Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • flo.114

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: iasi
  • Masina: Vectra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
la vectra b '97,X20XEV se opreste motorul in mers,se aprinde 'check-ul',intr-o dimineata nu a vrut sa porneasca,...azi a pornit normal cum nu ar fi avut nimic.
Ce poate fi?
Skip ads

  • novack

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
flo.114 a scris:la vectra b '97,X20XEV se opreste motorul in mers,se aprinde 'check-ul',intr-o dimineata nu a vrut sa porneasca,...azi a pornit normal cum nu ar fi avut nimic.
Ce poate fi?



ciudat .....acelasi lucru il patesc si eu,ajung la semafor si observ k motorul moare,reusesc sa-l pornesc repede,mi s-a intamplat de vreo trei ori in decurs de o saptamana.ce sa fie?
mizerie la clapeta de acceleratie?!
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
diagnoza! si dupa postati cod de eroare.
  • catalyn_bt

  • Mesaje scrise: 34
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Aug 2009

  • Mesaj Privat
este senzoru de turatie am si eu tot asa probleme?
  • lucian17crw

  • Mesaje scrise: 151
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Mai 2009

  • Mesaj Privat
este iac ul daca era defect senzorul nu mai pornea deloc bafta baieti
  • novack

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
[quote="lucian17crw"]este iac ul daca era defect senzorul nu mai pornea deloc bafta baieti[/quote

iac...e relantiul,cel care masoara cantitatea de aier la relanti?
  • Justin2605

  • Mesaje scrise: 231
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2009

  • Mesaj Privat
flo.114 a scris:la vectra b '97,X20XEV se opreste motorul in mers,se aprinde 'check-ul',intr-o dimineata nu a vrut sa porneasca,...azi a pornit normal cum nu ar fi avut nimic.
Ce poate fi?


de obicei in astfel de cazuri primul lucru care se face (din ce am mai citit pe forum) este curatarea clapetei de acceleratie
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
primul lucru care se face, cand se aprinde becul galben in bord , este DIAGNOZA.
daca nu schimbati piese pe rand, dati bani pe piese si poate poate o nimeriti pe aia stricata!
  • novack

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
marian_sro a scris:primul lucru care se face, cand se aprinde becul galben in bord , este DIAGNOZA.
daca nu schimbati piese pe rand, dati bani pe piese si poate poate o nimeriti pe aia stricata!


am fost la opel sa fac diagnoza.....nici un cod de eroare,am fost sa-i curat IAC-ul, a mers bine o zi....acum se tureaza singura la relanti ,oscileaza intre 1000 si 1500 de turatii.cred ca o sa-i schimb iacul...dak nu se rezolva problema cred k ii dau foc......
  • cozma1978

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
novack a scris:
am fost la opel sa fac diagnoza.....nici un cod de eroare,am fost sa-i curat IAC-ul, a mers bine o zi....acum se tureaza singura la relanti ,oscileaza intre 1000 si 1500 de turatii.cred ca o sa-i schimb iacul...dak nu se rezolva problema cred k ii dau foc......


ai grija, ca e posibil sa nu iti etanseze bine iac-ul si sa-ti traga aer fals. Asa am patit si eu. Am dat jos iac-ul, am schimbat garnitura, niste pasta de etansare si gata. Nu misca de la 850 de ture la relanti.
  • novack

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cozma1978 a scris:
novack a scris:
am fost la opel sa fac diagnoza.....nici un cod de eroare,am fost sa-i curat IAC-ul, a mers bine o zi....acum se tureaza singura la relanti ,oscileaza intre 1000 si 1500 de turatii.cred ca o sa-i schimb iacul...dak nu se rezolva problema cred k ii dau foc......


ai grija, ca e posibil sa nu iti etanseze bine iac-ul si sa-ti traga aer fals. Asa am patit si eu. Am dat jos iac-ul, am schimbat garnitura, niste pasta de etansare si gata. Nu misca de la 850 de ture la relanti.


Pot sa cumpar garnitura separat?
  • cozma1978

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1996 X18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Nov 2008

  • Mesaj Privat
novack a scris:
Pot sa cumpar garnitura separat?


Da! Dar ai de cautat.
Eu am cautat pe la vreo 7 firme de aduc piese.
Se gaseste dar cred ca le e lene sa caute.
  • novack

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
cozma1978 a scris:
novack a scris:
Pot sa cumpar garnitura separat?


Da! Dar ai de cautat.
Eu am cautat pe la vreo 7 firme de aduc piese.
Se gaseste dar cred ca le e lene sa caute.


am reusit sa o schimb ...dar la fel se comporta ...creste turatia,ba moare la semafor.......nu stiu ce sa mai fac...sa schimb IAC-ul?
  • adrianistrate

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 2000 Y16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Verifica releul de la pompa de benzina. Daca e dus iti taie alimentarea. Si eu am aceeasi problema si asta a iesit pe tester.
  • novack

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2010

  • Mesaj Privat
adrianistrate a scris:Verifica releul de la pompa de benzina. Daca e dus iti taie alimentarea. Si eu am aceeasi problema si asta a iesit pe tester.


am inteles..... dar nu moare tot timpul, mai si oscileaza turatia.1200,1300,1500de ture. Sad
  • flo.114

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: iasi
  • Masina: Vectra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
cum ziceam,se oprea motorul cateodata in mers...apoi intr-o dimineata nu a vrut sa porneasca deloc,...am lasat-o cateva zile,a pornit normal,fara check aprins...am mers 3 zile,dupa care nu tinea la relanti,doar in turatie mergea motorul...
Prima cauza,am dat jos fisele de pe bujii,le-am curatat de un condens ceva,ulei..nu stiu nici eu ce aveau pe ele(in toamna am schimbat garnitura de la capac,intradevar am gasit ulei la bujii).Acuma merge bine,porneste fara probleme...
Sa fi fost de la fise care erau ude,si din cauza frigului sa fi facut figuri?

Nu am 'gadilat-o' nicaieri in alta parte...nu am avut cheie sa dau si bujiile jos.
Bafta.
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
da si eu am pe undeva aceasi problema , cateodata cand franez imi coboara un pic relantiul iar de vreo 3 ori a coborat intratat ca a si murit motorul in schimb a pornit fara probleme.
Eh si azi de dimineata la prima cheie nu a vrut sa porneasca .. la a doua a pornit am mers cu ea am oprit-o si am incercat iarasi sa o pornesc fara probleme de data asta.
In schimb de cate ori o pornesc dimineata pana se incalzeste motorul un pic daca calc aceleratia la revenire tremura ...
Poate cineva sa imi dea un sfat ? ps. am pus-o pe tester totul e ok
merci baieti
  • t-balt

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Vectra 1997 XE20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Apr 2008

  • Mesaj Privat
Eu am trecut cam prin aceleasi experiente cu opritul motorului la semafor, mers neregulat, oprit in mers cand il scoteam din viteza etc. de asemenea si faptul ca mergea si tragea neregulat.

La mersul neregulat, tremurat am schimbat fisele si bujiile.era condes si ulei inauntru ca nu a fost pusa bine garnitura de la chiulasa.

Referitor la opritul in mers, pot fi mai multe cauze, dar ce-a mai tampita, si sincer a stat mecanicul cu multimetrul vreo 2 zile sa isi dea seama, a fost dintr-o siguranta. Aceasta era stricata, iar cand accelerai motorul se intrerupea curentul si motorul se oprea sau pur si simplu. Erori nu aveau cum sa apara pentru ca motorul sezisa ca si cum tu l-ai oprit din cheie. (cu problema asta ma chinuiam de vreo 3 ani de zile, si nu facea constant, doar cand avea ea chef..doar spre final se oprea aproape de fiecare data, cand se adunasera problemele) un set de sigurante nu este scump si este si foarte usor de verificat, ca sa nu mai zic ca e si recomandat din cand in cand.

In ceea ce priveste turatia, aceleratul in gol singura la 1300-1500 asta era asa cum s-a mai zis si mai sus de la garnitura de la IAC. A fost pus prost de la cei de la opel(era nou senzorul) si o dusesem pentru aceleasi probleme si mi-au dat-o la fel schimband niste piese care nu erau necesare doar ca sa puna ceva pe factura. Si tot asa, cand o scoteam pe liber dadea sa moara, cobora pana in 400-500 de ture sau uneori chiar se oprea. [aici cred ca mai era corelat si cu senzorii mei de la vibrochen si axul cu came plus cablajul de la ultimul care mai faceu si ele figuri si siguranta, dar principalul vinovat era garnitura pentru IAC]

De asemenea o alta problema cunoscuta, pentru mers iregulat este senzorul de la axul cu came. daca vi se strica vedeti ca este o versiune cu upgrade care rezolva multe dintre problemele masinii (in special cei cu x20xev)...mie mi s-a dus si cel de la vibrochen si imi trimiteau niste date foarte eronate si numai asa s-a rezolvat, nu se sincronizau. diferenta este cam de un milion de lei intre senzori(cel standard si cel cu upgrade la axul cu came), poate si mai putin, dar merita.

Si in cazul in care uneori nu ii dati de cap, verificati si cablajul de la senzorul de la axul cu came. Indoiti-l si verificati valorile pentru ca e posibil sa fie intrerupt undeva. ( la mine s-a intamplat sa fie tocmai acolo unde se aduna manunchiul de fire si intra in bord si doar prin noroc am descoperit).

Poate va ajuta pe cineva cateva dintre solutiile la probleme respective, pentru ca unele erau vechi de tot si nu le dadeam de cap. pe cat de simple gen o siguranta sau o garnitura o groaza de timp am pierdut si bani, ma si resemnasem ca nu o mai fac in veci.
  • tavibaroi

  • Mesaje scrise: 30
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Dec 2009

  • Mesaj Privat
merci ajuta binenteles, dar eu ma gandesc ca ar fi vreun senzor as da eroare ..
  • flo.114

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: iasi
  • Masina: Vectra 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2007

  • Mesaj Privat
salut...Puteti sa-mi spuneti de ce se uda doar fisele 1 si 2..?iar s-a oprit in mers,a pornit greu..am desfacut si gasit fisele ude.Le-am sters..si merge..bine acuma.
NU am avut cheie de bujii sa desfac sa vad in ce stare sunt.
Multumesc.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR