dbake
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pentru a intelege de ce ma intereseaza acest lucru trebuie sa detaliez problema mea (am cautat de vreo 2-3 zile un raspuns pe forum, insa nu am gasit ceva multumitor):
-masina este o Astra G 2003 Y17DT-213.000 km in bord (nu stiu cat de originali sunt)
-pe la inceputul lui decembrie am avut "bucuria" de a mi se strica alternatorul Hitachi (100 A), desi nu mi s-a aprins nici un bec martor pentru baterie in bord
-problema a fost puntea de diode (2 diode strapunse)
-am schimbat puntea de diode si releul (totul m-a costat cam 200 lei + manopera)
-mentionez ca puntea de diode si releul nu sunt de "firma"...ansamblul original Hitachi costand in jur de 1.000 lei (pe cutie scria ceva "Made in EU")
-masina dimineata porneste mai greu pe temperaturi normale de iarna (pana la -8 sau -10 grade) sau cand era lasata 1-2 ore
-la temperaturi de sub -15 grade electromotorul invarte greu (la 2-4 incercari de a porni nu mai duce bateria)
-iarasi mentionez ca am schimbat bujiile incandescente (desi cele vechi erau bune), pe tester nu apare nici o eroare iar bateria are 1 an si ceva (Bosch de 74 Ah)
-dupa consultarea a catorva zeci de "specialisti" (si nu glumesc) mi s-au spus urmatoarele:
-> se dezamorseaza instalatia de injectie cu combustibil sau este/sunt infundat/e injector/oare (cum as putea verifica si unde?)
-> releul nu incarca cum trebuie bateria (care sunt valorile care trebuie sa fie normale pt incarcare?-mie imi indica intre bornele bateriei 13,5 la relanti fara consumatori si 12,8-12,9 cu faza lunga si ventilator pornit)
-> exista un scurt sau un consumator care descarca bateria peste noapte (cand pun borna plus inapoi la baterie face o mica scanteie)
Dupa pornire motorul merge bine, fara intreruperi, trage bine.
M-am saturat sa merg la cate testere si "specialisti" carora sa le dau bani degeaba, nerezolvand absolut nimic.
Scuze de expunerea atat de lunga, insa tind sa cred ca e un cumul de probleme
Multumesc anticipat
-masina este o Astra G 2003 Y17DT-213.000 km in bord (nu stiu cat de originali sunt)
-pe la inceputul lui decembrie am avut "bucuria" de a mi se strica alternatorul Hitachi (100 A), desi nu mi s-a aprins nici un bec martor pentru baterie in bord
-problema a fost puntea de diode (2 diode strapunse)
-am schimbat puntea de diode si releul (totul m-a costat cam 200 lei + manopera)
-mentionez ca puntea de diode si releul nu sunt de "firma"...ansamblul original Hitachi costand in jur de 1.000 lei (pe cutie scria ceva "Made in EU")
-masina dimineata porneste mai greu pe temperaturi normale de iarna (pana la -8 sau -10 grade) sau cand era lasata 1-2 ore
-la temperaturi de sub -15 grade electromotorul invarte greu (la 2-4 incercari de a porni nu mai duce bateria)
-iarasi mentionez ca am schimbat bujiile incandescente (desi cele vechi erau bune), pe tester nu apare nici o eroare iar bateria are 1 an si ceva (Bosch de 74 Ah)
-dupa consultarea a catorva zeci de "specialisti" (si nu glumesc) mi s-au spus urmatoarele:
-> se dezamorseaza instalatia de injectie cu combustibil sau este/sunt infundat/e injector/oare (cum as putea verifica si unde?)
-> releul nu incarca cum trebuie bateria (care sunt valorile care trebuie sa fie normale pt incarcare?-mie imi indica intre bornele bateriei 13,5 la relanti fara consumatori si 12,8-12,9 cu faza lunga si ventilator pornit)
-> exista un scurt sau un consumator care descarca bateria peste noapte (cand pun borna plus inapoi la baterie face o mica scanteie)
Dupa pornire motorul merge bine, fara intreruperi, trage bine.
M-am saturat sa merg la cate testere si "specialisti" carora sa le dau bani degeaba, nerezolvand absolut nimic.
Scuze de expunerea atat de lunga, insa tind sa cred ca e un cumul de probleme
Multumesc anticipat
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
daca faci drumuri scurte e normal ce ti se intampla.
s-ar putea sa ai probleme si cu electromotorul
dbake a scris:-masina dimineata porneste mai greu pe temperaturi normale de iarna (pana la -8 sau -10 grade) sau cand era lasata 1-2 ore
-la temperaturi de sub -15 grade electromotorul invarte greu (la 2-4 incercari de a porni nu mai duce bateria)
-la temperaturi de sub -15 grade electromotorul invarte greu (la 2-4 incercari de a porni nu mai duce bateria)
s-ar putea sa ai probleme si cu electromotorul
dbake
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Normal? Cu aceeasi masina am mers zilnic timp de doi ani...aceeasi exploatare ca si acum. Pornea de la prima cheie la -20. Iar electromotorul e schimbat deja...are 2-3 luni.
BV-31STE a scris:daca faci drumuri scurte e normal ce ti se intampla.
s-ar putea sa ai probleme si cu electromotorul
dbake a scris:-masina dimineata porneste mai greu pe temperaturi normale de iarna (pana la -8 sau -10 grade) sau cand era lasata 1-2 ore
-la temperaturi de sub -15 grade electromotorul invarte greu (la 2-4 incercari de a porni nu mai duce bateria)
-la temperaturi de sub -15 grade electromotorul invarte greu (la 2-4 incercari de a porni nu mai duce bateria)
s-ar putea sa ai probleme si cu electromotorul
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
cati km faci de acasa pana la servici (scoala)?
eu iti spun din propria experienta, anul trecut pe vremea asta mergeam 3km pana la servici, masina statea 8-9 ore in frig, apoi ma intorceam acasa. Bateria era un Rombat de 70-72ah, la un moment dat a decedat si am fost nevoit s-o schimb pe garantie cu una mai puternica de 77-78ah, tot Rombat dar pt diesel.
Primul Rombat-ul de 72ah l-am luat degeaba cand mi-a murit electromotorul (periile).
Anul trecut am folosit cu succes bateria originala, veche de 8 ani.
Cum porneste la temperaturi pozitive, +2-3 grade?
Daca zici ca si alternatorul (verifica tensiunea la borne) si electromotorul au fost schimbate, suspectez bateria(daca faci drumuri scurte). N-am auzit prea multe lucruri bune despre Bosch.
eu iti spun din propria experienta, anul trecut pe vremea asta mergeam 3km pana la servici, masina statea 8-9 ore in frig, apoi ma intorceam acasa. Bateria era un Rombat de 70-72ah, la un moment dat a decedat si am fost nevoit s-o schimb pe garantie cu una mai puternica de 77-78ah, tot Rombat dar pt diesel.
Primul Rombat-ul de 72ah l-am luat degeaba cand mi-a murit electromotorul (periile).
Anul trecut am folosit cu succes bateria originala, veche de 8 ani.
Cum porneste la temperaturi pozitive, +2-3 grade?
Daca zici ca si alternatorul (verifica tensiunea la borne) si electromotorul au fost schimbate, suspectez bateria(daca faci drumuri scurte). N-am auzit prea multe lucruri bune despre Bosch.
dbake
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Nu lucrez la scoala ...de acasa pana la munca am 3-4 km...nu e distanta mare intr-adevar...si mai fac cateva drumuri pe zi tot scurte...problema e ca au mai fost friguri de astea si masina nu a facut asa. De exemplu...duminica...cu tot pacatul...dupa ce am dat la cheie pana ce am terminat bateria, am pus-o jumatate de ora pe un redresor si a pornit imediat...am mers acasa (cam 90 km de la locul de munca) de unde am luat bateria originala (opel de 72 Ah; martorul e inca verde). Bateria originala a fost lasata la incarcat pe redresor, apoi pusa pe masina si inca 90 km mers cu ea. Dimineata...la a 3-4 cheie abia invartea. De asta intreb...daca e releul...cum pot sa verific daca incarca cat trebuie (am vazut atatea valori ca nu mai stiu pe care sa le cred bune). Valorile astea...sunt luate dintr-o sursa sigura...sau "asa se stie ca ar trebui"?
- BV-31STE
- ***
- 523 mesaje
- din 22 Feb 2006
- Insignia 2010 A20DTH
- Brasov
BV-31STE
- Mesaje scrise: 523
- Locatie: Brasov
- Masina: Insignia 2010 A20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2006
- Mesaj Privat
- G-power
- **
- 178 mesaje
- din 20 Aug 2004
- Bucuresti
G-power
- Mesaje scrise: 178
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Aug 2004
- Mesaj Privat
dbake a scris:Nu lucrez la scoala ...de acasa pana la munca am 3-4 km...nu e distanta mare intr-adevar...si mai fac cateva drumuri pe zi tot scurte...problema e ca au mai fost friguri de astea si masina nu a facut asa. De exemplu...duminica...cu tot pacatul...dupa ce am dat la cheie pana ce am terminat bateria, am pus-o jumatate de ora pe un redresor si a pornit imediat...am mers acasa (cam 90 km de la locul de munca) de unde am luat bateria originala (opel de 72 Ah; martorul e inca verde). Bateria originala a fost lasata la incarcat pe redresor, apoi pusa pe masina si inca 90 km mers cu ea. Dimineata...la a 3-4 cheie abia invartea. De asta intreb...daca e releul...cum pot sa verific daca incarca cat trebuie (am vazut atatea valori ca nu mai stiu pe care sa le cred bune). Valorile astea...sunt luate dintr-o sursa sigura...sau "asa se stie ca ar trebui"?
Nu ai cumva un consumator care haleste bateria? Vreo alarma ceva ..masoara ce consum de curent ai cu masina oprita.
dbake
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pt BV-31STE : multumesc de informatie ...am o nedumerire...4000 rpm? e aproape la rosu la 1.7 dti
Pt G-power : cand am pus borna plus la baterie am masurat si am un consum de 150 mA. Nu am alarma. Doar un mp3 player cu subwoofer, insa e legat bine...subwoofer-ul nu porneste decat daca e pornit si mp3 player-ul, iar legaturile din cate stiu sunt facute bine si izolate.
Dupa mine ar cam fi urmatoarele:
1. alternatorul nu incarca cat trebuie...chiar turat motorul nu urca decat la 13.5-13.7 V. Mai am releul vechi al alternatorului...sa-l pun pe asta sau sa iau altul nou? Mi-e ca dau bani degeaba cum am dat si pe asta.
2. in legatura cu dezamorsarea? Pe unde ar putea fi buba? Ar trebui sa curga ceva pe undeva? Daca o pun pe tester ce ar trebui sa indice ca sa-mi dau seama?
3. am citit pe forum ca instalatia de filtrare de motorina ar avea un incalzitor (intr-adevar capacul paharului de filtrare e conectat la ceva). Poate releul care actioneaza instalatia e stricat...sau poate o siguranta. Stie cineva care e releul/siguranta?
In final...v-am cam zapacit...mi-am facut o programare la un dealer Opel...o sa vad ce raspunsuri imi dau ei.
Sper sa se rezolve odata pt ca de cateva luni parca e descantata masina
Pt G-power : cand am pus borna plus la baterie am masurat si am un consum de 150 mA. Nu am alarma. Doar un mp3 player cu subwoofer, insa e legat bine...subwoofer-ul nu porneste decat daca e pornit si mp3 player-ul, iar legaturile din cate stiu sunt facute bine si izolate.
Dupa mine ar cam fi urmatoarele:
1. alternatorul nu incarca cat trebuie...chiar turat motorul nu urca decat la 13.5-13.7 V. Mai am releul vechi al alternatorului...sa-l pun pe asta sau sa iau altul nou? Mi-e ca dau bani degeaba cum am dat si pe asta.
2. in legatura cu dezamorsarea? Pe unde ar putea fi buba? Ar trebui sa curga ceva pe undeva? Daca o pun pe tester ce ar trebui sa indice ca sa-mi dau seama?
3. am citit pe forum ca instalatia de filtrare de motorina ar avea un incalzitor (intr-adevar capacul paharului de filtrare e conectat la ceva). Poate releul care actioneaza instalatia e stricat...sau poate o siguranta. Stie cineva care e releul/siguranta?
In final...v-am cam zapacit...mi-am facut o programare la un dealer Opel...o sa vad ce raspunsuri imi dau ei.
Sper sa se rezolve odata pt ca de cateva luni parca e descantata masina
mihaigr
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Galati
- Masina: Astra 2012 A17DTE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2009
- Mesaj Privat
dbake a scris:Pentru a intelege de ce ma intereseaza acest lucru trebuie sa detaliez problema mea (am cautat de vreo 2-3 zile un raspuns pe forum, insa nu am gasit ceva multumitor):
-masina este o Astra G 2003 Y17DT-213.000 km in bord (nu stiu cat de originali sunt)
-pe la inceputul lui decembrie am avut "bucuria" de a mi se strica alternatorul Hitachi (100 A), desi nu mi s-a aprins nici un bec martor pentru baterie in bord
-problema a fost puntea de diode (2 diode strapunse)
-am schimbat puntea de diode si releul (totul m-a costat cam 200 lei + manopera)
-mentionez ca puntea de diode si releul nu sunt de "firma"...ansamblul original Hitachi costand in jur de 1.000 lei (pe cutie scria ceva "Made in EU")
-masina dimineata porneste mai greu pe temperaturi normale de iarna (pana la -8 sau -10 grade) sau cand era lasata 1-2 ore
-la temperaturi de sub -15 grade electromotorul invarte greu (la 2-4 incercari de a porni nu mai duce bateria)
-iarasi mentionez ca am schimbat bujiile incandescente (desi cele vechi erau bune), pe tester nu apare nici o eroare iar bateria are 1 an si ceva (Bosch de 74 Ah)
-dupa consultarea a catorva zeci de "specialisti" (si nu glumesc) mi s-au spus urmatoarele:
-> se dezamorseaza instalatia de injectie cu combustibil sau este/sunt infundat/e injector/oare (cum as putea verifica si unde?)
-> releul nu incarca cum trebuie bateria (care sunt valorile care trebuie sa fie normale pt incarcare?-mie imi indica intre bornele bateriei 13,5 la relanti fara consumatori si 12,8-12,9 cu faza lunga si ventilator pornit)
-> exista un scurt sau un consumator care descarca bateria peste noapte (cand pun borna plus inapoi la baterie face o mica scanteie)
Dupa pornire motorul merge bine, fara intreruperi, trage bine.
M-am saturat sa merg la cate testere si "specialisti" carora sa le dau bani degeaba, nerezolvand absolut nimic.
Scuze de expunerea atat de lunga, insa tind sa cred ca e un cumul de probleme
Multumesc anticipat
-masina este o Astra G 2003 Y17DT-213.000 km in bord (nu stiu cat de originali sunt)
-pe la inceputul lui decembrie am avut "bucuria" de a mi se strica alternatorul Hitachi (100 A), desi nu mi s-a aprins nici un bec martor pentru baterie in bord
-problema a fost puntea de diode (2 diode strapunse)
-am schimbat puntea de diode si releul (totul m-a costat cam 200 lei + manopera)
-mentionez ca puntea de diode si releul nu sunt de "firma"...ansamblul original Hitachi costand in jur de 1.000 lei (pe cutie scria ceva "Made in EU")
-masina dimineata porneste mai greu pe temperaturi normale de iarna (pana la -8 sau -10 grade) sau cand era lasata 1-2 ore
-la temperaturi de sub -15 grade electromotorul invarte greu (la 2-4 incercari de a porni nu mai duce bateria)
-iarasi mentionez ca am schimbat bujiile incandescente (desi cele vechi erau bune), pe tester nu apare nici o eroare iar bateria are 1 an si ceva (Bosch de 74 Ah)
-dupa consultarea a catorva zeci de "specialisti" (si nu glumesc) mi s-au spus urmatoarele:
-> se dezamorseaza instalatia de injectie cu combustibil sau este/sunt infundat/e injector/oare (cum as putea verifica si unde?)
-> releul nu incarca cum trebuie bateria (care sunt valorile care trebuie sa fie normale pt incarcare?-mie imi indica intre bornele bateriei 13,5 la relanti fara consumatori si 12,8-12,9 cu faza lunga si ventilator pornit)
-> exista un scurt sau un consumator care descarca bateria peste noapte (cand pun borna plus inapoi la baterie face o mica scanteie)
Dupa pornire motorul merge bine, fara intreruperi, trage bine.
M-am saturat sa merg la cate testere si "specialisti" carora sa le dau bani degeaba, nerezolvand absolut nimic.
Scuze de expunerea atat de lunga, insa tind sa cred ca e un cumul de probleme
Multumesc anticipat
Salut!
Am avut si eu aceeasi problema.
Dupa ce am schimbat puntea de diode si releul imi incarca cu 13,8V
Acum cand a fost ger nu am mai putut porni
Am verificat cablurile care vin la baterie si am observat ca exista un contact inperfect iar la atingere acestea erau fierbinti.(Este vorba de clablul negru gros de la - , si portocaliu de la +
Cablurile sunt introduse intr-un capat de teava care face corp comun cu borna de prindere la baterie. Aceste cabluri sunt stemuite.
Acum imi incarca foarte bine 14,25-14,3.
Scade putin la 14,2 cand aprind toti consumatorii.
Verificarile se realizeaza foarte atent cu un multimentru digital si cu motorul pornit, multimetrul digital conectat la bornele bateriei, misca pe rand de cablul de pe borna - si fii atent ce valori citesti pe aparatul de masura. La fel procedezi si cu clablul de la borna +.
Acum cand aprind faza lunga simt motorul cum scade putin i turatie datorita consumatorului, dupa care isi revine.
Succes!
- bbmt
- ***
- 512 mesaje
- din 29 Aug 2007
- Astra 2010 Z17DTJ
- Timis
bbmt
- Mesaje scrise: 512
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2010 Z17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Aug 2007
- Mesaj Privat
dbake
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2003 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mar 2008
- Mesaj Privat
Pt. mihaigr :
Intr-adevar ai dreptate...noroc ca am verificat mailul la timp si am citit. Multumesc deosebit...era sa mai cheltui alti bani pe reparatia alternatorului. Daca misc cablul gros de la minus (la mine e rosu) imi creste incarcarea la 14.0-14.2. Nu am apucat sa verific si celalalt cablu...insa s-ar putea sa fie si acolo vreo problema. Deci alternatorul sa incarce cat trebuie.
Dupa vizita la "reprezentanta" unde am cheltuit 110 lei + combustibil pt 200 km si am pierdut cam 5-6 ore am rezolvat urmatoarele:
1. parerea "specialistului" pt pornirea grea - pompa de injectie (foarte nasol...aceeasi parere si-a mai dat-o un mester)
2. consumul de 15mA cica era de la mp3 player...nu era legat bine. Dupa ce l-a "legat" el bine, nu am mai avut consumul, insa, dupa vreo jumatate de ora de la plecare am constatat ca nu-mi mai tinea minte setarile cand scoteam cheia din contact. Noroc de taica-miu care se pricepe...am desfacut ce a facut mesterul (imi legase subwoofer-ul permanent la curent ) si l-am legat bine de data asta (am verificat si nu mai am consumul). Mp3 player-ul nu merge fara sa ai contactul pus. Cand l-am pus prima data, l-am legat astfel incat sa mearga, gresind, deoarece mi-a consumat din baterie. Cumuland incarcarea slaba cu descarcarea de peste noapte si temperaturile scazute....toate au dus la lipsa de putere a bateriei dimineata.
Cu ocazia asta am gasit si o firma in Suceava (pt ca acolo am fost) unde se repara electromotoare si alternatoare (crede-ti-ma era coada). Nu vreau sa-i fac reclama, insa daca e cineva interesat sa ma contacteze. Au atat piese de schimb, cat si alternatoare si electromotoare reconditionate. Ti le si monteaza ei daca vrei si le si verifica.
Multumesc inca o data tuturor care au raspuns...o sa revin cu alte informatii...in caz ca rezolv
Intr-adevar ai dreptate...noroc ca am verificat mailul la timp si am citit. Multumesc deosebit...era sa mai cheltui alti bani pe reparatia alternatorului. Daca misc cablul gros de la minus (la mine e rosu) imi creste incarcarea la 14.0-14.2. Nu am apucat sa verific si celalalt cablu...insa s-ar putea sa fie si acolo vreo problema. Deci alternatorul sa incarce cat trebuie.
Dupa vizita la "reprezentanta" unde am cheltuit 110 lei + combustibil pt 200 km si am pierdut cam 5-6 ore am rezolvat urmatoarele:
1. parerea "specialistului" pt pornirea grea - pompa de injectie (foarte nasol...aceeasi parere si-a mai dat-o un mester)
2. consumul de 15mA cica era de la mp3 player...nu era legat bine. Dupa ce l-a "legat" el bine, nu am mai avut consumul, insa, dupa vreo jumatate de ora de la plecare am constatat ca nu-mi mai tinea minte setarile cand scoteam cheia din contact. Noroc de taica-miu care se pricepe...am desfacut ce a facut mesterul (imi legase subwoofer-ul permanent la curent ) si l-am legat bine de data asta (am verificat si nu mai am consumul). Mp3 player-ul nu merge fara sa ai contactul pus. Cand l-am pus prima data, l-am legat astfel incat sa mearga, gresind, deoarece mi-a consumat din baterie. Cumuland incarcarea slaba cu descarcarea de peste noapte si temperaturile scazute....toate au dus la lipsa de putere a bateriei dimineata.
Cu ocazia asta am gasit si o firma in Suceava (pt ca acolo am fost) unde se repara electromotoare si alternatoare (crede-ti-ma era coada). Nu vreau sa-i fac reclama, insa daca e cineva interesat sa ma contacteze. Au atat piese de schimb, cat si alternatoare si electromotoare reconditionate. Ti le si monteaza ei daca vrei si le si verifica.
Multumesc inca o data tuturor care au raspuns...o sa revin cu alte informatii...in caz ca rezolv
- badboycrys
- *
- 5 mesaje
- din 06 Mai 2009
- Iasi
badboycrys
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut. O chestie ciudata care mi s-a intamplat si mie. Nu imi mai incarca bateria deloc. Am dat jos alternatorul, l-am demontat, am schimbat puntea de diode cu regulatorul de tensiune. Toate bune si frumoase. Montez totul la loc, pun bateria (era praf), chem un prieten si imi da curent si cu chiu cu vai a pornit(Am niste clesti facuti cu cablu de la aparat de sudura, si cand am mai pornit alte masini nu am patit la nici una ca la a mea, sa invarta bine de 2, 3 ori si apoi sa invarta ca si cum ar fi praf bateria cu toate ca eu primeam curent de la alta masina). Apoi masor incarcarea si incarca ok 14,2. Merg cu masina aproximativ 5 km si incepe sa imi palpaie becul de la baterie. Trag pe dreapta, pun aparatul de masura si surpriza, iar nu incarca. Sincer nu stiu ce sa mai zic. Ar trebui sa dau iar jos alternatorul sa vad daca nu cumva s-a ars ceva in el dar e tare urat pozitionat. Bateria are 3 luni de cand e cumparata. Sincer ma gamdesc sa nu am cumva vreun element in scurt de la baterie de mi-a omorat alternatorul asa de repede. Sincer nu stiu ce sa mai cred
- urs_parcat
- **
- 52 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2003 Y17DTI
- Iasi
urs_parcat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
Salutare baieti.
Sper sa primesc aici ajutor si sa nu fiu nevoit sa scriu in alta parte. Problema mea s'a "aratat" aseara cand la punerea contactului martorul aferent bateriei nu s'a aprins insa dupa ce masina a pornit acest martor s'a aprins. Astfel ca m'am uitat cu YACC la cat imi incarca bateria si am realizat ca nu duce mai mult de 12.1 liber si 11.8 cu consumatori. Am masurat si cu un multivoltmetru si valoare e reala. As vrea sa stiu daca a mai patit cineva cea si cam care ar fi problema.
Am inlocuit releul de incarcare acu cca 3 ani, anul trecut am curatat alternatorul si schimbat carbuni. Astfel ca nu stiu ce sa mai fac plus ca nu as vrea sa toc bateria de tot.
Sper sa primesc aici ajutor si sa nu fiu nevoit sa scriu in alta parte. Problema mea s'a "aratat" aseara cand la punerea contactului martorul aferent bateriei nu s'a aprins insa dupa ce masina a pornit acest martor s'a aprins. Astfel ca m'am uitat cu YACC la cat imi incarca bateria si am realizat ca nu duce mai mult de 12.1 liber si 11.8 cu consumatori. Am masurat si cu un multivoltmetru si valoare e reala. As vrea sa stiu daca a mai patit cineva cea si cam care ar fi problema.
Am inlocuit releul de incarcare acu cca 3 ani, anul trecut am curatat alternatorul si schimbat carbuni. Astfel ca nu stiu ce sa mai fac plus ca nu as vrea sa toc bateria de tot.
- gionim67
- **
- 113 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 1995 tc4ee1
- Iasi
gionim67
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
- urs_parcat
- **
- 52 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2003 Y17DTI
- Iasi
urs_parcat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
- mikyboy
- *******
- 5,734 mesaje
- din 08 Dec 2006
- Insignia 2014 A20TDH
- Sibiu
mikyboy
- Mesaje scrise: 5,734
- Locatie: Sibiu
- Masina: Insignia 2014 A20TDH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2006
- Mesaj Privat
- urs_parcat
- **
- 52 mesaje
- din 13 Dec 2009
- Astra 2003 Y17DTI
- Iasi
urs_parcat
- Mesaje scrise: 52
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2003 Y17DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Dec 2009
- Mesaj Privat
Nu sunt scump la vorba insa am mai scris undeva si ca sa nu fiu considerat spam'er am decis sa raspund doar dincolo.
Pai am inlocui releul de incarcare, puntea de diode, capacul izolator borne, rulmentul de la alternator, semeringul si o saiba din plastic.
Problema a spus ca se datoreaza faptului ca in vara anului trecut am curatat alternatorul si "meseriasul" a decis sa faca treaba in graba, sa auite acea saiba de plastic si sa nu puna toate suruburile.
Ii multumesc si acu pentru bani care i'am dat )
Pai am inlocui releul de incarcare, puntea de diode, capacul izolator borne, rulmentul de la alternator, semeringul si o saiba din plastic.
Problema a spus ca se datoreaza faptului ca in vara anului trecut am curatat alternatorul si "meseriasul" a decis sa faca treaba in graba, sa auite acea saiba de plastic si sa nu puna toate suruburile.
Ii multumesc si acu pentru bani care i'am dat )
- gionim67
- **
- 113 mesaje
- din 30 Jan 2013
- Astra 1995 tc4ee1
- Iasi
gionim67
- Mesaje scrise: 113
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 tc4ee1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Jan 2013
- Mesaj Privat
PRO_CG
- Mesaje scrise: 25
- Locatie: Alba
- Masina: Astra 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Nov 2007
- Mesaj Privat
Astazi am patit-o si eu. Am o Astra G Y17DT.
Aseara am mers cu masina in jur de 150 de km. Totul parea in regula insa azi dimineata cand am vrut sa o pornesc nu am mai avut deloc curent. Am dat curent de la alta masina, a pornit, dar dupa 3 min motorul mi s-a oprit. Nu am verificat dar cred ca nu mai incarca deloc. Bateria are cel mult 2 ani. Ce ar trebui sa verific mai intai?
Stie cineva cam cat costa o punte de diode + releu de incarcare?
multumesc.
Aseara am mers cu masina in jur de 150 de km. Totul parea in regula insa azi dimineata cand am vrut sa o pornesc nu am mai avut deloc curent. Am dat curent de la alta masina, a pornit, dar dupa 3 min motorul mi s-a oprit. Nu am verificat dar cred ca nu mai incarca deloc. Bateria are cel mult 2 ani. Ce ar trebui sa verific mai intai?
Stie cineva cam cat costa o punte de diode + releu de incarcare?
multumesc.