Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • mercas

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut!.care este motivul pentru care se stinge greu becul la ulei,atunci cand pornesti motorul rece?specific:opel asta 1.7 td,motor isuzu.va multumesc aniticipat!
Skip ads

  • Sileticu

  • Mesaje scrise: 371
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 1996 x17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2009

  • Mesaj Privat
ce ulei ai?
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Mai ai ulei? Cand ai schimbat ultima oara uleiul?
  • mercas

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2010

  • Mesaj Privat
10w40 castor..si uleiul a fost schimbat ultima oara acuma 14 zile...si inainte tot la fel se intampla
  • sandu_18smd

  • Mesaje scrise: 175
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Jun 2009

  • Mesaj Privat
poate ca este prea gros si din cauza gerului se ingroasa .totusi verifica si nivelul uleiului din baie.
  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ce inseamna greu?1,2,3-10 secunde?
la frigul asta e cam normal.am vazut destule 1,7 dti care faceau asa.
  • ionut_xxx

  • Mesaje scrise: 55
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2003 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mercas a scris:salut!.care este motivul pentru care se stinge greu becul la ulei,atunci cand pornesti motorul rece?specific:opel asta 1.7 td,motor isuzu.va multumesc aniticipat!



este normal sa se stinga putin mai greu pt k este iarna si temperaturile sunt mai scazute,si este si mai vascos el.trebuia sa pui 5w40.eu asa am pus.este tot 1.7 dar este cdti.drumuri bune!
  • GL99VRC!

  • Mesaje scrise: 615
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2001 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Dec 2006

  • Mesaj Privat
In functie de viscozitatea uleiului ,amorsarea pompei se face mai greu.De aceea si becul se mentine aprins o perioada mai lunga.Trebuie sa tinem cont ca in repaos uleiul din rampa si cilindru se scurge in baie.Deci pt. o scuta durata nu avem ungere si pistonul merge fara ungere.acest timp se micsoreaza daca avem ulei cu viscozitate mai mica,amorsindu-se pompa mai repede.Ajunge uleiul in rampa mult mai repede.
  • mihai drg

  • Mesaje scrise: 45
  • Locatie: Olt
  • Masina: Astra 1994 C16SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2010

  • Mesaj Privat
nu cred ca e oproblema ca becul sta aprins 5 sec.este iarna si uleiul e mai gros dar depinde ce inseamna "mai greu" pt. tine,la mine la astra f ramane aprins 5-8 sec. becul care arata air gab-ul si centura de siguranta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR