anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
buna sunt nou pe forum am o problema cu kadetul me unu imi lucra bujile 3 si4 mentionez ca am schimbat buji fise capac delcou luleaua bobina rog cine imi poate da sfaturi ce ar mai putea fi de pornit porneste in relantiu merge dar cand il turezi face ca un tractor nu are forta va multumescmotor c16 nz
Ultima modificare făcută de anca_stefan2008 la Joi 10 Dec, 2009 1:38 pm
Ultima modificare făcută de anca_stefan2008 la Joi 10 Dec, 2009 1:38 pm
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
incearca sa compari oridea fiselor tale cu ale mele...si sa-mi zici daca sunt la fel.
in doi cilindrii nu cred ca are cum sa mearga..asa ca daca scoti 3..apoi fisa 4...si nu e diferenta inseamna cred eu ca ordinea de aprindere e incorecta. le-ai scos pe amandoua in acelasi timp?
iertati halul in care arata saracul motor ) a fost curatat intre timp
in doi cilindrii nu cred ca are cum sa mearga..asa ca daca scoti 3..apoi fisa 4...si nu e diferenta inseamna cred eu ca ordinea de aprindere e incorecta. le-ai scos pe amandoua in acelasi timp?
iertati halul in care arata saracul motor ) a fost curatat intre timp
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
ma depaseste problema....cauta in postul asta numit "asistenta rutiera"...acolo vei gasi colegi din localitatea ta care si-au exprimat dorinta de a ajuta alti colegi de pe forum. il recomand pe suller istvan.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=37365
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=37365
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
anca_stefan2008 a scris:nu stiu exact cum trebe sa fie semnele daca mati ajuta as fii recunascator
exista 2 feluri de distributie: cu intinzator automat pe arc cred si cea pe pompa de apa. nu stiu de care ai, asa ca le pun pe ambele:
trebuie sa urmaresti semnul de la axa cu came si cel de la vibrochen. pentru asa:
- scoti minusu la baterie
- invarti de surubul de la vibrochen in sensul in care se roteste motoru, nu invers ca poti desface surubu
- daca nu vrei sa faci muschi, scoate bujiile
daca e dusa, iti explic mai departe ce trebuie sa faci, eventual faci rost de un vodafone si iti zic prin tel. astept un semn. bafta.
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
se mai strica si ele, mai prind cate un gunoi etc. scoate-le si fugi la curatat cu ele.
poti face un test, le scoti si le conectezi sa functioneze in afara motorului. roaga pe cineva sa dea la cheie, iar tu uita-te cum arunca injectoarele. jetul trebuie sa fie cam identic, sa aiba putere si intr-o directie precisa, nu pe tot motoru sau sa picure numa.
operatia e ceva mai dificila decat distributia, deci mai bine rogi pe cineva care a mai facut asta sa te ajute.
inainte de astea, fa-ti o diagnoza, verifica avansu, vezi sa nu-ti fure vreo fisa curent...poate iese ceva.schimba bujiile intre ele si vezi daca se mai afuma sau mai e ud pe sub alea. daca da, excluzi bujiile. verifica aprinderea cu fiecare bujie pusa pe masa si dat la automat.
poti face un test, le scoti si le conectezi sa functioneze in afara motorului. roaga pe cineva sa dea la cheie, iar tu uita-te cum arunca injectoarele. jetul trebuie sa fie cam identic, sa aiba putere si intr-o directie precisa, nu pe tot motoru sau sa picure numa.
operatia e ceva mai dificila decat distributia, deci mai bine rogi pe cineva care a mai facut asta sa te ajute.
inainte de astea, fa-ti o diagnoza, verifica avansu, vezi sa nu-ti fure vreo fisa curent...poate iese ceva.schimba bujiile intre ele si vezi daca se mai afuma sau mai e ud pe sub alea. daca da, excluzi bujiile. verifica aprinderea cu fiecare bujie pusa pe masa si dat la automat.
- Fumanchu
- **
- 273 mesaje
- din 27 Jul 2005
- Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Bucuresti
Fumanchu
- Mesaje scrise: 273
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1987 1.6i C16LZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2005
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- White Tzuly
- ***
- 628 mesaje
- din 21 Nov 2008
- Kadett 1981 13S
- Bucuresti
White Tzuly
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Kadett 1981 13S
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Nov 2008
- Mesaj Privat
scurt. are vreun deget lungime. astea-s pentru tine.
NGK: BPR6E-VG
BOSCH: WR7DC
vezi ce culoare au bujiile tale. o functionare corecta trebuie sa dea culoare cafenie. nu arse, albe, topite, crapate etc. apoi, cand le montezi pe cele noi, porneste si asculta cateva motorul, evacuarea etc. lasa motoru sa se raceasca si vezi bujiile. daca sunt afumate...prea multa benzina, aer putin. daca sunt topite sau crapate, prea mult aer si benzina putina, avans etc. daca au ulei si sunt negre si miros urat...segmenti.
eu iti recomand sa faci avansu intai.
NGK: BPR6E-VG
BOSCH: WR7DC
vezi ce culoare au bujiile tale. o functionare corecta trebuie sa dea culoare cafenie. nu arse, albe, topite, crapate etc. apoi, cand le montezi pe cele noi, porneste si asculta cateva motorul, evacuarea etc. lasa motoru sa se raceasca si vezi bujiile. daca sunt afumate...prea multa benzina, aer putin. daca sunt topite sau crapate, prea mult aer si benzina putina, avans etc. daca au ulei si sunt negre si miros urat...segmenti.
eu iti recomand sa faci avansu intai.
anca_stefan2008- Suspendat
- 33 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Kadett 1990 c16nz
- Cluj
anca_stefan2008- Mesaje scrise: 33
- Locatie: Cluj
- Masina: Kadett 1990 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat