- sergiu_sergiu
- OP
- 39 mesaje
- din 25 Mar 2009
- Astra 2007 Z16XEP
- Bucuresti
sergiu_sergiu
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mar 2009
- Mesaj Privat
Mi-am lovit masina destul de rau pe partea drapta si acum tre sa imi aleg un service pt reparatii. E vorba doar de tinichigerile, adica usi, prag si stalp central.Pe lista de la omniasig sunt incluse toate reprezentantele opel din bucuresti si as vrea un sfat unde sa merg, daca a mai fost cineva cu probleme asemanatoare ...
Multumesc.
Sper ca n-am inceput o discutie deja existenta, am tot cautat, dar n-am gasit nimic concret in cele existente.
Multumesc.
Sper ca n-am inceput o discutie deja existenta, am tot cautat, dar n-am gasit nimic concret in cele existente.
47lmi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,416 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,416
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
47lmi, renunta la limbajul de chat. Nu toleram asa ceva pe aici
legat de dilema ta: depinde de buget. Clar ca o aripa ciocanita nu e ca una noua. Pe de alta parte, o aripa pe producator ai toate sansele sa aiba tabla mai slaba si, in extremis, sa nu se potrivesca perfect (aici intervine si mana tinichigiului)
Uite, iti dau un exemplu. La accidente, cine, cum si de ce, la pagina 13, ai masina mea. "Aranjata" de craciun. Un tip care a vazut-o mi-a zis ca, daca ranforsarea de sub bara era aia originala (am schimbat-o cand am cumparat masina, ca am luat-o cu mulajul unui cui de tractare pe capota si bara )as fi scapat mult mai lesne. Alea originale is mai tapene. Asa, asta, de producator, s-a indoit ca plastilina.
De asemenea, depinde cat e de tare indoita aripa. Daca e indoita rau de tot o sa te trezesti ca ti-o umple de chit. Si ca peste 1-2 ani, o sa inceapa sa iti crape chit-ul. Si uite asa.
Ca sa rezumam: depinde de cat e de avariata si de buget. Daca poti sa o schimbi cu una originala, e cazul ideal.
legat de dilema ta: depinde de buget. Clar ca o aripa ciocanita nu e ca una noua. Pe de alta parte, o aripa pe producator ai toate sansele sa aiba tabla mai slaba si, in extremis, sa nu se potrivesca perfect (aici intervine si mana tinichigiului)
Uite, iti dau un exemplu. La accidente, cine, cum si de ce, la pagina 13, ai masina mea. "Aranjata" de craciun. Un tip care a vazut-o mi-a zis ca, daca ranforsarea de sub bara era aia originala (am schimbat-o cand am cumparat masina, ca am luat-o cu mulajul unui cui de tractare pe capota si bara )as fi scapat mult mai lesne. Alea originale is mai tapene. Asa, asta, de producator, s-a indoit ca plastilina.
De asemenea, depinde cat e de tare indoita aripa. Daca e indoita rau de tot o sa te trezesti ca ti-o umple de chit. Si ca peste 1-2 ani, o sa inceapa sa iti crape chit-ul. Si uite asa.
Ca sa rezumam: depinde de cat e de avariata si de buget. Daca poti sa o schimbi cu una originala, e cazul ideal.
47lmi
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2003
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2009
- Mesaj Privat
Taorei
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2010
- Mesaj Privat