Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Am un astra G clasic motor 1.6 84 cai din 2001. Problemele au aparut de la inceput de cand am cumparat-o si incerc sa le descriu cat mai bine pot.
Prima problema: La prima cheie cu motorul rece, masina merge perfect cam 15 minute. Dupa asta se accelelereaza foarte greu mai ales in vitezele 1 si 2. Si se aprindea cateodata si beculetul cu masina cu cheita. Am fost la tester si imi apareau probleme cu senzorul de la pedala de acceleratie si ceva cu nu stiu ce valva. Dat jos pedala, verificat senzorii si nimic
trece semnal prin toate circuitele de pe placuta cu senzorii aia de pe pedala. Si apoi verificat daca e semnal intre pedala si pinii de la ECU. Scos ECU, desfacut si am vazut ca un condesator mic si negru(nu mai tin minte daca era condensator sau nu) era rupt. Am facut o improvizatie acolo si l-am lipit la loc. Dupa ce am montat Ecu la loc, masina a stat 2-3 zile in parcare pentru ca a nins foarte tare si nu am putut iesi cu masina sa verific daca mai avea aceleasi simptome. Specific ca masina a avut putina benzina in rezervor cat timp afara au fost si -15 grade afara. Am pus benzina cam 6 litri, am pornit-o la prima cheie. Am oprit motorul cam dupa 10 min, am lasat-o 30 min si am incercat din nou sa pornesc si nu am am pornit. Invartea electromotorul , dar nu pornea ca si cum nu ar avea benzina. A 2-a zi am pornit la prima cheie, am plecat si dupa aproape 1 km de mers a murit motorul si nu am mai pornit. Intre timp am zis ca poate am avut putina benzina si a tras mizerii sau o fi inghetat, m-am dus si am adus iar benzina cu bidonul, am alimentat, a pornit si a murit dupa 100 de m. Am lasat masina cateva ore , iar am pornit-o , de data asta am mers mai mult dar din nou aceeasi problema. Va rog sa ma ajutati cu ceva idei, ca nu vreau sa ajung prin service-uri sa-mi recomande aia sa schimb jumatate din masina cu piese noi sa intru in faliment
Skip ads

  • IonutVD

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 X25XEi
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Salut! Vezi ca sunt nenumarate topice despre sau care au legatura cu problema ta. Asta e unul dintre ele. Succes !
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Citesc forumul de 2 zile si nu gasesc ceva asemanator problemei mele. Intre timp am verificat bateria, filtru de benzina, pomapa de benzina...sunt functionale. Mai astept sugerstii si pareri
  • felix1984

  • Mesaje scrise: 31
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 1992 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Jan 2009

  • Mesaj Privat
gaseste pe cineva cu un tester sa-ti elucideze problema ta,altfel prin presupuse slabe sanse sa o rezolvi .
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
am pus-o pe tester, au iesit erori la senzorii de la pedala de acceleratie si electrovalva. am desfacut ecu era un condensator rupt, a fost lipit , pus la loc nu mai da nici o eroare dar aparut problema descrisa mai sus. moare motorul dupa 10 minute... si nu stiu exact ce are. Ca daca ma duc in service stiu ce ma asteapta
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Motorul 1.6 82 cai are calculator pt injectoare?
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
Accelereaza cumva intrerupt masina?
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
inspectoratul a scris:Accelereaza cumva intrerupt masina?

Nu stiu exact ce vrei sa zici prin intrerupt, doar ca prima data, dupa 10 minute de mers, pierdea din putere si se simtea mai ales in primele 2 viteze, dupa ce am umblat in ecu si am lipit un condensator dupa acelasi 10 minute dupa ce pornesti al rece perfect moare motorul si nu mai porneste deloc
  • inspectoratul

  • Mesaje scrise: 751
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Feb 2008

  • Mesaj Privat
mda, este departe de ceea ce banuiam eu. Ai incercat sa iti faci un test in timp ce masina merge? Incearca sa apelezi la un coleg ce are tester si in schimbul unui suc mai mare poate te rezolva.
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Ecu a fost deschis dar nu e nimic in neregula in el. Nu stiu ce sa mai zic
  • cristi_bv

  • Mesaje scrise: 344
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Insignia 2015 A20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Nu te mai chinui ca tot ECU este de vina.Este simptom clar,incearca sa vezi pe ce iti da erore cand se opreste(daca iti ramane msinuta cu cheita aprinsa in bord).Vorbeste cu Dan Cuciureanu si vezi daca are timp sa se uite la el.
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Multumesc de sfat, cum dau de Dan?
  • ionutcatalin_bic

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mar 2007

  • Mesaj Privat
Problema ta este una simpla. Daca ai luat legatura cu Mihai de la Bucuresti, el s/a uitat in ECU si ti a zis ca e OK, atunci e OK.
Cat despre alti specialisti de pe forum... nu stiu ce sa zic...sau ca sa nu supar pe nimeni...nu stiu.
Am avut si eu problema asta, printre altele mai grave. Porneam mergeam cca 15 minute, se incalzea putin motorul si murea. Incercam sa o pornesc si degeaba. Dupa 30/45 min. pornea...pana nu a mai pornit deloc.
Eu am avut probleme cu ecu sau cel putin asa mi s/a spus initial cand l/am trimis unei persoane din Iasi *nu dau nume, care pot sa spun ca mai tare l a stricat si asta nu pt ca nu e specialist ci pt ca cu totii mai gresim...
Am rezolvat cu ECU prin Miahai si sfatul meu este sa apelezi la el.
Pt ca ma lungesc aiurea iti recomand sa verifici mufa de la bobina de inductie, daca ai asa ceva. La mine...din cate imi amintesc nu facea contact bine si nu aveam "plus" sau ceva de genu....nu sunt de specialitate. Cauti pe cineva cu un aparat de masurat sa masoare mufa. E posibil sa nu faca contact, sa se incarce de sarcina... si sa se opreasca din cauza ca circuitul este intrerupt undeva.
Nu sunt specialist si dupa cum vezi nu prea ma pricep la electronica, dar un sfat pot sa/ti dau si acela e sa iei legatura cu Mihai fara sa lasi pe altii sa schimbe piese aiurea sau sa strice altceva.
  • BuBuFaM

  • Mesaje scrise: 970
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001 Z10XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2008

  • Mesaj Privat
Dan: https://www.clubopel.com/pro...rofile&u=2654 scrii mesaj
  • VEROLIUB

  • Mesaje scrise: 68
  • Locatie: Caras-Severin
  • Masina: Vectra 1997 x16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2009

  • Mesaj Privat
te salut vladutz, aceeasi probleba am avut si eu iarna trecuta si dupa ce am curatzat electrovalva E.G.R. masina a revenit la viatza, bafta multa
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
VEROLIUB a scris:te salut vladutz, aceeasi probleba am avut si eu iarna trecuta si dupa ce am curatzat electrovalva E.G.R. masina a revenit la viatza, bafta multa

M-as bucura eu sa fie EGR, dar nu vad legatura. Mie imi porneste perfect dimineata cu motorul rece, iar dupa 15 minute de mers moare in mers. Eu as zice ca e ceva ce nu-i convine ECU-ului.... Inainte sa se lipeasca pieasa aia din ECu avea alte simptome, dupa aceleasi 15 minute de mers, m otorul nu mai tragea in primele 2 viteze. Dar daca tu zici ca ar fi si de le EGR, il voi curata personal. Ms de sfat
  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
1. La rece porneste bine;
2. dupa 15 minute se opreste;
3. Nu mai porneste pana nu se raceste din nou;
Daca inainte sa se opreasca , atunci cand accelerezi scoate fum negru este clar ca valva de la de socul automat nu lucreaza. Ramane in pozitia care reduce aerul pentru a imbunatati amestecul pentru pornirea la rece. Cand motorul se incalzeste amestecul prea sarac in aer da fum negru si pierderea puterii...Valva e comandata de un senzor de temperatura a apei aflat undeva pe chiulasa. Fie senzorul nu e in regula, fie valva de soc automat e blocata sau colmatata cu mizerie sau nu primeste comanda adecvata de la ECU... Nu cred sa ai probleme cu calculatorul. E mult mai probabil ca valva sa fie murdara sau senzorul sa se fi defectat . Poate chiar cupla electrica sa fie oxidata. Imi pare rau ca nu cunosc motorul tau sa-ti pot da detalii. Senzorul de temperatura in discutie nu are legatura cu cel care indica temperatura motorului, deci indicatia corecta a temperaturii la bord nu are legatura cu socul automat. Bafta si tine-ne la curent
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Brutus a scris:1. La rece porneste bine;
2. dupa 15 minute se opreste;
3. Nu mai porneste pana nu se raceste din nou;
Daca inainte sa se opreasca , atunci cand accelerezi scoate fum negru este clar ca valva de la de socul automat nu lucreaza. Ramane in pozitia care reduce aerul pentru a imbunatati amestecul pentru pornirea la rece. Cand motorul se incalzeste amestecul prea sarac in aer da fum negru si pierderea puterii...Valva e comandata de un senzor de temperatura a apei aflat undeva pe chiulasa. Fie senzorul nu e in regula, fie valva de soc automat e blocata sau colmatata cu mizerie sau nu primeste comanda adecvata de la ECU... Nu cred sa ai probleme cu calculatorul. E mult mai probabil ca valva sa fie murdara sau senzorul sa se fi defectat . Poate chiar cupla electrica sa fie oxidata. Imi pare rau ca nu cunosc motorul tau sa-ti pot da detalii. Senzorul de temperatura in discutie nu are legatura cu cel care indica temperatura motorului, deci indicatia corecta a temperaturii la bord nu are legatura cu socul automat. Bafta si tine-ne la curent


Multumesc de sfaturi, dar nu scoate fum negru deloc. Nici cand porneste la rece, nici cand o accelerez inainte sa moara motorul. Problema e ca nu imi apare nici o eroare in bord. La ceeea ce zici tu, cred ca se lasa si cu erori in bord. De asta zic ca e ECU. Oricum multumesc de sfaturi, raman valabile daca nu e de la ECU si va tin la curent. Trebuie sa-i dau de capat.
  • Brutus

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Zafira 2006 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
Posibil sa nu iasa fum negru pentru ca sonda lambda detecteaza amestecul bogat si reduce benzina... Dar ramane fara putere...Eu zic ca e simplu de verificat daca la cald obturezi circuitul prin valva cu ceva...La Renault era montata pe furtune si le puteai obtura usor. Orienteaza-te la fata locului... Wink
Este greu de crezut ca ECU merge 15 minute si apoi o ia pe aratura...Mai usor de crezut ca informatiile de temperatura primite sunt eronate...
  • vladp

  • Mesaje scrise: 11
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2009

  • Mesaj Privat
Ideea e ca am umblat in el si am "lipit" un condensator, dar nu stiu cat de bine s-a lipit. Ce zici tu pare logic, dar chiar nu ma pricep cum sa fac ce zici tu. Siu nu avea simptomele astea inainte sa lipesc acel condensator.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR