- lbadaca
- OP
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- corsablue
- ****
- 2,790 mesaje
- din 18 Feb 2008
- Corsa 2005 Z13DT
- Brasov
corsablue
- Mesaje scrise: 2,790
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Online
- Cont inregistrat: 18 Feb 2008
- Mesaj Privat
pai sigur ca este normal din moment ce acea clapeta inchide traseul prin care aerul vine din exterior. si in acelasi timp se deschide traseul de recirculare a aerului din vehicul. daca tu apesi un buton inseamna ca este actionat un ansamblu electromecanic. deci este normal sa se auda zgomote cand actioneaza acele mecanisme.
- lbadaca
- OP
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
corsablue a scris:pai sigur ca este normal din moment ce acea clapeta inchide traseul prin care aerul vine din exterior. si in acelasi timp se deschide traseul de recirculare a aerului din vehicul. daca tu apesi un buton inseamna ca este actionat un ansamblu electromecanic. deci este normal sa se auda zgomote cand actioneaza acele mecanisme.
Da, e logic ce spui tu. Numai ca, de 3 luni de cand am masina (noua), nu am sesizat acest zgomot; posibil a nu fi fost atent sau zgomotul de rulare prea mare.
- umblaretz
- ***
- 975 mesaje
- din 20 Jan 2008
- Corsa 2002 Z12XE
- Bucuresti
umblaretz
- Mesaje scrise: 975
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2008
- Mesaj Privat
- lbadaca
- OP
- 168 mesaje
- din 29 Jun 2008
- Valcea
lbadaca
- Mesaje scrise: 168
- Locatie: Valcea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2008
- Mesaj Privat
- strutzzy
- **
- 236 mesaje
- din 19 Jul 2007
- Corsa 2008 Z14XEP
- Bucuresti
strutzzy
- Mesaje scrise: 236
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2008 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jul 2007
- Mesaj Privat
- drestea
- **
- 138 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Omega 1995
- Bihor
drestea
- Mesaje scrise: 138
- Locatie: Bihor
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
La fel cum a spus si corsablue, apesi un buton si se inchide un circuit, care in cazul asta actioneaza un motoras care inchide clapeta de admisie aer, care are cam acelasi principiu la toate masinile, depinde doar pozitionarea motorasului, si eventual silentiozitatea si vechimea lui. Si la mine se aude acelasi zgomot la inchiderea/deschiderea clapetei dar nu e sesizabil decat daca e liniste in masina. Asa ca nu trebuie sa te ingrijoreze. Sa ai parte de masina, fara evenimente nedorite!
eisenhaim
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jan 2009
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
am o problema pe care nu o mai suport! butonul de recirculare aer la masina mea nu actioneaza in niciun fel, e blocat pe recirculare. problema mea este ca se aburesc geamurile foarte tare! trebuie sa pornesc aerul conditionat sa isi revina, atunci se AUDE cum se comuta de la recirculare la tras aer de afara. cum opresc AC , cum trece automat pe recirculare!
ce pot sa ii fac? vreau sa anulez intr-un fel recircularea!
ce pot sa ii fac? vreau sa anulez intr-un fel recircularea!
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/vie...p?p=109747#109747
ai aici descrierea sigurantelor
Panoul... cum deschizi capota e la motor, in fata soferului e o cutie de plastic, seamana cu aia de la filtrul de aer...
Sa inlocuiesti siguranta cu una de acelasi amperaj...
ai aici descrierea sigurantelor
Panoul... cum deschizi capota e la motor, in fata soferului e o cutie de plastic, seamana cu aia de la filtrul de aer...
Sa inlocuiesti siguranta cu una de acelasi amperaj...
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
- jE
- *******
- 8,418 mesaje
- din 04 Jun 2006
- Astra 2005 Z18XE
- Brasov
jE
- Mesaje scrise: 8,418
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2006
- Mesaj Privat
Hm, nici mie nu mi-e foarte clar care dintre sigurante e pentru recirculare, poti sa mergi pe metoda muncitoreasca, sa le verifici pe toate....
Eu zic ca e electric, nu mecanic. Daca era mecanic, ti se aprindea becul, dar nu misca clapeta de recirculare. Electric, inseamna ca nu alimenteaza cu curent. Nu alimenteaza cu curent, mai intai verifici siguranta
Eu zic ca e electric, nu mecanic. Daca era mecanic, ti se aprindea becul, dar nu misca clapeta de recirculare. Electric, inseamna ca nu alimenteaza cu curent. Nu alimenteaza cu curent, mai intai verifici siguranta
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Mihai, daca vrei sa verifici motorasul de recirculare, scoate torpedoul. E prins in 4 puncte, dureaza f. putin.
Motorasul de recirculare e prins in 2 suruburi pe aeroterma, in dreapta. Poti scoate mufa din el si sa lasi instalatia pe deschis. Daca nu e de la el, poate e de la panoul de comanda (posibil). Acolo nu te pot ajuta cu indicatii.
Motorasul de recirculare e prins in 2 suruburi pe aeroterma, in dreapta. Poti scoate mufa din el si sa lasi instalatia pe deschis. Daca nu e de la el, poate e de la panoul de comanda (posibil). Acolo nu te pot ajuta cu indicatii.
- mihai_b18
- **
- 440 mesaje
- din 07 Oct 2009
- Corsa 2004 Z13DT
- Bucuresti
mihai_b18
- Mesaje scrise: 440
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2004 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Oct 2009
- Mesaj Privat
@mihai_39 am scos mufa de la motor, l-am lasat pe deschis si e cu totul altceva acum! am zis gata, nu se mai aburesc geamurile. asa a si fost. pana azi, cand mi s-a aprins becul galben de motor la bord. citesc cu metoda pedala si mi-a dat codul 0141, ceva legat de sonda lambda. am zis ca o iau razna. am pus repede mufa inapoi, am scos bateria juma' de ora pt resetare si si-a revenit. nu se mai aprinde becul la bord. in schimb a ramass eroare 0141, citita cu metoda pedalelelor.... sper sa fie doar atat si sper ca nu am stricat n imic.
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
- nu se pune problema sigurantei...daca era dusa siguranta, in cazul nostru F45 (30A) nu-ti mergea nici AC-ul
- motorul zici ca functioneaza...destul de ciudat
- nu ramane decat sa verifici lipiturile de pe spatele pcb-ului, a switch-ului de la AC si recirculare...posibil lipituri reci sau traseu intrerupt...
- asta este doar o banuiala....lipsesc cei +12V care pica pe switch pt. a comanda motorasul....verifica traseul de +12V intre sw AC si sw recirculare
- curata sw-urile cu spray contacte
- motorul zici ca functioneaza...destul de ciudat
- nu ramane decat sa verifici lipiturile de pe spatele pcb-ului, a switch-ului de la AC si recirculare...posibil lipituri reci sau traseu intrerupt...
- asta este doar o banuiala....lipsesc cei +12V care pica pe switch pt. a comanda motorasul....verifica traseul de +12V intre sw AC si sw recirculare
- curata sw-urile cu spray contacte
- mihai_39
- ***
- 833 mesaje
- din 29 Mar 2007
- Alta tara
mihai_39
- Mesaje scrise: 833
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2007
- Mesaj Privat
Nu vad ce treaba ar avea sonda cu motorasul ala. Oricum, cauta motorasul la dezmembrari daca nu merge. Costa 40-50RON. Vezi ca sunt diversi care vor 100RON sau mai mult; au impresia ca vand cine stie ce. Poti masura sa vezi daca ai tensiune, sa nu-l schimbi degeaba. Altfel, poate sunt lipituri reci, cum spune si colegul.
Ptr lambda era un topic la Agila/Corsa. Probabil e coincidenta. Incearca sa lasi mai mult timp bateria deconectata, poate scapi de eroare.
Ptr lambda era un topic la Agila/Corsa. Probabil e coincidenta. Incearca sa lasi mai mult timp bateria deconectata, poate scapi de eroare.
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Odata cu frigul a venit si gheata pe la mine pe parbriz in interior. Stiam eu ceva de Filtrul de polen si alte figuri, asa ca m-am decis sa le iau pe rand. Cand apas butonul de recirculare, se aprinde becul si se aude un motoras, in plus aerul iese mai "sanatos" spre parbriz. Toate astea pana las butonul. Totul revine la anormal. Mi-ar prinde bine niste sfaturi.
- Lotg
- ****
- 1,633 mesaje
- din 12 Oct 2009
- Astra 2004 Z14XEP
- Mures
Lotg
- Mesaje scrise: 1,633
- Locatie: Mures
- Masina: Astra 2004 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Oct 2009
- Mesaj Privat
Revin la subiect. Am fost jos la masina deoarece nu eram linistit si am dat jos filtrul de polen; pare in regula. Clapeta de recirculare este deschisa, deci OK pana aici. Lichid de racire nu pierd pe la calorifer. Intreb poate o prostie? Oare drumurile scurte (aprox cate 2 km) sa fie cauza? Ca nu are timp habitaclul sa se usuce?