Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Vectra
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am fost la tester cu masina (Opel Vectra B '96) si mi-a gasit senzorul temperatura lichid racire defect. Il pot schimba singur acasa? Cam cat costa? Si cel mai important, unde se afla situata pe motorul tip X16XEL Ecotek 1.6 16v? Multumesc anticipat!
Skip ads

  • marian_sro

  • Mesaje scrise: 3,791
  • Locatie: piatra neamt
  • Masina: Vectra 1999 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Apr 2007

  • Mesaj Privat
se afla pe langa termostat.infiletat in chiulasa parca.e o mufa cu 2 fire.cheie de 17 parca si il schimbi ff usor.costa 50 ron maxim.vezi si mufa sa nu fie oxidata si firele intregi.
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
WoW! Multumesc pentru promptitudine. Ar putea fi asta?
http://www.autokarma.ro/cat...47&filtru=142

ca pe internet nu gasesc nimic cu denumirea aia...
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Este cea de jos,prima si a 2-a sunt cele de indicator temperatura(ceas)ultima a-3-a este de temperatura si transmite informatiile la ECU,de la aia face probleme motorul.
Aia e din imagine.
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Aha. Bingo! Multumesc fain de tot la amandoi.
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am revenit. Se pare ca nu am avut noroc nici cu testerul. Dupa ce am schimbat senzorul ala, parca si-a mai revenit un pic insa la cateva ore a inceput sa vibreze motorul de la 2000 de turatii si imi mananca benzina de numa. Zilnic fac cam 15 km pana la servici si inapoi. Am pus in trei zile la rand benzina de cate 50 roni si mi-a halit-o toata. Aseara imi venea un miros urat de prin zona tevii de esapament si cand m-am uitat era neagra de tot acolo unde iese fumul. Daca nici cu testerul nu am facut nimica ce sa mai incerc? Se accelereaza singur pana la 1500-2000, unii zic ca ar fi bujiile sau pompa de benzina... Nu mai stiu ce sa cred.
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
In general turatul de unu singur se cam trage de la aer fals ,verifica toate furtunele si un pic mai multa atentie la furtunul care face legatura intre galerie si corpul clapetei de acceleratie ala se mai strapunge destul de des la X16XEL ,testerul ati poate da indicii despre zona unde ai probleme si citind valorile in timpul functionarii ai nevoie de mai multa atentie din partea celor care fac testarea ,dar inainte fii sigur ca tot ce tine de vacuum,admisie,bujii,fise,bobine,mufe sunt ok.Oricum dupa remediere pana o sa se curete catalizatorul de funingine mai ai de mers ceva km. mai ales dupa un drum lung cu turatie mare constanta se simte diferenta.Singura cale de a micsora cheltuielile e sa ai toate astea verificate,eventual remediate si refa diagnoza dar nu numai citit coduri de eroare aia e simplu face oricine,interpretarea valorilor reale in functionare,trebuie scula,experienta si ...timp n-are cum sa nu se vada ce e defect.
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Pentru cei din judetul Bacau. Unde gasesc un tester adevarat pentru Opel? De fapt un service cu tot cu tester. M-am saturat sa arunc cu banii in benzina.
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am schimbat si senzorul ala. Merge mai rau ca inainte. Si consumul e infernal. Pur si simplu miroase greu de tot a benzina nearsa la esapament.
  • xenon88

  • Mesaje scrise: 224
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 2002 z18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2009

  • Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Este cea de jos,prima si a 2-a sunt cele de indicator temperatura(ceas)ultima a-3-a este de temperatura si transmite informatiile la ECU,de la aia face probleme motorul.
Aia e din imagine.

sall maestre , tii minte cu aceasta problema mam confruntat si eu , dar cu un mecanik bun ca tine am putut remedia problema bafta in continoare esti cel mai bun , sper sa mai intri si pe mesenger ca sa mai vb ceva cu tine . numai bine
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Si totusi nu isi mai da nimeni cu parerea?
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Intre timp masina s-a stricat de tot si nu mai porneste. A iesit uleiul afara pe la filtrul de ulei si mi-a fost teama sa mai incerc. Astept sa treaca gerul asta si o duc tractata la service.
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Si iarasi am revenit. S-a mai incalzit un pic si fac ture masina-casa. Am desfacut capacul si am ajuns pana la urma la clapeta de acceleratie unde am gasit gunoi in toata regula. Ma chinui sa desfac si EGR insa e prins in suruburi cu cap in stea interior si nu am chei corespunzatoare. Ce ziceti sa mai desfac si asta? Am mai gasit si furtunul ala gros dintre galerii si clapeta desfacut. Este posibil sa fi fost toata treaba de acolo?
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am curatat tot ce era de curatat, am scos si bujiile si le-am curatat si pe ele. Intr-un final am pornit masina. Treaba nasoala e ca furtunul de alimentare imi pierde benzina pe la mufa filetata ce face legatura la motor. Nu stiu ce as putea face ca sa blochez pierderile pentru ca din cate vad, ca sa schimb furtunul tre sa schimb conducta cu totul. Daca incerc sa pun o garnitura ceva acolo din ce ar trebui sa fie? Am incercat cu banda de teflon insa se pare ca nu rezista la benzina.
  • livcro

  • Mesaje scrise: 4,575
  • Locatie: SIBIU-RM. VALCEA
  • Masina: Grandland X 2018 D20DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jul 2005

  • Mesaj Privat
klingherit..rezista la benzina....dar te cam joci cu focul...poate etanseaza imperfect si iti da foc vrunul cu o tigara aprinsa.
  • siamezu

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Vectra 1996
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Nov 2009

  • Mesaj Privat
A frecat si clingheritul si pana la urma am reusit cu canepa mai fina. Am curatat si bujiile si tot ce am mai crezut eu. Motorul insa nu merge cum trebuie, adica rotund asa. De la ce poate sa mai fie?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Vectra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR