- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Salutare.
Acum ca am vindut draguta de Astra G ma gindesc ce sa pun in loc.
In discutie intra Astra H echipare N'joy si in plus climatronic, cotiera, pachet lumini si vizibilitate cu motorizarea de 1,4L - Z14XEP, 90HP.
Pret de lista 15.043Euro, acum la reducerea de lichidare de stoc se vinde la 11.000Euro DDP in general este disponibila in culori metalizate.
A doua optiune ar fi Chevrolet Cruze echipare LS plus mai nou vin dotate cu jante de aliaj pe 17", motorizare 1,6L si 113HP.
Pret de lista 13.9xxEuro, acum cu reducerea de 12% ajunge la 12600Euro DDP, vopseaua metalizata inclusa in pret.
Daca adun 3 rable sau mai bine zis actele de la ele si facind o socoteala grosomodo preturile celor doua dupa inmatriculare, tinind cont ca la Cruze nu se plateste taxa de inmatriculare fiind Euro 5, ar fi Astra H ar ajuunge la aprox. 9900Euro iar Cruze 10.600Euro.
Voi ce alegere ati face si care ar fi motivele pentru care optati pentru acea varianta ?
Acum ca am vindut draguta de Astra G ma gindesc ce sa pun in loc.
In discutie intra Astra H echipare N'joy si in plus climatronic, cotiera, pachet lumini si vizibilitate cu motorizarea de 1,4L - Z14XEP, 90HP.
Pret de lista 15.043Euro, acum la reducerea de lichidare de stoc se vinde la 11.000Euro DDP in general este disponibila in culori metalizate.
A doua optiune ar fi Chevrolet Cruze echipare LS plus mai nou vin dotate cu jante de aliaj pe 17", motorizare 1,6L si 113HP.
Pret de lista 13.9xxEuro, acum cu reducerea de 12% ajunge la 12600Euro DDP, vopseaua metalizata inclusa in pret.
Daca adun 3 rable sau mai bine zis actele de la ele si facind o socoteala grosomodo preturile celor doua dupa inmatriculare, tinind cont ca la Cruze nu se plateste taxa de inmatriculare fiind Euro 5, ar fi Astra H ar ajuunge la aprox. 9900Euro iar Cruze 10.600Euro.
Voi ce alegere ati face si care ar fi motivele pentru care optati pentru acea varianta ?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Eu as opta pentru H :
-motorul Z14XEP este foarte reusit, maxim o pompa de apa schimbi in 150,000km
-e ceva mai ieftina
-consum mai bun
-este masina 'nationala', gasesti usor piese si la revinzare nu pierzi ca la o marca 'nepopulara'
Acum Cruze arata mai bine dar depinde ce doresti de la masina. Eu nu am pus accent pe cum arata o tigaie, prefer una cumparata dupa necesitati, finante, intretinere, fiabiltate etc.
-motorul Z14XEP este foarte reusit, maxim o pompa de apa schimbi in 150,000km
-e ceva mai ieftina
-consum mai bun
-este masina 'nationala', gasesti usor piese si la revinzare nu pierzi ca la o marca 'nepopulara'
Acum Cruze arata mai bine dar depinde ce doresti de la masina. Eu nu am pus accent pe cum arata o tigaie, prefer una cumparata dupa necesitati, finante, intretinere, fiabiltate etc.
- dodo_13
- ******
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Pai sunt chestii destul de diferite. Unul e sedan, celalalt e hatch. Motoarele sunt destul de diferite, la masini cu greutati apropiate, deci va fi o diferenta de performanta. Din nou, si pretul e destul de diferit. Personal, as fi tentat sa iau Cruze, ca e mai nou si are puntea lui AstraJ. Problema e ca am citit review-uri si lumea nu e chiar incantata, diferenta fiind destul de mare intre AstraJ si Cruze, chiar cu aceeasi punte.
Deci si eu recomand AstraH. Sau as astepta ofertele la AstraJ Enjoy 1.4 100CP, care probabil va cobora pe la 13000EUR la un moment dat.
Deci si eu recomand AstraH. Sau as astepta ofertele la AstraJ Enjoy 1.4 100CP, care probabil va cobora pe la 13000EUR la un moment dat.
- Paulll
- ****
- 1,197 mesaje
- din 22 Mar 2007
- Corsa 2001
- Bucuresti
Paulll
- Mesaje scrise: 1,197
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2007
- Mesaj Privat
Dar la banii astia poti sa iei un calcul si Opel Astra J: https://www.clubopel.com/vie...p?p=702231#702231
- mihalceanu_marian
- **
- 334 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Vrancea
mihalceanu_marian
- Mesaje scrise: 334
- Locatie: Vrancea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- elegance
- *****
- 3,082 mesaje
- din 31 Jul 2006
- Astra 2000 Y 17 DT
- Cluj
elegance
- Mesaje scrise: 3,082
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y 17 DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jul 2006
- Mesaj Privat
- Slash
- ****
- 1,057 mesaje
- din 10 Jul 2008
- Astra 2005 Z17DTH
- Prahova
Slash
- Mesaje scrise: 1,057
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jul 2008
- Mesaj Privat
- DB77AAA
- *******
- 6,675 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,675
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
Opel, parca mai aspectuos astra J, dar la un pret corect si fara bolile copilariei, astra h 1,4, o masina corecta, desi nu mi se pare spatioasa.
Nici cruze nu este dezagreabil, dar mie imi arata mai degaraba ca o alternativa la Dacia Logan Prestige, Reno Fluence, Fiat Linea, Hyundai Accent, Kia Ceed, Skoda Octavia si alte asemenea.
Nici cruze nu este dezagreabil, dar mie imi arata mai degaraba ca o alternativa la Dacia Logan Prestige, Reno Fluence, Fiat Linea, Hyundai Accent, Kia Ceed, Skoda Octavia si alte asemenea.
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- cont-sters-29989
- *
- 8 mesaje
- din 18 Feb 2009
cont-sters-29989
- Mesaje scrise: 8
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2009
- Mesaj Privat
Salut !
Sunt foarte multe aspecte de comparat intre cele doua !
1. Astra H este un model de 6 ani cu un mic Facelift--- Cruze o masina total noua !
2.Garantie 2 ani Opel --- Cruze 3 ani.
3.Motorizare 1,4 Opel --- 1,6 tot Opel cu norma de poluare eur05(nu platesti taxe)
4.preturile de revizii sunt aprox aceleasi, mai putin la 60000 km la Cruze unde se plateste si distributie!
etc,etc.... scor= 4-0 pt. Cruze , gandind obiectiv este o masina de generatie noua, sau daca am copara cu Astra I, atunci bineinteles as opta pt Astra I ! Oricum este vorba de bani si gustul fiecaruia ...
Ma bucur ca vrei sa alegi una dintre cele doua variante din grupul G.M.
PS: Votez pt. Cruze, cu toate ca am ca si masina personala Astra H 1,9 CDTI (150hp remap. 200hp )!
Numai bine!
Sunt foarte multe aspecte de comparat intre cele doua !
1. Astra H este un model de 6 ani cu un mic Facelift--- Cruze o masina total noua !
2.Garantie 2 ani Opel --- Cruze 3 ani.
3.Motorizare 1,4 Opel --- 1,6 tot Opel cu norma de poluare eur05(nu platesti taxe)
4.preturile de revizii sunt aprox aceleasi, mai putin la 60000 km la Cruze unde se plateste si distributie!
etc,etc.... scor= 4-0 pt. Cruze , gandind obiectiv este o masina de generatie noua, sau daca am copara cu Astra I, atunci bineinteles as opta pt Astra I ! Oricum este vorba de bani si gustul fiecaruia ...
Ma bucur ca vrei sa alegi una dintre cele doua variante din grupul G.M.
PS: Votez pt. Cruze, cu toate ca am ca si masina personala Astra H 1,9 CDTI (150hp remap. 200hp )!
Numai bine!
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Multumesc pentru raspunsuri boieri dumneavoastra.
E greu de ales cu inima la Cruze si cu mintea la Astra H ...
Se pare ca optiunea majoritara se indreapta spre Astra H indiferent de forumul pe care am deschis subiectul : Link catre GMclub
Astra J iese din discutie pentru ca e mult prea noua si mult prea minivan pentru gusturile mele. Este masina peste care am sa "sar" cu siguranta.
Ultima modificare făcută de iso la Mar 26 Jan, 2010 10:34 pm
E greu de ales cu inima la Cruze si cu mintea la Astra H ...
Se pare ca optiunea majoritara se indreapta spre Astra H indiferent de forumul pe care am deschis subiectul : Link catre GMclub
Astra J iese din discutie pentru ca e mult prea noua si mult prea minivan pentru gusturile mele. Este masina peste care am sa "sar" cu siguranta.
Ultima modificare făcută de iso la Mar 26 Jan, 2010 10:34 pm
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Paradoxul :
Cand au rezolvat problemele la Astra H , catalogate de mine ca defecte de fabricatie , s-a invechit modelul si devine desuet
Chevrolet e un Opel cu mai mult marketing . Adica iei rahatu' , il pui in poleiala frumos sclipitoare , ii dai 3 ani garantie , il ieftinesti cu nu stiu cate mii de euro si ii zici Super Oferta !
Astra J va fi iar o loterie : uite CIM-ul nu e CIM-ul ... Il schimba pe garantie nu-l schimbam . Ai tras tu de volan si ai claxonat prea mult...defapt NU .. schimbam producatorul ......
Lumea e obosita de facut experiemnte pe banii si pe timpul nostru !
Acu' io stiu ca nu prea ma duce capul la porcesele de productie , vanzari si marketing dar ma intreb si eu : cum poti face o masina cu aceleasi materiale , mai buna si mai durabila in timp si mai ieftina ?
Hai ca sunteti ingineri , raspundeti voi
Ori n-o faci cu aceleasi materiale , ori mergi la "rupere" ( vezi Kia cel mai ieftin suv din Romania cu 7 ani garantie ) cat sa fraieresti consumatorul de Logan ?
Intrebari :
1. Neaparat Opel ?
2. Neaparat noua ?
3. De ce nu Auris ?
Cand au rezolvat problemele la Astra H , catalogate de mine ca defecte de fabricatie , s-a invechit modelul si devine desuet
Chevrolet e un Opel cu mai mult marketing . Adica iei rahatu' , il pui in poleiala frumos sclipitoare , ii dai 3 ani garantie , il ieftinesti cu nu stiu cate mii de euro si ii zici Super Oferta !
Astra J va fi iar o loterie : uite CIM-ul nu e CIM-ul ... Il schimba pe garantie nu-l schimbam . Ai tras tu de volan si ai claxonat prea mult...defapt NU .. schimbam producatorul ......
Lumea e obosita de facut experiemnte pe banii si pe timpul nostru !
Acu' io stiu ca nu prea ma duce capul la porcesele de productie , vanzari si marketing dar ma intreb si eu : cum poti face o masina cu aceleasi materiale , mai buna si mai durabila in timp si mai ieftina ?
Hai ca sunteti ingineri , raspundeti voi
Ori n-o faci cu aceleasi materiale , ori mergi la "rupere" ( vezi Kia cel mai ieftin suv din Romania cu 7 ani garantie ) cat sa fraieresti consumatorul de Logan ?
Intrebari :
1. Neaparat Opel ?
2. Neaparat noua ?
3. De ce nu Auris ?
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Putin offtopic :
Pe astraforum , astraclub, astrafan , astra de care vrei tu , 80% din posesorii de Astra H 2004 - 2007 , cumparate de noi au avut probleme cu CIM-ul
Din astia , la 90% din ei le-a fost schimbat cablajul pe garantie , degeaba !
Din totalul masinilor cumparate de noi , multi nu au beneficiat de garantie , pt ca au intins-o asa cu cablajul
In 2007 GM a schimbat producatorul de CIM nu de cabluri !
defectiunea devine grava daca nu-i tratata la timp ...defapt nu e chiar asa grava , nu mai porneste masina , in rest in drum nu ramai cu ea
Exact cum a zis ISO care a avut si astra H si astra G , am ajuns si eu la aceeasi concluzie : diferenta dintre cele doua este de design mai de actualitate si o oarecare frumusete in favoarea modelului H , dar aici pot fi subiectiv . Tehnic si de calitate , balanta inclina in favoarea lui astra G .
Iar eu personal dupa ce am cheltuit peste 800 de milioane pe un Astra H nou , sunt cam scarbit de figurile lor cu CIM-ul , cablajul , colierul si alte tampenii . Sa ma scuteasca
Pe astraforum , astraclub, astrafan , astra de care vrei tu , 80% din posesorii de Astra H 2004 - 2007 , cumparate de noi au avut probleme cu CIM-ul
Din astia , la 90% din ei le-a fost schimbat cablajul pe garantie , degeaba !
Din totalul masinilor cumparate de noi , multi nu au beneficiat de garantie , pt ca au intins-o asa cu cablajul
In 2007 GM a schimbat producatorul de CIM nu de cabluri !
defectiunea devine grava daca nu-i tratata la timp ...defapt nu e chiar asa grava , nu mai porneste masina , in rest in drum nu ramai cu ea
Exact cum a zis ISO care a avut si astra H si astra G , am ajuns si eu la aceeasi concluzie : diferenta dintre cele doua este de design mai de actualitate si o oarecare frumusete in favoarea modelului H , dar aici pot fi subiectiv . Tehnic si de calitate , balanta inclina in favoarea lui astra G .
Iar eu personal dupa ce am cheltuit peste 800 de milioane pe un Astra H nou , sunt cam scarbit de figurile lor cu CIM-ul , cablajul , colierul si alte tampenii . Sa ma scuteasca
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Majoritatea celor care se plang de CIM se lovesc de problema ca nu le merg comenzile pe volan si claxonul cand au farurile aprinse. Eu personal n-am avut probleme deloc, dar stiu pe cineva care a rezolvat problema asta dupa inlocuirea cablajului si de aproape un an nu a mai reaparut.
Aia cu pornitul e alta poveste care se rezolva prin inlocuirea CIM-ului si se pare ca dupa 2007 nu a mai aparut.
Field Remedy: 2115
Subject: Column Integration Module (CIM) - Engine does not start, DTC P1614 / P1616 and/or B3055 set
Models: Engines: Option:
Astra-H 2004...2007,Zafira-B 2005...2007 All,All
Complaint: Engine does not start, DTC P1614 / P1616 and/or B3055 set.
Cause: Software weakness of the Column Integration Module (CIM).
Production: As of MY 2008 improved CIMs with new software have been introduced in production.
Remedy:
In case of customer complaint reprogram the CIM as described in TIS 2000
with TIS 2000-DVD, version 83 or higher.
Important: For a successful programming follow the instructions in
TIS 2000 and set up the CIM for programming by Tech-2 before reprogram.
Procedure for CIM SPS programming:
--> After selection of MY and Vehicle "Enter"
--> Body "Enter"
--> CIM "Enter"
--> Additional Funktions "Enter"
--> SPS programming set up "Enter" - CIM SPS programming will be performed
--> Exit
Afterwards carry out the CIM SPS programming (Old software version:
M: --.57; New software version: M: --.62).
Important: During the CIM set up ignore all "switch off ignition" messages,
otherwise the programming of the CIM won´t be successful.
Note: Vehicles with PEPS are not affected and therefore it is not possible
to program a CIM with PEPS.
FunctionalGroup: N - Electrical Equipment
Complaint Group: 04 - Electrical failures,21 - Poor Startability
Trouble Code: P1614,P1616,B3055
Aia cu pornitul e alta poveste care se rezolva prin inlocuirea CIM-ului si se pare ca dupa 2007 nu a mai aparut.
Field Remedy: 2115
Subject: Column Integration Module (CIM) - Engine does not start, DTC P1614 / P1616 and/or B3055 set
Models: Engines: Option:
Astra-H 2004...2007,Zafira-B 2005...2007 All,All
Complaint: Engine does not start, DTC P1614 / P1616 and/or B3055 set.
Cause: Software weakness of the Column Integration Module (CIM).
Production: As of MY 2008 improved CIMs with new software have been introduced in production.
Remedy:
In case of customer complaint reprogram the CIM as described in TIS 2000
with TIS 2000-DVD, version 83 or higher.
Important: For a successful programming follow the instructions in
TIS 2000 and set up the CIM for programming by Tech-2 before reprogram.
Procedure for CIM SPS programming:
--> After selection of MY and Vehicle "Enter"
--> Body "Enter"
--> CIM "Enter"
--> Additional Funktions "Enter"
--> SPS programming set up "Enter" - CIM SPS programming will be performed
--> Exit
Afterwards carry out the CIM SPS programming (Old software version:
M: --.57; New software version: M: --.62).
Important: During the CIM set up ignore all "switch off ignition" messages,
otherwise the programming of the CIM won´t be successful.
Note: Vehicles with PEPS are not affected and therefore it is not possible
to program a CIM with PEPS.
FunctionalGroup: N - Electrical Equipment
Complaint Group: 04 - Electrical failures,21 - Poor Startability
Trouble Code: P1614,P1616,B3055
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- cristidb
- ****
- 1,140 mesaje
- din 03 Mai 2007
- Astra 2007 Z16XER
- Bucuresti
cristidb
- Mesaje scrise: 1,140
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2007 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Mai 2007
- Mesaj Privat
Pai au fost dar intr-un final s-au rezolvat. Astra H e o masina trecuta de bolile copilariei, dar deja imbatranita. Poate si Cruze are probleme ascunse si inca nedescoperite, fiind o masina reltiv recent aparuta, ca sa nu mai vorbim de Astra J.
Asta va ramane intotdeauna o alegere grea, sa iei o masina aparuta mai demult si cu probleme cunoscute (rezolvate) sau una aparuta recent la care nu stii ce ar putea pica.
Asta va ramane intotdeauna o alegere grea, sa iei o masina aparuta mai demult si cu probleme cunoscute (rezolvate) sau una aparuta recent la care nu stii ce ar putea pica.
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
bertone a scris:Paradoxul :
Cand au rezolvat problemele la Astra H , catalogate de mine ca defecte de fabricatie , s-a invechit modelul si devine desuet
Chevrolet e un Opel cu mai mult marketing . Adica iei rahatu' , il pui in poleiala frumos sclipitoare , ii dai 3 ani garantie , il ieftinesti cu nu stiu cate mii de euro si ii zici Super Oferta !
Astra J va fi iar o loterie : uite CIM-ul nu e CIM-ul ... Il schimba pe garantie nu-l schimbam . Ai tras tu de volan si ai claxonat prea mult...defapt NU .. schimbam producatorul ......
Lumea e obosita de facut experiemnte pe banii si pe timpul nostru !
Acu' io stiu ca nu prea ma duce capul la porcesele de productie , vanzari si marketing dar ma intreb si eu : cum poti face o masina cu aceleasi materiale , mai buna si mai durabila in timp si mai ieftina ?
Hai ca sunteti ingineri , raspundeti voi
Ori n-o faci cu aceleasi materiale , ori mergi la "rupere" ( vezi Kia cel mai ieftin suv din Romania cu 7 ani garantie ) cat sa fraieresti consumatorul de Logan ?
Intrebari :
1. Neaparat Opel ?
2. Neaparat noua ?
3. De ce nu Auris ?
Cand au rezolvat problemele la Astra H , catalogate de mine ca defecte de fabricatie , s-a invechit modelul si devine desuet
Chevrolet e un Opel cu mai mult marketing . Adica iei rahatu' , il pui in poleiala frumos sclipitoare , ii dai 3 ani garantie , il ieftinesti cu nu stiu cate mii de euro si ii zici Super Oferta !
Astra J va fi iar o loterie : uite CIM-ul nu e CIM-ul ... Il schimba pe garantie nu-l schimbam . Ai tras tu de volan si ai claxonat prea mult...defapt NU .. schimbam producatorul ......
Lumea e obosita de facut experiemnte pe banii si pe timpul nostru !
Acu' io stiu ca nu prea ma duce capul la porcesele de productie , vanzari si marketing dar ma intreb si eu : cum poti face o masina cu aceleasi materiale , mai buna si mai durabila in timp si mai ieftina ?
Hai ca sunteti ingineri , raspundeti voi
Ori n-o faci cu aceleasi materiale , ori mergi la "rupere" ( vezi Kia cel mai ieftin suv din Romania cu 7 ani garantie ) cat sa fraieresti consumatorul de Logan ?
Intrebari :
1. Neaparat Opel ?
2. Neaparat noua ?
3. De ce nu Auris ?
Daca ne gindim la pretul de productie al Loganului care se invirte in jur de 3000Euro iar el se vinde cu 6000euro putem specula foarte usor asupra ratei de profit pe care o are un producator. As putea sa ma hazardez sa afirm ca o Astra H N'joy are un pret de productie in jur de 6000Euro. Restul pina la 14.000Euro a fost profitul Opel, dealerului, transportul la beneficiar,etc. Fabrica are intotdeauna lo de manevra mai mare in ceea ce priveste pretul.
Daca mergem la Chevolet actualmente GM DaewooAutoTechnology putem sa ne amintim ca Daewoo producea masini zdravene in anii "90. Materialele folosite nu erau prea frumoase sau de o finete deosebita dar erau rezistente. O imbunatatire peste masura a calitatii materialelor folosite pentru Cruze ar atrage un conflict direct cu Astra J. De aici si diferenta de calitate intre materialele ce sint folosite in habitaclu. Am avut senzatia ca, Cruze a fost gindita de Dr. Jekill si Mr. Hide, unul incerca s'o doteze si s'o faca cit mai frumoasa, "celalalt" umbla constant in calitatea materialelor cautind sa scada pretul si riscul de conflict intre marcile aceluiasi concern.
Cit despre Auris, inca mai am timp o luna pina se definitiveaza detaliile cu "rabla" sa mai caut masini prin parcurile de leasing si nu numai.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Te contrazic iso , in ideea ca Loganul e cu atat mai ieftin cu cat se vinde mai mult
Adica ai comanda de productie luna asta pt 1.000 de buc. , inchizi fabrica ca ajungi sa vinzi o masina de 6.000 cu pret de productie de 8.000
Ai comanda de 15.000 de buc , masina se ieftineste si incepem sa vorbim de profit
Acum banuiesc ca exprimarea mea nu a fost suficient de clara , dupa ce am recitit ce am scris . Am vrut sa zic ca daca astia folosesc la Chevrolet niste materiale mai ieftioare , tabla mai subtire ca tre sa castige deh , motoare mai slabute ca si tehnologie , cum vii tu si ii dai 3 ani garantie , in conditiile in care fratele Opel care sa zicem e o clasa peste tine calitativa , nu acorda decat 2 ani ? Asta nu e marketing ?
Vrei sa-mi zici ca Kia e masina de 7 ani garantie ? La banii aia ? In conditiile in care Toyota da pt masinile produse in Japonia 5 ani si pt cele fabricate in Marea Britanie sau Polonia 3 ani ?
Cine se incanta de garantie trasa de par si pret cat mai mic ? Clientul roman , ca neamtul are 36 de luni garantie pt un VW si nu se cramponeaza ca se strica masina ...
In sfarsit mi se pare ca esti putin hotarat pe Chevrolet , prin prisma nostalgiei Daewoo
Adica ai comanda de productie luna asta pt 1.000 de buc. , inchizi fabrica ca ajungi sa vinzi o masina de 6.000 cu pret de productie de 8.000
Ai comanda de 15.000 de buc , masina se ieftineste si incepem sa vorbim de profit
Acum banuiesc ca exprimarea mea nu a fost suficient de clara , dupa ce am recitit ce am scris . Am vrut sa zic ca daca astia folosesc la Chevrolet niste materiale mai ieftioare , tabla mai subtire ca tre sa castige deh , motoare mai slabute ca si tehnologie , cum vii tu si ii dai 3 ani garantie , in conditiile in care fratele Opel care sa zicem e o clasa peste tine calitativa , nu acorda decat 2 ani ? Asta nu e marketing ?
Vrei sa-mi zici ca Kia e masina de 7 ani garantie ? La banii aia ? In conditiile in care Toyota da pt masinile produse in Japonia 5 ani si pt cele fabricate in Marea Britanie sau Polonia 3 ani ?
Cine se incanta de garantie trasa de par si pret cat mai mic ? Clientul roman , ca neamtul are 36 de luni garantie pt un VW si nu se cramponeaza ca se strica masina ...
In sfarsit mi se pare ca esti putin hotarat pe Chevrolet , prin prisma nostalgiei Daewoo
- iso
- OP
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat