Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
-in urma vremii de calamitate m-am ales cu antigelul inghetat ca na era romanesc de-al nostru. masina e clar ca nu mai porneste si nici nu vreau sa o mai chinui. ce metode as putea sa aplic sa scot cumva sau sa se topeasca gheata si apoi sa completez cu antigel bun?
-primavara nu am sa o astept, garaj cu incalzire nu am unde sa o duc. as vrea sa stiu daca este vreo metoda care sa o aplic eu in parcare.
-si mai am o problema cu cutia de viteza acum de cand cu frigul merge ff greu schimbatorul. nu stiu daca are sau nu ulei cat si cum trebuie.
-astept cateva sfaturi. va multumesc.
Skip ads

  • Daniel

  • Mesaje scrise: 2,852
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2012 A17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Dec 2004

  • Mesaj Privat
Nu da vina pe antigelul romanesc. Eu am avut antigel de la petrom si nu am avut probleme. Dar am respectat concentratia. sunt sigur ca tu aveai apa mai mult decat trebuia.

Solutia: ori astepti primavara, ori cauti un garaj/service cu incalzire.
La cutie probabil ca trebuie schimbat uleiul.
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,652
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
il aprob pe daniel nu s-a respectat concentratia
iar ca sa se dezghete trebuie sa o bagi intr-un garaj incalzit,alta solutie nu ai
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am fost si eu acum afara si am dat o cheie, a pornit dupa vreo 2 secunde,greu. Am ridicat capota si scotea un sunet ciudat, m-am uitat la borcanul cu antigel si era "branzit" cum s-ar spune, era si lichid dar avea si gheata prin el. Se poate strica ceva daca pornesc motorul si-l lasa sa mearga pana se incalzeste?
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
va zic sigur ca sa respectat, ba chiar a fost peste 60 la suta antigel.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
la ce frig a fost sa nu ai surprize furtune sparte,radiatore
eu unul zic daca antigelul tau era facut la -20 nu aveai probleme
cel mult facea putina gheata in borcan si cum vad ca stai in neamt
unde cred ca a trecut de -25 cred ca mai mult de -15 nu ai avut
daca nu ai cu ce sa masori bagi jumate antigel si jumate apa sa
iei in considerare ca antigelul din radiatorul aeroterma nu poti sa-l
scoti asta cind faci concentratia si nu este bine sa ai mai mult de 60
la suta antigel fata de apa distilata(antigelul se schimba la 2 ani)
cum s-a spus mai sus trebuie sa gasesti un garaj incalzit dar bine
sa nu pornesti asa poti ciupi si garnitiura chiuloasa acum tu sti cit
de inghetata este masina dar de nota ce ai verificat eu unul zic ca
erai in tema cu ce ai in instalatie(erai sigur ca a inghetat).
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Acum 2 ani am avut si eu aceasta problema. Sub -7grdC incepea sa inghete. Peste -7 era normal.
Trebuie vazut cat de tare a inghetat. Desfaceti busonul de la vasul de expansiune si daca nu e beton puteti porni . Daca insa e inghetat tun eu zic sa nu va riscati ca o sa distrugeti pompa de apa.
Apoi stati cu ochii pe ceasul de apa : temperatura va creste foarte rapid pentru ca se va dezgheta initial in blocul motor. Daca se intampla asa asteptati pana se dezgheata .
In orice caz daca se intampla asa ceva schimbati antigelul , inseamna ca si-a pierdut proprietatile .
  • D_M_G

  • Mesaje scrise: 2,271
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Eu am patit-o cu multi ani in urma la un Ford Granada! Dar acesta avand pompa de apa antrenata de cureaua de accesorii, am riscat putin si an dat cureaua jos, dupa care am pornit motorul, l-am lasat sa se incalzeasca bine dupa care am repus cureaua! Nu s-a intamplat nimic neobisnuit! Am recurs la aceasta masura fiinca ma grabeam sa ajung repede la Bucuresti si nu era timp de pierdut! Smile
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
D_M_G a scris:.... acesta avand pompa de apa antrenata de cureaua de accesorii, ...

Si la mine exista aceasta posibilitate insa e fff. greu ca la -20grdC sa depresezi arcul de la rola intinzatoare si sa scoti cureaua, apoi dupa ce s-a incalzit sa o montezi la loc.
Mai greu cu modelele care au pompa de apa pe distributie.
  • anndy

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 1700
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Jan 2008

  • Mesaj Privat
Ursu/\82 a scris:Am fost si eu acum afara si am dat o cheie, a pornit dupa vreo 2 secunde,greu. Am ridicat capota si scotea un sunet ciudat, m-am uitat la borcanul cu antigel si era "branzit" cum s-ar spune, era si lichid dar avea si gheata prin el. Se poate strica ceva daca pornesc motorul si-l lasa sa mearga pana se incalzeste?
stange [gatuie]furtunele dela radiator si cele care intra si ies din vasul de expansiune si vezi daca sant inghetate,daca nu ,poti porni.densimetru pentru antigel am eu daca vrei sa l mai combini.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
anndy a scris:
Ursu/\82 a scris:Am fost si eu acum afara si am dat o cheie, a pornit dupa vreo 2 secunde,greu. Am ridicat capota si scotea un sunet ciudat, m-am uitat la borcanul cu antigel si era "branzit" cum s-ar spune, era si lichid dar avea si gheata prin el. Se poate strica ceva daca pornesc motorul si-l lasa sa mearga pana se incalzeste?
stange [gatuie]furtunele dela radiator si cele care intra si ies din vasul de expansiune si vezi daca sant inghetate,daca nu ,poti porni.densimetru pentru antigel am eu daca vrei sa l mai combini.

Ok mersi, vorbim
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
deci sa fiu mai explicit. verific des nivelul de antigel in vas pentru ca am pierderi pe la radiator (sa zicem ca la 3-4 saptamani adaug 500 ml). sambata noapte am pornit ultima oara masina adik am mers cu ea. deci are o zi si jumate..cand m-am uitat azi in vas nu era chiar bocna era tot asa branzit dar destul de tare. ce am facut mai inainte..m-am dus si am cumparat niste antigel mai bun, roz, am scos vreo 500-600 ml din cel vechi cat am putut scoate cu seringa din vas apoi am completat cu cel care l-am cumparat dar nediluat. cand apas furtunele nu par sa fie inghetate dar cred ca tot asa e o combinatie de apa cu gheata.
si ma deruteaza faptul ca ea pornea greu si inainte ca na e pe carburator si la temperatura de -25 cat a fost..
acum nu stiu ce sa fac sa incerc sa o mai pornesc sau nu. cand ii dau cheie sunetul acela care inainte se auzea intr-un fel acum se aude f lent.
  • jerryboy

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Nu te juca cu pornitul...pentru ca daca a inghetat destul de tare,o data iti poate face blocul poc,si e mai rau,las-o pe ea sa se dezghete,daca e ...incearca sa o dezgheti cu un feon ceva,si pune o patura peste motor noaptea,astea sunt patanii de-ale mele cu dacia...stiu cum e,nu incerca sa o pornesti,pt k in prima faza omori pompa de apa,si daca ai ghinion spargi blocul..las-o pe ea sa se dezghete,dupa aia mai faci ceva.
  • Ursu/\82

  • Mesaje scrise: 1,944
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Am pornit-o iar si am lasat-o sa se incalzeasca la 90 de grade, nu inainte sa apas pe furtune sa si vad apa in vas cum tasnea.
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
sa zicem ca fac rost de un invertor si un feon..unde trebuie sa suflu cu feonul sa se incalzeasca? pe furtune? sau si pe la motor?
  • jerryboy

  • Mesaje scrise: 165
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2000 x20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2009

  • Mesaj Privat
Pe bloc,pe radiator,pe furtune,poate si pe vas,trebuie dezmortite bine...sa nu fie riscuri.Asta numai daca ai loc:P
  • ddf

  • Mesaje scrise: 1,343
  • Locatie: Ialomita
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Apr 2007

  • Mesaj Privat
cosmindnb a scris:sa zicem ca fac rost de un invertor si un feon..unde trebuie sa suflu cu feonul sa se incalzeasca? pe furtune? sau si pe la motor?

In primul rand la pompa de apa : o piesa in miscare . Daca pornesti masina si apa e inghetata in pompa ... Rolling Eyes nu prea o sa fie bine dupa.
  • cosminc2009

  • Mesaje scrise: 354
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 1997 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Mar 2009

  • Mesaj Privat
(offtopic) am o Vectra X16XEL la care m-am pomenit cu antigelul sub masina .
vreo parere legata de radiator sau de vreun furtun , are cineva ? sper sa nu fie radiatorul spart, Sad
  • cosmindnb

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Kadett 1988
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2009

  • Mesaj Privat
m-am saturat de masina asta. m-am chinuit azi sa dau cu feonul pe acolo dupa aia a pornit dar nu am mers cu ea am tinut-o asa am turat-o si am zis ca ies seara si cand sa ies seara a mai pornit pe naiba. i-am dat la pedale de am omorat-o si nimic. mai bine ii dau foc poate asa o sa porneasca!
  • Stefan_BC

  • Mesaje scrise: 2,652
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Zafira 2008 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2009

  • Mesaj Privat
cosmindnb a scris:m-am saturat de masina asta. m-am chinuit azi sa dau cu feonul pe acolo dupa aia a pornit dar nu am mers cu ea am tinut-o asa am turat-o si am zis ca ies seara si cand sa ies seara a mai pornit pe naiba. i-am dat la pedale de am omorat-o si nimic. mai bine ii dau foc poate asa o sa porneasca!

iar a inghetat antigelul Laughing Evil or Very Mad
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR