jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
Salutare! Urmaresc forumul cu interes si as dori sa stiu mai multe date despre Opel Meriva<fiabilitate, costuri revizii, piese.Intentionez sa cumpar pt familie o astfel de masina.Mai precis variantele de 1,4 twinport sau 1,7 dti.Daca aveti detalii despre masinuta- comportament rutier,stabilitate,etc rog postati.
Multumesc!
Multumesc!
- chiciuc
- ****
- 1,372 mesaje
- din 29 Apr 2004
- Vectra 1997 X20DTL
- Craiova
chiciuc
- Mesaje scrise: 1,372
- Locatie: Craiova
- Masina: Vectra 1997 X20DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Apr 2004
- Mesaj Privat
- pratmin
- **
- 401 mesaje
- din 21 Sep 2004
- Agila 2002 Z12XE
- Comanesti
pratmin
- Mesaje scrise: 401
- Locatie: Comanesti
- Masina: Agila 2002 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Sep 2004
- Mesaj Privat
jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
Imi permit sa intervin...
Ca familist ti-as sugera un efort si sa treci la o zafira....
Meriva nu a avut succesul scontat si e putin cam micuta (asta ar fi un avantaj daca predomina orasul in drumurile tale)
diferenta de pret nu mi se pare mare (atentie f. mare ca la pretul CIP dat de dealeri pt Meriva lipsesc f. multe si trebuie sa adaugi!!!)
Vizavi de intervalele de service... si la Zafira -teoretic- sint la 30000
Pt Romania se recomanda insa 15000 iar eu schimb filtrul de polen si cel de aer pe la 8000 (habar n-ai cit de imbicsite sint....) iar uleiul (cu flitru) pe la 10000. Si e mai bine asa...
daca mai ai intrebari nu ezita... putem vorbi muuuult numai timp sa ai
Ultima modificare făcută de zafirul la Lun 04 Apr, 2005 9:00 am
Ca familist ti-as sugera un efort si sa treci la o zafira....
Meriva nu a avut succesul scontat si e putin cam micuta (asta ar fi un avantaj daca predomina orasul in drumurile tale)
diferenta de pret nu mi se pare mare (atentie f. mare ca la pretul CIP dat de dealeri pt Meriva lipsesc f. multe si trebuie sa adaugi!!!)
Vizavi de intervalele de service... si la Zafira -teoretic- sint la 30000
Pt Romania se recomanda insa 15000 iar eu schimb filtrul de polen si cel de aer pe la 8000 (habar n-ai cit de imbicsite sint....) iar uleiul (cu flitru) pe la 10000. Si e mai bine asa...
daca mai ai intrebari nu ezita... putem vorbi muuuult numai timp sa ai
Ultima modificare făcută de zafirul la Lun 04 Apr, 2005 9:00 am
jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
Multumesc pt. sugestii.Intr-adevar pt mine predomina drumurile in oras.Diferenta pt Zafira este totusi mare .Meriva este mai mica si sistemul flex e destul de ingenios.Acum cu scumpirea accizelor e interesanta evolutia benzina vs diesel.Eu inclin catre benzina fiindca merg mai putini km/an. Care ar fi totusi costurile la revizii pt Meriva?
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
insist
mi-am luat zafira in 2001 cu gindul s-o vind dupa 3-4 ani si apoi sa-mi iau ceva mai mic (astra caravan sau meriva)
am studiat f. mult "fenomenul" si am ajuns la concluzia ca meriva nu merita
o meriva Cosmo 1.6 100CP (care se presupune a fi varianta top) e 11607 CIP.
Am intrat pe site-ul Opel.ro (considerind ca de la ultima mea incercare de configurare s-or mai fi schimbat citeva chestii) si am configurat-o spre a o duce la echiparea unei zafire elegance (care are cam aproape tot in standard) cu motor identic cu cel de pe zafira mea (1.8 125CP)
SURPRIZA: aerul conditionat nu e in standard - ca si altele - vezi mai jos
pret final CIP: 14788 !!!! contra 15372 (Zafira Elegance)
in ac. conditii nu mai cred ca diferenta mai e chiar asa mare....
(Dotãri opþionale selectate:
Aer condiþionat 703 Euro
Scut protecþie motor 27 Euro
Plasã compartiment marfã 20 Euro
Pachetul Practic 41 Euro
Sertar sub scaun pasager dreapta 16 Euro
Pachetul Familie 157 Euro
Proiectoare ceaþã 124 Euro
Scaun pasager faþã rabatabil 71 Euro
Display cu afiºaj grafic 105 Euro
Sistem de spãlare a farurilor prin presiune 207 Euro
Oglinzi reglabile electric cu încãlzire, asferice (ºofer), în culoarea caroseriei 82 Euro
Computer de bord 190 Euro
Volan îmbrãcat în piele 66 Euro
Suport lombar, scaun stânga 22 Euro
Airbag frontal ºofer ºi pasager, airbag-uri laterale 249 Euro
Geamuri electrice faþã ºi spate 166 Euro
Lãmpi lecturã spate 8 Euro
Închidere centralizatã cu telecomandã radio 157 Euro
Plasã siguranþã (spãtar scaun faþã pânã la tavan) 83 Euro
Scaun ºofer reglabil pe înãlþime 40 Euro
Parbriz termoreflector 153 Euro)
mi-am luat zafira in 2001 cu gindul s-o vind dupa 3-4 ani si apoi sa-mi iau ceva mai mic (astra caravan sau meriva)
am studiat f. mult "fenomenul" si am ajuns la concluzia ca meriva nu merita
o meriva Cosmo 1.6 100CP (care se presupune a fi varianta top) e 11607 CIP.
Am intrat pe site-ul Opel.ro (considerind ca de la ultima mea incercare de configurare s-or mai fi schimbat citeva chestii) si am configurat-o spre a o duce la echiparea unei zafire elegance (care are cam aproape tot in standard) cu motor identic cu cel de pe zafira mea (1.8 125CP)
SURPRIZA: aerul conditionat nu e in standard - ca si altele - vezi mai jos
pret final CIP: 14788 !!!! contra 15372 (Zafira Elegance)
in ac. conditii nu mai cred ca diferenta mai e chiar asa mare....
(Dotãri opþionale selectate:
Aer condiþionat 703 Euro
Scut protecþie motor 27 Euro
Plasã compartiment marfã 20 Euro
Pachetul Practic 41 Euro
Sertar sub scaun pasager dreapta 16 Euro
Pachetul Familie 157 Euro
Proiectoare ceaþã 124 Euro
Scaun pasager faþã rabatabil 71 Euro
Display cu afiºaj grafic 105 Euro
Sistem de spãlare a farurilor prin presiune 207 Euro
Oglinzi reglabile electric cu încãlzire, asferice (ºofer), în culoarea caroseriei 82 Euro
Computer de bord 190 Euro
Volan îmbrãcat în piele 66 Euro
Suport lombar, scaun stânga 22 Euro
Airbag frontal ºofer ºi pasager, airbag-uri laterale 249 Euro
Geamuri electrice faþã ºi spate 166 Euro
Lãmpi lecturã spate 8 Euro
Închidere centralizatã cu telecomandã radio 157 Euro
Plasã siguranþã (spãtar scaun faþã pânã la tavan) 83 Euro
Scaun ºofer reglabil pe înãlþime 40 Euro
Parbriz termoreflector 153 Euro)
jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
Si eu insist Zafira mi se pare mare.Stiu ca diferenta de ampatament intre Zafira si Meriva este foarte mica.Pt. 4- 5 persoane cred ca este suficienta.Configuratia pt Meriva cuprinde acum si A/C standard.Am studiat si eu destul de mult fenomenul adica ideea de monovolum.Meriva e de conceptie mai noua si mai ieftina intr-adevar.Concurenti la clasa ei mai sunt Ford fusion, Fiat ideea dar realizate pe platforme de fiesta si punto.Ca siguranta Meriva are 4 stelela testul Euro ncap ceea ce reprezinta ceva.E o alegere dificila in functie si de posibilitati.Astept si alte opinii.
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Daca iti doresti o familiala pura iar confortul e pe primul plan, intr-adevar, un monovolum se recomanda. Tb. sa te astepti insa la un comportament mai putin sigur ca la o berlina/break clasica si in general sa adopti un stil "defensiv" de conducere. In alta ordine de idei, daca Zafira e construit pe platforma Astra, Meriva e pe platforma Corsa? Daca e asa nu prea isi merita banii...
jamesx
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Mar 2005
- Mesaj Privat
Meriva nu e construita pe platforma de corsa.E un concept nou realizat in proportie de 80% cu elemente noi doar unele componente au fost preluate de la corsa si astra.Sigur in cazul merivei ideea de viteza cred ca nu se pune dar pt. confort cred ca e rezon.Nu prea am vazut multe in Romania.Ideea de monovolum nu e inca asa prezenta.Acum a aparut si mitshubishi colt nou- asa numita masina anului in Romania-dar in opinia mea nu cred ca va avea multi cunparatori.La noi se merge pe ideea de break in functie si de portbagaj.
In sensul asta ar merita studiat studiat si Opel Astra H Caravan.Nu arata rau deloc iar la pret e aproape de Meriva.Poate niste impresii de la posesori ar fi binevenite.
In sensul asta ar merita studiat studiat si Opel Astra H Caravan.Nu arata rau deloc iar la pret e aproape de Meriva.Poate niste impresii de la posesori ar fi binevenite.
Culbutor
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2006
- Mesaj Privat
Pentru Zafirul:
Inteleg simpatia ta pentru Zafira, insa trebuie inteles ca nu pentru toti oamenii o masina mai mare inseamna o masina mai satisfacatoare.
De ce oare in marile orase occidentale masinile dominante sunt hatchback-urile si nu sedanurile? Fiindca oamenii de acolo nu cumpara masini "la metru", precum cârnatii, ci pentru maniabilitatea lor, pentru abilitatea de a fi parcate cu mai mare usurinta...
Pentru cineva care are, sa zicem o familie de 3 persoane, "coada" mai lunga a Zafirei, si cele 7 locuri nu reprezenta un mare avantaj. In plus, motorizarea optima pentru Meriva nu este acceasi ca pentru Zafira. Socoteala ta cu motorul de 1,8 l pentru Meriva nu tine seama de acest lucru. E suficient sa te uiti la statisticile preivnd motoarele cele mai vandute pe Meriva, si vei vedea ca cel de 1,8 este in minoritate neta.
Iar in privinta "insuccesului" Merivei, gresesti! Meriva este cel mai vandut mini-monovolum in Germania si Italia. Ia utia-te aici:
"I numeri parlano da soli: ben 92.000 esemplari venduti solo in Italia, fino a Dicembre 2005, e 500.000 in tutt’Europa."
Eu nu as spune ca jumatate de milion de exemplare reprezinta un esec financiar. Ci dimpotriva!
Inteleg simpatia ta pentru Zafira, insa trebuie inteles ca nu pentru toti oamenii o masina mai mare inseamna o masina mai satisfacatoare.
De ce oare in marile orase occidentale masinile dominante sunt hatchback-urile si nu sedanurile? Fiindca oamenii de acolo nu cumpara masini "la metru", precum cârnatii, ci pentru maniabilitatea lor, pentru abilitatea de a fi parcate cu mai mare usurinta...
Pentru cineva care are, sa zicem o familie de 3 persoane, "coada" mai lunga a Zafirei, si cele 7 locuri nu reprezenta un mare avantaj. In plus, motorizarea optima pentru Meriva nu este acceasi ca pentru Zafira. Socoteala ta cu motorul de 1,8 l pentru Meriva nu tine seama de acest lucru. E suficient sa te uiti la statisticile preivnd motoarele cele mai vandute pe Meriva, si vei vedea ca cel de 1,8 este in minoritate neta.
Iar in privinta "insuccesului" Merivei, gresesti! Meriva este cel mai vandut mini-monovolum in Germania si Italia. Ia utia-te aici:
"I numeri parlano da soli: ben 92.000 esemplari venduti solo in Italia, fino a Dicembre 2005, e 500.000 in tutt’Europa."
Eu nu as spune ca jumatate de milion de exemplare reprezinta un esec financiar. Ci dimpotriva!
Culbutor
- Mesaje scrise: 7
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2006
- Mesaj Privat
Mai in amanunt:
"Since its debut in 2003, over 500,000 Meriva have been sold. In 2005 alone, the compact minivan sold more than 180.000 units throughout Europe, with 56,000 of those in Germany. The Opel Meriva not only makes a statement in registration statistics, but has also earned the respect of professional testers: in 2004, it won ten comparison tests as well as seven first-place victories in the German trade journal “AutoBild”."
( http://www.schwab-kolb.com/opel/en/opel0056.htm )
Iar intr-o revista nemteasca:
Seit dem fulminanten Start im Jahr 2003 mit bisher über 500.000 verkauften Meriva fand der kompakte Mini-Van allein im Jahr 2005 europaweit über 180.000 Käufer, mit 56.000 davon gut ein Viertel in Deutschland.
adica:
De la debutul fulminant din 2003, avand la activ pana acum peste 500,000 de unitati vandute, Meriva si-a gasit 180,000 de cumparatori in 2005, din care un sfert --56,000-- in Germania.
( http://www.autosieger.de/mo...id=544&page=2 )
"Since its debut in 2003, over 500,000 Meriva have been sold. In 2005 alone, the compact minivan sold more than 180.000 units throughout Europe, with 56,000 of those in Germany. The Opel Meriva not only makes a statement in registration statistics, but has also earned the respect of professional testers: in 2004, it won ten comparison tests as well as seven first-place victories in the German trade journal “AutoBild”."
( http://www.schwab-kolb.com/opel/en/opel0056.htm )
Iar intr-o revista nemteasca:
Seit dem fulminanten Start im Jahr 2003 mit bisher über 500.000 verkauften Meriva fand der kompakte Mini-Van allein im Jahr 2005 europaweit über 180.000 Käufer, mit 56.000 davon gut ein Viertel in Deutschland.
adica:
De la debutul fulminant din 2003, avand la activ pana acum peste 500,000 de unitati vandute, Meriva si-a gasit 180,000 de cumparatori in 2005, din care un sfert --56,000-- in Germania.
( http://www.autosieger.de/mo...id=544&page=2 )
- zafirul
- ****
- 1,443 mesaje
- din 22 Apr 2004
- Zafira 2001 Z18XE
- Bucuresti
zafirul
- Mesaje scrise: 1,443
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Zafira 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Apr 2004
- Mesaj Privat
culbutor, departe de mine ideea de a intra in polemica....
chiar am apreciat posturile tale documentate (mai ales cele din topicul "de ce nu avem un topic dedicat pt meriva")
sa fac nitica lumina mai intii in ceea ce ma priveste
sint foarte tipicar, spre ex. m-am documentat vreo luna si ceva inainte de a-mi cumpara o combina frigorifica.... iar dupa aia a mai trecut inca vreo luna si ceva cu documentari care sa ma duca la concluzia ca am facut intr-adevar un lucru bun cumparind acel produs...
iti dai seama cita framintare a fost dupa ce am luat zafira.. mai ales ca intre timp VW scosese Touranul, pe urma Scenicul a scos modelul II...
in lipsa semnaturii tale nu pot decit sa banuiesc ca esti fan Meriva insa fara a avea una...
eu insa vorbesc din experienta mea de 5 ani cu zafirica....
daca citesti mai atent se vede ca la un mom. dat am cochetat cu ideea trecerii la meriva (e mai micuta, sistemul flex din interior este mult mai bine gindit...)
ceea ce am subliniat eu este insa ca daca vrei sa pui dotari pe ea pretul se apropie mult de cel al unei zafire.
N.B discutia asta era anul trecut, Zafira II inca nu aparuse... intr-adevar acum diferenta de lungime intre ele este f. mare (4.04 vs 4.45 la zafira)
referitor la insucces ma refeream pt piata din RO care e atipica...
rominul este cel mai snob cumparator... (vezi A seis cu clima bizonica....)
nu are rost sa comparam vinzarile din tarile unde cumparatorul este civilizat si isi alege masina si pe alte considerente decit "ah, sa moara dujmanii mei...."
sincer eu ma asteptam la un boom al monovolumelor in RO pt simplul fapt ca sint bune la de toate... si la carat butoiul cu varza si sacii de cartofi (ca sa nu mai vedem dacii cocosate pe sosele...) si la mersul in oras.
Pe de alta parte Meriva face parte din categoria UAV care NU este monovolum.. (concurenti directi Ford Fusion, Fiat Idea)
Si ca tot vorbim de cifre... nu mai stiu cind, sapind pe net gasisem o cifra despre zafire: 1,4 milioane vindute... bun, o sa zici ca a avut mai mult timp la dispozitie din sept 99 pina in sept 2005.... asa e...
atentie: francezii -care stim bine cit de "nationalisti" sint vizavi de masinile lor, sint "invadati" de Zafire si in plus parca anul trecut Opel a luat locul I la masini de import....
de-aia zic ca nu trebuie comparate side-by-side pt ca nu concureaza direct, se adreseaza unor categorii diferite de cumparatori
vino si tu pe la intilnirile clubului si putem dezbate pe viu...
chiar am apreciat posturile tale documentate (mai ales cele din topicul "de ce nu avem un topic dedicat pt meriva")
sa fac nitica lumina mai intii in ceea ce ma priveste
sint foarte tipicar, spre ex. m-am documentat vreo luna si ceva inainte de a-mi cumpara o combina frigorifica.... iar dupa aia a mai trecut inca vreo luna si ceva cu documentari care sa ma duca la concluzia ca am facut intr-adevar un lucru bun cumparind acel produs...
iti dai seama cita framintare a fost dupa ce am luat zafira.. mai ales ca intre timp VW scosese Touranul, pe urma Scenicul a scos modelul II...
in lipsa semnaturii tale nu pot decit sa banuiesc ca esti fan Meriva insa fara a avea una...
eu insa vorbesc din experienta mea de 5 ani cu zafirica....
daca citesti mai atent se vede ca la un mom. dat am cochetat cu ideea trecerii la meriva (e mai micuta, sistemul flex din interior este mult mai bine gindit...)
ceea ce am subliniat eu este insa ca daca vrei sa pui dotari pe ea pretul se apropie mult de cel al unei zafire.
N.B discutia asta era anul trecut, Zafira II inca nu aparuse... intr-adevar acum diferenta de lungime intre ele este f. mare (4.04 vs 4.45 la zafira)
referitor la insucces ma refeream pt piata din RO care e atipica...
rominul este cel mai snob cumparator... (vezi A seis cu clima bizonica....)
nu are rost sa comparam vinzarile din tarile unde cumparatorul este civilizat si isi alege masina si pe alte considerente decit "ah, sa moara dujmanii mei...."
sincer eu ma asteptam la un boom al monovolumelor in RO pt simplul fapt ca sint bune la de toate... si la carat butoiul cu varza si sacii de cartofi (ca sa nu mai vedem dacii cocosate pe sosele...) si la mersul in oras.
Pe de alta parte Meriva face parte din categoria UAV care NU este monovolum.. (concurenti directi Ford Fusion, Fiat Idea)
Si ca tot vorbim de cifre... nu mai stiu cind, sapind pe net gasisem o cifra despre zafire: 1,4 milioane vindute... bun, o sa zici ca a avut mai mult timp la dispozitie din sept 99 pina in sept 2005.... asa e...
atentie: francezii -care stim bine cit de "nationalisti" sint vizavi de masinile lor, sint "invadati" de Zafire si in plus parca anul trecut Opel a luat locul I la masini de import....
de-aia zic ca nu trebuie comparate side-by-side pt ca nu concureaza direct, se adreseaza unor categorii diferite de cumparatori
vino si tu pe la intilnirile clubului si putem dezbate pe viu...
- LEXXX
- ****
- 1,019 mesaje
- din 25 Jan 2005
- Astra 2004 Z18XE
- Bucuresti
LEXXX
- Mesaje scrise: 1,019
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jan 2005
- Mesaj Privat
Eu apreciez mult Zafira pentru ce ofera, dar nu apreciez masinile mari care sunt folosite cu precadere in oras, nu sunt practice nici cand incerci sa te strecori prin trafic, nici cand incerci sa gasesti un loc de parcare. Facand o mica comparatie cu Astra G in 3 usi(cea mai mica versiune), vedem ca Meriva este mai scurta cu 69 mm (4042 fata de 4111), si mai ingusta cu 15 (1694 fata de 1709), deci in termeni de manevrabilitate in oras nu putem spune decat ca sta excelent. Daca in acelasi timp ofera si loc suficient pentru 4 persoane cu bagaje, mi se pare o alegere excelenta. In a alege intre Zafira si Meriva eu zic ca pretul conteaza ultimul, sunt masini cu destinatii diferite care ofera lucruri diferite. Daca ai o familie numeroasa esti obligat sa alegi Zafira, iar Zafira constituie o alegere excelenta si daca ai nevoie de o masina de mers in concediu care sa ofere un spatiu interior cat mai mare si loc pentru o cantitate mare de bagaje. Meriva este un MPV, care poate suplini cu succes si sarcini cotidiene, drumuri prin oras, atat singur cat si cu 3-4 persoane in masina, cat si drumuri mai lungi, cu bagaje si tot tacamul. Este clar ca nu vei sta la fel de bine in Meriva, cu masina incarcata la drum lung ca si in Zafira, dar cand te intorci cu ea in vacarmul citadin, ii recunosti cu usurinta meritele. Eu mi-as lua Meriva daca ar fi singura masina in familie, si Zafira daca as mai avea o masina de oras.... Nu tin partea nici unui model, insa vorbaria asta lunga pe care am insirat-o aici nu face decat sa sublinieze faptul ca cele doua masini sunt destinate unor moduri de utilizare destul de diferite, si abia dupa ce faci o radiografie a modului in care vei folosi masina poti sa alegi in favoarea unui model.
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
zafirul a scris:...atentie: francezii -care stim bine cit de "nationalisti" sint vizavi de masinile lor, sint "invadati" de Zafire si in plus parca anul trecut Opel a luat locul I la masini de import....
*
Daca te-ai documenta "la fata locului" ti-ai da seama ca nu e asa... Sunt mai rare decat monstrul din Loch Ness, Scenic si Picasso sa traiasca... Sau VW pentru snobi...
- obiwankenobi
- **
- 182 mesaje
- din 19 Oct 2005
- Astra 2008 y17dth
- Brasov
obiwankenobi
- Mesaje scrise: 182
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2008 y17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Oct 2005
- Mesaj Privat
ptr Ingineru: Motorul de 1.3CDTI face fata cu brio la greutati de pina 1500kg (masina+incarcatura), adica am gonit eu cu 130kmh si am depasit usor la viteza aceea . Asa ca ptr o masina folosita preponderent ptr oras eu zic ca este acceptabil iar consumul mediu este in jur de 5l/100.Ai insa dreptate cind spui ca este un motor nou si deci nu a trecut proba timpului.
- dady_vale
- ***
- 893 mesaje
- din 03 Feb 2006
- Astra 2007 Z16xp1
- Brasov
dady_vale
- Mesaje scrise: 893
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2007 Z16xp1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2006
- Mesaj Privat