Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor.
Mai vin si eu cu o problema. De vreo trei saptamini masian porneste uneori la sfert de cheie iar uneori trebuie sa tin cheia invirtita vro 3-4 secunde pina porneste. Si am observat ca se intimpla mai frecvent cind e cald afara. De exemplu dimineata porneste normal iar daca parcurg o distanta de 7 km si opresc motoru si il pornesc peste juatate de ora porneste umpic mai greoi, iar daca opresc motorul si il repornesc peste 5 minute porneste la sfert. Ce ar trebuii sa verific?? Care ar fi problema??

Astept parerile voastre.
Skip ads

  • Gavriil

  • Mesaje scrise: 71
  • Locatie: Bacau
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Jan 2005

  • Mesaj Privat
Exact la fel face si la mine.

Eu ma gindesc ca ar mai trebui curatata zona unde se afla clapeta de admisie.La mine am vazut ca e murdara dar nu stiu daca se poate demonta ca sa o curat cum trebuie.

Ma mai gindesc si la valva EGR
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Si eu m-am gindit la valva EGR.

Dar am uitat sa spun ca acum 3 saptamini am avut probleme cu ECU imi baga prea multa benzina si l-am reparat, si inainte sa ma duc sa-l repar ne stind ca este de la el am umblat la injector, am dat jos senzoru de clapeta si i-am dat cu sprei contact, am umblat si la regulatorul de presiune.
Clapeta de admisie din cite am vazut se poate da jos la monopunct cum este in cazul meu la tine cred ca este multipunct si e altfel pozitionata clapeta.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
M-am mai documentat si nu cred ca este de la VALVA EGR, la valva EGR sunt alte sintome si se aprinde si becul galben in bord. Amai ramas clapeta de aceleratie, pe care o voi curata sinbata sa vad daca da vreun rezultat.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am vrut sa curat clapeta de aceleratie si era curata nu avea urma de negreala, am verificat si bujiile care erau foarte murdare negre rau si l-am curatat da nici un rezultat tot la fel face. citodata porneste la sfert citeodata se cam bilbie la pornit si se tureasa 2 secunde singura.
Ce ar mai trebui sa verific, valva EGR??
Astept parerile voastre daca sunt Wink
  • virus100b

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Ploiesti
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Daca se aprinde becul galben si porneste greu poate fi defect sau un contact imperfect la senzorul de la axa cu came. Curata mufa cu spray de contacte. Este situata sub debitmetru iar senzorul este sub capacul de plastic ce acopera cureaua de distributie. La mine asta a fost. Cateodata pornea bine cateodata mai greu adica dadeam vreo 3, 4 secunde la cheie. Bafta.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Iti multumesc pentru sfat am sa verific, sia osa curat mufa.
  • ANDREI_BAI

  • Mesaje scrise: 161
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 1999 X16SZR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2006

  • Mesaj Privat
Am verificat mufa de la senzorul de la axa cu came si nu este oxidata.
M-am uitat in autodata la senzoru de la axa cu came (CKP) si spone sa masor intre pinul 1 si pinul 2 si trebuie sa am o valoare de 485 de ohmi aproximativ si mie mi-a dat 545 de ohmi si cred ca e bine.
Am mai masurat si la senzorul de clapeta si nu prea a dat bine si cred ca e ceva neinregula cu senzorul de clapeta, intre punctul A si B trebuia sa obtin o valoare aproximativa de 5420 de ohmi si eu am obtinut 6400 de omi deci cu 1000 de ohmi mai mult, intre punctul A si C cu clapeta inchisa trebuia sa obtin o valoare aproximativa de 6290 de ohmi si eu am obtinut 7300 omi si intre punctele A si C cu clapeta deschisa trebuia sa obtin o valoare aproximativa de 2100 ohmi si eu am obtinut 2200 si e o valoare apropiata. Cred ca problema e de la senzorul de clapeta, oricum va miltumesc pt. sfaturii si cred ca trebuie sa ma duc la testar inainte sa cumpar senzoru de clapeta.
  • nodnad

  • Mesaje scrise: 14
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2006

  • Mesaj Privat
Salut!Masurarea in ohmi a senzorului de clapeta nu e "semnificativa" desi este data in Autodata.Masurarea in volti e mult m relevanta.Succes!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR