Aparute in doua finisari (cu interior negru sau cu interior crom), farurile se disting printr-un design novator, schimband total look-ul masinii. Schimbarea majora la aceste faruri este inlocuirea banalului bec de pozitie, cu iluminare pe baza de led SMD. Rezultatul final este o iluminare mult superioara in conditiile unui consum redus.
Din cate se pare, in viitorul foarte apropiat, toate masinile noi vor fi dotare cu DRL (day running lights) pentru cresterea vizibilitatii in trafic.
Revenind la faruri, tin sa precizez ca solutia data de fabricant prin despartirea fazelor de drum aduce mari beneficii, iluminarea rezultata fiind superioara farurilor de origine. Faza scurta (bec H1) este pozitionata pe exteriorul farului si este dotata cu lupa (ceea ce de altfel permite si montarea unui kit xenon), iar faza mare (bec H1) este situata pe interior pozitia de sus, pe oglinda.
De asemenea introducerea proiectoarelor de ceata (bec H7) in farurile cu devil eyes in pozitia interioara (partea de jos) pe oglinda, este foarte benefica deoarece foarte multe din modelele Octavia 1 vandute in Romania nu au aceasta facilitate. Conceptia mono-modulara cu blocul de semnalizare integrat in far aduce un plus de imagine si un look mult mai deosebit modelului Octavia.
Per ansamblu, calitatea fabricatiei si iluminarea superioara, recomanda acest produs ca unul viabil si de interes.
Cred ca asta e viitorul cocalarilor. Chiar vazusem la mine in comuna o Solenza si o Vectra B cu asa ceva si nu stiam cum se cheama. De fapt nu sunt sigur daca erau o Solenza si o Vectra B pentru ca aveau look-ul total schimbat.
Cocalari din toate judetele uniti-va! Si aruncati-va in Dunare!