- robert_p_1979
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Arges
robert_p_1979
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Andrei_gsi
- **
- 243 mesaje
- din 14 Sep 2006
- Astra 2001 1.8 136 HP
- Bucuresti
Andrei_gsi
- Mesaje scrise: 243
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 1.8 136 HP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Sep 2006
- Mesaj Privat
- robert_p_1979
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Arges
robert_p_1979
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
- ancutza1010
- *
- 32 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Astra 1994 x16sz
- Prahova
ancutza1010
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1994 x16sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
robert_p_1979 a scris:ce stiti despre masina asta ? cum se comporta? cum e cu intretinerea? motorul e bun? fiabil? cat consuma? Multumesc
sunt o gramada de discutii despre z18xe pe bertone
ce e misto la el :
9,4 sec suta cu un consum civiliazat . Urban : 11 vara , maxim 12,5 iarna . Extra : 6,2 la 90 km/h , max. 8 rupta in gura la cat poate ea
cutie scurta , sport . Misto ca te ajuta in demaraje , nu e misto la peste 200 . Am plecat de vreo 3 ori cu un bertone 2.2 benzina si nu reusea sa se desprinda de mine decat de la 180 km/h incolo
motor fiabil , poate unul dintre cele mai fiabile motoare pe benzina . Silentios , echilibrat , nu face fitze la benzina .
intretinere ieftina daca faci revizii la timp . ulei bun si intervale reduse la 10.000 de km nu o sa ai probleme
ca si comportament general al unui bertone , tine cont ca nu toate z18xe au sasiu sport . cu toate astea se comporta civilizat in curbe . sasiu sport a fost standard pe 2.2 si 2.0 , optional pe z16 si z18xe
piese de motor comune cu orice astra g , avand in vedere ca nu difera decat cutia fata de astra normal ( asta am citit in manualul de intretinere la sfarsit )
ce e naspa :
- daca nu-l intretii corespunzator are tendinta sa pice partea de culbutori si sunt destul de scumpi . asta la motor
- daca-l lovesti , ai o problema cu elemenetele de caroserie care sunt scumpe si cu mecanicii care nu prea-s calificati - astia de-abia sunt in stare sa repare un astra g normal si sa-l aduca la linia originala
precizare :
- am impresia ca audi care-l compari tu este 2.0 8V , fara de bertone 1.8 16V . Urca-te si vei vedea diferenta ... De audi tragi ca de un cal mort in depasiri , bertonele se misca civilizat
- robert_p_1979
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Arges
robert_p_1979
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
in primul rand nu vb de bertone ...
vb de opel astra gtc (H coupe) - 2005, 1,8 benzina , 125 CP (din 2006 este asdtra GTC 1,8 140 CP) ...
oricum , banuiesc totusi ca este acelasi motor cu bertone , pana la urma ...
- de ce acest motor? pt ca am gasit unul bun la 6000 euro din 2005 , dotat binisor , + 600-700 inmatriculare + 300 euro revizia + distributia , TOTAL ~ 7000 euro inmatriculat + consumabile ....
- cred ca e un pret bun .... un 2006-2007 diesel, 1,9 - minim 7000-7500 + inmatriculare ..... + consumatile = ~8000-8500
- nu zic ca nu merita, dar asta e bugetul .....
- eu am vazut bertone 2003 , 1,8 , 125 CP - pe GPL (secventiala, sistem super)- consuma in oras 12-13 pe gaz (adica, in bani, 6-7% pe benzina) - mers sportiv .. si se misca foarte bine ... daca nu imi spunea, credeam ca merg pe benzina... nu stiam ca are GPL ... super OK!
- ce am gasit eu are in pret si instalatia de gaz ! montata Germania ...... omologata .. bla bla bla
Ce ziceti?
PS .. am mers cu A4 , 2,0 l, parca 136 CP, si se misca OK ..... in tr-adevar, bertonele cu care am facut test, era agitat si se misca mai fasnet .... dar diferentele nu sunt mari ....
vb de opel astra gtc (H coupe) - 2005, 1,8 benzina , 125 CP (din 2006 este asdtra GTC 1,8 140 CP) ...
oricum , banuiesc totusi ca este acelasi motor cu bertone , pana la urma ...
- de ce acest motor? pt ca am gasit unul bun la 6000 euro din 2005 , dotat binisor , + 600-700 inmatriculare + 300 euro revizia + distributia , TOTAL ~ 7000 euro inmatriculat + consumabile ....
- cred ca e un pret bun .... un 2006-2007 diesel, 1,9 - minim 7000-7500 + inmatriculare ..... + consumatile = ~8000-8500
- nu zic ca nu merita, dar asta e bugetul .....
- eu am vazut bertone 2003 , 1,8 , 125 CP - pe GPL (secventiala, sistem super)- consuma in oras 12-13 pe gaz (adica, in bani, 6-7% pe benzina) - mers sportiv .. si se misca foarte bine ... daca nu imi spunea, credeam ca merg pe benzina... nu stiam ca are GPL ... super OK!
- ce am gasit eu are in pret si instalatia de gaz ! montata Germania ...... omologata .. bla bla bla
Ce ziceti?
PS .. am mers cu A4 , 2,0 l, parca 136 CP, si se misca OK ..... in tr-adevar, bertonele cu care am facut test, era agitat si se misca mai fasnet .... dar diferentele nu sunt mari ....
- robert_p_1979
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2010
- Arges
robert_p_1979
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Arges
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2010
- Mesaj Privat
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
Hai ca am fost blonda la faza asta . Intr-adevar daca e vorba de gtc cu 125 de cp este vorba de acelasi z18xe de pe bertone ( cel de 140 e z18xer )
De instalatie de gaz stiu ca opel a montat in fabrica pe bertone , nu stiu de altele , numai pe motorul z18xe
Pe langa problemele de la motor , uita-te la Astra H la problemele eterne de CIM , care e f. scump si care ar fi bine sa fie functional
Nu stiu daca e cazul sa compari un estate car cum e A4 cu GTC
Motorul de 2.0 totusi stiu ca e 8V , adica e normal sa consume mai putin
Nu-ti lua diesel daca nu faci 40.000 / an . Odata cost mai mare de achizitie , a doua oara revizii si consumabile mai scumpe
As cumpara Audi daca as avea de ales
De instalatie de gaz stiu ca opel a montat in fabrica pe bertone , nu stiu de altele , numai pe motorul z18xe
Pe langa problemele de la motor , uita-te la Astra H la problemele eterne de CIM , care e f. scump si care ar fi bine sa fie functional
Nu stiu daca e cazul sa compari un estate car cum e A4 cu GTC
Motorul de 2.0 totusi stiu ca e 8V , adica e normal sa consume mai putin
Nu-ti lua diesel daca nu faci 40.000 / an . Odata cost mai mare de achizitie , a doua oara revizii si consumabile mai scumpe
As cumpara Audi daca as avea de ales
- YuriRO
- **
- 424 mesaje
- din 05 Apr 2008
- Astra 2002 Z18XE
- Bucuresti
YuriRO
- Mesaje scrise: 424
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2008
- Mesaj Privat
Ma bag si eu. Am Z18XE (pe un Astra G) si in Bucuresti, acum iarna, nu cred sa fi trecut de 12 l/100km (oricum eu nu prea fac consumul in oras). Consumul mixt variaza intre 8 l/100km (mers mult extraurban) si 10,5 l/100km (mers mult intraurban), iar la un drum Bucuresti-Busteni, tur-retur, mi-a iesit 6,6 l/100km (mers linistit, drum destul de liber). Consumul a fost calculat de fiecare data dupa metoda plin-plin.
In rest...motorul mi se pare echilibrat, trage bine daca il turezi putin mai mult, iar daca il intretii si ii schimbi toate consumabilele atunci cand trebuie este putin probabil sa-ti mai ceara si altceva. Poate un termostat, sau cu putin noroc numai maruntisuri. Al meu, de exemplu, nici ulei nu stie sa manance...sa zic ~200ml/10 000km (ochiometric).
Numai bine!
In rest...motorul mi se pare echilibrat, trage bine daca il turezi putin mai mult, iar daca il intretii si ii schimbi toate consumabilele atunci cand trebuie este putin probabil sa-ti mai ceara si altceva. Poate un termostat, sau cu putin noroc numai maruntisuri. Al meu, de exemplu, nici ulei nu stie sa manance...sa zic ~200ml/10 000km (ochiometric).
Numai bine!