XE
- Bucuresti
Marius T.
- Mesaje scrise: 616
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Z 16 XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2005
- Mesaj Privat
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
@sky:
Skywalker.>AI GRIJA! nu e suficient codul de motor...la fel e si la mine, eu ma pregatesc sa plec in Franta miercurea viitoare sa imi aduc un megane mai vechiut...cel mai sigur e sa ai codul motorului si seria sasiu si sa completezi o cerere de consultanta la RAR care sa iti dea un OK oficial ca o poti inmatricula.
Ma voi duce maine sa imi depun cererea si va voi povesti cat de repede se ofera un raspuns!
Skywalker.>AI GRIJA! nu e suficient codul de motor...la fel e si la mine, eu ma pregatesc sa plec in Franta miercurea viitoare sa imi aduc un megane mai vechiut...cel mai sigur e sa ai codul motorului si seria sasiu si sa completezi o cerere de consultanta la RAR care sa iti dea un OK oficial ca o poti inmatricula.
Ma voi duce maine sa imi depun cererea si va voi povesti cat de repede se ofera un raspuns!
- cont-sters-1898
- OP
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
florin
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 B X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Aug 2004
- Mesaj Privat
Teoretic X ul e Euro 2.
Eu am x16szr si e euro 2.
Un link care te poate ajuta:
https://www.clubopel.com/viewtop...47&highlight=
Eu am x16szr si e euro 2.
Un link care te poate ajuta:
https://www.clubopel.com/viewtop...47&highlight=
- b28cxh
- **
- 396 mesaje
- din 22 Jan 2006
- Vectra 1992 C18NZ
- Bucuresti
b28cxh
- Mesaje scrise: 396
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1992 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Jan 2006
- Mesaj Privat
offtopic: am renuntat la rapida calatorie in franta datorita faptului ca dealerul respectiv nu pare asa serios, dat fiind ceea ce sustine el si care e realitatea..gen ca nu e nevoie de nr de export si de radieri in franta etc, in timp ce oameni care aduc de 5 ani masini din franta si stabiliti acolo spun clar ca se iau numere de export plus ca au cam la toate masinile niste preturi dubios de mici (cam cu 800-1000e) mai mici decat restul si masini care arata exagerat de bine ..
...in fine..problema cu euro3 e intr-adevar o cretinitate de la RAR...v-am zis, nu e nimic sigur pana nu iti dau ei ok-ul.. ar mai fi varianta sa obtii accesul la catalogul TUV din Germania (asa zic cei de la RAR)...dar eu ma bazez doar pe fisa de consultanta aprobata RAR..e chiar nasol sa fugi pana in Germania, cauti masina, o cumperi si ajungi aici si iti zice vreun bou pe la RAR ca nu ai euro 3 cand ai o B2 de toata frumusetea....sa imi zica mie ca polueaza motorul de pe logan sau cielo mai putin ca un B2...de-aia nu merge tara asta, ca nu avem numai masini cu EURO3...dar oare suntem in UE ca sa punem conditii gen EURO3?
...in fine..problema cu euro3 e intr-adevar o cretinitate de la RAR...v-am zis, nu e nimic sigur pana nu iti dau ei ok-ul.. ar mai fi varianta sa obtii accesul la catalogul TUV din Germania (asa zic cei de la RAR)...dar eu ma bazez doar pe fisa de consultanta aprobata RAR..e chiar nasol sa fugi pana in Germania, cauti masina, o cumperi si ajungi aici si iti zice vreun bou pe la RAR ca nu ai euro 3 cand ai o B2 de toata frumusetea....sa imi zica mie ca polueaza motorul de pe logan sau cielo mai putin ca un B2...de-aia nu merge tara asta, ca nu avem numai masini cu EURO3...dar oare suntem in UE ca sa punem conditii gen EURO3?