- stefy_726
- **
- 308 mesaje
- din 31 Jan 2006
- Ascona 1986 18E
- Bucuresti, Romania
stefy_726
- Mesaje scrise: 308
- Locatie: Bucuresti, Romania
- Masina: Ascona 1986 18E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
Buna
Verifica tipul senzorului de viteza! uite tabela si ce trebuie sa citesti:
Conectare:
Tipuri:
Verifica starea intrerupatorului de pe ceas: 1 = 125 (6imp WFG) 2 = 127 (16imp WFG).
Viteza mai poate fi influentat de jenti si cauciucuri.
Referitor la senzorul de presiune ulei nimeni nu-ti garanteaza ca daca are mai multi pini va fi bun! un exemplu il poti lua si de la senzorul tau care are 3 pini(unul+, altul- si iesirea intrerupere).
Acesti senzori ii gasesti cam rar pe masini(kadett D ,E, Vectra A si Calibra). da o cautare pe forum am facut candva o prezentare a acestor senzori, mai repede il poti achizitiona din magazin.
Referitor la conectarea intregului bord:
Schema:
Explicare schema:
Conector 16 pini:
Conector 26 pini:
Conector ECU:
ECU(aici am sa revin cu o schema de mai buna calitate, dar momentat acesta l-am gasit pe internet):
Verifica tipul senzorului de viteza! uite tabela si ce trebuie sa citesti:
Conectare:
Tipuri:
Verifica starea intrerupatorului de pe ceas: 1 = 125 (6imp WFG) 2 = 127 (16imp WFG).
Viteza mai poate fi influentat de jenti si cauciucuri.
Referitor la senzorul de presiune ulei nimeni nu-ti garanteaza ca daca are mai multi pini va fi bun! un exemplu il poti lua si de la senzorul tau care are 3 pini(unul+, altul- si iesirea intrerupere).
Acesti senzori ii gasesti cam rar pe masini(kadett D ,E, Vectra A si Calibra). da o cautare pe forum am facut candva o prezentare a acestor senzori, mai repede il poti achizitiona din magazin.
Referitor la conectarea intregului bord:
Schema:
Explicare schema:
Conector 16 pini:
Conector 26 pini:
Conector ECU:
ECU(aici am sa revin cu o schema de mai buna calitate, dar momentat acesta l-am gasit pe internet):
teddy@gsi
- Mesaje scrise: 26
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z14XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2009
- Mesaj Privat
Salut! rai mai santeti datii si omului o sansa merita (oare?) si un sfat verifica pe bordu electronic,trebiue sa ai un mic comutator 1si 2 vezi unde e pozitionat dal la 1 sau 2 ,asa am patit eu am schimbat becul halogen de la bord si am atins comutatoru cu pricina si cand am plecat am observat cu stupoare ca ma deplasam cu 180 KM pe ora ,defapt eu deabia ma taram prin oras co 40km pe ziiiiiiii
caling
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
Uauuuu! Cât ajutor! Nu mã aºteptam!
Mulþumesc! Tuturor!
Sâmbãtã mã duc la un electrician, care cicã a mai montat borduri electr. dar m-a refuzat prima data pt. cã erau prea multe fire de înãdit! (partea aceea am fãcut-o eu)
Acum pentru finisaºele astea a zis cã sã ma duc la el ºi mã ajutã! - orcum cu ajutorul vostru am sã listez tot ce mi-aþi trimis voi ºi nu accept sã nu il faca sã meargã!
Multumesc mult tuturor!
Mulþumesc! Tuturor!
Sâmbãtã mã duc la un electrician, care cicã a mai montat borduri electr. dar m-a refuzat prima data pt. cã erau prea multe fire de înãdit! (partea aceea am fãcut-o eu)
Acum pentru finisaºele astea a zis cã sã ma duc la el ºi mã ajutã! - orcum cu ajutorul vostru am sã listez tot ce mi-aþi trimis voi ºi nu accept sã nu il faca sã meargã!
Multumesc mult tuturor!
caling
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
Salut baieti!
Acesta este swichiul la care va referiti? cred!
El are intradevar 2 pozitii 1 si 2, dar si comutatoare am tot doua(cele rosii). Pozitiile in care erau comutatoarele sunt urmatoarele: cel dinspre bord era pe 2, iar cel dinspre motor era pe 1; acum eu le pun pe amandoua pe 1 si am sa rulez sa vad ce se intampla!
Revin cu detalii!
Acesta este swichiul la care va referiti? cred!
El are intradevar 2 pozitii 1 si 2, dar si comutatoare am tot doua(cele rosii). Pozitiile in care erau comutatoarele sunt urmatoarele: cel dinspre bord era pe 2, iar cel dinspre motor era pe 1; acum eu le pun pe amandoua pe 1 si am sa rulez sa vad ce se intampla!
Revin cu detalii!
caling
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
caling
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
Deci nu este acela ce l-am incercuit cu rosu? <alt intrerupator nu mai este ca m-am utat foarte bine!>
Oricum sunt schimbari majore(dar nu stiu daca merge chiar bine nici acum)!
Inainte (am specificat mai sus cum a fost comutatorul initial) in a patra la 2000 de ture aveam ~151m/h, iar la 4000 de ture aveam 253km/h
Dupa ce am dat ambele pe 1 in treapta a patra la 2000 de ture aveam 66km/h, iar la 4000 de ture aveam
120km/h.
Sincer nu mai stiu cu bordul masini cat aveam la turatia acesta.!
Rog daca are cineva motor de 1.6i (C16NZ) sa vada un pic la turatiile specificate mai sus, cu ce viteza se deplaseaza,ca sa pot sa compar!
Multumesc pt. sprijin!
Oricum sunt schimbari majore(dar nu stiu daca merge chiar bine nici acum)!
Inainte (am specificat mai sus cum a fost comutatorul initial) in a patra la 2000 de ture aveam ~151m/h, iar la 4000 de ture aveam 253km/h
Dupa ce am dat ambele pe 1 in treapta a patra la 2000 de ture aveam 66km/h, iar la 4000 de ture aveam
120km/h.
Sincer nu mai stiu cu bordul masini cat aveam la turatia acesta.!
Rog daca are cineva motor de 1.6i (C16NZ) sa vada un pic la turatiile specificate mai sus, cu ce viteza se deplaseaza,ca sa pot sa compar!
Multumesc pt. sprijin!
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
caling
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
caling
- Mesaje scrise: 79
- Locatie: Sibiu
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Aug 2009
- Mesaj Privat
- ddf
- ****
- 1,343 mesaje
- din 01 Apr 2007
- Corsa 2003 z12xe
- Ialomita
ddf
- Mesaje scrise: 1,343
- Locatie: Ialomita
- Masina: Corsa 2003 z12xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2007
- Mesaj Privat
ady21beep
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1999 y16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2009
- Mesaj Privat
ady21beep
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Buzau
- Masina: Vectra 1999 y16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2009
- Mesaj Privat
- opel kadett
- **
- 289 mesaje
- din 16 Feb 2009
- Calibra 1994 C20ne
- Mures
opel kadett
- Mesaje scrise: 289
- Locatie: Mures
- Masina: Calibra 1994 C20ne
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Feb 2009
- Mesaj Privat
caling a scris:A încã ceva opel kadett[i] trebuie sa ne intalnim, doar acum am observat ca esti din Mures, astazi am venit de acolo!!!
Eu sunt din Ludus de loc dar m-am stabilit aici in Sibiu de vreo 4 ani!, ºi merg pe acolo o data la 2 luni cel târziu, poate ne vedem!
Eu sunt din Ludus de loc dar m-am stabilit aici in Sibiu de vreo 4 ani!, ºi merg pe acolo o data la 2 luni cel târziu, poate ne vedem!
da ne putem intalni cand vii in mures
- lucianbenu
- *
- 7 mesaje
- din 08 Dec 2012
- Cluj
lucianbenu
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Cluj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2012
- Mesaj Privat
- RD-Woo
- **
- 156 mesaje
- din 28 Jun 2013
- Astra 2009 Z16XER
- Ialomita
RD-Woo
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Ialomita
- Masina: Astra 2009 Z16XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jun 2013
- Mesaj Privat