Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • mausica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
buna sunt si eu un posesor de opel omega B si de vreo trei zile imi vine sa imi smulg parul din cap ca nu pot sa ii dau de cap . acum vreo trei zile cand ma intorceam acasa mi-sa oprit masina la semafor si cand am pornit-o dinou nu mai mergea motorul rotund,daca o acceleram mai brusc bate avansul,acuma eu ce am facut primul lucru am schimbat bujiile,dar nu s-a intamplat nimica tot asa mere si am inceput sa intreb pe la toti mecanici ce ii stiu si surpriza am auzit cred ca zece variante diferite acuma va intreb si pe voi sa ma ajutati cu pareri sau poate ca ati patit si vai asta ,eu am auzit asa:senzor turatie ,bobina inductie,sonda lamda,pompa benzina,distributie sarita. acuma eu ce sa mai zic sper ca ma puteti ajuta voi cu vreun sfat
Masina mea Opel Omega B am 1995,2.0 16v 136cp,110.000 km
Skip ads

  • zyku

  • Mesaje scrise: 43
  • Locatie: Alba
  • Masina: Frontera 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
mausica a scris:buna sunt si eu un posesor de opel omega B si de vreo trei zile imi vine sa imi smulg parul din cap ca nu pot sa ii dau de cap . acum vreo trei zile cand ma intorceam acasa mi-sa oprit masina la semafor si cand am pornit-o dinou nu mai mergea motorul rotund,daca o acceleram mai brusc bate avansul,acuma eu ce am facut primul lucru am schimbat bujiile,dar nu s-a intamplat nimica tot asa mere si am inceput sa intreb pe la toti mecanici ce ii stiu si surpriza am auzit cred ca zece variante diferite acuma va intreb si pe voi sa ma ajutati cu pareri sau poate ca ati patit si vai asta ,eu am auzit asa:senzor turatie ,bobina inductie,sonda lamda,pompa benzina,distributie sarita. acuma eu ce sa mai zic sper ca ma puteti ajuta voi cu vreun sfat
Masina mea Opel Omega B am 1995,2.0 16v 136cp,110.000 km


Bate avansul? Shocked
Verifica cu atentie firul senzorului de turatie unde intra in acele urechi de fixare ale capacului de la distributie, ca acolo se cam intrerup!
Cele bune!
  • florin.ro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
in bord nu ai aprins nici un martor(bec)?
  • mausica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
culmea ca nu este aprins nici un bec
o sa mai incer maine sa vad si cu senzorul de turatie daca e ceva pe acolo daca nu luni la diagnoza si la mecanic cu ea
  • florin.ro

  • Mesaje scrise: 26
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Omega 1995 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Nov 2007

  • Mesaj Privat
daca nici un martor nu se aprinde Exclamation ,nici pe tester nu o sa apara erori de natura electrica,deci senzorii nu pot fi. verifica si fisele de la bujii.imprumuta de la cineva un set inainte de a cumpara unul nou,poate rezolvi problema astfel Idea .Bafta!
  • mausica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
am fost astazi cu ea la service si mi-a masurat compresia pe pistoane si surpriza la pistonul 3 am o presiune de 3,5 bari si mi-au spus ca ar trebui sa fie intre 12-15 bari deci cica s-au spart segmenti pe piston si ca sar putea sa fie si pistonu asta este deci ma asteapta o segmentare a motoruluiin cel mai fericit caz asta este masina e un hot in casa Sad
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
De la segmenti sparti nu scade asa dramatic....mai repede ceva la supape ele sunt responsabile de scaderi asa mari.Inainte de macelarit motorul cere o verificare la tachetii corespunzatori pistonului cu compresia scazuta sa nu ai acolo problema,in cazul in care simptomul a fost unul brusc si masuratorile sunt reale pe acolo e buba.Fii la fata locului si cere prima oara acolo demontarea,oricum in cazul in care se face segmentare se demonteaza si distributia deci nu muncesc in plus deloc..noroc si astept rezultatele verificarii.In aceste cazuri eu pun respectivul piston in foc(PMS)supapele sunt inchise si introduc aer comprimat prin lacasul bujiei cu o reductie cu acelasi filet daca e problema de etansare supapa se si aude in admisie ori evacuare cum pierde presiune.
  • mausica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
o sa merg la service si o sa vad ce naiba e acolo ca la relantiu nu bate nimica doar daca o accelerezi bruc se aude si atunci nu tot timpul doar la inceput, daca o iei si o accelerezi incetu cu incetu nu se mai aude oricum nu mai intzeleg nimica asa dintr-o data sa se intample asta e stigator la cer si nici nu pot sa inteleg care ar fii motivul
  • mausica

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Timis
  • Masina: Omega 1995
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2010

  • Mesaj Privat
na am fost la service si am facut masina era garnitura de chiulasa puscata intre doua pistoane,deci nu erau nici supapele si nici pistoanele sau segmenti ce sa zic am scapat usor Razz
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR