Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  • butoiasu

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1977 1200
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Salut! Am de putin timp un Opel Kadett din '77 limo (2 usi, tractiune spate, motor 1200) si doresc sa o restaurez. Cu tabla sta bine dar motorul e foarte obosit ... In primul rand pompa de benzina e dusa (se cam ineaca), filtrul de aer e dus si el si scoate cam mult fum (mananca ulei)... pompa de apa este noua shi masina ar merge bine daca ar intar pe mana unui mester.
Ce sfaturi imi dati pentru aducerea motorului pe drumul cel bun ... (adica sa nu aiba noxe penste limita)...

Astept si oferte pentru schimbarea motorului cu totul sau inlocuirea pieselor stricate ...

Multumesc anticipat!

PS: voi reveni si cu poze
Skip ads

  • mihai popovici

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1971 1.9 sprint
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Sep 2007

  • Mesaj Privat
nu schimba motorul decat daca e crapat vezi piesele belite,ia-ti toate garnituril e noi gaseste un mecanic bun ,motoarele nu sunt complicate,si atentie mare la toate componentele.pentru piese si informatii vezii pe net inainte de a face ceva intreaba mai multe surse.iti zic din propria mea experienta
  • micutzu_mvp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1977
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
are cineva idee de unde se mai pot cumpara piese pt acest model de motor adica 1.2. cred ca sa produs pana prin anul 88 89
  • kirin

  • Mesaje scrise: 89
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Rekord 1968 17s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Apr 2007

  • Mesaj Privat
ebay.de
  • ova772007

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1977 opel12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
[quote="butoiasu"]Salut! Am de putin timp un Opel Kadett din '77 limo (2 usi, tractiune spate, motor 1200) si doresc sa o restaurez. Cu tabla sta bine dar motorul e foarte obosit ... In primul rand pompa de benzina e dusa (se cam ineaca), filtrul de aer e dus si el si scoate cam mult fum (mananca ulei)... pompa de apa este noua shi masina ar merge bine daca ar intar pe mana unui mester.
Ce sfaturi imi dati pentru aducerea motorului pe drumul cel bun ... (adica sa nu aiba noxe penste limita)...

Astept si oferte pentru schimbarea motorului cu totul sau inlocuirea pieselor stricate ...

Multumesc anticipat!
Felicitari pentru achizitie!Si eu am un limo tot din 77 in 2 usi, cu faruri rotunde. cum adica e dusa pompa de benzina? Cum ai constatat asta? Filtru de aer gasesti de cumparat . Ar trebui sa gasesti si restul pt. motor.
Am o pompa de benzina buna , in cazul in care esti sigur ca pompa ta este stricata.
Asteptam niste poze cu kadett=ul tau.
  • zed_power

  • Mesaje scrise: 42
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Manta 1987
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Aug 2007

  • Mesaj Privat
dak vrei ceva nervos am motor 2.2 cih Wink ...zed_kadett id..
  • lznicu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
salut,

are cineva de vanzare o punte de spate si cardan?
  • ova772007

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1977 opel12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
lznicu a scris:salut,

are cineva de vanzare o punte de spate si cardan?
De care de limo sau de city?
  • lznicu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
City, dar care e diferenta dintre ele?
  • ova772007

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1977 opel12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
City, dar care e diferenta dintre ele?Pai la cea de limo bara stabilizatoare e mai lunga. De City am vandut una in urma cu o luna jumatate.
inca una

  • ova772007

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1977 opel12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
[quote="ova772007"][quote="ova772007"][quote="lznicu"]
ova772007 a scris:
lznicu a scris:salut,

are cineva de vanzare o punte de spate si cardan?
De care de limo sau de city?


City, dar care e diferenta dintre ele?Pai la cea de limo bara stabilizatoare e mai lunga. De City am vandut una in urma cu o luna jumatate.
inca una
[url=https://www.postimage.org/image.php?v=aV1g60tS][img]https://www.postimage.org/aV1g60tS.jpg Mai am un city s-ar putea sa-l dezmembrez.Daca ma hotarasc te anunt!
  • lznicu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Bara stabilizatoare e ultima grija, o modific fara probleme ca n-ar fi prima oara. Diferentialul este bun? ai si bucata dintre punte si cardan? ai si cardan? As mai vrea si un filtru de aer (carcasa).

Daca vei dezmembra City-ul sa ma anunti, poate bagi si o poza cu el.


Ultima modificare făcută de lznicu la Vin 26 Dec, 2008 3:02 pm
  • ova772007

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1977 opel12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
O adresa de mess?
  • lznicu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
lznicu, incepe cu L
  • pentea

  • Mesaje scrise: 403
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1994 c20ne
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jul 2007

  • Mesaj Privat
bai fratilor nu mai tot citati postul anterior ca e obositor ce naiba Mad
  • mocca

  • Mesaje scrise: 510
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Oct 2007

  • Mesaj Privat
micutzu_mvp a scris:are cineva idee de unde se mai pot cumpara piese pt acest model de motor adica 1.2. cred ca sa produs pana prin anul 88 89


incearca pe www.ingaraj.ro amk vazut ca sunt piese pentru orice masina chiar si cele clasice ( f. vechi)

Bafta
  • micutzu_mvp

  • Mesaje scrise: 10
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1977
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Oct 2008

  • Mesaj Privat
salut scriu din nou. am reusit dupa o lunga perioada de timp sa pun masina pe roti. adica am facut motorul cap coada dar nu prea sunt multumit de puterea lui ( 1.2 ) as vrea sa stiu daca exista posibilitatea puneri unui alt motor mai mare. ma refer sa fac ytreaba asta fara prea mari modificari. ma gandeam la un motor bmw 2.0 dar nu stiu cum sa fac cu transmisia. adica se poate adapta usor si cutia de viteze si puntea spate de pe bmw? daca are cineva si alte sugestii adica alte motoare astept cu nerabdare raspunsuri.
  • ova772007

  • Mesaje scrise: 92
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Kadett 1977 opel12
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Daca vrei sa pui un motor mai mare ar trebuie sa te orientezi tot la unul de Opel Manta sau Ascona. Binenteles ca trebuie sa schimbi puntea spate sau daca nu cel putin grupul care are alte rapoarte deasemenea si cutia. Plus pe fata trebuie sa schimbi arcuri si telescoape. Pune si tu niste poze cu agregatul tau!
  • lznicu

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Kadett 1978
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
micutzu_mvp a scris:salut scriu din nou. am reusit dupa o lunga perioada de timp sa pun masina pe roti. adica am facut motorul cap coada dar nu prea sunt multumit de puterea lui ( 1.2 ) as vrea sa stiu daca exista posibilitatea puneri unui alt motor mai mare. ma refer sa fac ytreaba asta fara prea mari modificari. ma gandeam la un motor bmw 2.0 dar nu stiu cum sa fac cu transmisia. adica se poate adapta usor si cutia de viteze si puntea spate de pe bmw? daca are cineva si alte sugestii adica alte motoare astept cu nerabdare raspunsuri.


Nu-ti recomand sa-i pui motor mai mare, am facut eu chestia asta iar rezultatul nu a fost multumitor. Mai exact am pus motor+cutie de Opel Rekord de 2000 cmc si punte de Ascona. Motorul de Rekord e prea greu pentru masinuta asta si o dezechilibreaza groaznic in curbe si la denivelari mai mari desi i-am pus pe fata arcuri de Lada (mai tari) si amortizoare de Ascona iar ulterior i-am pus de Sangyong Musso. Totodata i-am pus si roti mai late pe 14". Masina mergea bine doar pe sosele bune si in linie dreapta, pe autostrada am prins 180 km/h si l-am umilit pe unul cu un Fiat Bravo sau Brava Smile . Am revenit pana la urma la motorul de 1200 cmc.
Nu vreau sa te descurajez ci doar sa stii la ce sa te astepti, motorul de 2.o de bmw e cel in 4 cilindri sau in 6 cilindri? Daca e cel de 4 cilindri ar merge pus deoarece are o greutate acceptabila fata de cel Rekord de 2.0, daca e cel in 6 cilindri mai bine te linistesti ca vei avea mari probleme in primul rand cu greutatea.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR