Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • barry

  • Mesaje scrise: 73
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2005

  • Mesaj Privat
66 de milioane... Embarassed
e 29 de milioane la magazin la opel, de acolo il iau si ei.
Nu am calcat pe la dibas si nici nu am de gand.
Bafta
Skip ads

  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Tocmai am fost informat ca la opelul meu astra 1.7dti s-a defectat calculatorul de injectie. Mai exact simptomele sunt urmatoarele: motorul functioneaza perfect si dintr-o data se opreste si refuza sa mai porneasca. Dupa mai mult timp de asteptare porneste dar dupa scurt timp se opreste din nou.
Va rog mult sa-mi spuneti daca cineva a mai patit asa ceva si cum a rezolvat. Am inteles ca trebuie refacute niste lipituri la acest calculator, o treaba nu prea dificila pentru un electronist. Va rog sa-mi spuneti unde se pot face aceste lipituri si cat costa. Va multumesc.
  • dinca_marian

  • Mesaje scrise: 35
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Apr 2006

  • Mesaj Privat
daca nu gasesti pe cineva sa scapi mai ieftin, in zona unde stau eu e cineva care repara si calculatoare de masini asa ca daca e imi zici si o sa inerc sa iau legatura cu persoana respectiva dar nu stiu ce tarife practica daca e mai mult de o lipitura imi zici
  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Marian iti multumesc pentru ajutor. Acum vreau sa imi mai raspundeti va rog la o intrebare. Ceea ce am scris mi-a spus mecanicul la care se afla masina in acest moment. Eu nu sunt un as la acest capitol, si as vrea sa-mi spune-ti va rog daca simptomele descrise pot fi de la o alta piesa sau este asa cum mi-a spus. Adica motorul a avut un moment in care a pornit, a functionat (turat) perfect , si dintr-o data s-a oprit. La fel am patit si pe strada doar ca a refuzat sa mai porneasca. Va rog mult sa-mi raspundeti. Astept parerile voastre.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
corleone dragule ,la fel am patit si eu , pur si simplu m-a lasat in drum si nu a mai pornit, am chemat un amic tot cu un astra si mi-a dat jos calcu` lui l-am pus pe masina mea si a pornit imediat....treaba este ca daca motorul nu merge in parametrii , calculatorul central adica cel de pe motor deasupra cu 2 mufe in el stie acest lucru si nu lasa sa porneasca motorul sa nu se strice si altceva (asa mi-a explicat mie cel care mi l-a reparat) pe mine m-a costat 5,5 milioane cu garantie 3 luni un tip din ALBA ,pe prietenul meu l-a costat 12 milioane si l-a reparat in CLUJ,acum vezi ca mai sunt discutii pe tema asta vezi acest link:

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=6705
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Si eu fratilor sunt satul de problemele cu, calculatorul si e benzin nu dizal, l-am reparat de 2 ori pina acum prima data m-a costat 150 de euro si a doua oara mai exact acum o luna 100 de euro. Daca nu gasesti unde sa il repari te poti duce unde am fost si eu linga piata Bobocica in zona tirgului vitan este un servis unde repara numai masini straine ( unele foarte luxoase) si repara si calculatoare de injectie si baieti chiar se pricep si la bani zic ca este OK. Mie mi-au tinut masina pe testar 2 ore si au masurat toate sondele si cablajele sa descopere de unde e problema si nu mi-ai luat nici un leu dar am reparat calculatorul le ei.
  • cretu-v

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y 17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Apr 2006

  • Mesaj Privat
am nevoie de o informatie poate te pot ajuta.incearca sa scoti mufa de le calc. sunt doua identice sus pe el ,scoate-o pe cea dinspre fata ( radiator) si vezi daca este umed acolo s-ar putea sa gasesti motorina daca ai gasit asa ceva anunta-ma
  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Va multumesc tutror pentru ajutor. Azi am vorbit cu altcineva sa vina cu un tester sa-mi testeze inca odata si sa-mi spuna exact ceea ce este. Poate am noroc si scap mai ieftin, deoarece masina a doua zi dupa intamplarea nefericita, a pornit perfect, a functionat vreo 10 minute si apoi s-a oprit din senin refuzand sa mai reporneasca. Azi dimineata din nou am incercat si la fel se intampla, adica porneste perfect si dupa o anumita perioada de timp se opreste motorul. Il testez din nou deoarece nu prea am incredere in cel care mi-a dat diagnosticul, deoarece se pare ca acel computer este altul. Mie mi-a aratat ceva plasat in partea de jos a motorului, cred ca pe pompa de injectie, pe care scrie high voltage, spunandu-mi ca acela este calculatorul si ca este riscant de umblat la el deoarece exista posibilitatea sa apara alte neplaceri, cum ar fi sa sara aibagurile. Va rog mult sa-mi spuneti voi daca exista acest risc si daca acela este calculatorul.
Din mesajele citite de la voi inteleg ca acel calculator este cel plasat deasupra motorului, pe un "gratar" ca cel de la procesorul PC-ului, care are doua mufe pe el, si care nu pare dificil de scos sau inlocuit.
In ceea ce priveste uleiul, am verificat si motorul este perfect uscat, nu are nici o pierdere iar acele mufe sunt curate si uscate.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
din patania mea pot sa-ti spun ca calculatorul de injectie se afla in partea de jos a motorului pe pompa de injectie chiar ecela care la-i numit tu si se desface destul de usor. pe el se afla o mufa care prin apasare se desface si iasa usor (doar cu o mana).si chiar nu e nici un pericol sa sara airbagurile de la acel calculator care este prins pe motor cu 4 suruburi metric 6 si trebuie cheie inelara de 10 pentru al putea desface,dupa cum dai tu detaliile pot spune ca treaba cu pornitul si opritul peste cateva momente mi s-a intamplat si mie si era de la acest pacatos calculator care se zice ca e prost conceput in fine daca ai citit si topicul indicat de mine si cel cu poza calculatorului desfacut ....problema s-ar parea ca e cam comuna la toti si o poti remedia chiar tu adica sa urmaresti pe cablaj la calculatorul de inj. unde ai lipituri reci(adica nu face contact bine prin lipire cu cositor) , si sa le lipesti tu....acum totusi fa ca mine ia un calc de proba de la vreun coleg si vezi daca mai face la fel.......eu zic sa incerci sa-l desfaci tu si sa vezi in prima faza daca nu ai lipituri reci si abia apoi daca nu reusesti sa-l dai la altcineva sa ti-l repare....
  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
Gata, s-a rezolvat Very Happy !!! Intr-adevar de la calculatorul de injectie era problema. Acele lipituri. Totul a durat jumatate de ora cu montat si demontat computerul. Am refacut acele 3 lipituri cu problema plus inca o lipitura care am observat-o in neregula cand am desfacut calculatorul. Cei mai multi bani i-am cheltuit cu un nene care avea tester si l-am chemat mai mult sa-mi confirme defectiunea , nu ca era necesar, si mare greseala am facut. Cred ca era cofetar, frizer sau orice altceva. Habar nu avea despre masini. Cum a pus mufa, pe computer i-a fost indicata eroarea iar el era convins ca este pompa de injectie distrusa. Chiar insista sa ma convinga si in momentul in care am pornit motorul si functiona. Noroc ca mai am eu habar sa folosesc un calculator si inteleg si ceva engleza.
Asa ca daca Doamne fereste cineva pateste asa ceva, nu disperati si nu cheltuiti 350 de euro sau mai mult (atat mi-au cerut la un service), deoarece este o treaba care se rezolva in 30 de minute.
Va multumesc tuturor pentru ajutor si pentru ca am mai invatat ceva, si nu in ultimul rand pentru ca am economisit 350 de euro.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am si eu o intrebare se cum arata lipiturie alea cu probleme sint pozitionate unde ies ini spre mufa?? Cred ca si la mine tot aceasi problema legata de lipituri a fost si am dat 100 de euro.
La mine nu porned deloc pentru ca baga multa benzina, in execs de se umplea paharelu ala unde este injectoru.
Crezi ca se vede in ECU daca a fost lipit???
  • Visse

  • Mesaje scrise: 1,464
  • Locatie: Alta tara
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jun 2005

  • Mesaj Privat
Daca te uiti mai bine corleone are motor diesel iar tu ANDREI_BAI ai unul pe benzina , difera ECU la cele 2 motoare atat ca structura cat si ca amplasament.
  • corleone

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Jan 2006

  • Mesaj Privat
In primul rand cred ca trebuie clarificata situatia. NU ECU este de vina, nu el are probleme cu lipiturile ci calculatorul de injectie, care la motorul y17dt este plasat pe pompa de injectie (cred), in partea din spate a motorului, la vreo 30 de cm de filtrul de ulei. La mine are pe el o eticheta cu "High Voltage" si o mufa. Este prins cu 4 suruburi si nu este prea dificil de demontat. In acest link este o poza cu acest calculator de injectie demontat in care sunt indicate cele trei lipituri cu probleme : https://www.clubopel.com/alb...c.php?pic_id=2467
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Idea ai vazut ca te-ai descurcat Corleone sa recunosti o lipitura rece.
Bravo, pentru indemanare.
  • edy2172

  • Mesaje scrise: 283
  • Locatie: cugir-alba
  • Masina: Astra 2002 1,7dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2004

  • Mesaj Privat
informatiile din topicul asta face totzi banii, multumesc celor care au pus la dispozitie aceste informatii de care eu aveam nevoie atunci cand am patit-o.....dar oricum sunt super de bune si acum ca poate cine stie....ce se mai intampla pe la uni altii...putem ajuta la randul nostru.....inca o data poza cu calculatorul desfacut e super utila .......eu va multumesc din suflet .....si eram atat de sipareat atunci cand am patit-o......
  • dantes975

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea dilema> de ce mi se opreste motorul in mers, in principiu dupa ce o alerg putin cam 120/130 km/h, apoi daca dau la automat nu porneste iar dacac o las o bucata de timp porneste imediat?
Am dat jos calculatorul de injectie, am fost la un electronist priceput,mi a cositorit acele lipituri reci si degeaba , motorul nu porneste.Am testat o si am gasit un mesaj genul>"17 no engine RPM signal" ma poate ajuta cineva cu acest mesaj si unde se afla acest senzorm dupa cate am inteles ar fi senzorul de la volanta!!
  • dantes975

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2000 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2005

  • Mesaj Privat
Va rog sa ma ajutati in urmatoarea dilema> de ce mi se opreste motorul in mers, in principiu dupa ce o alerg putin cam 120/130 km/h, apoi daca dau la automat nu porneste iar dacac o las o bucata de timp porneste imediat?
Am dat jos calculatorul de injectie, am fost la un electronist priceput,mi a cositorit acele lipituri reci si degeaba , motorul nu porneste.Am testat o si am gasit un mesaj genul>"17 no engine RPM signal" ma poate ajuta cineva cu acest mesaj si unde se afla acest senzorm dupa cate am inteles ar fi senzorul de la volanta!!
  • mikhai

  • Mesaje scrise: 215
  • Locatie:
  • Masina: Astra 2004 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jun 2006

  • Mesaj Privat
cei care au reparat calcu de inj :spuneti cit a tzinut reparatia,ca se pare
ca la cei care circula mult nu tine mai mult de 6-9 luni...ce zicetzi?
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@mikhai
Ce te face sa crezi ca o lipitura refacuta tine mai putin decat una "originala"
Iti garantez ca sunt electronisti care fac lipituri mai bune decat multe lipituri facute de "fabrica"
Asa ca treaba cu 6-9 luni nu are nici un temei.
PS cu ceva ani in urma cand tehnologia SMD era in pionierat, trebuia sa caut varfuri de statie de lipit de 0,5mm ca sa reusesc sa refac niste lipituri improprii.
  • alcaffera

  • Mesaje scrise: 39
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2006

  • Mesaj Privat
@dantes975
Nu stiu ce fault code e ce ai gasit tu, pare incomplet sau interpretat altfel fata de baza de date DTC. Ce am gasit eu referitor la RPM sunt urmatoarele:

P0506 Idle Control System RPM Lower Than Expected
P0507 Idle Control System RPM Higher Than Expected
P0654 Engine RPM Output Circuit Malfunction
P1270 Engine RPM Or Speed Limiter Reached

Daca ai un cod pentru el poate te putem ajuta.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR