- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
O cunostinta are un Zafira cu 2.2DTR. Face drumuri catre Germania destul de des (minim 6000 km pe luna), nu a resetat niciodata compul de bord.
Ultima oara cand m-am uitat eu avea o medie de 6.2%. A zis ca mai mult de 160 km/h nu ii da.
Cred ca la Vectra media va fi mai mica (Cx mult mai bun, conteaza mult la viteze mari)
PS. Cuplul este de 280Nm, iar cu remapare ajunge la 330Nm
Ultima oara cand m-am uitat eu avea o medie de 6.2%. A zis ca mai mult de 160 km/h nu ii da.
Cred ca la Vectra media va fi mai mica (Cx mult mai bun, conteaza mult la viteze mari)
PS. Cuplul este de 280Nm, iar cu remapare ajunge la 330Nm
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
gonzo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
am fost si i-am dat o forja la masina si acu va spun si voua cit arata calcu meu de la bord
-3000 ture 120 km/h 8,6 litri in a patra
-4000 ture 140 km/h 10.8 in a patra
-2000 ture 80 km/h 6,5 fara clima.(asta a fost singura fara clima ca mi sa aburit parbrizul).
-3000 ture 120 km/h 6,3
-2500 ture 100 km/h 7-7,5
-4000 ture 150 km/h 5,5-8
-2000 ture 105 km/h 6-6,4 intr-a cincea.
astea sunt consumurile ce le arata calcu de la bord dar nu stiu cit sunt de concludente pe un drum destul de aglomerat.probabil pe o autobanda ar fi sensibili mai mici.
-3000 ture 120 km/h 8,6 litri in a patra
-4000 ture 140 km/h 10.8 in a patra
-2000 ture 80 km/h 6,5 fara clima.(asta a fost singura fara clima ca mi sa aburit parbrizul).
-3000 ture 120 km/h 6,3
-2500 ture 100 km/h 7-7,5
-4000 ture 150 km/h 5,5-8
-2000 ture 105 km/h 6-6,4 intr-a cincea.
astea sunt consumurile ce le arata calcu de la bord dar nu stiu cit sunt de concludente pe un drum destul de aglomerat.probabil pe o autobanda ar fi sensibili mai mici.
- Thanatos
- ****
- 1,108 mesaje
- din 24 Aug 2004
- Vectra 2000 X18XE1
- constanta - dk
Thanatos
- Mesaje scrise: 1,108
- Locatie: constanta - dk
- Masina: Vectra 2000 X18XE1
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2004
- Mesaj Privat
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
- BAC
- **
- 255 mesaje
- din 19 Mai 2005
- Vectra 2006 Z19DT
- Mures
BAC
- Mesaje scrise: 255
- Locatie: Mures
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Mai 2005
- Mesaj Privat
- adrian_c
- **
- 111 mesaje
- din 28 Jul 2008
- Vectra 2001 Y22DTR
- Bucuresti
adrian_c
- Mesaje scrise: 111
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 Y22DTR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Jul 2008
- Mesaj Privat
scuze ca dezgrop un thread de 2 ani, dar am zis ca-i cel mai bun loc sa pun si eu o intrebare: daca turbina ii cu geometrie variabila, cum se face ca se simte acel "boost" dupa ce treci de 2500 rpm (exact ca la 2.0 dti)?
Am facut comparatia cu un 2.0 si intr-adevar parca 2.2-ul trage mai bine de la turatii mai mici, insa cuplul se simte clar dupa ce treci de 2500-2600 rpm.
Am facut comparatia cu un 2.0 si intr-adevar parca 2.2-ul trage mai bine de la turatii mai mici, insa cuplul se simte clar dupa ce treci de 2500-2600 rpm.
unrealist
- Mesaje scrise: 53
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2010
- Mesaj Privat
diferenta dintre y20dth si y22dtr este cursa pistonului, unii zic ca au biele diferite, eu zic ca este vorba de viblochen, in rest blocul motor este la fel, nu stiu daca si chiuloasa, turbinele sunt diferite y20dth are gt1549S cu fara Vnt iar Y22dtr are gt1749(garette amadoua), injectoarele de pe y22dtr au duze mai mari si ecu ori e la fel dar are alta administrare ori sunt diferite,aici nu stiu, oricum unu lucru e clar se poate face din y20tdh un y22dtr, dar cu investitii destul de mari, sau sa ai un motor dezmmembrat de 2,2.
- deleted-11331
- ***
- 759 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 759
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
hai sa.ti dau ceva de gandit.... diferente si asemanari intre y20dth si y22dtr sunt: biele mai lungi cu 8 mm, injectoare la fel, turbina la y22dth/dtr este GT1849v( tgv-turbina cu geometrie variabila), chiuloasa identica, scobitura pistonului difera, codul de pompa de injectie difera, la 2.2 diesel are 016 in coada si se poate pune pe 2.0 diesel insa nu si vice-versa si cum era normal de asteptat softul. P.S.- eu am 2.0 diesel cu turbina si soft de 2.2 diesel dupa ce am schimbat motorul( fierul) si pur si simplu decoleaza, mi se pare ca raspunde muuuuuult mai bine decat 2.2-ul...
- Ciprinhio
- **
- 465 mesaje
- din 20 Jan 2011
- Vectra 2006 Z19DT
- Sibiu
Ciprinhio
- Mesaje scrise: 465
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 2006 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2011
- Mesaj Privat
Eu am 2.2 si vreau sa spun ca sunt tare multumit de ea..merge foarte bine...consumul cum ii dai de la 6-10 asta ramane la alegerea ta..dar vreau sa zic ca inca nu mi s-a intamplat sa am vanele blocate cum sa zis mai in sus indiferent cum ai merge..daca sunt in a-4a la 60 in 1500de ture si ii dau blana eu n-am vazut sa iese dupa mine fum negru..iese dar foarte putin..spre deosebire de pasaturi sau A6 dupa care poti sa aduni cu forasul funinginea..
- deleted-11331
- ***
- 759 mesaje
- din 03 Nov 2007
deleted-11331
- Mesaje scrise: 759
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Nov 2007
- Mesaj Privat
Ciprinhio a scris:Eu am 2.2 si vreau sa spun ca sunt tare multumit de ea..merge foarte bine...consumul cum ii dai de la 6-10 asta ramane la alegerea ta..dar vreau sa zic ca inca nu mi s-a intamplat sa am vanele blocate cum sa zis mai in sus indiferent cum ai merge..daca sunt in a-4a la 60 in 1500de ture si ii dau blana eu n-am vazut sa iese dupa mine fum negru..iese dar foarte putin..spre deosebire de pasaturi sau A6 dupa care poti sa aduni cu forasul funinginea..
la funingine . passat si a6 iti dau dreptate , insa acum (probabil ) dintr.o problema de vacuum imi scoate fum negru... dar cu motorul vechi ( avea 252k si s.a constatat ca avea mai mult... ) nu scoatea fum !
- ardeleanovidiu
- *
- 32 mesaje
- din 13 Aug 2012
- Astra 2000 Y20DTH
- Arad
ardeleanovidiu
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Aug 2012
- Mesaj Privat