Corsarul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2005
- Mesaj Privat
Cine poate sa ma ajute cu sfaturi (ateliere din Bucuresti), referitoare la reconditionarea/refacerea depunerii rezistentei de incalzire de pe luneta (geamul de spate)?
Mentionez ca masina (Corsa) are peste 4 ani si cam de un an a inceput sa i se exfolieze depunerea stratului rezistiv de pe luneta, la inceput un singur fir apoi din ce in ce mai multe!!!.
Multumiri anticipate.
Mentionez ca masina (Corsa) are peste 4 ani si cam de un an a inceput sa i se exfolieze depunerea stratului rezistiv de pe luneta, la inceput un singur fir apoi din ce in ce mai multe!!!.
Multumiri anticipate.
- malekAdi2
- **
- 176 mesaje
- din 05 Apr 2006
- Vectra 2004 Z19DT
- Ploiesti
malekAdi2
- Mesaje scrise: 176
- Locatie: Ploiesti
- Masina: Vectra 2004 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
Nu cred ca e necesar sa te duci la vreun atelier,asta pt ca tocmai zilele trecute am vazut intr-un magazin cu piese auto,o solutie la vanzare care era pt refacerea lunetei sau a circuitului,cum vrei tu sa-i spui.
Era intr-o sticluta ca de oja...si cu pensulita aia mica probabil dadeai pe circuite...
Era intr-o sticluta ca de oja...si cu pensulita aia mica probabil dadeai pe circuite...
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Corsarul
- Mesaje scrise: 16
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2005
- Mesaj Privat
Am rezolvat problema!
Dupa mai multe investigatii, singura solutie a fost schimbarea lunetei.
Problema este si aici de marketing!
Specialistii care au vazut luneta, si care la viata lor au schimbat multe, au zis ca asa ceva nu au mai vazut! Era clar un viciu de fabricatie si mi-au sugerat sa incerc la reprezentanta Opel, o acceptare a viciului de fabricatie, (aparut in postgarantie), dar asa ceva nu exista in politica firmei!
Pretul schimbarii unei lunete, la DI-Bas este 9milioane luneta, 1,5 milioane solutia de lipit si 2 milioane manopera, iar la EREBUS, pretul lunetei este 11,06 miloane + 2,0milioane manopera!
Schimbarea unei lunete la unitatile specializate (ex. ROBUSTA din b-dul Ferdinand costa in total 4,3 milioane, adica luneta + solutia de lipit +manopera)!
Asta este economia de piata si politica de piata a lui Opel din Romania referitoare la serviciile oferite in postgarantie in unitatile reprezentative ale acesteia !
Dupa mai multe investigatii, singura solutie a fost schimbarea lunetei.
Problema este si aici de marketing!
Specialistii care au vazut luneta, si care la viata lor au schimbat multe, au zis ca asa ceva nu au mai vazut! Era clar un viciu de fabricatie si mi-au sugerat sa incerc la reprezentanta Opel, o acceptare a viciului de fabricatie, (aparut in postgarantie), dar asa ceva nu exista in politica firmei!
Pretul schimbarii unei lunete, la DI-Bas este 9milioane luneta, 1,5 milioane solutia de lipit si 2 milioane manopera, iar la EREBUS, pretul lunetei este 11,06 miloane + 2,0milioane manopera!
Schimbarea unei lunete la unitatile specializate (ex. ROBUSTA din b-dul Ferdinand costa in total 4,3 milioane, adica luneta + solutia de lipit +manopera)!
Asta este economia de piata si politica de piata a lui Opel din Romania referitoare la serviciile oferite in postgarantie in unitatile reprezentative ale acesteia !
alcaffera
- Mesaje scrise: 39
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2006
- Mesaj Privat
O caciula de paralutze te costa afacerea asta.
In locul tau as fi aplicat procedura lu' bunicu la trabantul lui: erau niste rezistente d'alea cu ventuze care se lipeau pe parbriz sau luneta si le dezabureau pe timp de iarna (sau ploaie)
Dar parca nu ar da bine pe Opel (?), tzinand cont de atatzia ochi critici in trafic, care deabia asteapta un motiv sa rada de tine.
Please no offence, dar era mai practica metoda asta pana erai nevoit sa schimbi luneta "din alte motive".
In locul tau as fi aplicat procedura lu' bunicu la trabantul lui: erau niste rezistente d'alea cu ventuze care se lipeau pe parbriz sau luneta si le dezabureau pe timp de iarna (sau ploaie)
Dar parca nu ar da bine pe Opel (?), tzinand cont de atatzia ochi critici in trafic, care deabia asteapta un motiv sa rada de tine.
Please no offence, dar era mai practica metoda asta pana erai nevoit sa schimbi luneta "din alte motive".
- mikhai
- **
- 215 mesaje
- din 12 Jun 2006
- Astra 2004 y20dth
mikhai
- Mesaje scrise: 215
- Locatie:
- Masina: Astra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jun 2006
- Mesaj Privat
Corsarul a scris:Am rezolvat problema!
Dupa mai multe investigatii, singura solutie a fost schimbarea lunetei.
Problema este si aici de marketing!
Specialistii care au vazut luneta, si care la viata lor au schimbat multe, au zis ca asa ceva nu au mai vazut! Era clar un viciu de fabricatie si mi-au sugerat sa incerc la reprezentanta Opel, o acceptare a viciului de fabricatie, (aparut in postgarantie), dar asa ceva nu exista in politica firmei!
Pretul schimbarii unei lunete, la DI-Bas este 9milioane luneta, 1,5 milioane solutia de lipit si 2 milioane manopera, iar la EREBUS, pretul lunetei este 11,06 miloane + 2,0milioane manopera!
Schimbarea unei lunete la unitatile specializate (ex. ROBUSTA din b-dul Ferdinand costa in total 4,3 milioane, adica luneta + solutia de lipit +manopera)!
Asta este economia de piata si politica de piata a lui Opel din Romania referitoare la serviciile oferite in postgarantie in unitatile reprezentative ale acesteia !
Dupa mai multe investigatii, singura solutie a fost schimbarea lunetei.
Problema este si aici de marketing!
Specialistii care au vazut luneta, si care la viata lor au schimbat multe, au zis ca asa ceva nu au mai vazut! Era clar un viciu de fabricatie si mi-au sugerat sa incerc la reprezentanta Opel, o acceptare a viciului de fabricatie, (aparut in postgarantie), dar asa ceva nu exista in politica firmei!
Pretul schimbarii unei lunete, la DI-Bas este 9milioane luneta, 1,5 milioane solutia de lipit si 2 milioane manopera, iar la EREBUS, pretul lunetei este 11,06 miloane + 2,0milioane manopera!
Schimbarea unei lunete la unitatile specializate (ex. ROBUSTA din b-dul Ferdinand costa in total 4,3 milioane, adica luneta + solutia de lipit +manopera)!
Asta este economia de piata si politica de piata a lui Opel din Romania referitoare la serviciile oferite in postgarantie in unitatile reprezentative ale acesteia !
I-AUZI ALTA STUPIDITATE:am cerut in tm ,pentru o zafira,o plasa de separare,genul pentru ciini.ok.e 180 euro-jenant!dar hazul e ca e facuta in romania,exportata la jermania,readusa in romania cu taxe
vamale ca nu e din comunitatea europeana!!!
idem minerele de usa de omega b.
cititi pe siturile germane si vedeti ca ford si opel sint in top la raha-
turi in service("hallo,masochisten!wieder die firma opel...") si le-o trag si
alora,ca doar le sint clienti....
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat