prin urmare, cele intamplate su fost urmatoarele; luna trecuta, intr-o seara in imp ce cautam un loc de parcare am auzit un mic troncanit la motor la o accelerare usoara, cand am parcat si am coborat imi curgea lichidul de racire pe undeva pe sub radiator, in cateva secunde a disparut tot. am lasat-o sa se raceasca si apoi cu niste apa si antigel am reusit sa o duc la un service, acolo, dupa doua zile ma suna baietii si imi spun ca radiatorul meu nu are nimic 😶 . le-am explicat ca nu se poate, ei au insistat ca au mers cu masina, ca nu are nimic, am insistat sa il demonteze, moment in care au remarcat, ca in partea de jos, unde este prins (lipit, sudat) capacul de plastic prin care sunt galeriile de jos de blocul radiatorului era foarte ruginit si umflata toata imbinarea.
Din cauza ca nu era o fisura clara, si era doar foarte ruginit si "putred" nu scapa apa decat cand se incalzea si se facea presiune.
Intre galeriile de plastic de sus si de jos, si blocul de aluminiu al radiatorului mai este pusa o placuta de tabla
![Question](http://www.clubopel.com/images/2013/blank.gif)
Prin urmare nu se mai poate repara, trebuie altul nou. puteam cauta altul indentic, dar era probabil sa fie la fel de batran, deci nu rezolvam nimic.
Deci, toata distractia m-a costat vreo 1.000 ron. radiator=920, antigel si apa 40, manopera 50.
Sper sa nu aveti nevoie ce v-am spus eu aici, dar daca ajungeti in aceeasi situatie, cam asa stau lucrurile
Salut