Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Stie cineva daca tachetii se regleaza hidraulic la c20NE??? pt ca i-am schimbat akuma uleiul si tot se aude o tacaneala mica.
Skip ads

  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Da, se regleaza hidraulic.
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Pai daca se regleaza hidraulic de ce tot se mai aud???? mi-am pus intrebarea asta ca ma streseaza uneori cand o aud la ralanti.
  • eu
  • ***
  • 712 mesaje
  • din 15 Jun 2004
  • Astra 2006 Z16XEP
  • Bucuresti
  • eu

  • Mesaje scrise: 712
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Pot fi mai multe cauze. In primul rand trebuie sa o auda cineva inainte sa se pronunte. Ce ulei ai pus?
  • sergyu

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Am avut si eu aceasi problema si se pare ca era unul din injectoare nu mai pulveriza bine.
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Ulei 15w40 CAstrol GTX ca nu am gasit mobil 1, si am pus si niste aditiv 2+2 . nu e bine aSa????
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
s-ar putea sa tacane injectoarele...si la mine e la fel...asculta cu atentie in zona respectiva, si revino cu informatii
  • bob

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Omega 1998 X20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Aug 2005

  • Mesaj Privat
si eu am aceeasi problema, dupa ce am schimbat uleiul au inceput sa se auda...
eu am pus 10w40 motul, baietii din service au zis ca motorul a mers cu la tip de ulei si mi-au recomandat un aditiv de tacheti... ce ziceti ar fi o solutie ?
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
am ascultat mai bine se aude cand stai mai mult in partea de la pasager, nu cred ca sunt injectoarele, se poate auzi si altceva? ceva de la transmisie?


Exista aditiv pt tacheti? este un aditiv parca Valvoline se cheama e la cutie si daca pui nu se mai aude nimik la motor( de asta pun samsarii de masini la targ) asa am auzit.
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Problema asta si eu o am!Cand sta masina in ralanti se aude tot in partea pasagerului o bataie usoara.Si eu sunt curios de ce.Eu am 0w40 Mobil 1
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
[quote="eduard33"]s-ar putea sa tacane injectoarele...si la mine e la fel...asculta cu atentie in zona respectiva, si revino cu informatii[/quote]Cum se explica bataia injectoarelor?Nu-mi dau seama cum ar putea sa bata.Ce ziceau de ce bat?
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
ce zice eduard e faza cum se aud injectoarele cand se deschid , dar cati dintre voi ati pus un injector pe direct ??? nu se aude nimik decat la inceput f putin apoi nimic.
  • sergyu

  • Mesaje scrise: 324
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2005 Z20LER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Problema cu bataia la tacheti a fost la mine din cauza injectorului,nu mai pulveriza, efectiv picura,am testat pe un carton,dupa schimbarea injectorului a disparut si tacanitul.
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Cred ca am sa ii schimb injectoarele ca am de "rezerva" , sunt curios sa vad daca se mai aude ..... maine i le schimb
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
alex_z0ne a scris:ce zice eduard e faza cum se aud injectoarele cand se deschid , dar cati dintre voi ati pus un injector pe direct ??? nu se aude nimik decat la inceput f putin apoi nimic.


la o masina cu injectie multipunct si cu ceva km la bord, vei fi surprins sa constati ce galagie pot face niste injectoare Wink ...la mine se intrec care pe care sa tacane mai tare Twisted Evil ....pune un injector pe direct si ai sa te convingi...injectoarele inchid si deschid de f. multe ori pe secunda(in fct de turatia motorului) fiind comandate de ECU
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
DAr voi auzeati tacaneala si din interiorul masinii???? eu o mai aud la ralanti din cand in cand..... sa fie numa injecotarele??? altceva ce ar mai putea sa tacane???
  • eduard33

  • Mesaje scrise: 1,502
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2004

  • Mesaj Privat
multe altele Very Happy ...de ex tachetii daca nu se incarca cu ulei cum trebuie sau daca ai presiunea la ulei slaba in rampa...canale de ungere infundate, ulei prost..etc
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Apropos de incarcatul culbutorilor cu ulei---dupa schimbul uleiului( sau de exemplu dupa schimbarea unui ax cu came caz in care culbutorii trebuie goliti de ulei obligatoriu)trece ceva timp pana se schimba uleiul in culbutori si atunci o perioada vor bate in continuare.S-ar putea ca in perioada imediat urmatoare sa-ti dispara bataia asta!La mine dupa schimbarea unui ax cu came au batut vreo 2 zile si treptat s-a redus intensitatea insa a fost vorba de umplerea pur si simplu din nou a culbutorilor< in schimb,la schimbul de ulei trece mult mai mult timp pana noul ulei ajunge in interiorul culbutorilor deoarece acestia au doar un singur orificiu de intrare a uleiului nu este circuit(in culbutorul propriu zis)--in concluzie mai asteapta un pic s-ar putea sa ai o surpriza placuta in timp
  • alex_z0ne

  • Mesaje scrise: 190
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2007 z13dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2006

  • Mesaj Privat
sa speram Smile ca ma cam streseaza .... si chestia e ca mai e pusa si la vanzare masina si daca aude careva zgomotul zice ca nush ce are masina si deageaba ii explik........
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
[quote="alex_z0ne"]sa speram Smile ca ma cam streseaza .... si chestia e ca mai e pusa si la vanzare masina si daca aude careva zgomotul zice ca nush ce are masina si deageaba ii explik........[/quot

problema e ca nici uleiul nu e ce trebuie.15w40 e mai gros ca 10w40
si intra mai greu in tacheti,mai ales la prima pornire.daca si tachetii sint uzati sau pompa de ulei are probleme...si daca ai pus si un aditiv care
ingroasa uleiul...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR