andy_beb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9 GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
andy_beb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9 GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
andy_beb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9 GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- Edwin
- *******
- 5,987 mesaje
- din 27 Nov 2008
- Zafira 2006 z19dt
- Bistrita-Nasaud
Edwin
- Mesaje scrise: 5,987
- Locatie: Bistrita-Nasaud
- Masina: Zafira 2006 z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Nov 2008
- Mesaj Privat
andy_beb a scris:si cum stiu daca am redresor automat? sa incerc metoda cu, completare si pornire?
Redresorul este un aparat electric alimentat de la 220V ( priza obiºnuitã), care se foloseºte pentru incãrcarea acumulatorilor. Se gãseºte in comerþ ( vezi la hipermarketuri, raionul accesorii auto). Numai bine
- djtaotao
- ****
- 1,677 mesaje
- din 18 Jul 2007
- Sibiu
djtaotao
- Mesaje scrise: 1,677
- Locatie: Sibiu
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Jul 2007
- Mesaj Privat
andy_beb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9 GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- PALLL
- **
- 482 mesaje
- din 01 Apr 2009
- Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Iasi
PALLL
- Mesaje scrise: 482
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1995 1,6 16v x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Acumulatorul in cele mai multe cazuri se descarca mai ales in perioada rece datorita scaderii densitatii electrolitului de la un necesar de 1,28 ajunge in timp la 1,26 sau mai jos pierzandu-si capacitatea de inmagazinare.Primul lucru se masoara cu un densimetru ,pentru acuratete mai mare se face la 20gr. temperatura bateriei ,daca electrolitul are cei 1,28 si nu primeste curent ori nu da e buna de aruncat,daca densitatea e de 1,26 sau mai putin se verifica daca exista depuneri de sulf pe placile din interior ele in mod normal au culoarea brun rosiatica daca sunt gri atunci e sulful depus pe ele in caest caz inlocuiti electrolitul atentie in ce vase scurgeti si pe unde sar stropii ,iar de neutralizat se poate neutraliza cu apa din abundenta.
Pentru cei care au mai multa rabdare si cunostinte se pune cate o lingurita de bicarbonat de sodiu in fiecare element,se umple apoi cu apa distilata se lasa 24 de ore se goleste acumulatorul ,vor curge depunerile gri ,apoi se umple cu electrolit si se pune pe redresor.Curentul de incarcare nu trebuie sa aiba intensitatea mai mare de 5%din capacitatea acumulatorului pentru a nu fierbe electrolitul .Folosesc de 10 ani numai acumulatori pe care altii ii arunca si mai merg intre 2-3 ani cu conditia sa nu fie excesiv de sulfatati ori placile intrerupte asa ca diferite comentarii si impresii neverificate in practica sa fie evitate,singura problema e pretul electrolitului care de la 6,5 ron pe litru a ajuns 20 de unde cumparam eu.Spor la treaba si mare atentie cu acidul....spalati din abundenta pe unde sare alfel gasiti numai gauri a doua zi.
P.S. Incarcarea acumulatorului se face EXCLUSIV cu redresor in conditiile specificate alternatorul nu este pentru asa ceva.
Pentru cei care au mai multa rabdare si cunostinte se pune cate o lingurita de bicarbonat de sodiu in fiecare element,se umple apoi cu apa distilata se lasa 24 de ore se goleste acumulatorul ,vor curge depunerile gri ,apoi se umple cu electrolit si se pune pe redresor.Curentul de incarcare nu trebuie sa aiba intensitatea mai mare de 5%din capacitatea acumulatorului pentru a nu fierbe electrolitul .Folosesc de 10 ani numai acumulatori pe care altii ii arunca si mai merg intre 2-3 ani cu conditia sa nu fie excesiv de sulfatati ori placile intrerupte asa ca diferite comentarii si impresii neverificate in practica sa fie evitate,singura problema e pretul electrolitului care de la 6,5 ron pe litru a ajuns 20 de unde cumparam eu.Spor la treaba si mare atentie cu acidul....spalati din abundenta pe unde sare alfel gasiti numai gauri a doua zi.
P.S. Incarcarea acumulatorului se face EXCLUSIV cu redresor in conditiile specificate alternatorul nu este pentru asa ceva.
andy_beb
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2005 1.9 GTS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Apr 2008
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Fiecare face cum vrea,adaosul de apa distilata la un electrolit oricum sub densitatea optima al dilueaza si mai mult,probabil cu incalzirea vremii vor fi mai usor de suportat pentru acumulatori asemenea probleme,varianta schimbului de electrolit si incarcarea pe redresor e o solutie de moment care facuta bine tine surprinzator de mult.
- Daniel
- ****
- 2,852 mesaje
- din 06 Dec 2004
- Astra 2012 A17DTJ
- Bucuresti
Daniel
- Mesaje scrise: 2,852
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2012 A17DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Dec 2004
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat