Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  • lbadaca

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Astazi am observat ca atunci cand activez sau dezactivez butonul de recirculare aer interior se aude un zgomot din bord, ca si cum s-ar deschide/inchide o clapeta (banuiesc).
E normal acest zgomot? La voi se aude?
Skip ads

  • corsablue

  • Mesaje scrise: 2,790
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Online
  • Cont inregistrat: 18 Feb 2008

  • Mesaj Privat
pai sigur ca este normal din moment ce acea clapeta inchide traseul prin care aerul vine din exterior. si in acelasi timp se deschide traseul de recirculare a aerului din vehicul. daca tu apesi un buton inseamna ca este actionat un ansamblu electromecanic. deci este normal sa se auda zgomote cand actioneaza acele mecanisme.
  • lbadaca

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
corsablue a scris:pai sigur ca este normal din moment ce acea clapeta inchide traseul prin care aerul vine din exterior. si in acelasi timp se deschide traseul de recirculare a aerului din vehicul. daca tu apesi un buton inseamna ca este actionat un ansamblu electromecanic. deci este normal sa se auda zgomote cand actioneaza acele mecanisme.

Da, e logic ce spui tu. Numai ca, de 3 luni de cand am masina (noua), nu am sesizat acest zgomot; posibil a nu fi fost atent sau zgomotul de rulare prea mare.
  • umblaretz

  • Mesaje scrise: 975
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2008

  • Mesaj Privat
La mine motorasul de actionare este in spatele torpedoului , e normal sa faca un oarecare zgomot. Daca ai posibilitatea asculta si zgomotul produs de alta corsa cand apesi butonul. Tu ai corsa D nu ?
  • lbadaca

  • Mesaje scrise: 168
  • Locatie: Valcea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jun 2008

  • Mesaj Privat
umblaretz a scris:La mine motorasul de actionare este in spatele torpedoului , e normal sa faca un oarecare zgomot. Daca ai posibilitatea asculta si zgomotul produs de alta corsa cand apesi butonul. Tu ai corsa D nu ?

Da, Corsa D noua (3 luni).
  • strutzzy

  • Mesaje scrise: 236
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2008 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jul 2007

  • Mesaj Privat
E normal zgomotul ala, l-am auzit din prima zi de cand am luat masina.

OFF: pe zi ce trece Corsa D parca e bomba nucleara cu ceas. Asculti cu grija toate zgomotele, nu pornesti radioul, stai ciulit tot timpul. Laughing
  • drestea

  • Mesaje scrise: 138
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
La fel cum a spus si corsablue, apesi un buton si se inchide un circuit, care in cazul asta actioneaza un motoras care inchide clapeta de admisie aer, care are cam acelasi principiu la toate masinile, depinde doar pozitionarea motorasului, si eventual silentiozitatea si vechimea lui. Si la mine se aude acelasi zgomot la inchiderea/deschiderea clapetei dar nu e sesizabil decat daca e liniste in masina. Asa ca nu trebuie sa te ingrijoreze. Sa ai parte de masina, fara evenimente nedorite!
  • eisenhaim

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Astra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2009

  • Mesaj Privat
la mine se deschide clapeta numai daca tin apasat butonul,oare se poate repara sa functioneze normal?
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
am o problema pe care nu o mai suport! butonul de recirculare aer la masina mea nu actioneaza in niciun fel, e blocat pe recirculare. problema mea este ca se aburesc geamurile foarte tare! trebuie sa pornesc aerul conditionat sa isi revina, atunci se AUDE cum se comuta de la recirculare la tras aer de afara. cum opresc AC , cum trece automat pe recirculare!
ce pot sa ii fac? vreau sa anulez intr-un fel recircularea!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
De ce sa o anulezi? nu ar fi mai frumos sa o repari?
Corsa C, 2001. cu AC. Asta inseamna ca ai pe panoul de comanda a ventilatiei 3 butoane, care se apasa (AC, recirculare si dezaburire). Cand apesi butonul de recirculare, se stinge/aprinde becul? Sigurantele sunt verificate?
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Deci: cum imi dau seama ca nu functioneaza? Apas butonul de recirculare si nu se aprinde. Daca pornesc AC se aprind ambele plus ca se si aude mecanizmul cum se comuta sa traga de afara. Spune-mi te rog ce sigurante sa verific! DA vreau sa repar nu neaparat sa anulez comanda!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p?p=109747#109747
ai aici descrierea sigurantelor
Panoul... cum deschizi capota e la motor, in fata soferului e o cutie de plastic, seamana cu aia de la filtrul de aer...
Sa inlocuiesti siguranta cu una de acelasi amperaj...
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc mult, dar am mai schimbat sigurante, stiu unde sunt. Ideea este ca nu stiu exact la ce siguranta te referi, ca pt recirculare eu nu am gasit niciuna. Faptul ca din cand in cand isi revine si trage aer de afara ma duce cu gandula la ceva mecanic defect..... nu stiu. astept pareri!
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Hm, nici mie nu mi-e foarte clar care dintre sigurante e pentru recirculare, poti sa mergi pe metoda muncitoreasca, sa le verifici pe toate....
Eu zic ca e electric, nu mecanic. Daca era mecanic, ti se aprindea becul, dar nu misca clapeta de recirculare. Electric, inseamna ca nu alimenteaza cu curent. Nu alimenteaza cu curent, mai intai verifici siguranta
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Mihai, daca vrei sa verifici motorasul de recirculare, scoate torpedoul. E prins in 4 puncte, dureaza f. putin.
Motorasul de recirculare e prins in 2 suruburi pe aeroterma, in dreapta. Poti scoate mufa din el si sa lasi instalatia pe deschis. Daca nu e de la el, poate e de la panoul de comanda (posibil). Acolo nu te pot ajuta cu indicatii.
  • mihai_b18

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2004 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@mihai_39 am scos mufa de la motor, l-am lasat pe deschis si e cu totul altceva acum! am zis gata, nu se mai aburesc geamurile. asa a si fost. pana azi, cand mi s-a aprins becul galben de motor la bord. citesc cu metoda pedala si mi-a dat codul 0141, ceva legat de sonda lambda. Neutral am zis ca o iau razna. am pus repede mufa inapoi, am scos bateria juma' de ora pt resetare si si-a revenit. nu se mai aprinde becul la bord. in schimb a ramass eroare 0141, citita cu metoda pedalelelor.... sper sa fie doar atat si sper ca nu am stricat n imic. Sad
  • scanx

  • Mesaje scrise: 681
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jun 2009

  • Mesaj Privat
- nu se pune problema sigurantei...daca era dusa siguranta, in cazul nostru F45 (30A) nu-ti mergea nici AC-ul
- motorul zici ca functioneaza...destul de ciudat
- nu ramane decat sa verifici lipiturile de pe spatele pcb-ului, a switch-ului de la AC si recirculare...posibil lipituri reci sau traseu intrerupt...
- asta este doar o banuiala....lipsesc cei +12V care pica pe switch pt. a comanda motorasul....verifica traseul de +12V intre sw AC si sw recirculare
- curata sw-urile cu spray contacte
  • mihai_39

  • Mesaje scrise: 833
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Nu vad ce treaba ar avea sonda cu motorasul ala. Oricum, cauta motorasul la dezmembrari daca nu merge. Costa 40-50RON. Vezi ca sunt diversi care vor 100RON sau mai mult; au impresia ca vand cine stie ce. Poti masura sa vezi daca ai tensiune, sa nu-l schimbi degeaba. Altfel, poate sunt lipituri reci, cum spune si colegul.

Ptr lambda era un topic la Agila/Corsa. Probabil e coincidenta. Incearca sa lasi mai mult timp bateria deconectata, poate scapi de eroare.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Odata cu frigul a venit si gheata pe la mine pe parbriz in interior. Stiam eu ceva de Filtrul de polen si alte figuri, asa ca m-am decis sa le iau pe rand. Cand apas butonul de recirculare, se aprinde becul si se aude un motoras, in plus aerul iese mai "sanatos" spre parbriz. Toate astea pana las butonul. Totul revine la anormal. Mi-ar prinde bine niste sfaturi.
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Revin la subiect. Am fost jos la masina deoarece nu eram linistit si am dat jos filtrul de polen; pare in regula. Clapeta de recirculare este deschisa, deci OK pana aici. Lichid de racire nu pierd pe la calorifer. Intreb poate o prostie? Oare drumurile scurte (aprox cate 2 km) sa fie cauza? Ca nu are timp habitaclul sa se usuce?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR