alin111ro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1984 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
salut colegi de kadett,poate ma ajuta si pe mine cineva ,,,orice idee ,este binevenita.am un kadett 1,3S, carburator varajet2 ..si de mult timp ma tot chinuie ,,,nu sta la relanti.Dupa ce o pornesc tb sa-i dau spritzuri ca sa stea la relanti,,vreo 5 minute dupa care merge totul normal..MAi ales ca a venit iarna,ma innebuneste pana o incalzesc.am mai fost pe la "mecanici auto" si mai toti spuneau ca tb dat carburatorul jos ,,si curatat,.Am zis ca o sa-l dau eu jos dar ,am zis ca mai bine astept,,niste idei de la colegi,,poate au intampinat aceiasi problema!
unicorn_- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Prahova
- Masina: Kadett 1989
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2007
- Mesaj Privat
trebuie curatat!
se aduna tot felul de depuneri! pompa de spritz trebuie verificata sa iti pulverizeze ca lumea..! plus ca mai ai doua jicloare la interior!
daca nu ai mai facut nu te apuca!
intreaba pe cineva care a mai facut!
la mine merge ok...! am avut aceeasi pb dupa ce am luat-o de la proprietar! mai rau ca la tine.....el mergea tot timpul cu socul tras!
spor la treaba!
se aduna tot felul de depuneri! pompa de spritz trebuie verificata sa iti pulverizeze ca lumea..! plus ca mai ai doua jicloare la interior!
daca nu ai mai facut nu te apuca!
intreaba pe cineva care a mai facut!
la mine merge ok...! am avut aceeasi pb dupa ce am luat-o de la proprietar! mai rau ca la tine.....el mergea tot timpul cu socul tras!
spor la treaba!
alin111ro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1984 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
unicorn_ a scris:trebuie curatat!
se aduna tot felul de depuneri! pompa de spritz trebuie verificata sa iti pulverizeze ca lumea..! plus ca mai ai doua jicloare la interior!
daca nu ai mai facut nu te apuca!
intreaba pe cineva care a mai facut!
la mine merge ok...! am avut aceeasi pb dupa ce am luat-o de la proprietar! mai rau ca la tine.....el mergea tot timpul cu socul tras!
spor la treaba!
DA, MERCI MULT. PROBABIL UNUL DIN JIGLOARELE ALEA , TB SA FIE CEL DE RELANTI .POMPA DE SPRITZ AM VAZUT CA-MI PULVERIZEAZA BENZINA.CAND AVEAM O DACIE 1310 ERAM SPECIALIST IN REGLAT CARBURATOARE DE DACIE,DAR LA BABANU ASTA DE CARBURATOR AM ZIS SA NU MA BAG,CU TOATE CA AM SETUL DE GARNITURI PT CARBURATOR CUMPARAT NOU.CHIAR AZI CAND AM PORNIT-O,,TB SA-I DAU SPRITURI 5 MINUTE MA ,MAI SI ZDRUNCINA,PANA SE INCALZESTE MOTORUL CAT DE CAT. DACA SE MAI INCALZESTE AFARA O SA-L DAU JOS CA ACUM E PREA FRIG ,DOAR ARE NUMAI 4 PIULITE SI GATA,O SA VAD ,MERCI, MAI TINEM LEGATURA
se aduna tot felul de depuneri! pompa de spritz trebuie verificata sa iti pulverizeze ca lumea..! plus ca mai ai doua jicloare la interior!
daca nu ai mai facut nu te apuca!
intreaba pe cineva care a mai facut!
la mine merge ok...! am avut aceeasi pb dupa ce am luat-o de la proprietar! mai rau ca la tine.....el mergea tot timpul cu socul tras!
spor la treaba!
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
alin111ro
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Suceava
- Masina: Kadett 1984 1.3
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2009
- Mesaj Privat
AdamOpel a scris:Daca ar fi carburatorul murdar de ce functioneaza cu motorul cald?
verificati socul! ce fel de soc aveti? manual sau electronic?
socul e manual,,,,fii sigur ca e verificat..le-am luat pe toate prin eliminare,,schimbat fise ,bujii,tot felul de natzii de curatat carburatoare,,deci nu am sa inteleg niciodata de ce la cald imi functioneaza bine si la rece imi face figuri.as vrea sa verific jigleoru de relanti,dar nu stiu unde e plasat.
verificati socul! ce fel de soc aveti? manual sau electronic?