- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am deschis aceasta discutie deoarece la cautare nu am gasit nimic relevant, doar discutii de pus vaselina, mai groasa sau mai subtire si ca agata sau nu la intrarea in diferita trepte de viteza.
Problema pe care vreau sa o aduc in discutie este jocul manetei de schimbare a vitezelor in suportul ei. Dupa ridicarea husei, am observat la capatul manetei o bila care are rol de articulatie gen nuca. Aceasta este protejata de o camasa de plastic in foto se vede - cea gri care s-a uzat pe alocuri. In aceea zona am gasit si span fin de plastic semn al uzurii acestui manson de plastic gri.
Care ar putea fi solutia- se poate gasi subansamble sau trebuie cumparat tot ansamblul timoneriei?
Cum se demonreaza maneta?
[img]
https://www.clubopel.com:886...mxj8_th.jpg[/img]
Se extrage aceea siguranta de sarma?
Intreb pt ca nu vreau sa fac vreo boacana si dupa aceea sa muncesc mai mult
In poze se pota eobserva acel plastic gri de care vorbesc si care pe alocuri s-a macinat.
Am incercat introducerea unei foite de teflon intre bila si plasticul gri care sa atenueze jocul dar a fost o solutie de provizorat.
Problema pe care vreau sa o aduc in discutie este jocul manetei de schimbare a vitezelor in suportul ei. Dupa ridicarea husei, am observat la capatul manetei o bila care are rol de articulatie gen nuca. Aceasta este protejata de o camasa de plastic in foto se vede - cea gri care s-a uzat pe alocuri. In aceea zona am gasit si span fin de plastic semn al uzurii acestui manson de plastic gri.
Care ar putea fi solutia- se poate gasi subansamble sau trebuie cumparat tot ansamblul timoneriei?
Cum se demonreaza maneta?
[img]
https://www.clubopel.com:886...mxj8_th.jpg[/img]
Se extrage aceea siguranta de sarma?
Intreb pt ca nu vreau sa fac vreo boacana si dupa aceea sa muncesc mai mult
In poze se pota eobserva acel plastic gri de care vorbesc si care pe alocuri s-a macinat.
Am incercat introducerea unei foite de teflon intre bila si plasticul gri care sa atenueze jocul dar a fost o solutie de provizorat.
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
Nu,siguranta se impinge catre fata,se desfac piulitele care mentin pe pozitie intreg ansamblul,se desfac clemele cablurilor si gata,iese cu totul in sus.....daca gasesti o solutie sa reduci jocul in zona sa imi spui si mie,sunt interesat.Nu gasesti sa cumperi doar segmentul (in cazul tau gri)ci doar maneta cu totul la 120 euro aprox. ....te avertizez sa nu pierzi timpul inutil cautand.
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
O sa incerc, dar in cazul meu singura si cea mai mare problema, o reprezinta uzura camasii aceleia gri, care genereaza jocul de care vorbesc. Pe lumina, sper sa ma dumiresc cum se desface. Multumesc, oricum.
Daca aveti timp, uitati-va putin pe poza ca sa vedeti unde am eu problema.
Gabiopel, te sun maine sau dupa anul nou, nu vreau sa te deranjez - Multumesc
Daca aveti timp, uitati-va putin pe poza ca sa vedeti unde am eu problema.
Gabiopel, te sun maine sau dupa anul nou, nu vreau sa te deranjez - Multumesc
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
matmax19
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
sal madmax Ai primit pe privat nr meu de tel .Suna-ma si vb..Bine ar fi sa gasim piesa care nu tb la nimeni sa ne jucam noi cu ea ,sa mergem cu ea la un atelier de confectii metalice sau ceva de genul asta poate cei de acolo ne-ar putea sa ne faca o asemenea piesa.Eu nu am acea piesa ca as incerca sa i-o dau lui taicamiu poate la iei la firma(firma de confectii metalice) sa ne ajute sa facem aceasta piesa.Zic si eu ,poate cineva are o alta solutie ,sa o facem din alt material .Intreb , e posibil sa se faca si din metal?toate bune
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
Poti sa mai faci niste poze la tot ansamblul , efectiv toate piesele? Ma intereseaza in primul rand cum se da tot acest ansamblu jos, si apoi o sa ma gandesc la o solutie. Din poza vad ca si camasa ta are uzura. Revin : ca sa poti extrage afara camasa aia gri trebuie sa scoti tot ansamblul timoneriei? Nu exisat posibilitatea extragerii pe sus?
matmax19
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Jan 2010
- Mesaj Privat
coktavi
- Mesaje scrise: 82
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Feb 2008
- Mesaj Privat
Salutare,
eu am rezolvat cu sarma de rufe din aia cu otel pe centru si plastic pe afara. am taiat o bucata si am pus-o in jurul piesei gri, sub siguranta neagra. iese afara cu ceva rabdare trebuie invartita ca are o singura pozitie in care intra si iese. e bat schimbatorul. nu mai misca nici 5 mm. dar tot nu am rezolvat cu intratul greu in 1 si 2 viteza. la rece intra greu tare, dupa 10 minute de mers , merge acceptabil. am schimbat uleiul, cu unul original dar degeaba. maine incerc cu 75w90 sa vad cum face.
eu am rezolvat cu sarma de rufe din aia cu otel pe centru si plastic pe afara. am taiat o bucata si am pus-o in jurul piesei gri, sub siguranta neagra. iese afara cu ceva rabdare trebuie invartita ca are o singura pozitie in care intra si iese. e bat schimbatorul. nu mai misca nici 5 mm. dar tot nu am rezolvat cu intratul greu in 1 si 2 viteza. la rece intra greu tare, dupa 10 minute de mers , merge acceptabil. am schimbat uleiul, cu unul original dar degeaba. maine incerc cu 75w90 sa vad cum face.
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
coktavi a scris:Salutare,
eu am rezolvat cu sarma de rufe din aia cu otel pe centru si plastic pe afara. am taiat o bucata si am pus-o in jurul piesei gri, sub siguranta neagra. iese afara cu ceva rabdare trebuie invartita ca are o singura pozitie in care intra si iese. e bat schimbatorul. nu mai misca nici 5 mm. dar tot nu am rezolvat cu intratul greu in 1 si 2 viteza. la rece intra greu tare, dupa 10 minute de mers , merge acceptabil. am schimbat uleiul, cu unul original dar degeaba. maine incerc cu 75w90 sa vad cum face.
eu am rezolvat cu sarma de rufe din aia cu otel pe centru si plastic pe afara. am taiat o bucata si am pus-o in jurul piesei gri, sub siguranta neagra. iese afara cu ceva rabdare trebuie invartita ca are o singura pozitie in care intra si iese. e bat schimbatorul. nu mai misca nici 5 mm. dar tot nu am rezolvat cu intratul greu in 1 si 2 viteza. la rece intra greu tare, dupa 10 minute de mers , merge acceptabil. am schimbat uleiul, cu unul original dar degeaba. maine incerc cu 75w90 sa vad cum face.
Am inteles ideea, dar la tine s-ar putea sa fie rulumentul de presiune.....sper sa nu dar dupa simptome cred ca asta ar fi principalul vinovat....
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
marius87
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2007
- Mesaj Privat
- vali zak
- **
- 378 mesaje
- din 26 Nov 2005
- Astra 2004 Y20DTH
- Bucuresti
vali zak
- Mesaje scrise: 378
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2005
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
vali zak a scris:Pai fii mai explicit- cine,unde,cu ce materiale reconditioneaza?
AICI
https://www.clubopel.com/vie...asc&start=160
shoby2yoo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 1999 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
shoby2yoo
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Galati
- Masina: Zafira 1999 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2014
- Mesaj Privat
- mariano
- OP
- 940 mesaje
- din 13 Jun 2008
- Vectra 2001 Y20DTH
- Bucuresti
mariano
- Mesaje scrise: 940
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2008
- Mesaj Privat
dragos_2p
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2013
- Mesaj Privat