lucian333
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1993 C!4NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2010
- Mesaj Privat
Sunt de curand posesor al unui Opel Corsa B 1.4 i (motor C14NZ , 44kw ) ,Fabricata pe 09.12.1992(probabil printre primele exemplare ), inmatriculata in 1994 , 181 000 km....masina adusa din Germania si inscrisa aici de mine.
Am si eu o problema,poate ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi .
Nu imi functioneaza de cand am luat-o ventilatorul de la radiator nici la temperatura de 97 grade C
Mi s-a temperat o data ...
In mod normal acul indicator nu se ridica peste minim, pe vremea asta.
Nu stiu ce fac daca se incalzeste afara.
Oare ventilatorul este pus si el prin sigurante?
Va multumesc anticipat !
Am si eu o problema,poate ma ajutati si pe mine cu niste sfaturi .
Nu imi functioneaza de cand am luat-o ventilatorul de la radiator nici la temperatura de 97 grade C
Mi s-a temperat o data ...
In mod normal acul indicator nu se ridica peste minim, pe vremea asta.
Nu stiu ce fac daca se incalzeste afara.
Oare ventilatorul este pus si el prin sigurante?
Va multumesc anticipat !
- Laur R.
- **
- 290 mesaje
- din 17 Oct 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
Laur R.
- Mesaje scrise: 290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
lucian333
- Mesaje scrise: 15
- Locatie: Dolj
- Masina: Corsa 1993 C!4NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2010
- Mesaj Privat
ionouts
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2002 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Mar 2010
- Mesaj Privat
- Laur R.
- **
- 290 mesaje
- din 17 Oct 2009
- Vectra 1998 X18XE
- Bucuresti
Laur R.
- Mesaje scrise: 290
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Oct 2009
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
hienax
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
- scanx
- ***
- 681 mesaje
- din 07 Jun 2009
- Corsa 2001 Z12XE
- Iasi
scanx
- Mesaje scrise: 681
- Locatie: Iasi
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jun 2009
- Mesaj Privat
hienax
- Mesaje scrise: 76
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2009
- Mesaj Privat
mihai pmc
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Arges
- Masina: Astra 2002 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Sep 2009
- Mesaj Privat
- Leonardbraila
- ***
- 605 mesaje
- din 25 Mai 2010
- Corsa 2001 Z12XE
- Braila
Leonardbraila
- Mesaje scrise: 605
- Locatie: Braila
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Mai 2010
- Mesaj Privat
si eu am o problema cu ventilatorul si cu antigelul+apa distilata care dispare din borcan.
ventilatorul porneste cand ajunge apa la 95 grade...asa este normal?
intr-o luna jumate am completat 1,5l de apa distilata...este normal sa piarda atata apa?
zilnic imi trece apa de 90 grade...este o problema asta?
masina este o corsa C 1,2 75CP cu aer conditionat
daca nu m-am exprimat bine si nu ati inteles problema va rog sa-mi spuneti
ventilatorul porneste cand ajunge apa la 95 grade...asa este normal?
intr-o luna jumate am completat 1,5l de apa distilata...este normal sa piarda atata apa?
zilnic imi trece apa de 90 grade...este o problema asta?
masina este o corsa C 1,2 75CP cu aer conditionat
daca nu m-am exprimat bine si nu ati inteles problema va rog sa-mi spuneti
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Leonardbraila daca nu ai furtune crapate e clasic adica pompa apa, scurgerile nu le vezi ca se usuca dar daca se demonteaza fulia se vede 'sarea'. Vezi topic la Agila si Corsa. Daca ai antigel in ulei (adica maioneza) e garnitura distributie varza, ai topic la Corsa (foarte rar cedeaza cea de chiulasa).
doru26
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Cluj
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mar 2011
- Mesaj Privat
in partea stanga jos la radiator ai un bulb cu doua fire care vin de la ventilator scoate mufa de la bulb si fa un scurt la mufa cu o agrafa sau un fir cu lite si daca merge ventilatorul schimba bulbul, am avut si eu aceiasi problema si am rezolvato astfel.se ia usor jos cu o cheie de 19 sa te duci cu el la un magazin de piese ca sunt de mai multe feluri(mai lung sau mai scurt) in interior
- danpet
- ****
- 1,149 mesaje
- din 05 Jun 2010
- Corsa 1994 C14NZ
- Sibiu
danpet
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Sibiu
- Masina: Corsa 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jun 2010
- Mesaj Privat
doru26,bine ai venit,dar nu stim cui ai raspuns,ca postarea dinainte,e din 10 august 2010.
Acel "bulb" se numeste termocupla si e posibil sa fie buna si totusi ventilatorul sa nu porneasca niciodata,daca termostatul e blocat pe inchis si deci,lichidul nu circula prin radiator.E o situatie foarte periculoasa pentru doamne,sau pt cei ce nu se prea uita pe bord,la indicatoare,pt ca multe masini nu au avertizare in astfel de situatii (a mea nu are).
Eu chiar ma gandeam daca sa nu-i fac un modul de "alarma" la supratemperatura (sunt electronist).Eu am patit-o,dar am fost pe faza si nu a trecut de 100oC,dar,...merge si sotia cu masina.
Acel "bulb" se numeste termocupla si e posibil sa fie buna si totusi ventilatorul sa nu porneasca niciodata,daca termostatul e blocat pe inchis si deci,lichidul nu circula prin radiator.E o situatie foarte periculoasa pentru doamne,sau pt cei ce nu se prea uita pe bord,la indicatoare,pt ca multe masini nu au avertizare in astfel de situatii (a mea nu are).
Eu chiar ma gandeam daca sa nu-i fac un modul de "alarma" la supratemperatura (sunt electronist).Eu am patit-o,dar am fost pe faza si nu a trecut de 100oC,dar,...merge si sotia cu masina.