2dor
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
salut, am avut un bec aprins la bord,cel pt emisii, si pana la urma am fost cu ea pe tester.mi-a spus ca e senzorul dintre axele cu came.acesta e vreo 100 de euro,eu stiu ca senzorul asta regleaza ijectia, poate stiu gresit, ziceti-mi si voi ce stiti.
problema ar fi ca trebuie data toata distributia jos pt a ajunge la senzorul asta(asa mi-a zis asta de la tester).trebuie data toata distributia jos pt a ajunge la senzorul asta?parca e intre cele 2 role de sus
problema ar fi ca trebuie data toata distributia jos pt a ajunge la senzorul asta(asa mi-a zis asta de la tester).trebuie data toata distributia jos pt a ajunge la senzorul asta?parca e intre cele 2 role de sus
alexadv
- Mesaje scrise: 16
- Locatie: Constanta
- Masina: Omega 1995 2000 16V
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Nov 2009
- Mesaj Privat
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
daca ai x20xev, nu-i adevarat. nu trebuie dat jos nicio distributie. dai doar capacul de plastic de la distributie(imi pare ca are vre-o 3-4 suruburi de 10, dar mai intai dai jos cureaua de la alternator, cea de accesorii) cureaua de accesorii se da jos usor, pt ca are in partea dreapta o rola intinzatoare cu un surub de 16, pe care bagi o tubulara si sucesti in dreapta, parca. atunci poti scoate cureaua, dupa aceea capacul si atat. senzorul are un surub de ghidaj prins in carcasa, exact in centru pe care se aseaza senzorul, acela nu trebuie desfacut, pt ca iese foarte usor cu carcasa de plastic, eventual il slabesti putin ca sa poti ridica suportul acela prin care trec cablajele. senzorul are decat un surub cu care este prins si se afla exact intre axele cu came. e un surub in stea, iar ca sa-l desfaci iti trebuie o tubulara in stea, (eu n-am avut si am folosit o tubulara simpla de 7sau 8 parca). la fel am patit si eu ,am fost la tester si mi-a gasit eroare la senzorul de la axul cu came, dar si la sonda lambda, pt ca ramanea deschisa, sau ba inchidea, ba deschidea cand nu trebuie. este normal, pt ca acest senzor lucreaza impreuna cu senzorul de detonatie si influenteaza scanteea si injectia. mie mi se marise si consumul extrem de mult in ultimul timp cand aveam stricat senzorul asta. era undeva la 14-15%. atunci cand urcam pante mai mari trebuia sa merg mai mult cu treapta 1-2, iar daca depaseam 4500rpm intrerupea. si mai am niste sfaturi pe care te rog sa le urmezi:
1. nu cumpara alt senzor decat cel original siemens, pt ca un pieten de-al meu a luat un senzor la 2,5 mil turcesc parca si nu mergea deloc, intrerupea la 4500, la fel ca acela stricat, asa ca dai banii degeaba pe el.
2. verifica mai intai cablul de la senzor si mufa din interior, pt ca poate fi jupuit in locul unde intra in motor, langa capacul de la bujii si senzorul poate fi bun. eu am patit asa, imi dadea erori si se tura singura la semafoare, dar am umblat la mufa si am izolat-o si a mers inca 3 luni fara probleme.
Senzorul se strica de multe ori pt ca primeste impulsuri de la bujii , din cauza cablurilor cu izolatia jupuita....
3. mai bine cumperi un senzor second de pe o vectra sau omega scoase la dezmembrare pt ca tin mai mult decat cele cumparate din magazin(de cele mai multe ori). de ex eu am cumparat de pe o vectra x18xev senzorul de la axul cu came + mufa si cablul de vre-o 50 cm cu 80-100 ron si uite ca masina merge cu ele de 1 an si inca foarte bine. la mine senzorul se stricase din cauza cablajului jupuit in partea capacului de la bujii.
4. senzorii de pe x20xev sun comuni cu cei de pe motoarele x18xev si x16xev.
daca am gresit sau uitat ceva, rog sa ma completati. deja ma dor degetele
1. nu cumpara alt senzor decat cel original siemens, pt ca un pieten de-al meu a luat un senzor la 2,5 mil turcesc parca si nu mergea deloc, intrerupea la 4500, la fel ca acela stricat, asa ca dai banii degeaba pe el.
2. verifica mai intai cablul de la senzor si mufa din interior, pt ca poate fi jupuit in locul unde intra in motor, langa capacul de la bujii si senzorul poate fi bun. eu am patit asa, imi dadea erori si se tura singura la semafoare, dar am umblat la mufa si am izolat-o si a mers inca 3 luni fara probleme.
Senzorul se strica de multe ori pt ca primeste impulsuri de la bujii , din cauza cablurilor cu izolatia jupuita....
3. mai bine cumperi un senzor second de pe o vectra sau omega scoase la dezmembrare pt ca tin mai mult decat cele cumparate din magazin(de cele mai multe ori). de ex eu am cumparat de pe o vectra x18xev senzorul de la axul cu came + mufa si cablul de vre-o 50 cm cu 80-100 ron si uite ca masina merge cu ele de 1 an si inca foarte bine. la mine senzorul se stricase din cauza cablajului jupuit in partea capacului de la bujii.
4. senzorii de pe x20xev sun comuni cu cei de pe motoarele x18xev si x16xev.
daca am gresit sau uitat ceva, rog sa ma completati. deja ma dor degetele
2dor
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Brasov
- Masina: Omega 1995
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Nov 2009
- Mesaj Privat
alcapone, ms, am sa cumpar unul nou cred, stai sa-ti zic, cand am ajuns la ala pe tester i-am zis ca cred ca e sonda lambda si catalizatorul e infundat sau spart,pt ca stiu ca oscilatia la relantiu pan la 2000 aproape si dupa aia da sa moara e specifica catalizatorului,dar el mi-a zis ca nu e doar asta specifica ci si fumul negru-n blana, cineva mi-a spus ca poate e spart catalizatorul si nu poate detecta asta la tester treaba asta pt ca suna diferit si il simpte el:)))( un mecanic)
Chiar asa cum ai spus tu mi-a intrerupt de cateva ori la 4500 si m-am speriat prima data, nu stiam ce are , nu puteam sa merg mai mult de 170-175:(, si acum mai recent a inceput si sa faca asa cum ti-am zis la relantiu, banuiesc ca o fi de la asta.prcatic motorul merge neregulat,nu?
Chiar asa cum ai spus tu mi-a intrerupt de cateva ori la 4500 si m-am speriat prima data, nu stiam ce are , nu puteam sa merg mai mult de 170-175:(, si acum mai recent a inceput si sa faca asa cum ti-am zis la relantiu, banuiesc ca o fi de la asta.prcatic motorul merge neregulat,nu?
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
da, 100% e senzorul si nimic altceva. eu ti-am spus ca am patit-o pe propria mea piele. la inceput dupa ce se incalzea putin motorul incepea sa se tureze singur intre 800-2000 rpm , chiar si in mers, cand era in viteza, dar mai ales la relanti . dupa vre-o 2-3 saptamani a inceput sa intrerupa la 4500rpm si scotea un sunet ca de aro diesel, asa ca un clantanit. astea sunt simptome clare ca ar fi senzorul. si sonda lambda e normal sa aiba eroare pt ca nu lucreaza bine injectia si nici scanteia. deci in concluzie sonda lambda e pacalita si nu mai inchide atunci cand trebuie, de aici rezulta si un consum mare. nu te lua dupa mecanici, ca astia nu stiu cum ii cheama. a venit la mine un amic cu o vectra din 97 motor x18xev si avea baia de ulei sparta si catalizatorul gaurit. facea un zgomot.... dar culmea ca masina mergea de rupea si nu dadea nicio eroare. la mine am ambele tobe aproape infundate si catalizatorul dumnezeu stie cum o fi, ca e lovit prin toate bordurile. dar i-am dat de curand 195 si mai mergea, deci asta nu influienteaza asa mult.sa iei senzor siemens nu alte porcarii! uite sa-ti spun o chestie, eu am luat senzorul de pe o vectra din 97-98 dar i-am cerut si mufa cu fir cu tot. si cand am citit pe el senzorul avea acelasi cod ca al meu, numai ca avea scris in coada B nu A ca al meu. s-a potrivit, pt ca era de la acelasi motor, dar nu merge la mufa de omega, asa ca am schimbat si firul. surpriza... cand am pornit motorul mergea ceas.
- daniel ungureanu
- *
- 30 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Omega 1996 cd
- Dolj
daniel ungureanu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1996 cd
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
2dor te rog sa ne ti si pe noi informati dupa ce schimbi senzorul ca am si eu aceiasi problema cu relantiul( ba chiar si in mersdaca se forteaza motorul putin) masina incepe sa dea in nas. pe loc cind accelerez brusc are tendinta sa se inece pina trece de 2000- 2500 de ture iar dupa tot se aude ca nu se invirte rotund motorul . multumiri anticipate.
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
daca corespund simptomele cu cele scrise de mine mai sus, nici nu te mai gandi sa fie altceva. si eu am stat in dubii asa ca tine o vara intreaga si am ajuns sa verific absolut tot ce se putea verifica: am curatat : egr, clapeta de acceleratie, am verificat sonda lambda, am schimbat bujii, curatat admisie, dar in zadar. ajunsesem sa disper. tu verifica torusi si mufa de la senzor cu cablu, sa nu fie jupuit in vre-un loc,sau sa nu faca atingere bine. la mine nu tragea deloc motorul, atunci cand plecam dadea in nas iar cand urcam pantele trebuia sa merg in trepte mici si foarte turat.
- daniel ungureanu
- *
- 30 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Omega 1996 cd
- Dolj
daniel ungureanu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1996 cd
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
mersi frumos ALCAPONE . eu am vorbit cu un mecanic care repara masinile de politie si el mi-a zis tot asa dar a insistat totusi sa ii fac un test. dar o sa incerc sa iau un senzor folosit de la alta masina sa ii fac proba si daca rezolv il cumpar si eu nou( pe cel simens care este mai bun) multumesc pentru raspuns
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- tonuadrian
- *
- 6 mesaje
- din 22 Mai 2010
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonuadrian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2010
- Mesaj Privat
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat
- tonuadrian
- *
- 6 mesaje
- din 22 Mai 2010
- Calibra 1995 x20xev
- Galati
tonuadrian
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Galati
- Masina: Calibra 1995 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Mai 2010
- Mesaj Privat
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
- pebicicleta
- *
- 3 mesaje
- din 16 Apr 2010
- Omega 1996 20XEV
- Arad
pebicicleta
- Mesaje scrise: 3
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1996 20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Apr 2010
- Mesaj Privat
daniel ungureanu a scris:2dor te rog sa ne ti si pe noi informati dupa ce schimbi senzorul ca am si eu aceiasi problema cu relantiul( ba chiar si in mersdaca se forteaza motorul putin) masina incepe sa dea in nas. pe loc cind accelerez brusc are tendinta sa se inece pina trece de 2000- 2500 de ture iar dupa tot se aude ca nu se invirte rotund motorul . multumiri anticipate.
aceasi problema am si eu, e posibil sa ai probleme cu garnitura de chiuloasa, se arde intre cilindri. (verifica presiunea la fiecare piston, in cazul in care nu ai compresie la 1 sau 2 cilindrii sigur e garnitura de chiuloasa de vina
M1shu91
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Iasi
- Masina: Omega
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Apr 2010
- Mesaj Privat
valy_1986
- Mesaje scrise: 7
- Locatie: Alba
- Masina: Vectra 1999
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Oct 2009
- Mesaj Privat
masato
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Mai 2010
- Mesaj Privat
alcapone a scris:daca ai x20xev, nu-i adevarat. nu trebuie dat jos nicio distributie. dai doar capacul de plastic de la distributie(imi pare ca are vre-o 3-4 suruburi de 10, dar mai intai dai jos cureaua de la alternator, cea de accesorii) cureaua de accesorii se da jos usor, pt ca are in partea dreapta o rola intinzatoare cu un surub de 16, pe care bagi o tubulara si sucesti in dreapta, parca. atunci poti scoate cureaua, dupa aceea capacul si atat. senzorul are un surub de ghidaj prins in carcasa, exact in centru pe care se aseaza senzorul, acela nu trebuie desfacut, pt ca iese foarte usor cu carcasa de plastic, eventual il slabesti putin ca sa poti ridica suportul acela prin care trec cablajele. senzorul are decat un surub cu care este prins si se afla exact intre axele cu came. e un surub in stea, iar ca sa-l desfaci iti trebuie o tubulara in stea, (eu n-am avut si am folosit o tubulara simpla de 7sau 8 parca). la fel am patit si eu ,am fost la tester si mi-a gasit eroare la senzorul de la axul cu came, dar si la sonda lambda, pt ca ramanea deschisa, sau ba inchidea, ba deschidea cand nu trebuie. este normal, pt ca acest senzor lucreaza impreuna cu senzorul de detonatie si influenteaza scanteea si injectia. mie mi se marise si consumul extrem de mult in ultimul timp cand aveam stricat senzorul asta. era undeva la 14-15%. atunci cand urcam pante mai mari trebuia sa merg mai mult cu treapta 1-2, iar daca depaseam 4500rpm intrerupea. si mai am niste sfaturi pe care te rog sa le urmezi:
1. nu cumpara alt senzor decat cel original siemens, pt ca un pieten de-al meu a luat un senzor la 2,5 mil turcesc parca si nu mergea deloc, intrerupea la 4500, la fel ca acela stricat, asa ca dai banii degeaba pe el.
2. verifica mai intai cablul de la senzor si mufa din interior, pt ca poate fi jupuit in locul unde intra in motor, langa capacul de la bujii si senzorul poate fi bun. eu am patit asa, imi dadea erori si se tura singura la semafoare, dar am umblat la mufa si am izolat-o si a mers inca 3 luni fara probleme.
Senzorul se strica de multe ori pt ca primeste impulsuri de la bujii , din cauza cablurilor cu izolatia jupuita....
3. mai bine cumperi un senzor second de pe o vectra sau omega scoase la dezmembrare pt ca tin mai mult decat cele cumparate din magazin(de cele mai multe ori). de ex eu am cumparat de pe o vectra x18xev senzorul de la axul cu came + mufa si cablul de vre-o 50 cm cu 80-100 ron si uite ca masina merge cu ele de 1 an si inca foarte bine. la mine senzorul se stricase din cauza cablajului jupuit in partea capacului de la bujii.
4. senzorii de pe x20xev sun comuni cu cei de pe motoarele x18xev si x16xev.
daca am gresit sau uitat ceva, rog sa ma completati. deja ma dor degetele
1. nu cumpara alt senzor decat cel original siemens, pt ca un pieten de-al meu a luat un senzor la 2,5 mil turcesc parca si nu mergea deloc, intrerupea la 4500, la fel ca acela stricat, asa ca dai banii degeaba pe el.
2. verifica mai intai cablul de la senzor si mufa din interior, pt ca poate fi jupuit in locul unde intra in motor, langa capacul de la bujii si senzorul poate fi bun. eu am patit asa, imi dadea erori si se tura singura la semafoare, dar am umblat la mufa si am izolat-o si a mers inca 3 luni fara probleme.
Senzorul se strica de multe ori pt ca primeste impulsuri de la bujii , din cauza cablurilor cu izolatia jupuita....
3. mai bine cumperi un senzor second de pe o vectra sau omega scoase la dezmembrare pt ca tin mai mult decat cele cumparate din magazin(de cele mai multe ori). de ex eu am cumparat de pe o vectra x18xev senzorul de la axul cu came + mufa si cablul de vre-o 50 cm cu 80-100 ron si uite ca masina merge cu ele de 1 an si inca foarte bine. la mine senzorul se stricase din cauza cablajului jupuit in partea capacului de la bujii.
4. senzorii de pe x20xev sun comuni cu cei de pe motoarele x18xev si x16xev.
daca am gresit sau uitat ceva, rog sa ma completati. deja ma dor degetele
salut ,nu ma pricep mai deloc la mecanica sau electrica , am un opel omega b 1995 ,motor 2.0 , 8v si de catva tim nu mai porneste , i-mi arata in bord un motoras care clipeste incontinuu , daca ii dau cheir direct da sa porneasca si moare in cateva secunde . am chemat pe cineva cu un tester dar nu a putut intra deloc in computerul de bord ii dadea eroare mereu ori de cate ori incerca sa se conecteze , ma puteti ajuta, macar sa stiu unde trebuie sa merg . multumesc
- alcapone
- **
- 205 mesaje
- din 02 Nov 2009
- Omega 1994 x20xev
- Prahova
alcapone
- Mesaje scrise: 205
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Nov 2009
- Mesaj Privat
verifica senzorul de la vibrochen(cititorul de pe volanta). daca ai unul de rezerva inlocuieste-l ca altceva nu cred ca poate fi. aici mi se pare ceva dubios la eroarea asta. posibil sa fie computerul dus si d-asta sa nu mearga nici testerul. daca nu isi revine dupa ce inlocuiesti senzorul de la vibrochen, verifica scanteia pe fiecare fisa si benzina ,daca baga bine pompa(eu am patit sa am un papuc de la pompa coxat si sa nu alimenteze). daca ai si scanteie ok, te pot ajuta eu cu un ecu perfect si un debitmetru, daca este unul din astea defect, pt o suma modica. mi-e mi-au ramas de pe un c20ne de la o calibra si nu am ce face cu ele.
- marian_sro
- *****
- 3,791 mesaje
- din 08 Apr 2007
- Vectra 1999 x20xev
- piatra neamt
marian_sro
- Mesaje scrise: 3,791
- Locatie: piatra neamt
- Masina: Vectra 1999 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Apr 2007
- Mesaj Privat