Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • mariussino_alex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Salut. tocmai am cumparat un omega b ,2000cc , fabricatie 95 cu defectiuni la ceasurile de bord...problema este urmatoarea : kilometrajul nu functioneaza , nu se aprinde nici-un martor (beculet) la punerea contactulu , iar cu motorul pornit se aprinde becul de la baterie.
Ma intreb : poate sunt becurile arse (sau scoase intentionat...am observat k masina are si probleme la aprindere) sau daca nu cumva sunt mufele scoase , insa nu stiu cum se demonteaza ceasurile de bord....nu vad nici-un surub...nimic...(inainte am avut si alte marci de masini si era simplu sa le dau jos ).....Va rog daca are cineva vre-un DIY (do it yourself) cu aceasta operatiune , sau daca cineva a mai intalnit aceeasi problema , sau cunoaste un topic asemanator....Astept raspuns URGENT
Skip ads

  • mishu2000

  • Mesaje scrise: 188
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut, scoti capacul din spatele volanului (are 2 surubele in partea de sus, trebuie virat volanul stanga, dreapta) dupa ce dai capacul jos gasesti un surub in centru jos, apoi scoti grila de aerisere centrala si mai gasesti un surub si gata bordu e desfacut, mai ai de scos mufa de la mid-tid si sa-l tragi afara usurel. Bafta!
  • mariussino_alex

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2010

  • Mesaj Privat
mersi mult am rezolvat problema cu datul jos .becurile sunt ok . am gasit o rezistenta arsa pe cablaj . o sa fac rost de una si o inlocuiesc. daca nu merge am gasit la dezmembrari altul cu tot cu displayul de la computerul de bord la 250 ron.
legat de aprindere am observat k la relantiu motorul merge perfect(martorul baterie stins) ...cand il turez incepe sa trepideze (se aprinde martorul baterie) ....DACA ma poate ajuta cineva...
  • Edy

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: J"em
  • Masina: Omega 1998 X25td
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Cred ca ai puntea de diode arsa partial in altermnator!
La relanti nu se aprinde becul caci nu ai inca incarcare . La cresterea turatiei ai si icarcare, ptobabil ca nu functioneaza o faza sau doua ale alternatorului care este trifazat.
  • aharpa

  • Mesaje scrise: 113
  • Locatie: Bistrita-Nasaud
  • Masina: Omega 1999 X25DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Dec 2007

  • Mesaj Privat
masoara cu un instrument tensiunea de incarcare in gol (relanti) si in sarcina (tureaza incet motorul) si vezi ce tensiuni ai.In mod normal daca nu incarca alternatorul atunci ar trebui sa se aprinda martorul si in timpul mersului cind ai consumatori (becuri , audio etc)
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Treb sa ai intre 13.8V-14,4V. astea sunt valorile sandard pt garantie la bateriile auto. Cred ca ai regulatorul defect. Daca te pricepi la electronica si ai ceva indemanare este simplu daca nu, vezi un electrician.
Rezistenta este arsa sau intrerupta?
daca este arsa ai un scurt circuit pe undeva pe acolo (parca este un alt regulator de 5V pe spatele bordului) vezi cine a produs arderea rezistentei.
  • maryus_407

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Tigra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
am si eu omega 2.0 16v si in bord are 220 si o linuta as vrea sa il schimb cu unul de 260km ca nu imi ajunge cel standard se schimba greu mai trebuie si altceva sau decat il scot pe cel de 220 si pun de 260 ma refer sa schimb tot bordul cu ceasuri apa turometru etc
  • e_vasalos

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1995 x25xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Banuiesc ca n-ar fi niciunfel de problema.
Verifica toate mufele sa fie la fel iar la cel noi verifica finctionabilitatea instrumentelor.
  • maryus_407

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Tigra 2000 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Apr 2010

  • Mesaj Privat
un raspuns de la cineva mai cu experienta daca se poate si pt mine nu l-am cumparat pe cel cu 260 si nici pe cel actual nu l-am dat jos sa vad daca sunt diferente pe la prinderi
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR