Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
Azi dimineata pe la 8 am avut un drum pana in Cora Pantelimon [ va dati seama ce trafic a fost ] de cand am plecat cu masina din fata blocului intra in viteza greu cel putin a1-a am apasat de mai multe ori pe ambreiaj pana sa bag in viteza nimic tot greu intra. La schimbarea vitezei din a3-a in a4-a parca intra mai usor, in marsarrier nu intra deloc [ adica intra da face urat ]. In decembrie am schimbat planetarele si atunci am schimbat uleiul din cutie....sa nu fi pus destul ulei [ pana acum a mers bine ].....o fi pe duca ambreiaju......masina e cea din semnatura
  • Eugen OmegaFun

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Omega 2000 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Mai 2006

  • Mesaj Privat
Salut,
Incearca sa-l mai reglezi, dar cu siguranta pregateste-te sa schimbi placa de presiune. Este indicat daca demontezi sa schimbi tot kitul de ambreiaj, ca sa nu mai desfaci inca odata pt a schimba discul sau rulmentul.
Succes !
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
era de la cablu de ambreiaj......am scapat momentan
  • Vinti

  • Mesaje scrise: 886
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Nov 2005

  • Mesaj Privat
fratilor ma dispera motorasu de relanti Mad
am vrut sa-l curat eu dar decat sa fac vro prostie m-am gandit sa ma duc la un service....am gasit unu pe prelungirea ghencea .......mi-au curatat motorasu si totul era perfect merga motoru super bine.........am plecat cu masina si la primul semafor am vazut ca acum nu se mai accelera singura masina statea subturata cam pe la 500 rpm............m-am dus inapoi la service si mi-au zis sa merg cu ea asa ca isi revine am mers ce am mers eu prin oras si am vazut ca statea relantiul normal dupa cateva minute iar a inceput sa faca ca inainte sa se tureze dar de data asta nu mai statea pe la 2000 - 2500 rpm acum statea pe la 4000 - 4500 rpm
m-am dus la benzinarie am bagat de 100 ron benzina 100+ si am plecat pe autostrada Buc. - Pitesti...............i-am dat 190 recordu meu cu masina asta [ am trecut peste portiunea aia cu gropi fara sa incetinesc deloc ] am tinut-o asa pana la Bolentin acolo am oprit si statea relantiul normal......... la intoarcere am mers normal.......m-am mai plimbat eu putin prin oras si nu se mai accelera si nici nu mai statea subturata ma gandeam ca si-a revenit. Azi dimineata cand am pornit masina iar se accelera singura sa se fi dus motorasu???

PS
inainte sa plec pe autostrada am zis si eu sa echilibrez rotile..........90 ron ma costat erau descentrate rau de tot Laughing a zis ala de la vulcanizare ca nu a mai vazut roti asa de descentrate
  • b28cxh

  • Mesaje scrise: 396
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1992 C18NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Jan 2006

  • Mesaj Privat
gabi, spui ca 90 RON te-a costat echilibrarea? sau si indreptarea lor?
mi se pare foarte mult...poate ai vrut sa zici 9 RON? eu asta primavara mi-am indreptat o.z-urile si echilibrat+umflat azot cu 125 RON toate 4 la autosoft pe fundeni.

acum am vazut ca la ei o janta de indreptat e 45RON...dar sincer doar echilibrat 90 RON, chiar toate 4, nu e cam mult? doar o geometrie pt vectra e 60 RON Rolling Eyes Question
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR