Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • hyper

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Vreau sa-mi iau o astra II clasic 1.6 16V 100 cai sau 1.7 cdti 80 cai (inca mai pun in balanta decizia). Am intrebat in stanga, in dreapta, am citit cred tot ce este pe forum si am vreo cateva intrebari pentru detinatori:
1. Este adevarat ca in timp se "duce" pompa de apa care este integrata in motor si il distruge ?
2. Am citit pe forum ca "sare" de spate la viteze peste 70 km/h ? Am patit-o destul de rau pe un cielo hatchback .. de am ajuns pe sensul contrar cat p'aci sa sar in santul de acolo - noroc ca nu venea nimic de pe contrasens - si pe clio actual cand trec peste denivelari gen valuri micute - create probabil de caldura vara - la viteza peste 70 si in acelasi timp iau vreo curba are tendinta sa se "mite" pe sosea Sad.

Ce altceva mai stiti voi ca "pica" la astra clasic II ?
Multumesc anticipat .
Skip ads

  • sorin666

  • Mesaje scrise: 3,888
  • Locatie: outside Manell's Land
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Cele doua sunt zvonuri nu prea verificate in practica...
  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Dupa parerea mea nici nu se pune problema sa ai indoieli legate de tinuta de drum. Astra G (si Classic II automat) este in alta divizie fata de Cielo sau Clio, daca vrei concurentii ei sunt Golf IV si Focus. Fiabilitatea e probabil mai mica fata de Astra G pt. ca Classic II sunt facute in Polonia si se adreseaza unei anumite categorii de piete ( vezi discutia https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=1370) dar daca iti permiti eu zic ca merita fata de Clio, Logan sau Cielo.
  • mircs

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2005

  • Mesaj Privat
Mie mi s-a spus ca poate sari de spate la denivelari cand sunt probleme cu flansele de amortizor, amortizoarele, sau un arc este rupt.
Nu bag mana in foc ... nu sunt expert in masini. Afirmatia originala nu imi apartine.
Opelul meu Astra 1,4 din 2001 pana acum 1 an statea exemplar pe sosea. Acum nu prea mai sta din cauza amortizoarelor - e scurs uleiul din toate.

Mircea
  • Corneliu Panait

  • Mesaje scrise: 268
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Zafira 2003 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Nov 2004

  • Mesaj Privat
Tinuta de drum e data aproape exclusiv de starea amortizoarelor. Din experienta va spun ca dupa ce am schimbat amortizoarele pe spate, aveam parca alta masina. Vreau acum sa-i fac un test si pe fata, cred ca le-a venit si lor timpul.
  • zsizsi

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 2001 Z14XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Jan 2010

  • Mesaj Privat
(Caravan) Eu nu am reusit sa ii fac spatele sa se abata de la traiectorie indiferent de conditiile meteo. Pe zapada prima data mereu ii fuge fata (eviden fara sa accelerez, daca accelerez un pic atunci ii fuge fata la viteza si mai mica). Doar cu frana de mana trasa si numai pe zapada am reusit.
  • Gabi.B.HD

  • Mesaje scrise: 3,437
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2011 A16XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Mai 2007

  • Mesaj Privat
@zsizsi
Cred ca din martie 2005 s-a hotarat daca sa o cumpere sau nu. Fii mai atent la ce discutii raspunzi.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR