Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am un kadett c16nz monopunct problema este ca nu o pot porni din cauza ca se uda bujile mentionez ca aprinderea este noua de la a la z daca mar putea ajuta cineva cu sfaturi as fii recunascator
Skip ads

  • opel kadett

  • Mesaje scrise: 289
  • Locatie: Mures
  • Masina: Calibra 1994 C20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2009

  • Mesaj Privat
La buji ajunge scanteie? si firele de la modul din delcou is puse corect ca eu cand am desfacut delcou din greseala am inversat firele si nicicum nu o vrut sa porneasca numa o puscat vreo 2
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
da la buji are scante pe toba iese fum doar nu porneste
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
a fost adus ceva modificari la injector? ce fel de aprindere 'noua' aveti pe ea?
doar umezeste sau il si inegreste?
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
la injector nu sa umblat aprinderea este noua modul senzor tot ce tine de el daca porneste le si inegrestedaca nu porneste se uda numai
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
simtomele indica probleme la modulul de sok(senzor temperatura, sau 'valva' de control al aerului IAC )

Am mai explicat pe forum cum se testeaza componentele injectorului ... tot ce este legat de ea.

pt inceput tind sa cred ca este senzorul de temperatura sau o problema de contact.
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
senzoru de temperatura este nou deci ramane sa verific iac
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
est normal ca injectorul sa pulverizeze benzina tot timpu cat dau la automat fara ca masina sa porneasca daca nu care ar fii problema injector ecu ?
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
personal inca nu am intalnit/nici nu am auzit sa se duca ecu-ul(cam greu, un scurt sau asa ceva). daca componentele sunt in regula atunci cablurile, mufele trebuie verificate!
eu am avut probleme cu mufa de la senzorul de temperatura, s-a rupt siguranta de blocare si cateva zile am umblat asa pana s-au oxidat contactele.
  • stefy_726

  • Mesaje scrise: 308
  • Locatie: Bucuresti, Romania
  • Masina: Ascona 1986 18E
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jan 2006

  • Mesaj Privat
eu am intilnit chiar la masina mea dar eram si eu mai mic si tot
asa am schimbat la piese de vream sa-i dau foc ca tot nu mergea
pornea cind vrea si se oprea tot cind vrea ea.
eu unul zic asa cumperi un sprey de contacte si iei mufele la rind
la control inclusiv cea de la ecu cu un volmetru mai destept poti vedea
daca ai fire din instalatie intrerupte scinteie zici ca ai injectorul zici ca
este bun mai ramine iac si motorasul de relanti de controlat turul si returul
si vezi si pompa de benzina se controleaza cu un manometrul dar nustiu
la ce presiune lucreaza la tine si daca tot nu reusesti imprumuta un ecu
pt. o proba eu unul nu am gasit pe cineva sa-mi imprumute si am cumparat.
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
multumesc de raspunsuri am sa verific si am sa va tin la curent daca depistez problema
  • jony1983

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1989
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Vand kadett gsi 2.0 8v
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
iti uda toate bujiile? eu m-as gandi ca nu are aer. baga doar benzina, inegreste si uda bujiile, dar nu porneste...ai incercat s-o pornesti fara filtru?

jony1983: vezi ca ai gresit topicul ! Twisted Evil
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
d am incercat si fara tot asa face Sad
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
atunci baga mare si fa cum ti-a zis stefan, ia cablaraia la curatit.

apropo, daca tot ai schimbat aprindere si ce mai ai pe acolo, avansu cum e? fa o tragere la punct si verifica avansu. eu am patit asa la maisna mea, nu pornea decat in 1-2 cilindri cateva sec si se oprea. 2-3 bujii prajite, una buna. cand am facut avansu, deja era prea tarziu, aveam axa cu came prajita si dadea rateuri, asa ca degeaba am mai facut eu avans.

daca-ti trebuie pasii, ti-i dau si tie cand vin diseara de la munca.

tine-ne la curent.
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
avansu nu stiu daca e bine lam pus aproximativ bine luleaua fata de capac la mine se uda toate bujile

astept pasi ori ce sfat e bine venit
  • White Tzuly

  • Mesaje scrise: 628
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1981 13S
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Nov 2008

  • Mesaj Privat
intai tragi la punct masina, invartind de vibrochen spre dreapta pana se aliniaza cele 2 semne. daca nu se aliniaza, dai cureaua jos si le pui la manuta sa fie la fix, apoi cureaua sus. te uiti la curea sa nu fie crapata, gaurita sau sa aiba pietricele prin ea. in caz contrar, alta.

dupa ce esti sigur ca ai strans totu p-acolo, invarti motoru de vreo 2 ori sa-l pui iar la punct, sa se aseze cureaua si sa faci o ultima verificare sa nu-ti fi sarit vreun dinte cand ai pus cureaua la loc.

asta ar fi primu pas.

pentru avans, tragi la punct, dai capacul delcou jos si te uiti ca luleaua sa fie in dreptul cilindrului 1, adica ala de la transmisie. asta inseamna ca urmaresti fisa de la cil. 1 pana in capac si acolo trebuie sa fie si luleaua, poate un picut inainte, adica sa nu
atinga.


asta e schema distributiei, fara intinzator automat. ca sa dai cureaua jos, trebuie sa slabesti pompa.

tine-ma la curent. bafta
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
colega ma tem ca nu ai cumparat aprinderea optima pt masina si atunci nu porneste .Spun asta pt ca si eu am incercat sa inlocuiesc delcoul pe platina cu unul electronic si surpriza pe care am avut-o era ca daca trageam motorul la semn si puneam borna pe baterie dadeam la cheie pornea la sfert si daca ii dadeam o talpa se tura anemic si murea daca dadeam la cheie iarasi puteam sa-i dau foc si nu mai pornea pana nu trageam motorul la semn si sa iau iarasi borna .Deci in concluzie modulul de aprindere nu era compatibil cu delcoul asa ca am renuntat pana cand gasesc modulul de aprindere care i-mi trebuie.Aceasta problema e posibil sa o ai si tu sa fi cumparat gresit modulul de aprindere
  • AdamOpel

  • Mesaje scrise: 1,015
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Nov 2006

  • Mesaj Privat
la c16nz nu se poate inlocui delcoul cu altul de pe alta masina, chiar daca s-ar potrivi fizic, acel delcou nu este numai pe post de aprindere ci si serveste si injectorului.

La acest tip de motor se permite ajustarea aprideri prin invartirea delcoului dar nici cum sa iei de la 0 seterile.

Iar faza cu dat jos filtrul si incercat asa nu merge! 'supapa' de admisie a aerului se afla in corpul injectorului si nu ca la C20nz sau C18nz chiar dupa filtru!

Daca inegreste bujiile nu aprinderea este de vina ci nu primeste destul aer si amestecul benzina/aer este prea bogat!
Cum in romania este foarte des intalni prin servisuri de 'specialitate' inlocuirea componentelor la nimereala fara a mai face masuratorii! noi deaici nu putem sa fim de mare ajutor in asemenea situatii trebuie sa faceti masuratorii si sa postati rezultatele! iar faza cu componentele noi 'made in china' nu-mi asigura incredere in asemenea situatii, absolut tot trebuie masurat si comparat cu datele oferite de constructor!
  • anca_stefan2008

  • Mesaje scrise: 33
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Kadett 1990 c16nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2009

  • Mesaj Privat
adica ar trebuisa mearga cu un delcou identic kadet functional?
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR