Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Am facut testu cu agrafa pt ECU si am primit codurile : 12 , 21 , 31
12 este pentru : Initiation of diagnosis. n/a
31 este pentru : Engine RPM signal (crankshaft sensor) No signal (pt ca motorul nu e pornit)
21 este pentru : Throttle position sensor High voltage .


Ce inseamna la 21???????????? si cum se poate remedia?? pls astept un raspuns de la voi urgennt!Smile



Mentionez ca testul e facut pt masina din semnatura. (calibra C20NE)
  • go

  • Mesaje scrise: 182
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Throttle position sensor -- senzorul pozitiei clapetei de acceleratie--
are 3 fire (masa ,semnal,+5v) si este fapt un potentiometru.
este montat de regula pe acelasi ax cu clapeta de acceleratie si este antrenat de cablul de acceleratie.

1 verifici daca cele trei fire nu sunt rupte,intrerupte in mufa.
2.schimbi senzorul(eventual iei cu imprumutul de la prieteni ca sa te convingi ca e defect)
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
am facut altceva l-am scos si motorul cand l-am pornit avea un ralanti instabil si mi s-a aprins martorul in bord. Acuma nush exact daca el este dus da e chestia ca el primeste prea mult voltaj nu? ma gandeam ca masa nu e buna... sa fie asa?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR